Thanksquote:
Jaaa! Wat fijn!quote:Op donderdag 7 december 2017 10:56 schreef MaJo het volgende:
Het gaat door!! Vanmiddag om 14.20. Er valt echt een last van mijn schouders![]()
Peace ik zet je in de OP!
Jaaaaaquote:Op donderdag 7 december 2017 10:56 schreef MaJo het volgende:
Het gaat door!! Vanmiddag om 14.20. Er valt echt een last van mijn schouders![]()
Ja wat fijn!quote:Op donderdag 7 december 2017 10:56 schreef MaJo het volgende:
Nou zeg dat!quote:Op donderdag 7 december 2017 11:01 schreef Mrs.Peel het volgende:
Wat fijn MaJo
Wat hebben ze je (en ons) lang in spanning gehouden, dat is echt slecht voor iemands hart.
Ik ga keihard duimen!
Dikke knuffel voor jouquote:Op donderdag 7 december 2017 11:57 schreef Arja het volgende:
Majo bijna pupo![]()
Hier is de test eindelijk een stuk lichter. Het grote bloeden is nog uitgebleven. Ben het wel zat om al zo lang met inlegkruisjes en maandverband etc te moeten doen. Eerst voor de utro en nu al een week bloedverlies en het moet nog beginnen.
Mijn stemmingen wisselen elkaar snel af en kunnen heftig zijn. Tijd voor een hormonenpauze en dan gaan we na de feestdagen met zijn tweetje een weekendje weg.
En vanavond durf ik eindelijk een borrel te drinken
Haha als je het zo leest is dat wel gek jaquote:Op donderdag 7 december 2017 20:03 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ei-leen? Je hebt haar toch niet geleend? Je moet haar houden! PUPO
Arja, wat klote dat het niet goed is, maar wel fijn dat je duidelijkheid hebt. Heerlijk om een weekend met z'n tweeën te hebben. Sterkte met de nasleep
Zolang je lichaamstemperatuur er niet door stijgt kan het gewoon hoor, ik neem aan dat het niet zó warm wordt? Geen ervaring met stoelverwarming hier. Enquote:Op vrijdag 8 december 2017 12:36 schreef MaJo het volgende:
Even een vraagje: na de terugplaatsing mag je even niet in bad/sauna e.d. Hoe zit het met stoelverwarming in de auto, mag dat wel gewoon?
Waarom eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:15 schreef WupWup het volgende:
Stoelverwarming is echt geen enkel probleem. Sauna wordt trouwens sowieso de eerste 14 weken van zwangerschap afgeraden en infraroodsauna de hele zwangerschap.
Dank u!quote:Op zondag 10 december 2017 10:26 schreef Kirb het volgende:
Succes Peace! Hopelijk groeien er 2 mooie eitjes.
hun protocol zegt dat? En wat zegt je eigen protocol?quote:Op maandag 11 december 2017 10:14 schreef B.ertha het volgende:
Hmpf, weer te veel follikels aan het groeien. Twee stuks, maar hun protocol zegt dat het er echt slechts één mag zijnHet is pas dag 8 dus ik vroeg nog of ze ook echt per se allebei gaan springen. Dat zou ze overleggen, maar ze acht de kans heel klein dat ze verder gaan monitoren deze ronde.
Dus weer een maand niet vrijen (ik heb zihinnn!) en weer een maand geen kans![]()
Daar staat tegenover dat we nu wel naar Hamburg kunnen en dat ik aan de slemp kan tijdens mijn vriendinnenweekend
Mijn protocol zegt dat tweelingen leuk zijnquote:Op maandag 11 december 2017 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hun protocol zegt dat? En wat zegt je eigen protocol?
Kijk dat je met 8 eitjes een seksverbod krijgt snap ik, maar door 2 zou ik me niet laten tegenhouden
(En indien het voor jou zelf ook geen optie is kun je altijd nog een condoom pakken he)
Zij zijn er toch niet bij in de slaapkamer?quote:Op maandag 11 december 2017 11:00 schreef B.ertha het volgende:
De verpleegkundige gaat het wel overleggen met de arts.
Ik dacht ook, zullen we het gewoon doen. Maar dan ben ik ook weer bang dat ze me daardoor niet meer verder willen helpen..
hahaha nou dit dus. Ga er voor!quote:Op maandag 11 december 2017 11:10 schreef laziness het volgende:
[..]
Zij zijn er toch niet bij in de slaapkamer?En als het raak is heb je hun hulp ook niet meer nodig....
Dit! Ik zou er zéker voor gaan Berthaquote:Op maandag 11 december 2017 11:10 schreef laziness het volgende:
[..]
Zij zijn er toch niet bij in de slaapkamer?En als het raak is heb je hun hulp ook niet meer nodig....
Boris Becker kreeg ook een kind zonder zijn volledige medewerkingquote:Op maandag 11 december 2017 11:16 schreef B.ertha het volgende:
ff kijken of mijn vriend daar ook achter staat
Dat snapte ikquote:
quote:Op maandag 11 december 2017 19:37 schreef Ticootje het volgende:
Ik zie het voor me: snel het bed uitrennen met je mond vol, badkamer op slot.
Voor mij geldt exact hetzelfde als bij peacefull. Ook bij mij wilden ze per se twee eitjes opwekken. De redenering van het ziekenhuis: je krijgt maar zes pogingen vergoed en daar willen we de kansen zo maximaal mogelijk van benutten. De kans op een tweeling met twee eitjes is nog niet zo groot, de kans op een eenling beduidend hoger met twee kansen dan met 1 per poging.quote:Op maandag 11 december 2017 19:39 schreef B.ertha het volgende:
Peace, het verschil met jullie vind ik wel gek. Met opwerken van zaad zijn jullie toch prima vruchtbaar? Waarom 'mogen' jullie dan wel een tweeling. Bijzonder..
Als wij prima vruchtbaar waren had ik hier niet gezeten he?quote:Op maandag 11 december 2017 19:39 schreef B.ertha het volgende:
Peace, het verschil met jullie vind ik wel gek. Met opwerken van zaad zijn jullie toch prima vruchtbaar? Waarom 'mogen' jullie dan wel een tweeling. Bijzonder..
Snapte ik ook. Vond hem vooral heel grappig!quote:
Ze wilden oorspronkelijk na drie rondes evalueren. Ik kan me voorstellen dat het nu misschien anders ligt. Dan bespreken ze ook hsg en andere onderzoeken.quote:Op dinsdag 12 december 2017 10:26 schreef Philomijn het volgende:
[..]
Snapte ik ook. Vond hem vooral heel grappig!![]()
Klinkt als een redelijke redenatie B.ertha! Knap dat je er zo rationeel onder kan blijvenHoeveel rondes clomid “mag” je eigenlijk? Heeft je arts daar iets over gezegd? Dr Google vertelde me ook over een bepaalde resistentie voor clomid die je kunt opbouwen. Bij mij zouden ze na 6 rondes ook overgaan op verder onderzoek/een HSG. Maar misschien geldt dat pas vanaf de juiste dosis. En moet je dan nu een kwart tablet nemen?
Spannende dag voor Peace!! Ik denk aan je!!
MaJo, Hoe gaat het met broeden?
Jeej!quote:Op dinsdag 12 december 2017 12:38 schreef Peacefulll het volgende:
inseminatie done. Baarmoeder lag er alleen niet zo lekker voor zei ze. Dus even wat gepriegel. NOD: 26 december. Dus tijdens al jullie saaie kerstdiners kunnen jullie voor mij F5en
Hahaha. Goed excuses ook naar je schoonouders: "ja even kijken of Peacefulll al wat gepost heeft"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Verder zijn pauze maanden dus ook iets om heerlijk in bij te komen!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |