Heet? Er zit hier een Surinaamse tent, maar nog nooit wat besteld. Ik denk altijd dat het loeiheet voedsel isquote:
Roti is zeker niet heetquote:Op vrijdag 1 december 2017 17:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heet? Er zit hier een Surinaamse tent, maar nog nooit wat besteld. Ik denk altijd dat het loeiheet voedsel is
nee is niet heet je krijgt de sambal apartquote:Op vrijdag 1 december 2017 17:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heet? Er zit hier een Surinaamse tent, maar nog nooit wat besteld. Ik denk altijd dat het loeiheet voedsel is
Slim, het ziet er heerlijk uit! *trek*quote:Op vrijdag 1 december 2017 17:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee is niet heet je krijgt de sambal apart
Eckte liefde is dat. Totale overgave.quote:Op vrijdag 1 december 2017 17:54 schreef -Miauw- het volgende:
De precisie waarmee een kat in zeeën van ruimte tóch over dat ene kussentje weet te kotsen
Ojee..soufflé!quote:
Jaquote:Op vrijdag 1 december 2017 17:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Eckte liefde is dat. Totale overgave.
Wat is dat in het midden? Soort quiche of omelet met wat erin? Iig bon appetit. Dat van Karzai ziet er ookquote:
Ik ben heel slecht in dat soort opruimen. cq moet altijd zelf de boel binnenhouden danquote:
pad in je reet ?quote:Op vrijdag 1 december 2017 17:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ojee..soufflé!
ooit wel eens 'Toad in a hole' gegeten?
ei met perzikquote:Op vrijdag 1 december 2017 17:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat is dat in het midden? Soort quiche of omelet met wat erin? Iig bon appetit. Dat van Karzai ziet er ookuit
Warm fruitquote:Op vrijdag 1 december 2017 18:00 schreef crv het volgende:
[..]
ei met perzik
Smaakt eigenlijk best wel
Ben er ook geen liefhebber van, maar heb er gelukkig ook niet vaak last van.quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in dat soort opruimen. cq moet altijd zelf de boel binnenhouden dan
Herkenbaarquote:Op vrijdag 1 december 2017 18:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in dat soort opruimen. cq moet altijd zelf de boel binnenhouden dan
Dat vermoeden had ik al.quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:00 schreef crv het volgende:
[..]
ei met perzik
Apart maar mooi dat het smaaktquote:Op vrijdag 1 december 2017 18:00 schreef crv het volgende:
[..]
ei met perzik
Eet smakelijk btw!quote:
kan lekker zijnquote:
Papiertjes over leggen en wachtenquote:Op vrijdag 1 december 2017 18:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Vooral als het nog warm is![]()
Dit lijkt meer op een haarbal.
ah okquote:Op vrijdag 1 december 2017 18:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Eet smakelijk btw!
Het is runderworst in Yorkshire pudding ( een soort beslag) dat in de oven bereid wordt.
Worst aanbraden, in ovenschaal laag olie heet laten worden, beslag erbij en hup de ovenin. Wordt gegeten met een jus..enorm vet, enorm comfortfood, enorm Engels.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:02 schreef crv het volgende:
[..]
kan lekker zijn
Ik gooi ook wel ananas op de BBQ
Het is erg vetquote:Op vrijdag 1 december 2017 18:03 schreef crv het volgende:
[..]
ah ok
Als het erg vet is is het niks voor mij
Wasda?quote:
Bij mijn vorige poezen die er wel eens last van hadden herkende ik het 'voorgeluid' en dan manoeuvreerde ik ze snel naar een geschikte plek, gladde vloer waar het makkelijker op te ruimen is.quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Papiertjes over leggen en wachten..maar op een bank niet zo heel slim wellicht.
Ik vind het errug lekker :quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Eet smakelijk btw!
Het is runderworst in Yorkshire pudding ( een soort beslag) dat in de oven bereid wordt.
Worst aanbraden, in ovenschaal laag olie heet laten worden, beslag erbij en hup de ovenin. Wordt gegeten met een jus..enorm vet, enorm comfortfood, enorm Engels.
Runderworst in een beslag. In de ovenschaal laag olie heet laten worden, worsten erin, beslag erover. Simpel, maar vet dusquote:Op vrijdag 1 december 2017 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wasda?
Het ziet er lekker uit, maar misschien zit er fruit in verstopt
Is het ook, maar nog maar een keer gemaakt omdat: Phoe!quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind het errug lekker :
maar inderdaad baggervet en ontzettend machtig.
Dus eh, net als veel Engelse gerechten...
Ziet er erg smakelijk uit, maar vet jaquote:Op vrijdag 1 december 2017 18:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Runderworst in een beslag. In de ovenschaal laag olie heet laten worden, worsten erin, beslag erover. Simpel, maar vet dusHet deeg lijkt een beetje op pancake achtig iets.
https://www.bbcgoodfood.c(...)hole-in-4-easy-steps
quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij mijn vorige poezen die er wel eens last van hadden herkende ik het 'voorgeluid' en dan manoeuvreerde ik ze snel naar een geschikte plek, gladde vloer waar het makkelijker op te ruimen is.
Tjuussterktequote:Op vrijdag 1 december 2017 18:10 schreef -Miauw- het volgende:
Tijd voor lange douche en films kijken in bed.
Tjuus!
Have fun.quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:10 schreef -Miauw- het volgende:
Tjuus!
quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Om bij te watertanden zo'n plaatje
quote:
Je hebt een eckteecktequote:Op vrijdag 1 december 2017 17:54 schreef -Miauw- het volgende:
De precisie waarmee een kat in zeeën van ruimte tóch over dat ene kussentje weet te kotsen
Wat met wat? Bijzondere comboquote:Op vrijdag 1 december 2017 18:00 schreef crv het volgende:
[..]
ei met perzik
beterquote:Op vrijdag 1 december 2017 18:10 schreef -Miauw- het volgende:
Tjuus!
Tjuus en sterktequote:Op vrijdag 1 december 2017 18:10 schreef -Miauw- het volgende:
Tjuus!
Kokkerel ze en vooral bon appetit zoquote:Op vrijdag 1 december 2017 18:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Tijd voor boodschappen, koken en sociaal doen
Dank! Nog geen idee watquote:Op vrijdag 1 december 2017 18:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tjuus en sterkte
[..]
Kokkerel ze en vooral bon appetit zo
quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat met wat? Bijzondere combo
Krijgen we nog updates als je weer thuis bent?
quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:15 schreef crv het volgende:
[..]
Dat gaat dan niet meer helaas... you knows
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |