Oh ik dacht dat zij als uitzondering daar ook nog particuliere huur had. In de ghettoquote:Op dinsdag 12 december 2017 20:51 schreef Taiga het volgende:
[..]
Die huur daar moet max 600-650 zijn...allemaal sociale woningbouw.
Hahha nee bedoel ermee dat de huur niet zo hoog is dat je snel aan de 2500 euro komt.quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat zij als uitzondering daar ook nog particuliere huur had. In de ghetto
Waarschijnlijk + allerlei schoonheids dingetjes.quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat maak ik er van.
Maar aan huiskosten incl hypotheek kom ik ook niet aan de 2500
Je kan ook om alles mierenneuken.quote:Op woensdag 13 december 2017 10:25 schreef Allyo het volgende:
Dat oor van Milano ook schoonmaken met haar nagel😫
Heeft Michael nog een wietplantage op zolder en betaald barbie braaf de stroom.quote:Op woensdag 13 december 2017 11:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, als ze 2500 aan vaste lasten heeft.
https://www.rtlboulevard.(...)michael-van-der-plasquote:Op woensdag 13 december 2017 12:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heeft Michael nog een wietplantage op zolder en betaald barbie braaf de stroom.
Zou wel kijkenquote:Op zondag 17 december 2017 11:48 schreef quirina het volgende:
https://www.panorama.nl/e(...)op-zoek-naar-een-man
Nou voor degene met interesse, geef u op.
Nou ja, voor die kinderen is deze RLS-reeks sowieso een rampquote:
Dit is nu precies de samenvatting van Borderline.quote:Op zondag 17 december 2017 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
En dan ook die smiley met dollartekens in de ogen
Ik dacht dat ze van alle tv af wilde omdat er misbruik van haar gemaakt werd.
Tuurlijk, moet je vooral doen. Maar beloof je dat je niet verbaasd of teleurgesteld gaat doen na afloop?quote:
Als ik de freaqshow wil zien ga ik wel naar amsterdam ofzo.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:57 schreef girlnextdoor. het volgende:
Het verbaast me dat hier geen screenshots staan van haar borsten :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |