Mooi.quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik zie het niet als een duistere periode of zo ... Ben daar vrij nuchter in verder
Het zijn als je er niks mee hebt altijd van die opgedrongen dagen ...quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooi.
Ik sla me er elk jaar weer doorheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:58 schreef chufi het volgende:
Altijd weer de herhalende zelfde programmas op tv en dezelfde muziek op de radio.. Maar er zijn genoeg mensen die daar dan toch elk jaar weer naar uitzien.. terwijl we helemaal volgegooid zijn tegenwoordig met allerlei alternatieve media dat we die laatste donkere december maand niet echt daar voor nodig hebben.. Oh ja en doneren natuurlijk..Vooral dat, probeer het ook te mijden, met de kinderen vroeger vond ik het wel leuk, maar wat moet ik er nu nog mee...teveel gedoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:58 schreef chufi het volgende:
Altijd weer de herhalende zelfde programmas op tv en dezelfde muziek op de radio.. Maar er zijn genoeg mensen die daar dan toch elk jaar weer naar uitzien.. terwijl we helemaal volgegooid zijn tegenwoordig met allerlei alternatieve media dat we die laatste donkere december maand niet echt daar voor nodig hebben.. Oh ja en doneren natuurlijk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Oh ja, ik mag de IKEA adventkalender gaan opsnoepenquote:Op vrijdag 1 december 2017 21:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag mijn adventslinger opgehangen![]()
Ja onze kids zijn de deur inmiddels uit inderdaad en leiden hun eigen leven...quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vooral dat, probeer het ook te mijden, met de kinderen vroeger vond ik het wel leuk, maar wat moet ik er nu nog mee...teveel gedoe.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]Doe jij met 1 potje lak per teennagel Dees?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey Joosie. Nog genoten van een half leeg Camp Nou zonder echte sterren maar wel doelpunten?quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh ja, ik mag de IKEA adventkalender gaan opsnoepen
Heb niks met die decembermaand, maar sinterklaas/kerst/O&N is wel zo gezellig met familie.
Ik heb niet zulke lange teennagelsquote:Op vrijdag 1 december 2017 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe jij met 1 potje lak per teennagel Dees?
Heb je daar dan ook weleens last van als je je teennagels lakt?quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel voorsichtig (rustig) aan doen, want morsen is altijd zo'n geknoei vind ik altijd
Yo Chufi! Zeker, de bovenste ringen waren leeg, in de onderste ring waren goed bezet zo ook het vak waar ik in zat. (langs de lange zijde pal in het midden) Een 1/16e finale is dan ook vast niet zo spannend voor Catalanen om daarvoor camp nou op te zoeken. Men verwacht dat Barca toch wel de finale zal halen en dan wordt het pas interessant. Zo ook qua team. Geen Messi, geen Suarez (ja wel die andere) of Inesta op het veld gezien. Wel Vidal en Pique (en Cilessenquote:Op vrijdag 1 december 2017 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Hey Joosie. Nog genoten van een half leeg Camp Nou zonder echte sterren maar wel doelpunten?
Ik ben best wel een voetbal fan om eerlijk te zijn.. Maar ik kijk het liever en beter op TV..quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Yo Chufi! Zeker, de bovenste ringen waren leeg, in de onderste ring waren goed bezet zo ook het vak waar ik in zat. (langs de lange zijde pal in het midden) Een 1/16e finale is dan ook vast niet zo spannend voor Catalanen om daarvoor camp nou op te zoeken. Men verwacht dat Barca toch wel de finale zal halen en dan wordt het pas interessant. Zo ook qua team. Geen Messi, geen Suarez (ja wel die andere) of Inesta op het veld gezien. Wel Vidal en Pique (en Cilessen) maar dat mocht de sfeer niet drukken. Na de 1-0 duurde het lang tot ze in de tweede helft echt over Murcia heen walsden. De 2/3/4/5-0 kwamen zo vlot op het bord.
Ja, dat is het lastige aan wedstrijden. Wedstrijden die op papier aardig lijken zijn saai in het stadion. En prutwedstrijden op papier kunnen plots een spektakelstuk worden in het stadion. Toch vond ik dit een mooie afsluiting van mijn week in Barcelona. En een betere Barcelona experience dan die ze los aanbieden (dat je dus buiten de wedstrijddagen om door het stadion kunt lopen en alles te weten komt)quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben best wel een voetbal fan om eerlijk te zijn.. Maar ik kijk het liever en beter op TV..
Paar jaar geleden was ik weer eens in Valencia, september of zo.. Liep ik rond door de stad en op een pleintje zag ik opeens allemaal PSV supporters.. Nou dacht ik.. weet je wat ,, laat ik eens een wedstrijd bekijken in Spanje. Dus ik naar de Valencia shop, ere-tribune kaartje gekocht en 's avonds er met de taxi naartoe.. Ik wist waar het was, had er in de vorige eeuw nog op het veld gestaan bij een concert van Lois Lane, Prince met Candy Dulfer (ook bij toeval).
Maar goed een bocadillo en een pilsje pakken voor de wedstrijd.. Maar ik vond het zo saai dat ik na de 1e helft ben vertrokken om het verder en beter te bekijken op TV..
OK.. Had je je tickets in Nederland gekocht of gewoon ook op de bonnefooi?quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, dat is het lastige aan wedstrijden. Wedstrijden die op papier aardig lijken zijn saai in het stadion. En prutwedstrijden op papier kunnen plots een spektakelstuk worden in het stadion. Toch vond ik dit een mooie afsluiting van mijn week in Barcelona. En een betere Barcelona experience dan die ze los aanbieden (dat je dus buiten de wedstrijddagen om door het stadion kunt lopen en alles te weten komt)
Was naar barca - espanol op een koude februari avond 0-0 stadion ook hslf leeg klein vakje hoog in de hoek gereserveerd voor de espanyol supporterts, toch gezien hoe ronaldinho van bronkhorst de hele wedsrijfdtruitkafferde omdat ie hem niet goed aanspeelde, rijkaard was trainer toenquote:Op vrijdag 1 december 2017 22:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Yo Chufi! Zeker, de bovenste ringen waren leeg, in de onderste ring waren goed bezet zo ook het vak waar ik in zat. (langs de lange zijde pal in het midden) Een 1/16e finale is dan ook vast niet zo spannend voor Catalanen om daarvoor camp nou op te zoeken. Men verwacht dat Barca toch wel de finale zal halen en dan wordt het pas interessant. Zo ook qua team. Geen Messi, geen Suarez (ja wel die andere) of Inesta op het veld gezien. Wel Vidal en Pique (en Cilessen) maar dat mocht de sfeer niet drukken. Na de 1-0 duurde het lang tot ze in de tweede helft echt over Murcia heen walsden. De 2/3/4/5-0 kwamen zo vlot op het bord.
Ach ik ben getraind door een Beenhakker, een vd Gijp (zn oom) en een Johan Derksenquote:Op vrijdag 1 december 2017 22:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Was naar barca - espanol op een koude februari avond 0-0 stadion ook hslf leeg klein vakje hoog in de hoek gereserveerd voor de espanyol supporterts, toch gezien hoe ronaldinho van bronkhorst uitkafferde omdat ie hem niet goed aanspeelde, rijkaard was trainer toen
FIFA is een leuk spelquote:Op vrijdag 1 december 2017 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ik ben getraind door een Beenhakker, een vd Gijp (zn oom) en een Johan DerksenEn stond aan het eind van mn carriere tegen over Koetje te spelen
Nee, echt lastminute. Ik had wel de LPF gecheckt en ze zouden zondag uit spelen in Valencia. Zou en veel geld kosten om een ticket te bemachtigen en ik moest naar Valencia per trein uit Barcelona. Dat vond ik niet de moeite waard dus die wedstrijd heb ik live in de pub van mijn hostel gekeken. Maar toen hoorde ik van hostelgenoten dat Barca de Copa del Rey thuiswedstrijd hadden op woensdag. Een dag nadat ik alweer thuis zou zijn.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. Had je je tickets in Nederland gekocht of gewoon ook op de bonnefooi?
Ja, dat zijn de mooie momenten. Dan mag de wedstrijd maar zo zo zijn, het stadion lang niet vol. En toch blijft zoiets je bijquote:Op vrijdag 1 december 2017 22:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Was naar barca - espanol op een koude februari avond 0-0 stadion ook hslf leeg klein vakje hoog in de hoek gereserveerd voor de espanyol supporterts, toch gezien hoe ronaldinho van bronkhorst de hele wedsrijfdtruitkafferde omdat ie hem niet goed aanspeelde, rijkaard was trainer toen
Kan ik me niet voorstellenquote:Op vrijdag 1 december 2017 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ik ben getraind door een Beenhakker, een vd Gijp (zn oom) en een Johan DerksenEn stond aan het eind van mn carriere tegen over Koetje te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |