Ik haal het einde zeldenquote:Op woensdag 6 december 2017 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat einde van Zeg me dat het niet zo is is zo mooi he![]()
Ik denk velen. Emoterreur zullen veel mensen het hier vinden, gok ik.quote:
Preciesquote:
Jij vindt de Quo toch fantastisch?quote:
De Quo is boogie, geen hoempapa.quote:Op woensdag 6 december 2017 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt de Quo toch fantastisch?
Zie het verschil niet.
dat laatste is wel waar.quote:Op woensdag 6 december 2017 11:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De Quo is boogie, geen hoempapa.
En Francis zingt niet alsof ie een bruine trui aan het breien is.
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 6 december 2017 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat laatste is wel waar.
Ik vind hoempapa en boogie niet veel anders overigens, maar dat zal wel aan mij liggen.
Nog nooit gehoord en had t graag zo gehoudenquote:Op woensdag 6 december 2017 12:30 schreef pipster het volgende:
Is dit serieus, of heeft Bart een mix gemaakt.
Oh is al uit 2012....
Eensch.quote:Op woensdag 6 december 2017 12:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ben ik de enige die Pearl Jam hooguit een middelmatige band vindt? Hooguit Jeremy steekt boven de grijze middelmaat uit. Wat mensen zo bijzonder vinden aan nummer als Black en Just Breathe snap ik werkelijk niet...
Oneens, maar je noemt dan ook de verkeerde nummers.quote:Op woensdag 6 december 2017 12:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ben ik de enige die Pearl Jam hooguit een middelmatige band vindt? Hooguit Jeremy steekt boven de grijze middelmaat uit. Wat mensen zo bijzonder vinden aan nummer als Black en Just Breathe snap ik werkelijk niet...
Nou, ik wel!quote:Op woensdag 6 december 2017 13:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
Daar kan ik ook echt helemaal niks mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |