SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Hoe kan ik de shows van Radio49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn, XiiaLive of VLC.
Start één van beide op en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel Apple/iOS apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Heb je een Chromecast / Android TV? Gebruik dan de Music & Radio Cast app.
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sL2B's Mixcloud
Nee we kijken vooral die programma's over dat mensen een huis willen kopen of verbouwen, en The Voice.quote:Op zondag 3 december 2017 18:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ondertussen heb je alle afleveringen van Bassie en Adriaan al 28483 x gezien?
Wat een idioten zijn het veelal hè. Vaak zelfs mensen op leeftijd die ver boven hun budget en met een instelling van 'ah joh, we zien wel...' aan het verbouwen slaan.quote:Op zondag 3 december 2017 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee we kijken vooral die programma's over dat mensen een huis willen kopen of verbouwen, en The Voice.
Ik wil desgewenst best wat later beginnen of de show naar morgenavond uitstellen; geen moeite meequote:Op zondag 3 december 2017 18:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moeten we anders aan 11 vragen of hij later kan beginnen?
Echt niet.quote:Op zondag 3 december 2017 18:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil desgewenst best wat later beginnen of de show naar morgenavond uitstellen; geen moeite mee
quote:Op zondag 3 december 2017 18:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat een idioten zijn het veelal hè. Vaak zelfs mensen op leeftijd die ver boven hun budget en met een instelling van 'ah joh, we zien wel...' aan het verbouwen slaan.
Een maand, tot max. anderhalve maand, met ¤6000. Het héle huis. Maar natuurlijk..... _quote:Op zondag 3 december 2017 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]Het meest geniale was laatst een jong stel waarbij de gozer echt ongelooflijk opgefokt was en het hele huis in 4 - 6 weken wilde renoveren voor ¤6000 of zo!
![]()
Op een gegeven moment maakte zij nog een opmerking tegen hem, en hij had zoiets van: "Nee dat is fijn, met zo'n man met een draaiende camera er bij!"
En nu; een ouder stel dat in 3,5 week feitelijk een heel nieuw huis willen bouwen!quote:Op zondag 3 december 2017 18:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een maand, tot max. anderhalve maand, met ¤6000. Het héle huis. Maar natuurlijk..... _![]()
Dan zal een deel van de balken ook wel gaar zijn.quote:Op zondag 3 december 2017 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
En nu; een ouder stel dat in 3,5 week feitelijk een heel nieuw huis willen bouwen!
Ze wilden het in 3,5 maand helemaal renoveren, maar een flink deel van de tijd is al om, en nu blijken de muren echt volkomen kut te zijn!
Doet GUP het eindelijk weer, kan je de uitvoerenden van de verzoekjes weer zien, willen ze nu ook al de titels bij voorbaat weten...quote:
Ze hebben nog 1 ander nummer op hun naam staan.quote:Op zondag 3 december 2017 18:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig heeft een binnenpretje
Ietsjes meer, maar in GUP staat er maar één...quote:Op zondag 3 december 2017 19:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze hebben nog 1 ander nummer op hun naam staan.
Tal van nummers...quote:Op zondag 3 december 2017 19:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze hebben nog 1 ander nummer op hun naam staan.
Alles. Ze zijn nu het hele huis aan het slopen, maar een nieuwbouwvergunning is nog weer duurder en duurt lang om op te wachten, dus bouwen ze nieuwe muren aan de binnenkant en tikken ze daarna de oude om; dan blijft het officieel nog steeds een verbouwing!quote:Op zondag 3 december 2017 18:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zal een deel van de balken ook wel gaar zijn.
Zo, mijn taken, inclusief bier drinken zijn volbrachtquote:
quote:Op zondag 3 december 2017 18:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig heeft een binnenpretje
I can't stop hickupingravingquote:Op zondag 3 december 2017 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
Het schiet mooi op 19:30 uur aan. Ik heb bijna driekwart show klaarstaan, dus jullie mogen je gerust met de inhoud bemoeien straks
Jezus, zijn jouw shows nu ook al genderneutraal?quote:
Zoiets jaquote:Op zondag 3 december 2017 19:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jezus, zijn jouw shows nu ook al genderneutraal?
Goedenavondquote:Op zondag 3 december 2017 19:31 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
Net op tijd verbonden met onze speaker..
![]()
![]()
Succesquote:Op zondag 3 december 2017 19:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Ik blijf luisteren maar ga nu met Twan zijn band plakken.
quote:Op zondag 3 december 2017 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb ik nou correct gelezen dat Gup weer zwemt?
Mogge trouwens.
Viel mij ook op ja... - misschien draai ik dat nummer verderop in de show nog wel evenquote:Op zondag 3 december 2017 19:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat riedeltje klinkt verdacht veel op dat van Evelyn Thomas - High Energy.
Ja, correcte bingoquote:Op zondag 3 december 2017 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb ik nou correct gelezen dat Gup weer zwemt?
Mogge trouwens.
quote:Op zondag 3 december 2017 19:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jezus, zijn jouw shows nu ook al genderneutraal?
Naais!quote:
Melting heeft er tussen neus en lippen door ook even 18000 nummers in laten glijden.quote:
quote:
quote:En, Spijkerbroek... Wat win jij!?
quote:Nou........... Een kans om in het illustere rijtje opgenomen te worden van de Radio49 DJs![]()
Colonel Abrams - Trappedquote:Op zondag 3 december 2017 19:41 schreef Elfletterig het volgende:
Als jullie een help / alarm / emergency-nummer hebben dat niet in dit rijtje mag ontbreken, laat het gerust weten
18000 maar?quote:Op zondag 3 december 2017 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Melting heeft er tussen neus en lippen door ook even 18000 nummers in laten glijden.
Wat zijn de minimum requirements daarvoor? Technisch gesproken dus.quote:
Ik was alleen nog even vergeten in te ch00nenquote:
Heb je zo'n mooi programma, vergeet je te ch00nen!quote:Op zondag 3 december 2017 19:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was alleen nog even vergeten in te ch00nen![]()
Inmiddels is dat wel opgelost
Een draaiprogramma (Mixxx, SAM, VDJ, RadioDJ...Winamp met icecast server *nostalgie, ahoewel het bij mij Shoutcast was) best veel MP3s, leuke upload(maar dat gaat wel goedkomen volgens mij), microfoon als je durft, audiëntie bij Melting.quote:Op zondag 3 december 2017 19:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat zijn de minimum requirements daarvoor? Technisch gesproken dus.
Dat je een beetje gek moet zijn, is een given.
911 Is A Joke - Public Enemyquote:Op zondag 3 december 2017 19:41 schreef Elfletterig het volgende:
Als jullie een help / alarm / emergency-nummer hebben dat niet in dit rijtje mag ontbreken, laat het gerust weten
quote:
prachtig album is datquote:Op zondag 3 december 2017 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
De eerste single van het album This Is Hardcore van Pulp: Help The Aged
4000 mp3s op m'n laptop en nog eens dat aantal op een externe schijf. Niet al te veel dus.quote:Op zondag 3 december 2017 19:49 schreef knokkels het volgende:
Een draaiprogramma (Mixxx, SAM, VDJ, RadioDJ...Winamp met icecast server *nostalgie, ahoewel het bij mij Shoutcast was) best veel MP3s, leuke upload(maar dat gaat wel goedkomen volgens mij), microfoon als je durft, audiëntie bij Melting.
Slogan bedacht door Theo Theequote:Op zondag 3 december 2017 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
"This radio station is yours and mine"?
Mooi, dan ga ik 'm meteen verkopen en dan lekker naar de Bahama's.
Ik wil mine aandeel dan wel even eerst van je ontvangen...quote:Op zondag 3 december 2017 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
"This radio station is yours and mine"?
Mooi, dan ga ik 'm meteen verkopen en dan lekker naar de Bahama's.
Kom maar halen op de Bahama'squote:Op zondag 3 december 2017 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil mine aandeel dan wel even eerst van je ontvangen...
Die is wel zo tofquote:Op zondag 3 december 2017 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
Binnenkort zal ik hiervan ook eens de versie met het Metropole Orkest draaien. Ik kon zo snel de cd niet vinden
Ik denk dat ik eerder een paardenhoofd in mijn bed vind dan dat ik radio49 kan verkopen..quote:Op zondag 3 december 2017 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik trek de machtiging richting de penningmeester nu direct in...
Sowieso een leuk album. Er staat ook een sterke versie op van Infinity, net als Rhythm Is A Dancer.quote:
* Elfletterig kan dus wel 'ik' zeggen...quote:Op zondag 3 december 2017 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
Daarom moest ik dus weten welk verzoekje van U96 werd aangevraagd![]()
Ik had dit nummer al klaarstaan
* Elfletterig kan dat zekerquote:Op zondag 3 december 2017 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* Elfletterig kan dus wel 'ik' zeggen...
Uitgekozen vanwege de tekst "state of emergency" - de term "emergency komt ook voor in Das Bootquote:
Bjorkquote:Op zondag 3 december 2017 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uitgekozen vanwege de tekst "state of emergency" - de term "emergency komt ook voor in Das BootMaar hierna maakt een vrij onbekende band met een b-kantje een einde aan alle consternatie....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2017 20:27:04 ]
quote:Op zondag 3 december 2017 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
Jawel, maar bij jouw shows is dat overbodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSB komt dan toch altijd voorbij...
Maar nooit met alarm... - leek me wel grappig, zo na "False Alarm"quote:Op zondag 3 december 2017 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar bij jouw shows is dat overbodig.
PSB komt dan toch altijd voorbij...
Als het om Queen gaat is hij er binnen 5 seconden.quote:Op zondag 3 december 2017 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna iets dat Theo Thee wakker zal schudden - is hij überhaupt nog aanwezig?
Dank voor het luisteren; fijne avondquote:Op zondag 3 december 2017 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Dank 11 tot zover, ik schakel even over richting TV...
Suzanne Sundfør doet het ook altjd geweldig. Wolfsheim ook.quote:Op zondag 3 december 2017 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als het om Queen gaat is hij er binnen 5 seconden.
Wolfsheimquote:Op zondag 3 december 2017 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna iets dat Theo Thee wakker zal schudden - is hij überhaupt nog aanwezig?
Laatste was ik mee op de hoogte. 1e niet.quote:Op zondag 3 december 2017 20:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Suzanne Sundfør doet het ook altjd geweldig. Wolfsheim ook.
Susanne Sundfør is een Fogelfindquote:Op zondag 3 december 2017 20:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Laatste was ik mee op de hoogte. 1e niet.
Wat weer resulteert in verlengen, dit dat.....quote:Op zondag 3 december 2017 20:33 schreef Elfletterig het volgende:
Het effect van een uur lang Help-nummers draaien, is dat blijf zitten met een lading nieuwe nummers in de tweede helft van de show
Zou maar zo eens kunnenquote:Op zondag 3 december 2017 20:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat weer resulteert in verlengen, dit dat.....
Oei!quote:Op zondag 3 december 2017 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn kroon vond het leuk om ineens los te schieten in mijn mond. Fijn.
Morgen de tandenboer maar bellen: "Help!" (om maar even bij het thema te blijven).
Misschien is het wel een <quote:
oei...quote:Op zondag 3 december 2017 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn kroon vond het leuk om ineens los te schieten in mijn mond. Fijn.
Morgen de tandenboer maar bellen: "Help!" (om maar even bij het thema te blijven).
banletletter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik dacht eerst dat je je toetsenbord ook had opgegeten, maar dat staat er toch nog.quote:Op zondag 3 december 2017 20:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
banletletter?![]()
Voor:
[ afbeelding ]
Tijdens:
Na:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 december 2017 20:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
banletletter?![]()
Voor:
[ afbeelding ]
Tijdens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:
[ afbeelding ]![]()
L2B's Mixcloud
Scheelde niet veelquote:Op zondag 3 december 2017 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je je toetsenbord ook had opgegeten, maar dat staat er toch nog.
* knokkels schrijft mee met dit lesje radiothematiek van Prof. Dr. Elf, MBA, PhD, Esq, etcquote:Op zondag 3 december 2017 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
De nieuwe platen passen thematisch uitstekend achter elkaar, dus dat gaat nu gewoon gebeuren...Jullie worden als luisteraar op de proef gesteld...
Till Dawn, Scared Of The Dark, Nocturnal... - het speelt zich allemaal in de nachtelijke uren af, voordat de zon weer opgaat.quote:Op zondag 3 december 2017 20:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels schrijft mee met dit lesje radiothematiek van Prof. Dr. Elf, Esq
Dit klinkt alvast zoals een goede banketstaaf smaakt.quote:Op zondag 3 december 2017 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
De nieuwe platen passen thematisch uitstekend achter elkaar, dus dat gaat nu gewoon gebeuren...Jullie worden als luisteraar op de proef gesteld...
Klangkarussellquote:Op zondag 3 december 2017 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Till Dawn, Scared Of The Dark, Nocturnal... - het speelt zich allemaal in de nachtelijke uren af, voordat de zon weer opgaat.
Stempelen?quote:Op zondag 3 december 2017 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
De volgende band lijkt qua naam veel op een Nederlands duo, maar ook op een bezigheid die tijdens de Elfstedentocht soms nodig is...
quote:
Oh, get a room already!quote:
Kluun?quote:Op zondag 3 december 2017 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
De volgende band lijkt qua naam veel op een Nederlands duo, maar ook op een bezigheid die tijdens de Elfstedentocht soms nodig is...
Klangkarussell ft. Will Heard - Sonnentanz (Sun Don't Shine)quote:Op zondag 3 december 2017 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Valt natuurlijk best in te passen... - voorkeur voor een bepaald nummer?
I think they got that coveredquote:
quote:
De muziek van Elf heeft zijn tol geëist. Net voor negenen, 9 maanden van nu afquote:
quote:Op zondag 3 december 2017 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Het Grote Verander Één Letter Van De Artiest Topic.
Zoietsquote:Op zondag 3 december 2017 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Het Grote Verander Één Letter Van De Artiest Topic.
Nog zo'n fijne plaatquote:Op zondag 3 december 2017 20:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vond ik ook.Van Klune gaan we door naar Klyne
Elfina.quote:Op zondag 3 december 2017 21:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
De muziek van Elf heeft zijn tol geëist. Net voor negenen, 9 maanden van nu af![]()
Surpriiiiiiiiiise
Uhhh fijne avond![]()
quote:Op zondag 3 december 2017 21:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met Klangkarussel
quote:Op zondag 3 december 2017 21:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met Klangkarussel
Zat ik net aan te denkenquote:Op zondag 3 december 2017 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit mixen met I Feel Love - Donna Summer.
quote:Op zondag 3 december 2017 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zondag 3 december 2017 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
Aan dit nummer moest ik vanochtend even denken toen MadMaster de 15-minuten-remix van I Feel Love draaide. Er zijn nogal wat nummers die dat baslijntje hebben gejat. Zoals deze van Madonna uit 2006...
Oeh!quote:Op zondag 3 december 2017 21:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook tof als je dat 'ene ding' zou hebben.
Tijdens haar concerten loopt die sequencer deun van I Feel Love ook echt mee.quote:Op zondag 3 december 2017 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zondag 3 december 2017 21:11 schreef knokkels het volgende:
Derde helft van een basketbalwedstrijd is tof, maar je gaat er zo van hikken
En Madonna maar Jan & alleman aanklagen.quote:Op zondag 3 december 2017 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens haar concerten loopt die sequencer deun van I Feel Love ook echt mee.
Luister maar naar de opname van dit nummer op de CD van, naar ik meen, de True Confessions tour...
Het is maar goed dat ik maar 4 minuten hoef te fietsen.quote:Op zondag 3 december 2017 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat heb ik met koffie en pissen. Dan van armoede maar weer aan het bier.
Binnen 20 minuten slaap je en loopt de fles over de bank en vloer leeg.quote:Op zondag 3 december 2017 21:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik maar 4 minuten hoef te fietsen.![]()
* knokkels gaat even een literfles water vullen en dan lurken
Wat dacht je van Hung Up met Abba, Isaac met Im Nin Alu van Ofra Haza en nog meer.quote:Op zondag 3 december 2017 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En Madonna maar Jan & alleman aanklagen.
Feitelijk heeft Piet gelijk door te zeggen dat alles gestolen is.quote:Op zondag 3 december 2017 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat dacht je van Hung Up met Abba, Isaac met Im Nin Alu van Ofra Haza en nog meer.
Allemaal 'geleend' van anderen...
Klopt. "Jump" is enorm afgeleid van West End Girls...quote:Op zondag 3 december 2017 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat dacht je van Hung Up met Abba, Isaac met Im Nin Alu van Ofra Haza en nog meer.
Allemaal 'geleend' van anderen...
quote:Op zondag 3 december 2017 21:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Binnen 20 minuten slaap je en loopt de fles over de bank en vloer leeg.
Het zijn ook steeds maar dezelfde 7 noten met alleen wat mineurtjes en majeurtjes en dat over verschillende octaven...quote:Op zondag 3 december 2017 21:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Feitelijk heeft Piet gelijk door te zeggen dat alles gestolen is.
Even quoten heur.quote:Op zondag 3 december 2017 21:16 schreef knokkels het volgende:
[..]Nou zo erg is het gelukkig ook niet
Snap niet dat bekende artiesten zich druk maken over een 'geleende' sample. Ze bulken van het geld en slechter zullen ze er sowieso niet van worden. Gekke manier om weer in de picture te staan voor 5 min. Ja, of ze moeten een half nummer kopiëren, dat is een ander verhaal.quote:Op zondag 3 december 2017 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zijn ook steeds maar dezelfde 7 noten met alleen wat mineurtjes en majeurtjes en dat over verschillende octaven...
vergeet je jezelf niet uit te trekken, spijkerbroek?quote:
Na het 'Help'-thema is er geen nummer geweest wat ik niet leuk vond. Bijzonder wel.quote:Op zondag 3 december 2017 21:18 schreef Elfletterig het volgende:
Wat we hierna krijgen, weet ik ook niet, maar volgens mij is het vrij rustig en klinkt het Björk-achtig....
Zal wel prestige zijn of zo.quote:Op zondag 3 december 2017 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Snap niet dat bekende artiesten zich druk maken over een 'geleende' sample. Ze bulken van het geld en slechter zullen ze er sowieso niet van worden. Gekke manier om weer in de picture te staan voor 5 min. Ja, of ze moeten een half nummer kopiëren, dat is een ander verhaal.
quote:
SPOILER: veel succesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Gaat vast lukkenquote:Op zondag 3 december 2017 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
Dit experimentele nummer vormt wel een goede opmaat voor het laatste nieuwe nummer dat ik nog heb klaarstaan.
Ik heb verlengd tot 22:00 uur, maar nog geen idee hoe ik dat ga vullen...
quote:Op zondag 3 december 2017 21:22 schreef knokkels het volgende:
[..]Ik herken 'natuurblauw', whatever that may be...SPOILER: veel succesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 december 2017 21:22 schreef knokkels het volgende:
[..]Brrrrr....SPOILER: veel succesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, Stenders had ook nog niet voldoende.quote:Op zondag 3 december 2017 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal wel prestige zijn of zo.
En publiciteit is vaak ook wel een dingetje, ja...
Rob Stenders heeft momenteel een podcast onder de naam 'Originals' en dan hoor je soms dingen voorbij komen dat je echt denkt 'Hoe durf je te claimen dat je de componist bent'. Gewoon één op één gekopieerd soms...
quote:Op zondag 3 december 2017 21:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, Stenders had ook nog niet voldoende.Daar zal hij vroeg of laat wel eens mee in de problemen kunnen komen.
quote:
quote:Op zondag 3 december 2017 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik herken 'natuurblauw', whatever that may be...
SPOILER: Google Translate *)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Hey, die show heb ik ook eens gedaan.quote:Op zondag 3 december 2017 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij draait daar de bekende versie en de originele versie naast elkaar.
Niet meer dan een publiek geheim...
quote:Op zondag 3 december 2017 21:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]Ik herken dus helemaal niks, blijkt...SPOILER: Google Translate *)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, twee weken geleden nog...quote:Op zondag 3 december 2017 21:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hey, die show heb ik ook eens gedaan.
Ik in 2004 ofzoquote:Op zondag 3 december 2017 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, twee weken geleden nog...
Dus hij kan blijven beweren de componist te zijn, terwijl het vaak gestolen is? Of begrijp ik het niet?quote:Op zondag 3 december 2017 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij draait daar de bekende versie en de originele versie naast elkaar.
Niet meer dan een publiek geheim...
Lipstick FM!quote:Op zondag 3 december 2017 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen was er nog niet eens radio...
Bijna goedquote:Op zondag 3 december 2017 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En daar komen Gelei en Lepel weer...
Nee, Rob beweert niks vwb hemzelf.quote:Op zondag 3 december 2017 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus hij kan blijven beweren de componist te zijn, terwijl het vaak gestolen is? Of begrijp ik het niet?
Ze hebben ook nog een bescheiden hitje gehad met het nummer Warrior.quote:Op zondag 3 december 2017 21:32 schreef knokkels het volgende:
Ah, het ándere nummer van Dance 2 Trance
Oh, op die fiets.quote:Op zondag 3 december 2017 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Rob beweert niks vwb hemzelf.
Hij laat alleen de bekende versie van een song horen en vervolgens het origineel.
Vaak is de bekende versie geclaimd als zijnde geschreven door de uitvoerende er van, terwijl hij dat dus ontmaskerd.
Beide versies zijn dus niet van hem, hij kan niet eens 2 noten achter elkaar spelen...
Jam El Mar, werd later de resident DJ in Mar El Lago, Trump feestjes opleuken?quote:Op zondag 3 december 2017 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
Deze single was de opvolger van The Power Of American Natives. Dance 2 Trance was een project van DJ Dag en Jam el Mar.
Zoietsquote:Op zondag 3 december 2017 21:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jam El Mar, werd later de resident DJ in Mar El Lago, Trump feestjes opleuken?
Zo staat 90% van het Boney M repertoire op naam van hun producer Frank Farian, maar zijn de originelen vaak songs die dusdanig oud zijn dat er geen rechten meer op zaten.quote:Op zondag 3 december 2017 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, op die fiets.Dat is een leuk bedacht iets.
oeh, cherrymoon Traxquote:
Het blijft helaas zo typisch Duits klinken, weet niet wat dat is daar.quote:Op zondag 3 december 2017 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ZoietsHij is nog steeds actief, overigens. Heeft net weer nieuw werk uit. Klinkt nog steeds vet geproduceerd.
Andere taalquote:Op zondag 3 december 2017 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het blijft helaas zo typisch Duits klinken, weet niet wat dat is daar.
Frank "Charlatan" Farian "quote:Op zondag 3 december 2017 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo staat 90% van het Boney M repertoire op naam van hun producer Frank Farian, maar zijn de originelen vaak songs die dusdanig oud zijn dat er geen rechten meer op zaten.
Dus zegt Frank dat het 100% van hem is en casht 100%.
Maar Frank Farian is sowieso een boef als het om 'origineel zijn' gaat, zie Milli Vanilli...
Dat laatste is wel een heel bijzonder verhaal. Een beetje je gewonnen prijs weer in moeten leveren omdat aan het licht komt dat je zelf geen drol kan en doet. Toch was het geen onaardige muziek.quote:Op zondag 3 december 2017 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo staat 90% van het Boney M repertoire op naam van hun producer Frank Farian, maar zijn de originelen vaak songs die dusdanig oud zijn dat er geen rechten meer op zaten.
Dus zegt Frank dat het 100% van hem is en casht 100%.
Maar Frank Farian is sowieso een boef als het om 'origineel zijn' gaat, zie Milli Vanilli...
Die staat op de tafelquote:Op zondag 3 december 2017 21:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Schop die fles niet om, knok.
Ja maar na die ene keer dat ik mijn bureau uit de muur rukte, ben ik bang dat als ik er op ga staan, het zooitje in mekaar dondertquote:Op zondag 3 december 2017 21:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar hoor jij ook te staan. 11 draait!
Oh ja, je USB aansluitingen.quote:Op zondag 3 december 2017 21:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar na die ene keer dat ik mijn bureau uit de muur rukte, ben ik bang dat als ik er op ga staan, het zooitje in mekaar dondert
Daarvoor was het financieel niet zo aantrekkelijk voor ze? Gek toch dat dat zoveel invloed heeft op mensen.quote:Op zondag 3 december 2017 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas echt geld verdiend met hun videoclipjes...
Niet slecht natuurlijk, maar door het produceren van videoclips voor anderen hebben ze aardig verdiend...quote:Op zondag 3 december 2017 21:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daarvoor was het financieel niet zo aantrekkelijk voor ze? Gek toch dat dat zoveel invloed heeft op mensen.
Je weet net zoveel als 11 krijg ik de indruk.quote:Op zondag 3 december 2017 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet slecht natuurlijk, maar door het produceren van videoclips voor anderen hebben ze aardig verdiend...
Meer dan ik, denk ik...quote:Op zondag 3 december 2017 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je weet net zoveel als 11 krijg ik de indruk.
Hebben ze nu ook al regen in Drenthe? Sinds wanneer is dat?quote:
Graag gedaan weerquote:Op zondag 3 december 2017 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heer 11, dank voor de hulp en alle nazorg.
Het budget voor ontwikkelingssamenwerking is tijdelijk stopgezet en daar kopen ze nu regen voor in.quote:Op zondag 3 december 2017 21:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hebben ze nu ook al regen in Drenthe? Sinds wanneer is dat?!
Wat een tijd ben je onderweg zeg, pffff.quote:Op zondag 3 december 2017 22:01 schreef CindieY het volgende:
Dank 11, voor de muzikale begeleiding naar huis. Alhoewel, bijna thuis, net de bus uit gestapt en nu laatste minuutjes lopen.
Krijg nou tieten.quote:Op zondag 3 december 2017 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben een plaat vergeten te draaien...Die cover van de rondborstige zangeres...
![]()
Nou ja, die schuift door naar de volgende show
awwwquote:Op zondag 3 december 2017 21:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het budget voor ontwikkelingssamenwerking is tijdelijk stopgezet en daar kopen ze nu regen voor in.
quote:Op zondag 3 december 2017 22:01 schreef CindieY het volgende:
Dank 11, voor de muzikale begeleiding naar huis. Alhoewel, bijna thuis, net de bus uit gestapt en nu laatste minuutjes lopen.
quote:Op zondag 3 december 2017 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je weet net zoveel als 11 krijg ik de indruk.
quote:Op zondag 3 december 2017 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat noemen ze in Drenthe UI'en kieken...
Iets meer dan 2 uur, van deur tot deur.quote:Op zondag 3 december 2017 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat een tijd ben je onderweg zeg, pffff.
Welterusten.quote:Op zondag 3 december 2017 22:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Iets meer dan 2 uur, van deur tot deur.
Tijd om m'n bed op te zoeken. Trusten
In je slaapkamerquote:Op zondag 3 december 2017 22:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Iets meer dan 2 uur, van deur tot deur.
Tijd om m'n bed op te zoeken. Trusten
quote:
Net was met The Voice Germany ook een verdomd goede Nina Hagen-achtige zangeres. (Niet dat ze een nummer van Nina zong overigens.quote:
Details detailsquote:Op zondag 3 december 2017 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Net was met The Voice Germany ook een verdomd goede Nina Hagen-achtige zangeres. (Niet dat ze een nummer van Nina zong overigens.)
Neuhquote:Op zondag 3 december 2017 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan nog geen afscheid van ze nemen?
quote:Op zondag 3 december 2017 22:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Details details![]()
klinkt wel interessant![]()
Ha, ToT
quote:
The 80s called, they wanted Duran Duran backquote:Op zondag 3 december 2017 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan nog geen afscheid van ze nemen?
Ik ga gelijk obscure Reggae platen zoeken.quote:Op zondag 3 december 2017 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kan weer, er staat voorlopig weer genoeg 'nieuws' in...
Oeh! Requestin-A-thor timequote:Op zondag 3 december 2017 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kan weer, er staat voorlopig weer genoeg 'nieuws' in...
Da's al ongeveer een half uur.quote:Op zondag 3 december 2017 22:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
8 liedjes per 60 minuten
Dat wordt lange liedjes zoeken dan maar.... in oude Gup stond heel concert van Robbie Williams ertussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |