abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2017 @ 21:40:14 #201
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_175436061
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 21:38 schreef chufi het volgende:

[..]

Nee ik zie het niet als een duistere periode of zo ... Ben daar vrij nuchter in verder
Mooi.
Ik sla me er elk jaar weer doorheen. :+
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  vrijdag 1 december 2017 @ 21:41:36 #202
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_175436101
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 december 2017 21:40 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Mooi.
Ik sla me er elk jaar weer doorheen. :+
Het zijn als je er niks mee hebt altijd van die opgedrongen dagen ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  vrijdag 1 december 2017 @ 21:58:02 #203
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_175436587
Altijd weer de herhalende zelfde programmas op tv en dezelfde muziek op de radio.. Maar er zijn genoeg mensen die daar dan toch elk jaar weer naar uitzien.. terwijl we helemaal volgegooid zijn tegenwoordig met allerlei alternatieve media dat we die laatste donkere december maand niet echt daar voor nodig hebben.. Oh ja en doneren natuurlijk..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Musica Espaņol
Come On
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2017 @ 21:59:47 #204
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_175436652
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 21:58 schreef chufi het volgende:
Altijd weer de herhalende zelfde programmas op tv en dezelfde muziek op de radio.. Maar er zijn genoeg mensen die daar dan toch elk jaar weer naar uitzien.. terwijl we helemaal volgegooid zijn tegenwoordig met allerlei alternatieve media dat we die laatste donkere december maand niet echt daar voor nodig hebben.. Oh ja en doneren natuurlijk..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral dat, probeer het ook te mijden, met de kinderen vroeger vond ik het wel leuk, maar wat moet ik er nu nog mee...teveel gedoe.
  Moderator vrijdag 1 december 2017 @ 22:01:19 #205
184769 crew  Deisyy
pi_175436710
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 21:58 schreef chufi het volgende:

SPOILER
SPOILER
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_175436719
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 21:31 schreef Muck het volgende:

[..]

Ik heb vanmiddag mijn adventslinger opgehangen *O* O+
Oh ja, ik mag de IKEA adventkalender gaan opsnoepen :D

Heb niks met die decembermaand, maar sinterklaas/kerst/O&N is wel zo gezellig met familie.
mag het weten
  vrijdag 1 december 2017 @ 22:02:08 #207
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_175436740
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 december 2017 21:59 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Vooral dat, probeer het ook te mijden, met de kinderen vroeger vond ik het wel leuk, maar wat moet ik er nu nog mee...teveel gedoe.
Ja onze kids zijn de deur inmiddels uit inderdaad en leiden hun eigen leven...
Musica Espaņol
Come On
  vrijdag 1 december 2017 @ 22:03:26 #208
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_175436778
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 22:01 schreef Deisyy het volgende:

[..]

SPOILER
Doe jij met 1 potje lak per teennagel Dees? :+
Musica Espaņol
Come On
  vrijdag 1 december 2017 @ 22:05:12 #209
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_175436823
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 22:01 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Oh ja, ik mag de IKEA adventkalender gaan opsnoepen :D

Heb niks met die decembermaand, maar sinterklaas/kerst/O&N is wel zo gezellig met familie.
Hey Joosie. Nog genoten van een half leeg Camp Nou zonder echte sterren maar wel doelpunten?
Musica Espaņol
Come On
  Moderator vrijdag 1 december 2017 @ 22:05:17 #210
184769 crew  Deisyy
pi_175436827
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 22:03 schreef chufi het volgende:

[..]

Doe jij met 1 potje lak per teennagel Dees? :+
Ik heb niet zulke lange teennagels :N
  vrijdag 1 december 2017 @ 22:07:28 #211
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_175436906
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 22:05 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik heb niet zulke lange teennagels :N
Wel voorsichtig (rustig) aan doen, want morsen is altijd zo'n geknoei vind ik altijd
Musica Espaņol
Come On
  Moderator vrijdag 1 december 2017 @ 22:10:22 #212
184769 crew  Deisyy
pi_175436995
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 22:07 schreef chufi het volgende:

[..]

Wel voorsichtig (rustig) aan doen, want morsen is altijd zo'n geknoei vind ik altijd
Heb je daar dan ook weleens last van als je je teennagels lakt?
pi_175436998
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 22:05 schreef chufi het volgende:

[..]

Hey Joosie. Nog genoten van een half leeg Camp Nou zonder echte sterren maar wel doelpunten?
Yo Chufi! Zeker, de bovenste ringen waren leeg, in de onderste ring waren goed bezet zo ook het vak waar ik in zat. (langs de lange zijde pal in het midden) Een 1/16e finale is dan ook vast niet zo spannend voor Catalanen om daarvoor camp nou op te zoeken. Men verwacht dat Barca toch wel de finale zal halen en dan wordt het pas interessant. Zo ook qua team. Geen Messi, geen Suarez (ja wel die andere) of Inesta op het veld gezien. Wel Vidal en Pique (en Cilessen :+) maar dat mocht de sfeer niet drukken. Na de 1-0 duurde het lang tot ze in de tweede helft echt over Murcia heen walsden. De 2/3/4/5-0 kwamen zo vlot op het bord.
mag het weten
  vrijdag 1 december 2017 @ 22:21:05 #214
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_175437257
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 22:10 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Yo Chufi! Zeker, de bovenste ringen waren leeg, in de onderste ring waren goed bezet zo ook het vak waar ik in zat. (langs de lange zijde pal in het midden) Een 1/16e finale is dan ook vast niet zo spannend voor Catalanen om daarvoor camp nou op te zoeken. Men verwacht dat Barca toch wel de finale zal halen en dan wordt het pas interessant. Zo ook qua team. Geen Messi, geen Suarez (ja wel die andere) of Inesta op het veld gezien. Wel Vidal en Pique (en Cilessen :+) maar dat mocht de sfeer niet drukken. Na de 1-0 duurde het lang tot ze in de tweede helft echt over Murcia heen walsden. De 2/3/4/5-0 kwamen zo vlot op het bord.
Ik ben best wel een voetbal fan om eerlijk te zijn.. Maar ik kijk het liever en beter op TV..
Paar jaar geleden was ik weer eens in Valencia, september of zo.. Liep ik rond door de stad en op een pleintje zag ik opeens allemaal PSV supporters.. Nou dacht ik.. weet je wat ,, laat ik eens een wedstrijd bekijken in Spanje. Dus ik naar de Valencia shop, ere-tribune kaartje gekocht en 's avonds er met de taxi naartoe.. Ik wist waar het was, had er in de vorige eeuw nog op het veld gestaan bij een concert van Lois Lane, Prince met Candy Dulfer (ook bij toeval).
Maar goed een bocadillo en een pilsje pakken voor de wedstrijd.. Maar ik vond het zo saai dat ik na de 1e helft ben vertrokken om het verder en beter te bekijken op TV..
Musica Espaņol
Come On
pi_175437419
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 22:21 schreef chufi het volgende:

[..]

Ik ben best wel een voetbal fan om eerlijk te zijn.. Maar ik kijk het liever en beter op TV..
Paar jaar geleden was ik weer eens in Valencia, september of zo.. Liep ik rond door de stad en op een pleintje zag ik opeens allemaal PSV supporters.. Nou dacht ik.. weet je wat ,, laat ik eens een wedstrijd bekijken in Spanje. Dus ik naar de Valencia shop, ere-tribune kaartje gekocht en 's avonds er met de taxi naartoe.. Ik wist waar het was, had er in de vorige eeuw nog op het veld gestaan bij een concert van Lois Lane, Prince met Candy Dulfer (ook bij toeval).
Maar goed een bocadillo en een pilsje pakken voor de wedstrijd.. Maar ik vond het zo saai dat ik na de 1e helft ben vertrokken om het verder en beter te bekijken op TV..
Ja, dat is het lastige aan wedstrijden. Wedstrijden die op papier aardig lijken zijn saai in het stadion. En prutwedstrijden op papier kunnen plots een spektakelstuk worden in het stadion. Toch vond ik dit een mooie afsluiting van mijn week in Barcelona. En een betere Barcelona experience dan die ze los aanbieden (dat je dus buiten de wedstrijddagen om door het stadion kunt lopen en alles te weten komt)
mag het weten
  vrijdag 1 december 2017 @ 22:30:05 #216
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_175437492
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 22:26 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ja, dat is het lastige aan wedstrijden. Wedstrijden die op papier aardig lijken zijn saai in het stadion. En prutwedstrijden op papier kunnen plots een spektakelstuk worden in het stadion. Toch vond ik dit een mooie afsluiting van mijn week in Barcelona. En een betere Barcelona experience dan die ze los aanbieden (dat je dus buiten de wedstrijddagen om door het stadion kunt lopen en alles te weten komt)
OK.. Had je je tickets in Nederland gekocht of gewoon ook op de bonnefooi?
Musica Espaņol
Come On
pi_175437519
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 22:10 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Was naar barca - espanol op een koude februari avond 0-0 stadion ook hslf leeg klein vakje hoog in de hoek gereserveerd voor de espanyol supporterts, toch gezien hoe ronaldinho van bronkhorst de hele wedsrijfdtruitkafferde omdat ie hem niet goed aanspeelde, rijkaard was trainer toen
  vrijdag 1 december 2017 @ 22:34:07 #218
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_175437591
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 22:31 schreef Karzai het volgende:

[..]

Was naar barca - espanol op een koude februari avond 0-0 stadion ook hslf leeg klein vakje hoog in de hoek gereserveerd voor de espanyol supporterts, toch gezien hoe ronaldinho van bronkhorst uitkafferde omdat ie hem niet goed aanspeelde, rijkaard was trainer toen
Ach ik ben getraind door een Beenhakker, een vd Gijp (zn oom) en een Johan Derksen :+ En stond aan het eind van mn carriere tegen over Koetje te spelen
Musica Espaņol
Come On
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2017 @ 22:34:56 #219
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_175437621
  vrijdag 1 december 2017 @ 22:36:11 #220
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_175437660
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 22:34 schreef chufi het volgende:

[..]

Ach ik ben getraind door een Beenhakker, een vd Gijp (zn oom) en een Johan Derksen :+ En stond aan het eind van mn carriere tegen over Koetje te spelen
FIFA is een leuk spel O+
With the stars as her umbrella
pi_175437669
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 22:30 schreef chufi het volgende:

[..]

OK.. Had je je tickets in Nederland gekocht of gewoon ook op de bonnefooi?
Nee, echt lastminute. Ik had wel de LPF gecheckt en ze zouden zondag uit spelen in Valencia. Zou en veel geld kosten om een ticket te bemachtigen en ik moest naar Valencia per trein uit Barcelona. Dat vond ik niet de moeite waard dus die wedstrijd heb ik live in de pub van mijn hostel gekeken. Maar toen hoorde ik van hostelgenoten dat Barca de Copa del Rey thuiswedstrijd hadden op woensdag. Een dag nadat ik alweer thuis zou zijn.

En toen had ik zoiets: kan mij die terugvlucht op dinsdag wat schelen (vloog via Ryanair voor ¤9,99 heen en terug) ik boek wel een nieuw ticket op donderdag en kocht meteen online een ticket in het stadion. De vlucht was duurder dan het voetbalticket maar lekker belangrijk. Ik ben in Camp nou geweest ipv er buiten alleen zoals ik had gepland. En zat op een prima plek!
mag het weten
  vrijdag 1 december 2017 @ 22:36:58 #222
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_175437682
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 december 2017 22:36 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

FIFA is een leuk spel O+
Dat spel zal ze wel niet kennen of weet jij beter?
Musica Espaņol
Come On
pi_175437712
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 22:31 schreef Karzai het volgende:

[..]

Was naar barca - espanol op een koude februari avond 0-0 stadion ook hslf leeg klein vakje hoog in de hoek gereserveerd voor de espanyol supporterts, toch gezien hoe ronaldinho van bronkhorst de hele wedsrijfdtruitkafferde omdat ie hem niet goed aanspeelde, rijkaard was trainer toen
Ja, dat zijn de mooie momenten. Dan mag de wedstrijd maar zo zo zijn, het stadion lang niet vol. En toch blijft zoiets je bij :Y
mag het weten
pi_175437741
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 22:34 schreef chufi het volgende:

[..]

Kan ik me niet voorstellen
  Moderator vrijdag 1 december 2017 @ 22:39:57 #225
184769 crew  Deisyy
pi_175437758
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 december 2017 22:36 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

FIFA is een leuk spel O+
Chufi heeft het allemaal in het echt meegemaakt :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')