quote:Na vijf jaar is de beroemde datingshow weer terug op de Nederlandse televisie: Robbert Jonkheer is de nieuwe bachelor. De vrijgezel mag kiezen uit twintig dames. Welke veertien neemt hij mee naar een Grieks eiland?
"Vrijwel meteen zei ik: ja, dat wil ik doen", lacht Robbert Jonkheer. Op een feestje werd de 32-jarige vrijgezel gecast voor De bachelor. Hij zag het wel zitten: een hele groep dames die op televisie strijdt om zijn hand. "Het is een bijzondere ervaring en ik was toch al zoekende", vertelt hij in De Telegraaf. Robbert, die als IT'er bij Heineken werkt, was zes maanden single. "Ik had ook niet zo openbaar op tv kunnen zoeken, maar dit voelde goed." Uit enkele honderden aanmeldingen kozen de makers twintig vrijgezelle vrouwen.
Sterke vrouw
"Vanaf mijn vijftiende heb ik vijf serieuze relaties gehad, en een paar keer samengewoond", vertelt Robbert in De Telegraaf. De laatste tijd probeerde hij via internetdates en Tinder weer de liefde te vinden. "Maar dat is heel snel en oppervlakkig, ik kwam er al gauw achter dat dat niets was voor mij." In De bachelor zoekt Robbert een maatje met wie hij alles kan delen. Ze mag alleen niet veel ouder zijn dan hijzelf: tussen de 24 en 34 jaar. "Qua uiterlijk val ik niet op één soort type, maar ik heb wel een sterke vrouw nodig die een eigen drive heeft en midden in het leven staat, met veel energie."
Zullen we maar ophangen dan?quote:Op dinsdag 5 december 2017 21:00 schreef MissJ het volgende:
Ik zit al vanaf het begin van de aflevering aan de telefoon, dus heb de tv op een heel zacht volume gezet, maar zelfs zonder geluid is het zwaar tenenkrommend
is goed schatquote:
Ja die is groot, ik had trouwens niet gedacht dat hij haar zou kiezen verleden week.quote:
Ik ook niet. Er zaten charmantere dames tussen die hij naar huis gestuurd heeft.quote:Op dinsdag 5 december 2017 21:11 schreef ato het volgende:
[..]
Ja die is groot, ik had trouwens niet gedacht dat hij haar zou kiezen verleden week.
Ik hoop dat ze nog even blijft, beetje hoop geven en op het laatst wegsturen.quote:Op dinsdag 5 december 2017 21:30 schreef MissJ het volgende:
Mieke gaat echt ernstig flippen denk ik als ze geen roos krijgt
Dat jaquote:Op dinsdag 5 december 2017 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nog even blijft, beetje hoop geven en op het laatst wegsturen.
Ik vind Stefanie een leuke meid, Leonique en Nadja ook. De rest wat oppervlakkig.quote:Op dinsdag 5 december 2017 21:34 schreef Karina het volgende:
Yes ze mag nog even blijven. Nog even genieten van de jaloezie en de kift van Mieke.
Leonique vind ik sowieso de leukste. Nadja vind ik misschien iets teveel modepopje.quote:Op dinsdag 5 december 2017 21:38 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vind Stefanie een leuke meid, Leonique en Nadja ook. De rest wat oppervlakkig.
Eerst nog een zoensessie met Mieke (uitgepakt snoepje) en haar diezelfde aflevering naar huis sturen.quote:
Die is volgens mij minstens zo erg als Mieke, we hebben haar nog niet zo nadrukkelijk in beeld gezien, maar de manier waarop ze naar de andere dames kijkt?!quote:
Inderdaad, nietszeggend, en dat maakt dat ik hem niet een mooie man vind. Er is iets in zijn gelaatstrekken, zijn ogen en mond wat ik niet mooi vind. Ik zou er in ieder geval niet op vallen - hij is mij ook te glad.quote:Op dinsdag 5 december 2017 21:00 schreef ato het volgende:
Het is een mooie man, maar zo nietszeggend.
Met haar navel versieringquote:Op woensdag 6 december 2017 13:50 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Die is volgens mij minstens zo erg als Mieke, we hebben haar nog niet zo nadrukkelijk in beeld gezien, maar de manier waarop ze naar de andere dames kijkt?!
Ze zijn erop uitgezocht, gelukkig zijn lang niet alle vrouwen zo.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:10 schreef Greys het volgende:
Ik heb echt gewoon plaatsvervangende schaamte om dat gebitch en needy gedoe
Elke keer bij zo'n programma vraag ik me af hoe het kan dat géén van die dames hem gewoon niet wil of niet leuk vindt. Ik bedoel, leuke man hoor, maar er zijn toch zat vrouwen lijkt me die na een uur al denken 'Hm nee, toch m'n type niet'.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn erop uitgezocht, gelukkig zijn lang niet alle vrouwen zo.
Is dat niet gewoon de competitiedrang? Dat ze nu iets willen wat de anderen vrouwen ook willen, totdat ze opeens bij de laatste 3 zitten en gaan twijfelen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn erop uitgezocht, gelukkig zijn lang niet alle vrouwen zo.
Ik denk dat ze zorgvuldig worden geselecteerd en misschien krijgen ze ook foto's op voorhand te zien; anders weet ik het ook niet.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Elke keer bij zo'n programma vraag ik me af hoe het kan dat géén van die dames hem gewoon niet wil of niet leuk vind. Ik bedoel, leuke man hoor, maar er zijn toch zat vrouwen lijkt me die na een uur al denken 'Hm nee, toch m'n type niet'.
Ja zou kunnen. Maar dan alsnog knapt er niet eentje af op z'n stem of op z'n manier van doen of op het feit dat ie al meteen met anderen liep te bekken etc etc. Opvallend.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zorgvuldig worden geselecteerd en misschien krijgen ze ook foto's op voorhand te zien; anders weet ik het ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |