SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
goed gegeten, keuken opgeruimd dus koffietijdquote:
Ik kom nergens aan qua volume...quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:35 schreef CindieY het volgende:
Zijn er spoken in het huis of zit je aan de volumeknop, MadMaster? Net schakelde het volume een aantal keren van harder naar zachter en vv.
quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet gezien, maar je weet het maar nooit met die oude gek...
Nog een Kerstliedje:quote:
Hmm, vreemd.quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom nergens aan qua volume...
Cold as Icequote:Op dinsdag 5 december 2017 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
DE Ice Cappuccino en Ice Macchiato is in de aanbieding, dus vandaag kouwe koffie
quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:42 schreef Symphonic het volgende:
Sintphonic houdt een oogje in het zeil
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 december 2017 16:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb heus een playlist zelf al maar die is weinig inspiratievol. Ik zie dat spijkerbroek al leuke suggesties doet
quote:Op dinsdag 5 december 2017 16:27 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou Oscar, iemand anders was je al voor
Hi Synt...quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:42 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
* Da's mooi...quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig meldt in de derde persoon enkelvoud dat hij zojuist thuis is gearriveerd en inmiddels is ingeschakeld
quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
[..]
Dan gaat ze maar met spijkerbroek uiteten...
Zal nog eens moeite doen
Nou doe je best DDM hou die man van je tegen!quote:
Peter Koelewijn ook.quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:47 schreef Elfletterig het volgende:
Hij heeft wel een druk programma, die Sint...
Ik las vanmiddag dat Symph altijd in stilte moet zingen.quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:48 schreef just me het volgende:
[..]
Nou doe je best DDM hou die man van je tegen!
ik zal geen flauwe opmerkingen over doekjes halen makenquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:48 schreef just me het volgende:
[..]
te laat, hij is al te paard onderweg naar de studioquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:48 schreef just me het volgende:
[..]
Dus er staat nu een paard bij jullie in de gang?quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
te laat, hij is al te paard onderweg naar de studio
nee, doe maar nietquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zal geen flauwe opmerkingen over doekjes halen maken
nee de gang ligt vol met oa het plafond uit het toiletquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dus er staat nu een paard bij jullie in de gang?
Beter dan een zeiltje in je oog.quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:42 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
met wat voor studie ben jij bezigquote:
Ik gok Grappenmaker.quote:
ik dacht cursus grapjes makenquote:
Vloerenlegger.quote:
voordeel is wel dat wr nu gratis verlaagd plafond hebbenquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee de gang ligt vol met oa het plafond uit het toilet
quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voordeel is wel dat wr nu gratis verlaagd plafond hebben
www.stankhoeftniettestinken.nlquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Sinterklaas is jaaarig
Zet 'm op de pot
Oh wat zal ie stinken
Doe de deur op slot
*zing*
Stank niet, Sint wel.quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
www.stankhoeftniettestinken.nl
quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Sinterklaas is jaaarig
Zet 'm op de pot
Oh wat zal ie stinken
Doe de deur op slot
*zing*
+1quote:
Eet jij nou de kruidnootjes van de kabouters op?quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:59 schreef just me het volgende:
* just me heeft mond vol kruidnootjes en kan niet meezingen
dan fluit je maar meequote:Op dinsdag 5 december 2017 19:59 schreef just me het volgende:
* just me heeft mond vol kruidnootjes en kan niet meezingen
De kabouters heeft ze allang op.quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Eet jij nou de kruidnootjes van de kabouters op?
nee deze zijn van mij, zelf gekochtquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Eet jij nou de kruidnootjes van de kabouters op?
ik heb geen kabouter gegetenquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De kabouters heeft ze allang op.
nee jij bent pinokkioquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik heet Piet en ben helemaal niet zwart.![]()
Leugens!quote:
Dat maken wij wel uitquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hulpklaas.quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Saints? Meervoud?
Wat is dat voor Sinterklaas-circlejerk, joh?
Vanavond welquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Je weet dat er op dit moment meerdere Sinterklaassen door Nederland aan het werk zijn? Of dacht je echt dat die ouwe lul dat in z'n eentje deed allemaal?quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Saints? Meervoud?
Wat is dat voor Sinterklaas-circlejerk, joh?
klopt, die waren ook op het Jeugdjournaal te zienquote:
Zo klinkt het nóg ranzigerquote:
Wees blij dat het geen Flufferklaas is...quote:
MeltingGodquote:
Lieve muziek?quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:05 schreef livelink het volgende:
Ja, Sint. Lekker verzoekjes indienen. U houdt ook van live-muziek hoop ik?
Je bent nu al de livelink van de Sintquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:05 schreef livelink het volgende:
HiryuOpperGodquote:
* Sinterklaas zegt dat hij inderdaad heel erg van lieve muziek houdt.quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:05 schreef livelink het volgende:
Melting is de zwarte knecht.quote:
livelink wil op schootquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* Sinterklaas zegt dat hij inderdaad heel erg van lieve muziek houdt.
Heb je een verzoekje?
quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent nu al de livelink van de Sint
Dat heb ik niet gezegdquote:
Ze wil zeker die staf even vasthoudenquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze wil zeker die staf even vasthouden
quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Melting is de zwarte knecht.
Niet in dit thema, geloof ik.quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* Sinterklaas zegt dat hij inderdaad heel erg van lieve muziek houdt.
Heb je een verzoekje?
ja wat dan ?quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
En ik maar denken dat Sint een vieze oude man was.. maar als ik dit topic zo lees..
Meesterlijk flauw die 2 bij elkaar. Daar luisterde ik graag naar. De Dik voormekaar show deden ze vaak zonder enige voorbereiding en dan lulden ze maar wat. Zó knap.quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Gisteren bij de verjaardag van Jan Rietman op radio5 waren van Duijn en Ferry de Groot ook aanwezig, geweldige chaos was dat
It's okay, oh nee, oh yes, oh ja!quote:
gisteren ook, op facebook staat een filmpje, het is dat je weet dat ze maar met z'n tweetjes waren, maar het leek een groot gezelschapquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Meesterlijk flauw die 2 bij elkaar. Daar luisterde ik graag naar. De Dik voormekaar show deden ze vaak zonder enige voorbereiding en dan lulden ze maar wat. Zó knap.
Pak een stoel, pak bier of koffie, blijf staan en drink een colaquote:
kloten met tagsquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:18 schreef MadMaster het volgende:
Wordt nu afgespeeld : Black Pete- Amerigo
quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:18 schreef MadMaster het volgende:
Wordt nu afgespeeld : Black Pete- Amerigo
gisteren ook, zo gaaf, de studio was volquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Meesterlijk flauw die 2 bij elkaar. Daar luisterde ik graag naar. De Dik voormekaar show deden ze vaak zonder enige voorbereiding en dan lulden ze maar wat. Zó knap.
Ze zijn toch al aardig op leeftijd nu. Toch presteren ze het dus nog.quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gisteren ook, zo gaaf, de studio was vol
quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Henk stikt zowat in zijn stuk speculaas
goed gevuld die speculaasquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
* OscarMopperkont twijfelt nog even over welke oplossing hij gaat gebruiken om zijn boom heel te houden dit jaar....
Wally Tax?quote:
Krijg jij hot chocolate als je op je vingers fluit ?quote:
Als ik hard genoeg fluit dat CindieY het hoort, wel.quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:30 schreef just me het volgende:
[..]
Krijg jij hot chocolate als je op je vingers fluit ?
Hè wat?quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als ik hard genoeg fluit dat CindieY het hoort, wel.
Is jou niet vreemd, toch?quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
Masturbation and wasting semen
Wat is deze ?
Nou, dat was iig al hard genoeg!quote:
Hier doet de commissie geen uitspraken over.quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, dat was iig al hard genoeg!
[..]
Toys in the atticquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
Masturbation and wasting semen
Wat is deze ?
[..]
quote:
Nou, in combinatie met die andere tekst kan je wel raden wat voor toys er in die attic lagenquote:
[..]
quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij just me lagen ze in de logeerkamer
whut ?quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij just me lagen ze in de logeerkamer
Dozen vol speeltjes ja?quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als het zo door blijft gaan is het niet alleen het Heerlijk Avondje wat is gekomen.
Moet naar de kringloop.quote:
ze moeten eerst gewassen wordenquote:
Accepteren ze die dan?quote:
Alleen als ze gebruikt zijnquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Batterijen apart, of mag dat ook daarheen?
Ik vraag het me ook af. En dat op een dinsdagavondquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat moet sinterklaas niet van ons denken.
Die heeft duizenden kleine kindjes op zijn schoot. Me dunkt.quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit weet ie allang allemaal hoor. Staat gewoon in zijn grote boek.quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af. En dat op een dinsdagavond
quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die heeft duizenden kleine kindjes op zijn schoot. Me dunkt.
Jij doet geen vunzige dingen op dinsdagavonden?quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af. En dat op een dinsdagavond
Alle filmpjes staan op zijn externe schijven.quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit weet ie allang allemaal hoor. Staat gewoon in zijn grote boek.
Eigenlijk best een voyeur dus die Sint. Een stalker.
Zal me niks verbazen als de NL overheid straks een wet maakt waarin zij onbeperkt toegang eisen tot Sint zijn database.quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alle filmpjes staan op zijn externe schijven.
quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als de NL overheid straks een wet maakt waarin zij onbeperkt toegang eisen tot Sint zijn database.
Huh wat?quote:
je fb berichtquote:
Vergeet ie weer naar CindieY te fluiten?quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vergeet ie weer naar CindieY te fluiten?
Nietusquote:
ik hoor dat nu ook voor het eerstquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:45 schreef Melting het volgende:
Schoentjes? Meer dan 1?
Waarom is mij dat nooit verteld?
Je ouders waren gierig. Deal with it.quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:45 schreef Melting het volgende:
Schoentjes? Meer dan 1?
Doedezemaar zet wel 60 paar schoentjesquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:45 schreef Melting het volgende:
Schoentjes? Meer dan 1?
Oh, dus dat is de reden dat vrouwen zoveel schoenen hebbenquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Doedezemaar zet wel 60 paar schoentjes
Ik zit buiten in de bosjes, wacht tot Sint voorbij komt en overval hem dan.quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
jij hebt zeker niets gekregenquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zeker een verwend nest uit het Gooi of Wassenaar.
ALLES gekregen van Sint
quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Ohhhh kijk nou!
Ik heb een nieuw fluitje gekregen van de Sint!
quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ohhhh kijk nou!
Nope...quote:
Ohhhh kijk nou!
Komt omdat je altijd haat op Sinterklaasquote:
Ik zou je zwart schminken. Val je minder op.quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zit buiten in de bosjes, wacht tot Sint voorbij komt en overval hem dan.
Ja, omdat ie mij nooit iets geeftquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
Komt omdat je altijd haat op Sinterklaas
quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Danku sinterklaasje... NOT
nu fluit Symph dat vannacht weer de hele nacht
Whehehe!quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Freud, kom er maar in!quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:55 schreef ToT het volgende:
Ik zag die "e" in de eerste instantie ff niet in de titel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |