Zelfde hier. Ben er vannacht nog uit geweest om een tweede deken te zoeken die blijkbaar nog ergens moest liggen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 11:27 schreef -Miauw- het volgende:
Denk dat ik mijn winterdekbed er maar opgooi straks![]()
Had het vannacht zó koud
Mooiste was dat ie bij tr&tr steeds heen en weer floepte...was ie eerst onderweg om daarna weer terug bij af te zijn.quote:
vorige week al er op gelegd. geen spijt vanquote:Op vrijdag 1 december 2017 11:27 schreef -Miauw- het volgende:
Had het vannacht zó koud
quote:
Koop een lekker donzen, die zijn altijd oke, en het zijn geen 3 losse delen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 11:27 schreef -Miauw- het volgende:
Had het vannacht zó koud
Zou de thee door de plee spoelenquote:Op vrijdag 1 december 2017 11:31 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga vanaaf maar eens aan de thee met rum
lekker warm in deze koude tijd juistquote:Op vrijdag 1 december 2017 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou de thee door de plee spoelen
Dus moet ik me schuldig voelen wanneer ik online een bestelling doe?quote:Op vrijdag 1 december 2017 11:32 schreef UitStraling het volgende:
Heb een beetje medelijden met de moderne slavernij die de pakketjeswereld is verworden, na dat nieuws van Amazon in GB zou je wel wat publieke schaamte verwachten in plaats van zeiken op de pakketjesdienst, de bal werd netjes neergelegd bij de verwende consument door de BBC, act like it
Rum even opwarmen in de magnetron?quote:Op vrijdag 1 december 2017 11:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker warm in deze koude tijd juist
Nee niet schuldig natuurlijk maar wat begrip zou wel schelenquote:Op vrijdag 1 december 2017 11:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dus moet ik me schuldig voelen wanneer ik online een bestelling doe?
Dacht het niet....![]()
Triest, maar dit is niet het probleem van de consument.
Zo mild als ik gisteren en eergisteren was ben ik zelden geweest.quote:Op vrijdag 1 december 2017 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee niet schuldig natuurlijk maar wat begrip zou wel schelen
Ja klote is dat, je slaapt gewoon nietquote:Op vrijdag 1 december 2017 11:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfde hier. Ben er vannacht nog uit geweest om een tweede deken te zoeken die blijkbaar nog ergens moest liggen.
uiteraardquote:Op vrijdag 1 december 2017 11:43 schreef Deisyy het volgende:
Kan ik hier janken over de pakjes die ik vandaag verwacht?
Je hebt 3 kilo uien besteld?quote:Op vrijdag 1 december 2017 11:43 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 11:43 schreef Deisyy het volgende:
Oew, en dan een grote pan franse uiensoep makenquote:
Ik had vorige week ook een pakketje besteld, geen deurbelletje en ze hadden een briefje buiten het Track&Trace bezorgmoment in de brievenbus gepropt en het pakketje een paar honderd meter verderop afgegeven, ik lichtelijk in geïrriteerde bui naar dat adres toe, doet er een vrolijk oud mannetje open en die zegt "met de vriendelijke groeten van de Sint en hier heb je een zakje snoep erbij van mij" -----> mijn hart was meteen weer in de juiste stemmingquote:Op vrijdag 1 december 2017 11:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo mild als ik gisteren en eergisteren was ben ik zelden geweest.
Je valt dan niet uit de toonquote:Op vrijdag 1 december 2017 11:43 schreef Deisyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |