Up yours.quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:41 schreef Karzai het volgende:
He bah weer de hele avond darts
[ afbeelding ]
heb je geen buurthuis in de buurt waar je voor weinig aan kan schuiven?quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kijk tussendoor "Oorlog in de Keuken".
Ben gedoucht, geschoren en haartjes gewassen.![]()
Moet alleen nog iets eten vanavond.
Jawel, er is ergens in het centrum zoiets, maar dat is niet mijn ding.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb je geen buurthuis in de buurt waar je voor weinig aan kan schuiven?
hey hoi!quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe is het met SaiSai? Lang niet gezien
Druk door werk of andere dingen? Wel druk met leuke dingen?quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:22 schreef Saisai het volgende:
[..]
hey hoi!beetje druk en weinig privéleven, vandaar
borrel erin gooienquote:
ouwequote:
De gemiddelde leeftijd is opeens aanzienlijk gestegen.quote:
nogal jaquote:Op vrijdag 1 december 2017 20:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd is opeens aanzienlijk gestegen.
have funquote:
Ik had Libanees platbrood met falafel, hummus, paprika en spinazie.quote:
zal wel weer ergens aan het spammen zijnquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, bedankt vriendquote:Op vrijdag 1 december 2017 21:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt er zolang op gewacht.
ftquote:
Ik heb vanmiddag mijn adventslinger opgehangenquote:Op vrijdag 1 december 2017 21:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt er zolang op gewacht.
Maar je hebt er toch ook geen last van.quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie er niet naar uit om eerlijk te zijn
Nee ik zie het niet als een duistere periode of zo ... Ben daar vrij nuchter in verderquote:Op vrijdag 1 december 2017 21:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar je hebt er toch ook geen last van.
Mooi.quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik zie het niet als een duistere periode of zo ... Ben daar vrij nuchter in verder
Het zijn als je er niks mee hebt altijd van die opgedrongen dagen ...quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooi.
Ik sla me er elk jaar weer doorheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:58 schreef chufi het volgende:
Altijd weer de herhalende zelfde programmas op tv en dezelfde muziek op de radio.. Maar er zijn genoeg mensen die daar dan toch elk jaar weer naar uitzien.. terwijl we helemaal volgegooid zijn tegenwoordig met allerlei alternatieve media dat we die laatste donkere december maand niet echt daar voor nodig hebben.. Oh ja en doneren natuurlijk..Vooral dat, probeer het ook te mijden, met de kinderen vroeger vond ik het wel leuk, maar wat moet ik er nu nog mee...teveel gedoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |