Ja, doet me denken aan dat nummer van Tobias Jesse Jr een paar jaar terug. Heeft iets Billy Joel-igs.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:37 schreef richolio het volgende:
Deze van Harry StylesGoed nummer hoor imo
Staan op 89, dus dat valt wel mee. Alleen is dit gewoon random een liveoptreden tussendoorquote:Op vrijdag 8 december 2017 22:51 schreef Slobeend het volgende:
Hebben The Amazons een enorme fanclub ofzo?
Oh wacht, dacht dat dit een tweede notering wasquote:Op vrijdag 8 december 2017 22:56 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Staan op 89, dus dat valt wel mee. Alleen is dit gewoon random een liveoptreden tussendoor
Tsja door de rommel die de afgelopen 2 jaar de lijst in is gestemd blijven de goede bands weg op het song van het jaar-festival en dat helden van de top 2000 tegelijkertijd is helpt natuurlijk ook niet mee, ook wel debiel gepland.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh wacht, dacht dat dit een tweede notering was.
ook wel terecht, goede bandquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:08 schreef GlennQuagmire het volgende:
Tsja, die hebben ook een grote fanbase
zeker, al is dit nummer minder m'n dingquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ook wel terecht, goede band
Ik vind m wel aardig, maar niet geniaal inderdaad.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:10 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
zeker, al is dit nummer minder m'n ding
Ik vond Strange Entity genot, maar daarna nooit meer iets denderends gehoord van de Belgenquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:13 schreef richolio het volgende:
Deze is ook wel weer lekker van Oscar and the wolf
Ja dat wel, Strange Entity is wel echt het beste wat ze hebben gemaakt (nog steeds), maar vind dit ook wel gewoon nog lekkerquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Strange Entity genot, maar daarna nooit meer iets denderends gehoord van de Belgen
Die staan natuurlijk op 1quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:23 schreef MaJo het volgende:
Ik luister weer mee! Nog steeds geen Arcade Fire?
Daar ga ik ook vanuit maar je weet het nooitquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
dit heb ik echt nog nooit gehoord
Holding On op 2quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:26 schreef MaJo het volgende:
wat gaat de nummer 2 worden?
Ik was bang even bij gedoodverfde winnaar, dacht echt dat ze Arcade Fire ging zeggen
Tevens nog maar 2 nummers Roosmarijn
daar ging ik eigenlijk ook vanuit bij gedoodverfde winnaarquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:26 schreef MaJo het volgende:
wat gaat de nummer 2 worden?
Ik was bang even bij gedoodverfde winnaar, dacht echt dat ze Arcade Fire ging zeggen
Tevens nog maar 2 nummers Roosmarijn
War on Drugsquote:
Ahquote:
Absoluut, The War on Drugs laat je gewoon effe totaal vergeten waar je mee bezig bent en neemt je echt goed mee.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:30 schreef richolio het volgende:
Ultieme roadtrip muziek wel, dat war on drugs
Met een van hun minste liedjes, maar goed.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:30 schreef MaJo het volgende:
Eindelijk mijn allerfavorietste band ever de erkenning die ze verdienen![]()
![]()
![]()
Ik vind hem wel leuk, zeker live is het echt een feestjequote:Op vrijdag 8 december 2017 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met een van hun minste liedjes, maar goed.
Arcade Fire is bij mij dit jaar juist vrij fors gezakt in alle lijstjes ook
Everything Now is wel hun minste plaat jaquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met een van hun minste liedjes, maar goed.
Arcade Fire is bij mij dit jaar juist vrij fors gezakt in alle lijstjes ook
Wel het slechtste album als je het aan mij vraagt hoor, ik vind Neon Bible vrij ruim beter.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk, zeker live is het echt een feestjeMaar ook bij mij niet mijn favoriete album maar zeker ook niet de slechtste. En het slechtste van Arcade Fire is nog steeds behoorlijk goed zeg maar
Maar goed, ik wil dan ook met Arcade Fire trouwen![]()
Hoe vaker ik dit album luister hoe beter ik 'm vind wel hoorquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk, zeker live is het echt een feestjeMaar ook bij mij niet mijn favoriete album maar zeker ook niet de slechtste. En het slechtste van Arcade Fire is nog steeds behoorlijk goed zeg maar
Maar goed, ik wil dan ook met Arcade Fire trouwen![]()
Heel duidelijk de slechtste ja.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel het slechtste album als je het aan mij vraagt hoor, ik vind Neon Bible vrij ruim beter.
Geen Pinkpop?quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:37 schreef richolio het volgende:
Zullen wel op Lowlands komen ook trouwens. Leuk
Volgens mij is er hier iemand fanquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:37 schreef MaJo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
Volgens mij stonden ze rond 11 augustus ergens in de buurt van Nederland op een festivalquote:
Die doet me juist heel weinig, dan vind ik deze nog leuker.quote:
*kuch* M83 fanboy *kuch*quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Volgens mij is er hier iemand fan
Oeh. Ik ga denk ik toch naar allebei.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Volgens mij stonden ze rond 11 augustus ergens in de buurt van Nederland op een festival
En The War On Drugs heeft ook aangegeven dat ze in augustus naar België komen, dus dan heb je straks twod en arcade fire op lowlands, dat zou wel echt genot zijn
Ook geen onaardig bandje om fan van te zijn.quote:
Ik vind dit ook wel lekker hoor, uiteindelijk.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die doet me juist heel weinig, dan vind ik deze nog leuker.
Ik ook, maar ze hebben gewoon 15 betere liedjes.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel lekker hoor, uiteindelijk.
Is ook een leuk bandjequote:Op vrijdag 8 december 2017 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook geen onaardig bandje om fan van te zijn.
Ik doe deze hypes bij Portishead
quote:
Yes, eindelijkquote:
Niet definitief nee, eerst Venema en daarna Wijnand.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yes, eindelijk![]()
Nog steeds geen vervanging bekend?
Echt he.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:44 schreef richolio het volgende:
Ik vond Roosmarijn wel oke hoor, als ze niet die domme nederlandse rap plugde
dit hoorquote:
Echt hequote:Op vrijdag 8 december 2017 23:51 schreef Slobeend het volgende:
Roosmarijn is de nieuwe Jezus als ik deze speech mag geloven.
Nu voel ik eens hoe jij je voelt tijdens The War on Drugs.quote:
Wauw, zo erg? Alle zin in het leven uit je wegeëbt?quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu voel ik eens hoe jij je voelt tijdens The War on Drugs.
achter de schermen heeft ze natuurlijk wel een flinke staat van dienst bij 3fm.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:51 schreef Slobeend het volgende:
Roos heeft veel gedaan bij 3FM. Ik vond haar in de nacht trouwens altijd top, lekker haar eigen gang gaan. Maar gelukkig werken we allebei niet meer op dat onmogelijke tijdstipquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:51 schreef Slobeend het volgende:
Niet alleen een radiozender denk ik, ook FOK! zelf.quote:Op zaterdag 9 december 2017 14:53 schreef Elfletterig het volgende:
In 2016 waren er buiten SR om 37 3FM-topics, in 2017 waren dit er 7.
Typerend voor de teloorgang van een radiozender.
Radio 2 (buiten Top 2000 om) van 21 topics in 2016 naar 102 topics (and counting) in 2017.quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:04 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Niet alleen een radiozender denk ik, ook FOK! zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |