Aad de Mos heeft gezegd dat hij de Jong lekker moet laten staan. Naar zo'n ervaren topper luistert Cocu natuurlijk.quote:Op zondag 3 december 2017 07:49 schreef Lemming22 het volgende:
Cocu heeft De Jong er stiekem gewoon weer tussengeschoven in de afgelopen periode. En door de goede resultaten (en het blijven herhalen van zijn "positieve bijdrage op het spel, ondanks het uitblijven van goals"), praat nauwelijks iemand erover. Terwijl het met Bergwijn voorin een stuk lekkerder draaide.
Helemaal mee eens. Bergwijn hoort er gewoon in te staan.quote:Op zondag 3 december 2017 07:49 schreef Lemming22 het volgende:
Cocu heeft De Jong er stiekem gewoon weer tussengeschoven in de afgelopen periode. En door de goede resultaten (en het blijven herhalen van zijn "positieve bijdrage op het spel, ondanks het uitblijven van goals"), praat nauwelijks iemand erover. Terwijl het met Bergwijn voorin een stuk lekkerder draaide.
Suggereer je nu dat De Jong en Cocu billenmaatjes zijn?quote:Op zondag 3 december 2017 07:49 schreef Lemming22 het volgende:
Zodat die ook weer kan aanmodderen.quote:Op zondag 3 december 2017 11:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Bergwijn hoort er gewoon in te staan.
Ik vond dat die het wel leuk deed.quote:Op zondag 3 december 2017 11:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zodat die ook weer kan aanmodderen.
Dit systeem ligt de Jong niet, daar voor mist hij snelheid en techniek. Andersom is het systeem op het lijf van Bergwijn geschreven.quote:Op zondag 3 december 2017 07:49 schreef Lemming22 het volgende:
Als invaller en op de counter heb je wel wat aan hem. Maar wedstrijden waarin hij basis stond vond ik hem nou niet overtuigen.quote:Op zondag 3 december 2017 11:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vond dat die het wel leuk deed.
Klopt. In een team met ideale schoonzonen vind ik dat eigenlijk wel wat hebben.quote:Op zondag 3 december 2017 11:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hij is verder wel erg overtuigd van zichzelf.
Dan moet hij wel laten zien en dat doet hij niet.quote:Op zondag 3 december 2017 11:50 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Klopt. In een team met ideale schoonzonen vind ik dat eigenlijk wel wat hebben.
Technische en snelle speler met flair. Hij mist wat rust voor de goal. Dat doet me wel eens aan Lens denken.quote:Op zondag 3 december 2017 11:54 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dan moet hij wel laten zien en dat doet hij niet.
Depay was ook geen ideale schoonzoon, maar hij schoot er wel 20+ in.
Ik vind Bergwijn gewoon een matige speler. Inderdaad af en toe een goede wedstrijd zoals Lens, maar vind het verder totaal niet bijzonder. Denk echt dat dit een jongen is die over een paar jaar op de bank bij Heerenveen zit en dan naar de tweede divisie van Turkije gaat.quote:Op zondag 3 december 2017 12:02 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Technische en snelle speler met flair. Hij mist wat rust voor de goal. Dat doet me wel eens aan Lens denken.
Isimat.quote:Op zondag 3 december 2017 12:29 schreef tja77 het volgende:
Staan er spelers op scherp?
Kortom geel pakken is Ajax missen.
Understatement. Doet me denken aan Rommedahl, die had daar ook een groot deel van zijn carrière last van.quote:Op zondag 3 december 2017 12:02 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Technische en snelle speler met flair. Hij mist wat rust voor de goal. Dat doet me wel eens aan Lens denken.
Aangezien de spoeling achterin extreem dun is zou ik 'm nog missen ook als hij er dan niet bij isquote:
Eens. Tegen Zwolle of Excelsior uit wel, maar thuis tegen laagvliegers die zich ingraven niet.quote:Op zondag 3 december 2017 12:24 schreef BadderHaring het volgende:
Bergwijn moet gewoon spelen in de wedstrijden waar je ruimte krijgt. Niet thuis tegen Sparta.
Maar toen Bergwijn speelde raakte Locadia weer geen pepernoot.quote:Op zondag 3 december 2017 07:49 schreef Lemming22 het volgende:
Zul je zien dat ze verliezen.quote:Op zondag 3 december 2017 14:22 schreef Scarface88 het volgende:
Hopelijk zetten we Ajax zo op 10 punten met een heerlijke wedstrijd om zelfvertrouwen te tanken richting Ajax. Ik voorspel 4-0 minimaal. Ik dacht laat ik eens positief zijn
Gras is groen.quote:Op zondag 3 december 2017 14:59 schreef tompsv18 het volgende:
Er worden weer een hoop kansen gemist.
schwaab is juist de enige die kan opbouwenquote:Op zondag 3 december 2017 15:19 schreef TehRocks het volgende:
Bergwijn en Locadia doen maar wat; als Schwaab moet opbouwen gaat het meestal helemaal fout en Brenet is gewoon waardeloos.
Haha zeer zeker niet. Hij moet het uit noodzaak met Arias zien op te lossen omdat die twee links van hem het nog minder kunnen.quote:Op zondag 3 december 2017 15:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
schwaab is juist de enige die kan opbouwen
Locadia moet misschien eens wat meer oog voor zijn teamgenoten hebben, in plaats van uit elke onmogelijke hoek, gedekt door drie man toch te schieten.quote:Op zondag 3 december 2017 14:59 schreef tompsv18 het volgende:
Er worden weer een hoop kansen gemist.
Je bent de enige die het opmerkt geloof ikquote:Op zondag 3 december 2017 15:20 schreef Scarface88 het volgende:
Wat is die Mulder een ongelooflijke kut scheids zeg. Fluit alles af en haalt het tempo uit t spel. Mist gele kaarten voor Sparta, penalty PSV en een corner en laat alles doorgaan wat Sparta doet.
En dan 2 minuten extra tijd terwijl die speler van Sparta 4 minuten op het veld lag met een "blessure" en daarna nog 30 seconden nodig had om van t veld te stappenquote:Op zondag 3 december 2017 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent de enige die het opmerkt geloof ik
Meid, het is allemaal watquote:Op zondag 3 december 2017 15:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En dan 2 minuten extra tijd terwijl die speler van Sparta 4 minuten op het veld lag met een "blessure" en daarna nog 30 seconden nodig had om van t veld te stappentijdrekken wordt dus beloond.
Zag je die herhaling net op Fox, met die bal van Pereiro?quote:Op zondag 3 december 2017 15:26 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Locadia moet misschien eens wat meer oog voor zijn teamgenoten hebben, in plaats van uit elke onmogelijke hoek, gedekt door drie man toch te schieten.
de opbouw is juist zijn kwaliteit ,nie voor niks kan ie ook als cvm uit de voeten.quote:Op zondag 3 december 2017 15:21 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Haha zeer zeker niet. Hij moet het uit noodzaak met Arias zien op te lossen omdat die twee links van hem het nog minder kunnen.
True story. Je clubje heeft weer eens gewonnen en je bent weer in het PSV topic te vinden.quote:
Huh? Die gast zit hier 24/7 lijkt het welquote:Op zondag 3 december 2017 15:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
True story. Je clubje heeft weer eens gewonnen en je bent weer in het PSV topic te vinden.
Ga huilen danquote:Op zondag 3 december 2017 15:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
True story. Je clubje heeft weer eens gewonnen en je bent weer in het PSV topic te vinden.
Nee, even gemist dat moment. Watskeburt?quote:Op zondag 3 december 2017 15:28 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Zag je die herhaling net op Fox, met die bal van Pereiro?
Was gewoon typerend voor Locadia. Alle ruimte van de wereld, moet die bal 3x aannemen voordat hij hem stil heeft liggen en schiet hem vervolgens tegen de keeper aan zonder oog voor z'n medespelers in de 16.quote:Op zondag 3 december 2017 15:56 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Nee, even gemist dat moment. Watskeburt?
Het gehele middenveld is je reinste kutzooi.quote:Op zondag 3 december 2017 16:05 schreef tompsv18 het volgende:
Pereiro laat alweer weken niks zien. Hij begon nog zo goed op 10..
Wat te denken van Locadia dan?quote:Op zondag 3 december 2017 16:05 schreef tompsv18 het volgende:
Pereiro laat alweer weken niks zien. Hij begon nog zo goed op 10..
Dan heb jij iets gezien wat ik niet heb gezien. Over die eerste helft danquote:Op zondag 3 december 2017 16:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Locadia heeft er al 9 in liggen, en liet in de eerste helft tenminste nog iets zien.
Je ziet wel meer nietquote:Op zondag 3 december 2017 16:17 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Dan heb jij iets gezien wat ik niet heb gezien.
Frustrerend ja. Ook nu aan het einde van de wedstrijd weer nadrukkelijk op zoek naar zijn goal, terwijl teamgenoten er beter voor staan.quote:Op zondag 3 december 2017 15:59 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Was gewoon typerend voor Locadia. Alle ruimte van de wereld, moet die bal 3x aannemen voordat hij hem stil heeft liggen en schiet hem vervolgens tegen de keeper aan zonder oog voor z'n medespelers in de 16.
Die moet eens gaan praten met Luuk, die zie ik eigenlijk bijna altijd de goede beslissing nemen qua schieten/afleggen.quote:Op zondag 3 december 2017 16:18 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Frustrerend ja. Ook nu aan het einde van de wedstrijd weer nadrukkelijk op zoek naar zijn goal, terwijl teamgenoten er beter voor staan.
Nog ff een kwartiertje je helemaal de tering lopen zonder enkel rendement, waar je zin in hebt..quote:Op zondag 3 december 2017 16:19 schreef tompsv18 het volgende:
Van de invalbeurten van Ramselaar word ik ook telkens erg droevig
Ik vond hem in z’n eerste seizoen nog redelijk, maar hij zakt ver weg. 1 Geluk, hij is nog jong.quote:Op zondag 3 december 2017 16:19 schreef tompsv18 het volgende:
Van de invalbeurten van Ramselaar word ik ook telkens erg droevig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |