SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup en de website hebben kuren.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Dat gaat een tijdje duren. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
Aangezien het R49 DJ-rooster op het moment niet te zien is, melden we het in het topic wanneer er een DJ gaat draaien. Dat gaat dus gewoon door zoals normaal, het is alleen niet direct zichtbaar. Excuses voor het ongemak.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Daar heb je luiers voorquote:
quote:
Ja!quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:20 schreef livelink het volgende:
Ik heb geen zin om terug te gaan naar het vorige topic om dit te begrijpen![]()
Maakt ook niet uit, want WEEKEND![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
De benen zijn in ieder geval nu goed los
[ afbeelding ]
Dat is voor mij een primeur, geloof ikquote:
Dat heb ik uiteraard weer eens niet, knok.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:31 schreef knokkels het volgende:
Eve - Let Me Blow Your Mind, ik bespeur wat
Seanna Paul
Eve - Let Me Blow Your Mind, sample en Sean Paul was aan het zingen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat heb ik uiteraard weer eens niet, knok.![]()
Ik zou haar complete muziekcollectie overschrijven met het laatste werk van Gert en Hermienquote:Op vrijdag 1 december 2017 19:38 schreef livelink het volgende:
Je hele familie is sukkel![]()
Dat is ongeveer de manier waarop mijn dochter praat met haar vrienden
Oh, dan heb ik het wel.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Eve - Let Me Blow Your Mind, sample en Sean Paul was aan het zingen.
Hormonen, het zou verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:38 schreef livelink het volgende:
Tijden zijn veranderd, knokkels. Haar complete muziekcollectie is YouTube.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zou haar complete muziekcollectie overschrijven met het laatste werk van Gert en Hermien
in de wielersport gingen die stemmen geloof ik ook al op jaquote:Op vrijdag 1 december 2017 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hormonen, het zou verboden moeten worden.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Tijden zijn veranderd, knokkels. Haar complete muziekcollectie is YouTube.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:38 schreef livelink het volgende:
Dan geeft de Rabo voortaan gewoon geld uit aan stront. Oh wacht.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
in de wielersport gingen die stemmen geloof ik ook al op ja
quote:
Of dezequote:Op vrijdag 1 december 2017 19:42 schreef livelink het volgende:
Volgens mij weet ze niet ineens dat je muziek ook kunt kopen
quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:49 schreef knokkels het volgende:
Die Lucky, 86 en dan nog kei- en keihard raggen
quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:52 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon vond dat deze muziek een spontane epileptie-aanval uitlokt.
Hey, dat heb ik nou bij Ronnie Flex en dergelijkequote:Op vrijdag 1 december 2017 19:52 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon vond dat deze muziek een spontane epileptie-aanval uitlokt.
Van ToT overgenomen, dan weet je het wel.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:53 schreef knokkels het volgende:
![]()
Goeie mic wel. Samson Q1U? Lekker warm, als een haardvuur
Ah, de Samson gaat ingelijst aan de muur na een zorgvuldig uitgevoerde ereceremonie?quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van ToT overgenomen, dan weet je het wel.
Half 9quote:Op vrijdag 1 december 2017 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer gaat Peace los? Ik hoorde van hem dat ik vanavond een topshow voorgeschoteld krijg.
Beetje mee experimenteren maar. Als Mixxx er steeds uit klapt heb je er ook weinig aan.quote:Op vrijdag 1 december 2017 20:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah, de Samson gaat ingelijst aan de muur na een zorgvuldig uitgevoerde ereceremonie?
En ToT weet zijn mics uit te kiezen!
* knokkels knuffelt zijn Behringer C-1U
Het lukt weerquote:Programma van vandaag
19:23 - 20:30 DJ Lucky - Hoor Wie Bonkt Daar Kind'ren
20:30 - 22:30 DJ Peaceman - platen om (niet) op te stemmen, toch?
Topshowquote:
quote:
* OscarMopperkont ook nietquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 20:08 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
mooi kan ik nog een stukje luisteren voordat ik de kroeg in ga om daar live muziek te luisteren
quote:Op vrijdag 1 december 2017 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Je bent lekker veel uit de laatste tijd.
Nachtwerk dus.quote:Op vrijdag 1 december 2017 20:13 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
optreden begint alleen pas om 22.30 uur
Lang geleden dat ik alleen naar de kroeg ben gegaanquote:
gezien de titel van de show is dat natuurlijk maar zeer de vraag...quote:
Ik niet, de kroegen zijn hier of saai, of downright scary. Of ja, Koningsdag is wel leuk. Hebben ze meestal wel leuke feestjes waar we dan staan.quote:Op vrijdag 1 december 2017 20:16 schreef just me het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik alleen naar de kroeg ben gegaan![]()
maar ik doe het wel
Gezien de DJ bestaat daar geen twijfel overquote:Op vrijdag 1 december 2017 20:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
gezien de titel van de show is dat natuurlijk maar zeer de vraag...
quote:Op vrijdag 1 december 2017 20:18 schreef knokkels het volgende:
Hey Lucky, je hebt de frequentie van mijn deur gevonden. Die trilt mee
Zolang je maar Blof, Propaganda en Vicki Brown draait.quote:Op vrijdag 1 december 2017 20:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
gezien de titel van de show is dat natuurlijk maar zeer de vraag...
wie weetquote:Op vrijdag 1 december 2017 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang je maar Blof, Propaganda en Vicki Brown draait.
quote:
Graag gedaan en leuk om te lezen, livelink. Dank je.quote:Op vrijdag 1 december 2017 20:27 schreef livelink het volgende:
Jij bedankt, Lucky! Fijne stem heb je trouwens.
Ik wist dat natuurlijk al láng maar ik ben het daar wel met livelink over eensquote:Op vrijdag 1 december 2017 20:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Graag gedaan en leuk om te lezen, livelink. Dank je.
Een berg gebonk heb je gemist.quote:Op vrijdag 1 december 2017 20:28 schreef peaceman het volgende:
dank Lucky... (niet zo heel veel van gehoord though)
quote:Op vrijdag 1 december 2017 20:30 schreef peaceman het volgende:
Welkom bij de nummers waar je wel of niet op zou kunnen stemmen....
en nummers die er niet in staan en een paar persoonlijke toevoegingen...quote:Op vrijdag 1 december 2017 20:31 schreef peaceman het volgende:
Ik heb me gericht op de wat lagere nummers in de lijst..
Wanneer?quote:Op vrijdag 1 december 2017 20:30 schreef peaceman het volgende:
Welkom bij de nummers waar je wel of niet op zou kunnen stemmen....
quote:Op vrijdag 1 december 2017 20:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wanneer?![]()
heb ik een stemronde gemist?
een zekere lijst waarvoor vanaf vandaag gestemd kan worden..quote:Op vrijdag 1 december 2017 20:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wanneer?![]()
Dat plan had ik ook, maar gaat niet door nu Gup verse vulling krijgt.quote:Op vrijdag 1 december 2017 20:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wanneer?![]()
Ja, is een fraaie.quote:Op vrijdag 1 december 2017 20:34 schreef CindieY het volgende:
Oeh, dezehier verraste Gup me eens mee toen Gup nog zwom.
hier nergens last vanquote:Op vrijdag 1 december 2017 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is 3x niks
heb enorm veel last van buffers trouwens
Ik stream mobiel.quote:
mobiel luister ik via Nobex radioquote:
Even op stop drukken, daarna op play. Je buffer zit volquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Blijft ook een erg lekker nummer. Was toen zo en nu nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |