https://www.ad.nl/show/op(...)-radio-538~afdfc44a/quote:Ophef na 'seksuele intimidatie' Maan op Radio 538
Zanger Tim Knol heeft opgeroepen tot een boycot van Radio 538 nadat dj Frank Dane een grap uithaalde met zangeres Maan de Steenwinkel die velen in het verkeerde keelgat is geschoten. Maan werd ruim twee weken geleden geconfronteerd met een naakte man tijdens een optreden in het programma van Dane, waardoor ze zich wezenloos schrok en in huilen uitbarstte.
Navin Bhagwat 03-12-17, 21:42 Laatste update: 22:01
Tim Knol
✔
@timknol
Kut radio @538
ONGELOOFLIJKE PRUTSERS.
Zo met artiesten omgaan. Niemand moet meer naar die kut radiozender gaan om zijn liedje te promoten. Flikker op. https://twitter.com/janpaul_b/status/936994539201548289 …
8:35 PM - Dec 3, 2017
58 58 Replies 260 260 Retweets 594 594 likes
Twitter Ads info and privacy
,,Ik was al een beetje zenuwachtig voor dit en ik had m'n ogen dicht. En ineens stond er een naakte man voor m'n gezicht'', stamelde de 20-jarige zangeres. ,,Ik kom nooit meer'', zei ze voordat ze zich bedacht. ,,Nee grapje, grapje.''
Dane en zijn sidekick Jelte van de Goot van De Frank en Vrijdag Show bekenden als grap een streaker ingehuurd te hebben. De grappenmakers hadden haar reactie niet verwacht. ,,Dan is-ie misgegaan. Sorry, wij dachten: we hebben zo'n grappig ding bedacht. Maar dit is nooit de bedoeling geweest.'' De djs zetten snel het nummer Love the way you lie van Rihanna op en trachtten haar te troosten.
Prutsers
Op sociale media barstte echter vandaag de bom nadat zanger Tim Knol zich boos maakte over het fragment van de mislukte grap. ,,Kut radio 538. ONGELOOFLIJKE PRUTSERS. Zo met artiesten omgaan. Niemand moet meer naar die kut radiozender gaan om zijn liedje te promoten. Flikker op'', stelde hij in een bericht op Twitter. Hij kreeg veel bijval.
,,Vindicat- "dingetjes" bij radio 538. Een piemelshow tot groot vermaak van aanwezige heren. Maar het subject Maan is ontdaan en in tranen door deze publieke #seksuele #intimidatie. #MeToo luwt, maar DIT hoort daarbij. Namens Maan'', aldus feministe Roos Schippers. ,,Tijd voor disciplinaire maatregelen'', vindt Elke Koning.
De persvoorlichting van Radio 538 was niet bereikbaar voor commentaar.
Omdat niemand naar die zender luistert denk ik.quote:
Heel Twitterend Nederland is ineens over de zeik. Goed man.quote:Op zondag 3 december 2017 22:10 schreef Caland het volgende:
Ik vind het allemaal wel meevallen maar de SJWs moeten zich toch weer ergens druk om maken nu sinterklaas bijna het land uit is
het opnemen voor radio 538quote:Op zondag 3 december 2017 22:29 schreef Cyanide- het volgende:
Tim Knol schiet weer even uit de vergetelheid om de #MeToo-hype weer even op te stoken, want die storm ging net wat liggen en dat kan natuurlijk niet hè!!111!!!11!
Was de streaker een neger dan?quote:Op zondag 3 december 2017 22:13 schreef ludovico het volgende:
Als Anouk er had gezeten had ze over 9 maanden gewoon een nieuw kindje gemaakt met 3 mogelijke vaders van het kind
Ken je Google?quote:
Toen vond ze het nog geil, de sletquote:
coc ganger gespot.quote:Op zondag 3 december 2017 22:56 schreef SpecialK het volgende:
Een naakte man... ok. Waarom is dat een big deal?
Behalve dan dat ze in huilen uitbarstte en zei nooit meer terug te komen.quote:Op zondag 3 december 2017 23:16 schreef Caland het volgende:
Maan zelf zie ik er geen problemen over maken
Lacherig. Het is inmiddels blijkbaar 2-3 weken verder. Waarschijnlijk is dit allang uitgepraat maar gelukkig hebben we daar Tim Krol en co die ook aandacht willenquote:Op zondag 3 december 2017 23:21 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze in huilen uitbarstte en zei nooit meer terug te komen.
Als er iemand aandacht wil is het 538quote:Op zondag 3 december 2017 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Lacherig. Het is inmiddels blijkbaar 2-3 weken verder. Waarschijnlijk is dit allang uitgepraat maar gelukkig hebben we daar Tim Krol en co die ook aandacht willen
#metoo
Waar ze binnen een seconde weer op terug kwam.quote:Op zondag 3 december 2017 23:21 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze in huilen uitbarstte en zei nooit meer terug te komen.
Ja omdat ze meteen bedacht dat ze daarmee mogelijk haar carrière op het spel zetquote:Op zondag 3 december 2017 23:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waar ze binnen een seconde weer op terug kwam.
En dit is dus gewoon onzin. Haar muziek wordt uitgebracht onder 8ball muziek. Onderdeel van Talpa music. 538 is onderdeel van Talpa radio.quote:Op maandag 4 december 2017 00:24 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Ja omdat ze meteen bedacht dat ze daarmee mogelijk haar carrière op het spel zet
Sterkte ook echtquote:
Wel wat overdreven van Tim ja, maar de grap is ook vrij ziek en vooral niet grappig.quote:Op maandag 4 december 2017 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sterkte ook echtWat een zieke maatschappij begint dit te worden
Niet grappig en puberaal. Meer moet je er ook niet van maken. Ziek vind ik wat overdreven.quote:Op maandag 4 december 2017 00:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wel wat overdreven van Tim ja, maar de grap is ook vrij ziek en vooral niet grappig.
Ik vind dit wel te ver gaan. Het geeft vooral aan dat je als serieuze muzikant niks te zoeken hebt bij een zender als 538.quote:Op maandag 4 december 2017 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet grappig en puberaal. Meer moet je er ook niet van maken. Ziek vind ik wat overdreven.
Klopt. Maar dan nog is ziek nou niet meteen de term die als eerst bij mij opkomt.quote:Op maandag 4 december 2017 00:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind dit wel te ver gaan. Het geeft vooral aan dat je als serieuze muzikant niks te zoeken hebt bij een zender als 538.
Die gaat alleen maar voor pietenpeners van 27 centimeter plus, zij moet immers wel die pijn voelen.quote:Op zondag 3 december 2017 22:13 schreef ludovico het volgende:
Als Anouk er had gezeten had ze over 9 maanden gewoon een nieuw kindje gemaakt met 3 mogelijke vaders van het kind
Uh hypocriet? Ze is de enige vrouw daar, en die gast staat recht voor haar. Ze schrikt ook al enige.quote:Op maandag 4 december 2017 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan nog is ziek nou niet meteen de term die als eerst bij mij opkomt.
Vooral ook lekker hypocriet dat het alleen over Maantje gaat en de bandleden die net zo goed met een piemel geconfronteerd worden niet benoemt worden.
Dat is het criterium?quote:
twitter:MAAN twitterde op zaterdag 13-05-2017 om 23:43:40WHAHAHAHAHAH DE STREAKER INEENS OP HET PODIUM ?? #ESF reageer retweet
Maan niet in d’r sterretje willen nemen.quote:Op maandag 4 december 2017 00:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Radio 538
Maan de Steenwinkel
Maan heten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |