Ja, doet me denken aan dat nummer van Tobias Jesse Jr een paar jaar terug. Heeft iets Billy Joel-igs.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:37 schreef richolio het volgende:
Deze van Harry StylesGoed nummer hoor imo
Staan op 89, dus dat valt wel mee. Alleen is dit gewoon random een liveoptreden tussendoorquote:Op vrijdag 8 december 2017 22:51 schreef Slobeend het volgende:
Hebben The Amazons een enorme fanclub ofzo?
Oh wacht, dacht dat dit een tweede notering wasquote:Op vrijdag 8 december 2017 22:56 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Staan op 89, dus dat valt wel mee. Alleen is dit gewoon random een liveoptreden tussendoor
Tsja door de rommel die de afgelopen 2 jaar de lijst in is gestemd blijven de goede bands weg op het song van het jaar-festival en dat helden van de top 2000 tegelijkertijd is helpt natuurlijk ook niet mee, ook wel debiel gepland.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh wacht, dacht dat dit een tweede notering was.
ook wel terecht, goede bandquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:08 schreef GlennQuagmire het volgende:
Tsja, die hebben ook een grote fanbase
zeker, al is dit nummer minder m'n dingquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ook wel terecht, goede band
Ik vind m wel aardig, maar niet geniaal inderdaad.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:10 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
zeker, al is dit nummer minder m'n ding
Ik vond Strange Entity genot, maar daarna nooit meer iets denderends gehoord van de Belgenquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:13 schreef richolio het volgende:
Deze is ook wel weer lekker van Oscar and the wolf
Ja dat wel, Strange Entity is wel echt het beste wat ze hebben gemaakt (nog steeds), maar vind dit ook wel gewoon nog lekkerquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Strange Entity genot, maar daarna nooit meer iets denderends gehoord van de Belgen
Die staan natuurlijk op 1quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:23 schreef MaJo het volgende:
Ik luister weer mee! Nog steeds geen Arcade Fire?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |