quote:
Ik dacht dat ie inmiddels wel in een gesloten inrichting zat.quote:Op vrijdag 1 december 2017 10:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Possetje is weer terug hoorhttp://forum.fok.nl/user/history/473199
Misschien zit hij daar wel. Ook daar zijn internetvrijheden.quote:Op vrijdag 1 december 2017 10:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie inmiddels wel in een gesloten inrichting zat.
daar zat badtripbob ook, maar ook die kon gewoon op fokquote:Op vrijdag 1 december 2017 10:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie inmiddels wel in een gesloten inrichting zat.
nee maar als iets uit NL verstuurd wordt met postnl dan kunnen we met 100% zekerheid met veel vertraging rekenenquote:Op vrijdag 1 december 2017 10:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bezorgt PostNL ook bij jou dan?
quote:
Misschien wordt die post wel door de NS vervoerd.quote:Op vrijdag 1 december 2017 11:02 schreef crv het volgende:
[..]
nee maar als iets uit NL verstuurd wordt met postnl dan kunnen we met 100% zekerheid met veel vertraging rekenen
DHL is mijn pakketje nu nog aan het sorteren volgens de sitequote:Op vrijdag 1 december 2017 11:02 schreef crv het volgende:
[..]
nee maar als iets uit NL verstuurd wordt met postnl dan kunnen we met 100% zekerheid met veel vertraging rekenen
postnl stuurt het eerst naar Frankfurt, Frankfurt naar zurich, zurich naar parijs, parijs via distributipunt bij ons in de buurt naar onsquote:Op vrijdag 1 december 2017 11:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien wordt die post wel door de NS vervoerd.
Daar deden ze bij mij afgelopen week anderhalve dag over.quote:Op vrijdag 1 december 2017 11:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
DHL is mijn pakketje nu nog aan het sorteren volgens de site
I know, als ik goederen uit Duitsland bestel gaat het meestal via Frankfurt en dan Eindhoven.quote:Op vrijdag 1 december 2017 11:10 schreef crv het volgende:
[..]
postnl stuurt het eerst naar Frankfurt, Frankfurt naar zurich, zurich naar parijs, parijs via distributipunt bij ons in de buurt naar ons
Ik neem wel 2 ontbijtjes meequote:
is natuurlijk te zot voor woorden, enkel omdat postnl geen contract met post fr heeft waarschijnlijkquote:Op vrijdag 1 december 2017 11:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
I know, als ik goederen uit Duitsland bestel gaat het meestal via Frankfurt en dan Eindhoven.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 11:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar deden ze bij mij afgelopen week anderhalve dag over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |