SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup heeft nog wat kuren.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Net gedaan.... nog meer?quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:40 schreef just me het volgende:
@Melting, moet je OP niet weer aangepast worden ?
Niet dat ik weet; hoezo?quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je 10 december iets te doen?
nee meneer Melting, dank u meneer Meltingquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
nee meneer Melting, dank u meneer Melting
Aaaaand you're trapped.quote:
Melting geeft een feestjequote:
Een feestje? Hoezo?quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting geeft een feestje![]()
Niemand anders kan
Kom jij dan ook mee?quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting geeft een feestje![]()
Niemand anders kan
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
nee meneer Melting, dank u meneer Melting
Omdat just me dan iets heel leuks heeftquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat de ijsbaan open gaat.
Met kerstmarkt, 3 kramen en een kribbe...
Familie, vrienden en livelinkquote:Op zaterdag 2 december 2017 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Kom jij dan ook mee?
Familie en vrienden zijn er ook.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben blij dat ik niet hoef te raden...
![]()
![]()
![]()
quote:
Nog even en dan ben ik de schuldige omdat ik een ijskonijn benquote:Op zaterdag 2 december 2017 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Omdat just me dan iets heel leuks heeft![]()
Sorry, ik was de draad een beetje kwijt, maar er kwam ook een indoor ijsbaan langs.
Ik zou dat juist in de zomer vreemder vinden.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Een indoor-ijsbaan die opengaat in de winter? Dat vind ik ... merkwaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |