SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
[ Bericht 2% gewijzigd door MadMaster op 03-12-2017 23:27:08 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op zondag 3 december 2017 23:01 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
DoordenkertjeJe had ook een haring kunnen plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Poort? Oh, Windows natuurlijk.quote:Op zondag 3 december 2017 23:00 schreef knokkels het volgende:
Test ik Clementine en de Radio49 stream, vergeet ik de poort erbij te doen. Ja, dán doettienix
Werkt goed in ieder geval
Ja, ik kreeg trouwens dezelfde gstreamer als jij laatst met Ubuntuquote:Op zondag 3 december 2017 23:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Poort? Oh, Windows natuurlijk.
Heb Clementine toegevoegd aan de OP, inclusief linkjes naar de app shops voor de verschillende platforms.quote:Op zondag 3 december 2017 23:00 schreef knokkels het volgende:
Test ik Clementine en de Radio49 stream, vergeet ik de poort erbij te doen. Ja, dán doettienix
Werkt goed in ieder geval
quote:Op zondag 3 december 2017 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb Clementine toegevoegd aan de OP, inclusief linkjes naar de app shops voor de verschillende platforms.
Ook Android?quote:Op zondag 3 december 2017 23:10 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Maar Clementine is compleet cross platform, dus Windows/Linux/Mac enzo ook. Zie DM
Het is een prachtig programma, maar alle oplossingen die geboden worden om te converteren naar MP3 vanaf online film werken vooralsnog niet.quote:Op zondag 3 december 2017 23:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg trouwens dezelfde gstreamer als jij laatst met Ubuntu
van een online stream naar mp3, on the fly converteren? Neh.. Gaat niet werken op die manierquote:Op zondag 3 december 2017 23:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is een prachtig programma, maar alle oplossingen die geboden worden om te converteren naar MP3 vanaf online film werken vooralsnog niet.
Of veel bier erbij helpt.quote:Op zondag 3 december 2017 23:16 schreef knokkels het volgende:
Hier heb ik vééééééééééééééééééél te weinig bier voor op
VLC kan dat wel. Als het niet spontaan vastloopt.quote:Op zondag 3 december 2017 23:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
van een online stream naar mp3, on the fly converteren? Neh.. Gaat niet werken op die manier
De remote is er voor androidquote:
Dus geen player voor Android...quote:Op zondag 3 december 2017 23:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
De remote is er voor android![]()
Sorry, zag hem te laat
Nope, een afstandsbediening. Binnen je netwerk kun je je hele collectie luisteren via Clementine die je bestuurt met je Clementine Remotequote:
Moet je wel een netwerk hebben...quote:Op zondag 3 december 2017 23:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nope, een afstandsbediening. Binnen je netwerk kun je je hele collectie luisteren via Clementine die je bestuurt met je Clementine Remote
Wifi netwerk, ik WIST dat ik een woord vergeten wasquote:Op zondag 3 december 2017 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je wel een netwerk hebben...
Maar de Clementine pagina staat in de OP, dus men komt er wel uit zo...
Ik vind 'm mooi voor vandaag.quote:Op zondag 3 december 2017 23:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wifi netwerk, ik WIST dat ik een woord vergeten was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |