quote:Op maandag 4 december 2017 19:24 schreef Jeka het volgende:
Dit is dit jaar m'n lijstje:Bij een behoorlijk aantal van jouw keuzes ga ik tijdens de Top2000 klagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: mmm, Queen - Radio Gaga vergeten in te sturen. Maar goed, die komt er toch wel in. Zo zal ik nog wel het één en ander vergeten zijn en had ik nog strategischer kunnen stemmen door vaste waarden uit m'n lijst te laten.
Haha, mag hoor! :p Volgens mij is mijn lijst dit jaar best zoetsappig.quote:Op maandag 4 december 2017 19:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bij een behoorlijk aantal van jouw keuzes ga ik tijdens de Top2000 klagen
tja, ik zie jouw lijst en denk bij een aantal...o ja, die had ik ook kunnen kiezenquote:Op maandag 4 december 2017 20:27 schreef Niveath het volgende:
Mijn bijdrage deze keer.
OASIS-CHAMPAGNE SUPERNOVA
UNDERWORLD-BORN SLIPPY
PAUL KALKBRENNER-SKY AND SAND
FOO FIGHTERS-LEARN TO FLY
DAFT PUNK-ONE MORE TIME
DAVID BOWIE-SPACE ODDITY
WAR ON DRUGS-UNDER THE PRESSURE
ARCTIC MONKEYS-I BET YOU LOOK GOOD ON THE DANCEFLOOR
THE VERVE-BITTER SWEET SYMPHONY
PEARL JAM-BLACK
THE ROLLING STONES-GIMME SHELTER
TAME IMPALA-LET IT HAPPEN
DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG-WATSKEBURT
DEPECHE MODE-ENJOY THE SILENCE
PAOLO NUTINI-IRON SKY
DONNA SUMMER-I FEEL LOVE
THE HUMAN LEAGUE-DON'T YOU WANT ME
EMINEM-LOSE YOURSELF
RADIOHEAD-HIGH AND DRY
PRINCE & THE REVOLUTION-LET'S GO CRAZY
ARCADE FIRE-REBELLION (LIES)
LAURENT GARNIER-THE MAN WITH THE RED FACE
THE NATIONAL-BLOODBUZZ OHIO
QUEENS OF THE STONE AGE-NO ONE KNOWS
FLORENCE AND THE MACHINE-COSMIC LOVE
JOHNNY CASH-HURT
MUSE-BLISS
COLDPLAY-AMSTERDAM
NEW ORDER-BLUE MONDAY '88
FOALS-MOUNTAIN AT MY GATES
MASSIVE ATTACK-TEARDROP
THE XX-CRYSTALISED
IGGY POP-LUST FOR LIFE
THE KILLERS-MR. BRIGHTSIDE
ELBOW-ONE DAY LIKE THIS
En ik ben ook echt wat vergeten zoals Talking Headsquote:Op maandag 4 december 2017 20:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
tja, ik zie jouw lijst en denk bij een aantal...o ja, die had ik ook kunnen kiezen
benieuwd of die weer een kansje krijgt in de lijst door Annemieke. Verwacht het niet hoor, maar lekkere 60s kneiter vind ik dat welquote:
Echt hè. Zo jammer.quote:Op zondag 3 december 2017 18:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Dig Down danDat is echt de grootste drol die Matthew ooit gelegd heeft.
'Even the bad times are good' zou standaard ieder jaar in de Top 2000 moeten staanquote:Op maandag 4 december 2017 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
benieuwd of die weer een kansje krijgt in de lijst door Annemieke. Verwacht het niet hoor, maar lekkere 60s kneiter vind ik dat wel
quote:Op zondag 3 december 2017 22:33 schreef Cee het volgende:
Hoe noemde je 'm toen ie nog klein was?Klopt ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry.
No Dukes of Hazzard in the classroom
Van Muse?quote:Op maandag 4 december 2017 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt hè. Zo jammer.
Maar Muse verdient wel meerdere plekjes
Wat is jouw favo plaat?
quote:
Dat vind ik ook vreselijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |