Thundersnowquote:
Ik vroeg me al waar die reactie gebleven wasquote:Op donderdag 7 december 2017 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik keek ook een beetje vreemd ja bij die melding.
Cuijk ook een klein kort buitje, nu weer regenquote:
Het is hier aardig wit geworden.quote:Op vrijdag 8 december 2017 09:26 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Cuijk ook een klein kort buitje, nu weer regen
Temperatuur in de bovenkamer is na KF gisteravond gedaald naar bijna -40, dus dat was te verwachten. overigens zal het deze mix blijven deze week. Wel een vrij natte week. Maar zeker geen winter. Winters prikje af en toe, maar verder gewoon herfst tot 1 maartquote:Op vrijdag 8 december 2017 09:55 schreef dick_laurent het volgende:
Utrecht ook flink natte sneeuw. Blijft (nog) niet liggen.
Had ‘t niet zo vroeg al verwacht eigenlijk
Lolquote:Op vrijdag 8 december 2017 09:25 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Ik vroeg me al waar die reactie gebleven washad een fles wijn op en lag in bed mobiel te fokken
geen goede combi...
Weet je de winnende lotto getallen ook al?quote:Op vrijdag 8 december 2017 10:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Temperatuur in de bovenkamer is na KF gisteravond gedaald naar bijna -40, dus dat was te verwachten. overigens zal het deze mix blijven deze week. Wel een vrij natte week. Maar zeker geen winter. Winters prikje af en toe, maar verder gewoon herfst tot 1 maart
6-12-20-29-44-60. Zonder glazen bol, hequote:Op vrijdag 8 december 2017 10:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Weet je de winnende lotto getallen ook al?
twitter:Ramonoost twitterde op vrijdag 08-12-2017 om 10:41:08Forse sneeuwval in Vianen, alles is inmiddels goed wit geworden! ❄️❄️#sneeuwval #sneeuw #winter @marcopverhoef… https://t.co/1ISuVGhZ9p reageer retweet
Borden?quote:Op vrijdag 8 december 2017 10:56 schreef Nattekat het volgende:
Wit spul...
Het doet pijn als het op je hoofd valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |