maar die hebben dan wel weer mooiere bipsenquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:28 schreef LekkerWeertje het volgende:
Bij de heren vind ik de TS nog wel leuk. Bij de dames is er geen reet aan.
Echt wel, olympische medailles zijn olympische medailles. In een World Cup zal dat wel minder gelden jaquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:30 schreef BasEnAad het volgende:
Op een olympische spelen gaat toch niemand bij dit onderdeel zijn kracht verspillen als er nog een 1000 of 1500 meter aan komt?
Tuurlijk wel, goud is goudquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:30 schreef BasEnAad het volgende:
Op een olympische spelen gaat toch niemand bij dit onderdeel zijn kracht verspillen als er nog een 1000 of 1500 meter aan komt?
Dat is zo ja. Maar een individuele medaille op de 1500 is toch wel even 10 keer meer waard als je het mij vraagt,quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt wel, olympische medailles zijn olympische medailles. In een World Cup zal dat wel minder gelden ja
Maar niet als je het de grote massa vraagt, voor wie alleen 'olympisch kampioen' teltquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat is zo ja. Maar een individuele medaille op de 1500 is toch wel even 10 keer meer waard als je het mij vraagt,
Maar worden het niet een beetje veel onderdelen dan? En als het bij 10 startbewijzen blijft voor Nederland, vind ik het ook wel een beetje veel gevraagd.quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar niet als je het de grote massa vraagt, voor wie alleen 'olympisch kampioen' telt
Er is volgens mij een maximaal aantal onderdelen op de Spelen. Dus bij Olympische nominatie van de Team Sprint zal waarschijnlijk de 10 kilometer het veld moeten ruimen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maar worden het niet een beetje veel onderdelen dan? En als het bij 10 startbewijzen blijft voor Nederland, vind ik het ook wel een beetje veel gevraagd.
Ja ik zie het ook liever niet hoor, maar uiteindelijk gaat het erom dat je kampioen bent. Maakt de grote massa geen hol uit op welk onderdeel precies, je wordt op TV enzo toch wel aangekondigd als 'olympisch kampioen Jan Klaas'quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maar worden het niet een beetje veel onderdelen dan? En als het bij 10 startbewijzen blijft voor Nederland, vind ik het ook wel een beetje veel gevraagd.
Of ze moeten gaan snijden in de doffe ellende van de big air in het snowboarden, maar dat zal wel niet.quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:39 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Er is volgens mij een maximaal aantal onderdelen op de Spelen. Dus bij Olympische nominatie van de Team Sprint zal waarschijnlijk de 10 kilometer het veld moeten ruimen.
Dat zou vreselijk zijn. Alsof 10km nou zo ver is, zijn ook maar 12,5 rondjes. Als iets sneller is, betekent voor mij niet dat het spannender is dan een lange afstand. Maar ik geloof dat iedereen hier het daar wel over eens is.quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:39 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Er is volgens mij een maximaal aantal onderdelen op de Spelen. Dus bij Olympische nominatie van de Team Sprint zal waarschijnlijk de 10 kilometer het veld moeten ruimen.
en twee Denen die niet finishen. Stopten met respectievelijk 2 en 3 ronden nog te gaanquote:Op zaterdag 2 december 2017 04:58 schreef wimderon het volgende:
De koning van de B-groep heeft weer gewonnen. Swings keurig 9e.
En Lee die zo te zien ook een twee-vingers-in-de-neus rit rijdt, eindigend met 28,9.quote:Op zaterdag 2 december 2017 04:58 schreef wimderon het volgende:
De koning van de B-groep heeft weer gewonnen. Swings keurig 9e.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:43 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat zou vreselijk zijn. Alsof 10km nou zo ver is, zijn ook maar 12,5 rondjes. Als iets sneller is, betekent voor mij niet dat het spannender is dan een lange afstand. Maar ik geloof dat iedereen hier het daar wel over eens is.
Goh.quote:
Ik snap echt niet waarom Sablikova in zo'n B groep meedoet op de 1000 m. Waarom in godsnaam, ook als je al last van je rug hebtquote:Op zaterdag 2 december 2017 17:31 schreef Max23 het volgende:
Letitia de Jong verbetert haar PR van 1:15,93 naar 1:14,12 in de B-groep
Sanne van der Schaar gaat van 1:16,94 naar 1:16,37
Valt verder wel een beetje tegen, op dit moment 4 vrouwen wel een PR, 9 vrouwen niet
En rijdt ook nog even 1.3 seconden van haar PR af. Japannertjes blijven vliegen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:51 schreef Max23 het volgende:
Go wint de B-groep, 0,05 sneller dan De Jong
En gewoon niet openen, zo doe je datquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2017 18:49 schreef Montov het volgende:
[..]
De 26e tijd aller tijden.
http://www.schaatsstatist(...)stats=001&event=1000
quote:Op zaterdag 2 december 2017 18:43 schreef Mani89 het volgende:
Buiten Hein geen spannende uitschieters voorlopig.
twitter:HersmanM twitterde op zaterdag 02-12-2017 om 18:51:01Het oudste WR (junioren) van Beorn Nijenhuis is eraan. 1.08,41 door J Chung. https://t.co/bt2pR5sdGf reageer retweet
Beorn heeft zelf ook nog een 1:07:07 op zijn naam staan uit 2008. Niet misselijk.quote:Op zaterdag 2 december 2017 18:54 schreef showtimer het volgende:
[..]twitter:HersmanM twitterde op zaterdag 02-12-2017 om 18:51:01Het oudste WR (junioren) van Beorn Nijenhuis is eraan. 1.08,41 door J Chung. https://t.co/bt2pR5sdGf reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |