SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup heeft nog wat kuren.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Net gedaan.... nog meer?quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:40 schreef just me het volgende:
@Melting, moet je OP niet weer aangepast worden ?
Niet dat ik weet; hoezo?quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je 10 december iets te doen?
nee meneer Melting, dank u meneer Meltingquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
nee meneer Melting, dank u meneer Melting
Aaaaand you're trapped.quote:
Melting geeft een feestjequote:
Een feestje? Hoezo?quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting geeft een feestje![]()
Niemand anders kan
Kom jij dan ook mee?quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting geeft een feestje![]()
Niemand anders kan
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
nee meneer Melting, dank u meneer Melting
Omdat just me dan iets heel leuks heeftquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat de ijsbaan open gaat.
Met kerstmarkt, 3 kramen en een kribbe...
Familie, vrienden en livelinkquote:Op zaterdag 2 december 2017 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Kom jij dan ook mee?
Familie en vrienden zijn er ook.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben blij dat ik niet hoef te raden...
![]()
![]()
![]()
quote:
Nog even en dan ben ik de schuldige omdat ik een ijskonijn benquote:Op zaterdag 2 december 2017 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Omdat just me dan iets heel leuks heeft![]()
Sorry, ik was de draad een beetje kwijt, maar er kwam ook een indoor ijsbaan langs.
Ik zou dat juist in de zomer vreemder vinden.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Een indoor-ijsbaan die opengaat in de winter? Dat vind ik ... merkwaardig.
gewoon zomaar spontaanquote:Op zaterdag 2 december 2017 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja hoor absoluut....
Je zegt zelfs eet smakelijk tegen de ober![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja hoor absoluut....
Je zegt zelfs eet smakelijk tegen de ober![]()
![]()
Een ijsheks dan tochquote:Op zaterdag 2 december 2017 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
Nog even en dan ben ik de schuldige omdat ik een ijskonijn ben
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, nog even naar de slager voordat ik in de rij moet staan rond kerst.
heel verstandigquote:Op zaterdag 2 december 2017 22:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet. Hoezo gaat de ijsbaan open?quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Kom jij dan ook mee?
Familie en vrienden zijn er ook.
Wow, daar denk ik pas aan op het moment dat ik in de rij sta rond kerst. En dan om me heen allemaal mensen zie die komen binnenlopen om hun bestelling af te halen, terwijl ik op dat moment bezig ben met te bedenken wat ik met Kerst eigenlijk wil eten.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wendela uit Hamelen...quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Een ijsheks dan toch
[ afbeelding ]
We hebben hier vanaf 7 december een maand lang een indoor ijsbaan.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet. Hoezo gaat de ijsbaan open?Het vriest amper.
Ze willen alvast glühwein verkopen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb de oliebollen voor Oud en Nieuw ook al in huis...quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje traag van begripquote:Op zaterdag 2 december 2017 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje traag van begrip
let it go...let it goquote:Op zaterdag 2 december 2017 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Een ijsheks dan toch
[ afbeelding ]
Is kennelijk gejat. Ten minste, dat vindt een of andere Spanjaard. Die geld wil zien.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:52 schreef just me het volgende:
[..]
let it go...let it go
Anna en Elsa, kabouter is er dol op, wilde zelfs ijs vanavond omdat dat in zo'n beker zat
Invriezen schijnt wel aardig te gaan met die dingen ja. Zelf geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de oliebollen voor Oud en Nieuw ook al in huis...
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:54 schreef just me het volgende:
Sorry Melting, ik wilde je niet aan het huilen brengen
Ja, dat klopt, maar ik haal ze toch maar vers...quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Invriezen schijnt wel aardig te gaan met die dingen ja. Zelf geen ervaring mee.
Maar je wilde hem dus wel pijn doen?quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:54 schreef just me het volgende:
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:54 schreef just me het volgende:
Hoewel ik heb geschaatst met een Elfstedentochtwinnaar - geen grap - kan ik voor geen meter schaatsen. En waar wil Livelink heen dan?quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:51 schreef Melting het volgende:
[..]
We hebben hier vanaf 7 december een maand lang een indoor ijsbaan.
Maar dat heeft niets met het feestje te maken waar livelink met je naartoe wil.
Heb Ddm al een tijdje niet langs zien komen...quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben een grote vriezer, best handig soms
Ik vond alles eng en spannendquote:Op zaterdag 2 december 2017 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gouden serie, opvolger van Oebele.
Hoewel ik Gruizel Gruis wel wat eng vond...
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje traag van begrip
Feestje dat ik geef.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoewel ik heb geschaatst met een Elfstedentochtwinnaar - geen grap - kan ik voor geen meter schaatsen. En waar wil Livelink heen dan?
Makkelijke url, welquote:
Ik heb patat gegeten met een Olympisch winnaar judo en toch kan ik niet koken...quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoewel ik heb geschaatst met een Elfstedentochtwinnaar - geen grap - kan ik voor geen meter schaatsen. En waar wil Livelink heen dan?
Naar het feestje van Melting. Met jou.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
die ligt ziek op bed momenteel.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb Ddm al een tijdje niet langs zien komen...
Kijk zo pak je het aanquote:Op zaterdag 2 december 2017 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Naar het feestje van Melting. Met jou.
Ik heb een wereldrecordhouder hoogspringen op tv gezien en toch kan ik niet hoog springen...quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb patat gegeten met een Olympisch winnaar judo en toch kan ik niet koken...
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die ligt ziek op bed momenteel.
Doe 's beter maken dan!quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oh, da's minder. Beterschap!quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wens haar beterschap.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb patat gegeten met een Olympisch winnaar judo en toch kan ik niet koken...
Kan Oscar nog wat van leren, bedoel je?quote:
Klinkt ernstigquote:Op zaterdag 2 december 2017 22:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Van Windows 8 naar 8.1 en nu naar Win 10. Even de trap op om de instellingen van Mixxx vaarwel te zwaaien hoor.
Welkom Raf.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:59 schreef Rafeiro het volgende:
Pakjesavond gehad, maar damn wel koud buiten op de fiets nu.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:59 schreef Rafeiro het volgende:
Is niet verplicht op de fiets, Raf.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:59 schreef Rafeiro het volgende:
Precies, niet dat oeverloze eromheen gedraaiquote:Op zaterdag 2 december 2017 22:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan Oscar nog wat van leren, bedoel je?
En heb je ook pakjes gehad?quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:59 schreef Rafeiro het volgende:
Een simpele klok gekregen, die hangt hier nog niet dus daar ben ik wel content mee.quote:
Het scherm staat al minstens een uur op "instellen 82%" te malen. Geen beste ervaringen met Windows, maar ja, Linux draait geen drol op zonder Wine.quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een simpele klok gekregen, die hangt hier nog niet dus daar ben ik wel content mee.
En stuiterend neefje en nichtje is altijd goed
Je bent weer bij de tijdquote:Op zaterdag 2 december 2017 23:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een simpele klok gekregen, die hangt hier nog niet dus daar ben ik wel content mee.
Ah zoquote:Op zaterdag 2 december 2017 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Naar het feestje van Melting. Met jou.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gewoon even laten doen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het scherm staat al minstens een uur op "instellen 82%" te malen. Geen beste ervaringen met Windows, maar ja, Linux draait geen drol op zonder Wine.
Ja, ik laat het met rust. Zelf krijg ik beweging zat op deze manier.quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon even laten doen.
Kan even duren.
Ik ga vragen of Rob de oplossing heeft.quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik begin een hekel aan ze te krijgen
Een groot vat met zoutzuur. Lijkt me een goede oplossing.quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga vragen of Rob de oplossing heeft.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit is Jane, ze zingt met een Tarzan
altijd lastig om iets te verzinnenquote:Op zaterdag 2 december 2017 23:06 schreef Rafeiro het volgende:
Had er stiekem indirect ook wel om gevraagd, voor de volwassenen was het 10-15 euro geloof ik.
En had een simpele klok of een whiteboard gevraagd meer wist ik niet te verzinnen.
Ben zo slecht met plannen van dingen dus daarvoor zou een whiteboard wel kunnen helpen.
En een klok versiert de muur iets en is toch wel handig. Haha, is hier nog wel erg "strak".
Ja nee begreep ik!quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bedoelde de vibratie. Hé-le-maal niets in een stem. Meestal dan.
Dat klinkt .. Vout.quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:08 schreef just me het volgende:
altijd lastig om iets te verzinnenwij vieren het maandagavond en mijn schoondochter vroeg om " foute" kerstballen, nou die krijgt ze
Och armequote:Op zaterdag 2 december 2017 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
altijd lastig om iets te verzinnenwij vieren het maandagavond en mijn schoondochter vroeg om " foute" kerstballen, nou die krijgt ze
Harige ballen?quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ze hebben met de zonnebloemolie gespeeld.quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat zijn dat voor bibberflikkers?
Ohoh......quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
Yquote:Op zaterdag 2 december 2017 23:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat zijn dat voor bibberflikkers?
Ehm, het wil niet meer converteren. Online film naar MP3 resulteert in spontaan afsluiten van VLC.quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:09 schreef Rafeiro het volgende:
Maar Lucky zat je nou met problemen met VLC voor het luisteren van de stream of eigenlijk wat anders, heb niet echt goed gelezen voor ik mijn vorige opmerkingen postte
Wel een beste boom nodig om een paardenkop te kunnen dragen in de top.quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ohoh......
Komen ze van de Godmother? Want dan vrees ik een bloederige boom.
Nee, de volgende plaat is zelfs al bijna afgelopen...quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
We horen helaas niet veel meer van Shola Ama
zelfs een kerstbal met koptelefoon opquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:11 schreef just me het volgende:
[..]
zelfs een kerstbal met koptelefoon op
Hmm dat doe ik nooit, waarvoor gebruik je dat? Dan wil ik wel een beetje gaan zoeken.quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ehm, het wil niet meer converteren. Online film naar MP3 resulteert in spontaan afsluiten van VLC.
[..]
[..]
herstel... oorwarmers
Dat gebruik ik om film geluid om te zetten naar MP3.quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hmm dat doe ik nooit, waarvoor gebruik je dat? Dan wil ik wel een beetje gaan zoeken.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat gebruik ik om film geluid om te zetten naar MP3.
Als ik er aan denk ga ik er morgen naar kijken, haha.quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat gebruik ik om film geluid om te zetten naar MP3.
1962, met de voorloper van de synthesizer...quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is een paar dagen geleden.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |