😂😂quote:Op maandag 4 december 2017 23:07 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Ja dat is echt een flaprol die Jerry Afriyie.
Op z'n facebook postte hij een bericht dat hij naar een UN Conference for the International Decade of People of African Descent in Genève ging en daar ook was.
Hij zou daar ook een spreker zijn ,maar hij stond helemaal niet op de sprekers lijst.![]()
Hij postte zelfs een foto .
Maar als ik die foto door Photoshop heen haal is die foto uit 2016.
Hij is dit jaar gewoon helemaal niet in Genève geweest![]()
zijn FB:
Statement by Jerry King Luther Afriyie of Soul Rebel Movement. UN Conference for the International Decade of People of African Descent in Geneva November 23rd, 2017
foto is van 2016/09/14-01:09:01
[ afbeelding ]
Keep your friends close and your enemy's closerquote:Op maandag 4 december 2017 23:20 schreef Molurus het volgende:
Een voorstander van ZP die de facebook-pagina van Afriyie volgt vind eerlijk gezegd best een beetje vreemd.
quote:Op maandag 4 december 2017 22:19 schreef WodanIsGroot het volgende:
Ontopic. Had ik dit al gepost?
Volgend jaar ben ik zeer goed voorbereid :p ik ga hier gewoon t jaar mee door met uitzoeken. Hadden ze maar niet met Friesland moeten fucken, ons wat uitschelden en slecht proberen te laten overkomen.. it giet oan :p
BNW / KOZP
Kick Out Zwarte Piet en vrienden
[ afbeelding ]
Black Panthers leiden demonstratie in Dokkum, 2 december 2017
Tijdlijn:
-Crips en black panthers
2000 november Amsterdam,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-[Gat]
-Indiening bezwaarschrift intocht
2013 4 oktober AmsterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Anti piet demonstratie:
2013 18 oktober Amsterdam,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Leugens en druk van de 'VN'
2013 22 oktober Verenigde Staten,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-[Gat]
...
Draaiboek:
http://www.iisr.nl/kennis(...)d-tegen-zwarte-piet/
Organisaties:
-kick out zwarte piet
-new urban collective
-international institute for scientific research
-soul rebel movement
-open society foundations
-new black panther party
-bnnvara
-de persgroep Nederland
-opo kondreman
-landelijk platform slavernijverleden
-Nederland wordt beter
-no more blackface
-stop blackface
-movement x
-free your mind
-doorbraak en progressief Groningen
-reason against racism
-VN/working group for P.A.D.
...
Politiek:
-pvda
-denk
-gemeente Amsterdam
...
Personen:
-Jeffrey King Luther Afriyie (Kno'Legde Cesare)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Mitchell Esajas
-Quinsy Gario
-Soetosenojo (Sin Quin)
-Abou JahjahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Sylvana Simons
-Gloria Wekker
-Sunny Bergman
-Anousha Nzume
-Lodewijk Asscher
-Sandew Hira (Dew Baboeram)
-Verene Shepherd
-Abdul Kasim Al-Jaberi
-Berryl Biekman
-Perez Long Joy
-George Soros
-Zoë Bab
-Georgina Verbaan
-Tanja Jess
-Tofik DibiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Houda Stitou
-Darryl Danchelo
-Abukassim Al-Jaberi
-Jelle Bruinsma
-Bob Scholte
-Bob Wester
-Joke Hermes
...
Sympathisanten:
-stop platform racisme en uitsluiting
-studenten voor rechtvaardigheid in palestina
-bds beweging
-de alternatieve kristalnacht herdenking
-Mathijs van de Sande Bakhuyzen
-Jett Rebel
-Renske de Greef
-Nasrdin Dchar
...
Dode media:
-nrc (de persgroep Nederland)
-volkskrant (de persgroep Nederland)
-parool (de persgroep Nederland)
-trouw (de persgroep Nederland)
-de groene amsterdammer
-algemeen dagblad (de persgroep Nederland)
-de wereld draait door (bnnvara)
-pauw (bnnvara)
...
Websites:
- https://joop.bnnvara.nl
Apendix:Sandew Hira als slimme man achter de geldstromen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Moeten we die kennen?quote:Op maandag 4 december 2017 23:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Sandew Hira als slimme man achter de geldstromen.Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.![]()
interesse in de ander is vreemd tegenwoordig?quote:Op maandag 4 december 2017 23:20 schreef Molurus het volgende:
Een voorstander van ZP die de facebook-pagina van Afriyie volgt vind eerlijk gezegd best een beetje vreemd.
das misschien ook gelijk de reden waarom deze discussie nergens naar toe gaatOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Tot inkeer komen dat je een hooghartige arrogante vlerk bent wat is gehersenspoeld door een stel racistische smeerpappen, heet zelfreflectie. En is een deel van de ontwikkeling van het bewustzijn. Is ook evolutie.quote:Op maandag 4 december 2017 22:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
De ontkenningsfase moeten we allemaal doorheen. Vroeg of laat zie je de dingen zoals ze zijn (een eeuwen oude racistische karikatuur van een neger) en is zwarte piet de zoveelste zwarte pagina in de Nederlandse geschiedenis dat is afgesloten.
Dat heet evolutie'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ja, dat heet interesse tonen.quote:Op maandag 4 december 2017 23:04 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik vind het smakeloos. Da's gewoon een mening.
Als iemand vindt dat Jan Smit leuke muziek maakt, ga je dan ook vragen om een onderbouwing?Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle![]()
Google even een paar tellenquote:
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Oww laat maar, het eerste dat ik van die knakker vind is een uitspraak dat de nazi's lieverdjes waren in vergelijking met de Nederlanders, dan heb ik alweer gegeten en gedronken voor de eerstkomende 3 dagen.quote:
Radical islam is the snake in the grass.
Is er een discussie dan?quote:Op maandag 4 december 2017 23:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
interesse in de ander is vreemd tegenwoordig?
das misschien ook gelijk de reden waarom deze discussie nergens naar toe gaat100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
ja en deze uitspraak > Desi Bouterse heeft niemand vermoord.quote:Op maandag 4 december 2017 23:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oww laat maar, het eerste dat ik van die knakker vind is een uitspraak dat de nazi's lieverdjes waren in vergelijking met de Nederlanders, dan heb ik alweer gegeten en gedronken voor de eerstkomende 3 dagen."A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
quote:Op maandag 4 december 2017 23:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oww laat maar, het eerste dat ik van die knakker vind is een uitspraak dat de nazi's lieverdjes waren in vergelijking met de Nederlanders, dan heb ik alweer gegeten en gedronken voor de eerstkomende 3 dagen.
Dacht ik.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
is dit een strikvraag ofwat??quote:
ik zeg jaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dit is dus een graag geziene gast bij alle 'anti racistische' clubjes.quote:Op maandag 4 december 2017 23:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja en deze uitspraak > Desi Bouterse heeft niemand vermoord.
Caliber iets slimmer dan veroordeelde crimineel en dramaqueen affriyee.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Een algemene interesse tot op zekere hoogte. Subscriben op de FB feed van iemand lijkt me meer iets voor vrienden en fans van. Tenminste, ik zie mezelf niet subscriben op de FB feeds van mensen waar ik het hartstochtelijk mee oneens ben.quote:Op maandag 4 december 2017 23:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
interesse in de ander is vreemd tegenwoordig?
das misschien ook gelijk de reden waarom deze discussie nergens naar toe gaatNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
Hoezo zou je moeten subscriben? Misschien is zijn FB wel publiek toegankelijk.quote:Op maandag 4 december 2017 23:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Een algemene interesse tot op zekere hoogte. Subscriben op de FB feed van iemand lijkt me meer iets voor vrienden en fans van. Tenminste, ik zie mezelf niet subscriben op de FB feeds van mensen waar ik het hartstochtelijk mee oneens ben.Radical islam is the snake in the grass.
Fout antwoordquote:Op maandag 4 december 2017 23:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
is dit een strikvraag ofwat??
ik zeg ja
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dan schat je Jerry Afriyie wel heel hoog inquote:Op maandag 4 december 2017 23:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is dus een graag geziene gast bij alle 'anti racistische' clubjes.
Caliber iets slimmer dan veroordeelde crimineel en dramaqueen affriyee.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Ok, laat ik het anders zeggen: ik zie mezelf niet de facebook pagina's lezen van personen waar ik het hartstochtelijk mee oneens ben.quote:Op maandag 4 december 2017 23:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoezo zou je moeten subscriben? Misschien is zijn FB wel publiek toegankelijk.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ommelanden for lifequote:Op maandag 4 december 2017 19:55 schreef WodanIsGroot het volgende:
Daar ben ik t trouwens mee eens. In Groningen stad leeft het meer, de ommelanden daarintegen.![]()
![]()
Ik wel, juist om eens de denkwijze van dat soort figuren te proberen doorgronden.quote:Op maandag 4 december 2017 23:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ok, laat ik het anders zeggen: ik zie mezelf niet de facebook pagina's lezen van personen waar ik het hartstochtelijk mee oneens ben.Radical islam is the snake in the grass.
Uiteraard is dat publiekelijk toegankelijk. En als hij straks na 5 december wat minder aandacht krijgt dan wordt hij weer gediscrimineerd.quote:Op maandag 4 december 2017 23:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoezo zou je moeten subscriben? Misschien is zijn FB wel publiek toegankelijk.![]()
Dat moet je van facebook halen?quote:Op maandag 4 december 2017 23:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik wel, juist om eens de denkwijze van dat soort figuren te proberen doorgronden.
Kun je dan niet beter gewoon boeken lezen, interviews bekijken, artikelen lezen, etc...? (afhankelijk van over welke persoon het gaat.)Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik vond trouwens wel mooi wat gezegd werd op die internationale school.
Eigenlijk gaan kinderen donkere mensen alleen maar positief bezien vanwege zwarte piet.
Er hangt niets negatiefs aan zwarte piet. Het is juist voor hun iets positiefs, dus gaat juist eerder racisme tegen dan dat het met racisme te maken heeft.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: