SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijst van critici:
Bart2002
....
..
..SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stuur je een pb !quote:Op donderdag 30 november 2017 18:00 schreef Charlies het volgende:
Ik wil dit ook doen, wie maakt mij lid?
Okee. Ziet er hier in de buurt nog niet heel goed uit. 2, wat 3,-quote:Op dinsdag 5 december 2017 01:02 schreef bamibij het volgende:
Dit wordt een goede SS en Roamler week
'Tijdlijn' ? Het is geen Facebook .quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:34 schreef jappiejan het volgende:
Regelmatig opdrachten 15+ euro in mijn tijdlijn staan..
Of erger nog dat het op jouw voet valt en je voet breekt......?quote:Op woensdag 6 december 2017 17:22 schreef Feestkabouter het volgende:
Kamer zeer kritisch over plan Deliveroo
heeft iemand zich wel eens afgevraagd wat de consequenties zijn als je een doos met pakken chocomel of een fles wijn uit je klauwen laat vallen terwijl je met een Works opdracht bezig bent?
Ja als er alleen een pak valt is het niet zo erg maar bij meer schade dan heb je een lekkere discussie. volgens de voorwaarden ben je zelf verantwoordelijk.quote:
Dus Roamler betaalt daar ook sociale premies over? En aan het eind van het jaar krijg je een jaaropgave vanuit Roamler?quote:Op donderdag 7 december 2017 22:45 schreef Prh01 het volgende:
[..]
Ja als er alleen een pak valt is het niet zo erg maar bij meer schade dan heb je een lekkere discussie. volgens de voorwaarden ben je zelf verantwoordelijk.
Alleen wat Roamler vast niet weet is dat als jij dit meld bij jou avp en dat je aan het werk was dan is het niet verzekerd. Werk? Ja gewoon werk. Wat ben je er anders aan het doen? Vrijwilligerswerk?
Roamler probeert het op die manier wel af te houden maar helemaal bij een works opdracht ben je gewoon werknemer hoor. Een advocaat maakt gehakt van die voorwaarden.
Jij mag zelf bepalen of je de opdracht accepteert maar ze sturen je er dan wel heen. Er staat soms bij accepteren is uitvoeren.
nee en nee.quote:Op vrijdag 8 december 2017 10:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dus Roamler betaalt daar ook sociale premies over? En aan het eind van het jaar krijg je een jaaropgave vanuit Roamler?
Dus je bent niet verzekerd? Dus met andere woorden, je krijgt ondermaats betaald voor het werk dat je voor ze verricht en je bent daarnaast ook nog niet eens verzekerd? Je moet wel heel gek of in geldnood zitten als je werk van ze aanneemt.quote:Op vrijdag 8 december 2017 11:12 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
nee en nee.
het gaat om (aansprakelijkheid voor) de schade voor de ondernemer (winkel).
als je zelf ziek of AO raakt tijdens dit 'werk' is het weer een ander verhaal. dan heb je zelf 'schade'.
Daar is een winkel niet voor verzekerd hoor. Dat is alleen voor brand, inbraak waterschade etc.quote:Op vrijdag 8 december 2017 16:27 schreef F0xy het volgende:
Als je producten beschadigt, dan hoef je dat niet zelf te betalen, aangezien een winkel daarvoor verzekerd is. Het is dan precies dezelfde situatie als dat je als klant daar komt en per ongeluk iets breekt.
Het is een ander verhaal als je 'letsel' loopt. Volgens mij ben je daar niet voor verzekerd bij SS en Roamler.
inderdaad.quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:39 schreef Prh01 het volgende:
[..]
Daar is een winkel niet voor verzekerd hoor. Dat is alleen voor brand, inbraak waterschade etc.
Ze laten jou niet betalen voor een pak chocomelk dat is wat anders. Maar als jij een paar kratten bier om gooit echt wel hoor.
In zo'n geval zou ik gewoon de info van Roamler doorgeven. Je hebt zelfs een works ID van hun om. Zoeken zij het maar uit
het is uberhaupt maar de vraag of zij dit KUNNEN verzekeren. we zijn daar immers niet in dienst, we zijn slechts onderaannemers. natuurlijk zal het maar heel incidenteel van toepassing zijn, ik denk dat ze slechts 2 mogelijkheden hebben: de schade uit eigen zak betalen of nee verkopen (en ons de schade zelf laten betalen).quote:Op zondag 10 december 2017 14:35 schreef b-engel het volgende:
Roamler zal wel erkennen dat je voor hen aan het werk was, maar hun verzekeringsmaatschappij zal dat zeker niet, die zullen het eerst willen afwentelen. Misschien is het nieet verkeerd om toch een rechtsbijstand af te gaan sluiten.
WA is voor je auto. Jij bedoelt een avp. Voor zover ik weet kan je die niet uitbreiden met betaalde klussen en zonder kvk kan je geen zakelijke avb sluiten.quote:Op zondag 10 december 2017 20:39 schreef Feestkabouter het volgende:
de opdrachtgever staat erbuiten, die is echt niet aansprakelijk.
en bij veel Works-opdrachten staat de winkel het weliswaar toe en is het vaak ook wel echt welkom, maar het zijn meestal toch de merken die de opdrachtgever zijn. ZIJ zijn het die de promotiematerialen in de winkels willen hebben.
let op als je een WA-verzekering afsluit of dit soort 'klussen' daaronder vallen. ik heb namelijk het sterke vermoeden van niet, als je een gewone persoonlijke WA-verzekering afsluit. ik denk dat je hiervoor toch een veel duurdere zakelijke WA-verzekering moet afsluiten.
Voor de opdracht waar je ondermaats voor wordt betaald ook nog een rechtsbijstand afsluiten?quote:Op zondag 10 december 2017 14:35 schreef b-engel het volgende:
Roamler zal wel erkennen dat je voor hen aan het werk was, maar hun verzekeringsmaatschappij zal dat zeker niet, die zullen het eerst willen afwentelen. Misschien is het nieet verkeerd om toch een rechtsbijstand af te gaan sluiten.
Of het nou 100000 of 10 euro schade is dat maakt voor de discussie niet uit.quote:Op maandag 11 december 2017 15:49 schreef jappiejan het volgende:
Man man man, is dit een topic over verzekeringen? Als je niet op een normale manier een opdracht uit kunt uitvoeren betekent het niet meteen dat je 100'en euro's schade maakt he...
het verschilt per maatschappij hoe ze het noemen (wettelijke aansprakelijkheid reikt verder dan alleen het verkeer), maar we hebben het over hetzelfde ja.quote:Op maandag 11 december 2017 12:34 schreef Prh01 het volgende:
WA is voor je auto. Jij bedoelt een avp.
hoezo heb jij het over voorwaarden? staat daar iets in over deze onderwerpen? (ik heb me er nooit echt in verdiept)quote:Op maandag 11 december 2017 12:34 schreef Prh01 het volgende:
Roamler kan dit wel in voorwaarden zetten maar bij particulieren (wat wij zijn) kan je zoiets niet volhouden.
Ja kijk maar eens bij instellingen --> over --> voorwaarden.quote:Op maandag 11 december 2017 20:03 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
hoezo heb jij het over voorwaarden? staat daar iets in over deze onderwerpen? (ik heb me er nooit echt in verdiept)
en het is maar de vraag of wij echt particulieren zijn in deze kwestie. hoe je het ook bekijkt: we zijn onderaannemers.
of gewoon de link noemen:quote:Op maandag 11 december 2017 22:35 schreef Prh01 het volgende:
[..]
Ja kijk maar eens bij instellingen --> over --> voorwaarden.
Verzekeraars hebben het bij een avp nooit over wa. Maar veel mensen noemen het idd wel zo.
de brood opdrachten voorlopig nog niet doen (opdracht vanuit hoofdkantoor Jumbo), die worden echt nog wel veel meer waardquote:
De wereldgerechten al wel even gedaan voor 5,-quote:Op woensdag 13 december 2017 17:57 schreef Miek95 het volgende:
Brood wacht ik nog even mee. Wereldgerechten en chocomel zullen ook nog wel flink oplopen. Volgende week of eind deze week jumbo maar eens een jumbo-dagje gaan doen.
wat dan? dan krijg je dus niks.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:05 schreef jappiejan het volgende:
Aangenomen voor Roamler works aka roamler merchandise. Ziet er op het eerste gezicht goed uit. Positieve ervaringen met winkelpersoneel jullie? En al ooit een RW opdracht afgekeurd gehad en zoja, wat dan?
Die optie krijg je ook. Ik had pas een klein foutje gemaakt bij een roamler works opdracht en kreeg na verbetering alsnog een vergoeding.quote:Op donderdag 14 december 2017 09:05 schreef jappiejan het volgende:
Lekker kortaf, ik zat meer te denken aan een antwoord als 'je krijgt de optie om je te verbeteren ofso',
Kijk aan! Thanks voor het antwoord.quote:Op donderdag 14 december 2017 09:13 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Die optie krijg je ook. Ik had pas een klein foutje gemaakt bij een roamler works opdracht en kreeg na verbetering alsnog een vergoeding.
Ik moet mijn eerste opdracht nog doen, maar ik zie er ook wel iets in! Omgeving den boschquote:Op vrijdag 15 december 2017 23:09 schreef b-engel het volgende:
@jappiejan: Ik doe het nu een paar weken en ik vind het leuk! Maar ja, ik hou van het contact met de mensen,, het samenwerken aan een betere winkel. Ik heb een leuk contact met 'mijn' managers, en ook met de medewerkers.
In welke regio woon je?
Rw shops als in rw opdrachten? Jawel, maar 12 eu nog niet echt de moeite dit moment hahaquote:Op zaterdag 16 december 2017 20:17 schreef b-engel het volgende:
Zijn er geen rw shops meer vrij dan nu in je omgeving?
het kan oplopen tot voorbij de 40 euro, dus voorlopig nog even niet doen neequote:Op zondag 17 december 2017 02:55 schreef jappiejan het volgende:
[..]
Rw shops als in rw opdrachten? Jawel, maar 12 eu nog niet echt de moeite dit moment haha
nou dan stel ik hem maar: en waar verdien je die bedragen dan mee?quote:Op zondag 17 december 2017 16:17 schreef jappiejan het volgende:
Haha komt omdat ik buiten RW ook opdrachten doe voor 9,50+ met uitschieters van 20 euro. 12 euro in combinatie met de winkel waar ik heen moet trekt me dan niet altijd haha. Ben voor de rest niet zo hebberig hoor 😅
oh je bedoelt de gewone Roamler opdrachten.quote:Op maandag 18 december 2017 00:10 schreef jappiejan het volgende:
Bij mij in de buurt loopt alles hoog op. Geen roamlers, daarnaast doe ik ook niet zoveel opdrachten. Gesprekscheck had ik bijvoorbeeld voor 17,50. Maar ekoplaza checks etcetera ook.
Ik ken uberhaupt het bestaan van kratten Kornuit niet alleen die dozen met flesjesquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:24 schreef Tamashii het volgende:
Plek 50 in de rankings
Maar Kornuit kratten heb ik in vier checks nog nergens gezien.
En bij de Plus had ik van de week ook geen toestemming voor de Babymelk check nadat ik mezelf voorstelde en de brief liet zien en toen ik over het hoofdkantoor begon kreeg ik terug ‘ja maar wij zijn het hoofdkantoor niet’. En vervolgens had meneer spijt gok ik en ging hij wel precies uitleggen met dat het daar stond en hoeveel dan. :’)
Er staan er 2 in. Bij de ene wel een vraag over ola vriezer en de andere niet.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:56 schreef b-engel het volgende:
Vandaag een leuke: de ijscheck bij Jumbo (SS). Na zoveel vragen ineens: heb je nergens de Cornetto vriezer van Ola gevonden, maak dan deze 5 controlefoto's.
He? Er werd nergens gevraagd om een cornetto vriezer?? Ik heb hem een aantal keer teruggescrolld, maar die vraag was er dus niet.
Dus op het einde stelde ik die vraag. Krijg ik als antwoord: niet alle winkels hebben die vriezer.
Nee duh, maar als je er niet naar vraagt en dan toch alle controlefoto's moet maken?
Vervelend!quote:Op donderdag 21 december 2017 23:22 schreef b-engel het volgende:
Ik ben nu met ze in conclaaf omdat ze iets afkeuren omdat ze de tekst niet kunnen lezen. Ze hebben mij de foto teruggestuurd om te laten zien, en idd is die wazig. Maar toen ik de foto van mij erbij pakte, was die gewoon heel strak en duidelijk leesbaar! Dus blijkbaar houden ze weinig MP over in het overzetten. En ben ik daar de dupe van.
zet ze voor het blok, confronteer ze maar met de onmogelijkheid van de situatie die ze zelf creeren:quote:Op donderdag 21 december 2017 23:22 schreef b-engel het volgende:
Ik ben nu met ze in conclaaf omdat ze iets afkeuren omdat ze de tekst niet kunnen lezen. Ze hebben mij de foto teruggestuurd om te laten zien, en idd is die wazig. Maar toen ik de foto van mij erbij pakte, was die gewoon heel strak en duidelijk leesbaar! Dus blijkbaar houden ze weinig MP over in het overzetten. En ben ik daar de dupe van.
beetje dom om te denken dat je dat in de rol van normale klant moet doen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:02 schreef Prh01 het volgende:
Zal de Etos wel zijn.
Nog 2 keer ijs gedaan vandaag. Die vraag over de voorraad ook zo vreemd. Welke normale klant vraagt nou of er nog meer ijs in het magazijn ligt als het normale schap vol ligt.
het verschilt per versie denk ik.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:45 schreef F0xy het volgende:
[..]
Vervelend!
Vraag: Hoe sla je SS foto's op, met een screen shot ofzo? Op mijn telefoon blijft alleen de laatst gemaakte foto staan.
en?quote:Op donderdag 21 december 2017 23:22 schreef b-engel het volgende:
Ik ben nu met ze in conclaaf omdat ze iets afkeuren omdat ze de tekst niet kunnen lezen. Ze hebben mij de foto teruggestuurd om te laten zien, en idd is die wazig. Maar toen ik de foto van mij erbij pakte, was die gewoon heel strak en duidelijk leesbaar! Dus blijkbaar houden ze weinig MP over in het overzetten. En ben ik daar de dupe van.
Ze hebben gewoon niet meer gereageerd... Het was de klus bij BCC. Ik heb de mazzel dat mijn telefoon alles bewaard, pas zodra ze goedgekeurd zijn verwijder ik ze. Vandaag was het bij Etos ook maar weer goed want ze vonden dat ik een flank gemist had (was wel een flank, maar niet met actie)quote:
Ehmm... Ik heb android 7.1 en mn telefoon is in april dit jaar uitgekomen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:41 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
het verschilt per versie denk ik.
ik heb nu tijdelijk een oude telefoon waarop de foto's niet worden opgeslagen. maar ik was op mijn gewone telefoon gewend dat ze wel werden opgeslagen, gewoon standaard in mijn galerij.
ja ss geeft aan dat je als mysteryshopper komt. Dus weet niet wat jij daar onder verstaat?quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:38 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
beetje dom om te denken dat je dat in de rol van normale klant moet doen.
dat laatste was mij ook opgevallen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:22 schreef b-engel het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon niet meer gereageerd... Het was de klus bij BCC. Ik heb de mazzel dat mijn telefoon alles bewaard, pas zodra ze goedgekeurd zijn verwijder ik ze. Vandaag was het bij Etos ook maar weer goed want ze vonden dat ik een flank gemist had (was wel een flank, maar niet met actie)
SS heeft overigens de tekst bij Jumbo-ijs aangepast!
je moet niet alles geloven wat SS schrijft.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:07 schreef Prh01 het volgende:
[..]
ja ss geeft aan dat je als mysteryshopper komt. Dus weet niet wat jij daar onder verstaat?
Ik zeg ook niet dat ik dat doe.
Wij worden juist op pad gestuurd om te controleren of het display is weggehaald vertelde een Etos medewerkster mij. Overigens heb ik maar in 1 Etos het display aangetroffen.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:56 schreef b-engel het volgende:
Als je dat erbij zet op het eind, worden ze meestal wel goed gekeurd.
Ik had er eentje over Ananas bij Jumbo. Als er geen actieplek was van ananas, moest je een andere actieplek op de foto zetten. Maar was je nou bij Jumbo, dan moest je de actiestraat op de foto zetten (stond bij alle drie de foto's). Dus had ik dat braaf gedaan, afgekeurd.
Bij een andere Jumbo is geen actiestraat en toch moet je die vaak op de foto zetten.
Maar net zoiets is dat je bij Etos de geurkaarsen-display op de foto moet zetten, terwijl die in begin november al uitverkocht was in het hele land. Dat veranderen ze niet, nee, maak steeds maar extra foto's.
SS is heel erg slordig in de teksten en als je iets dan anders opvat is dat jouw probleem en keuren ze het af.
Nou nou nou..quote:Op vrijdag 22 december 2017 00:51 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
en waar haal je het lef vandaan
het feit dat je zo reageert roept bij mij de vraag op (die ik al vaker heb genoemd): in hoeverre zijn Roamler en Smartspotter zich bewust van de bijzondere situatie die ze creeren? en de verantwoordelijkheid die bij die situatie hoort?quote:
Mijn "nou, nou, nou.." ging meer over je toon dan over de inhoud. Je weet heus dat meer mensen daar over vallen. Je boodschap kan net zo goed zijn, maar als je het op een knudde manier brengt dan ergeren mensen zich daar instantly aan.quote:Op maandag 1 januari 2018 12:13 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
het feit dat je zo reageert roept bij mij de vraag op (die ik al vaker heb genoemd): in hoeverre zijn Roamler en Smartspotter zich bewust van de bijzondere situatie die ze creeren? en de verantwoordelijkheid die bij die situatie hoort?
de 2 bedrijven maken klusjes beschikbaar voor een bepaalde vergoeding, maar beoordelen zelf of je zo'n klusje goed hebt uitgevoerd. en bij afkeuring krijgen we helemaal niets. dat is nogal iets, besef dat.
en ok, vaak is de uitleg terecht.
maar het komt behoorlijk vaak voor dat de afkeuring discutabel is. in mijn ogen veel te vaak gezien de bijzondere situatie: als je als bedrijf zo'n bijzondere situatie creeert zou je de verantwoordelijkheid moeten nemen om heel streng te zijn op jezelf om heeeeeel erg goed te checken of de instructies echt heel goed geformuleerd zijn en ondubbelzinnig interpretabel (daar falen beide bedrijven regelmatig flink in), en daarnaast zou je ook heel streng moeten zijn op jezelf om af te wegen om welke redenen je een opdracht mag afkeuren.
in mijn ogen geldt voor dat laatste: alleen als de inzending aantoonbaar niet voldoet aan de instructie.
en dan komen we dus op het punt: ik vind het zeer kwalijk en van onbeschoft lef getuigen als een opdracht om een andere reden wordt afgekeurd.
en in dit geval is dat zeker van toepassing.
zie ik volgens jou iets verkeerd?
ok, dat schatte ik dan verkeerd in.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:51 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Mijn "nou, nou, nou.." ging meer over je toon dan over de inhoud.
ik weet dat jullie dat nastreven, maar helaas is het niet altijd het geval. en sorry, maar daarmee klopt het dus niet wat je schrijft.quote:er wordt altijd ..... met je gecommuniceerd
en dat vind ik een heel mooi voorbeeld van de onfatsoenlijke houding, ik heb het ook een aantal keer meegemaakt: wel inzien en erkennen dat de communicatie vanuit jullie beter kan door de tekst in de opdracht aan te passen, maar tegelijk de afkeuring die de aanleiding vormde om de tekst te wijzigen niet omdraaien naar een goedkeuring.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:44 schreef b-engel het volgende:
En als hij afgekeurd wordt en je wijst op een hiaat in de tekst, wordt hij afgekeurd en de tekst toch aangepast. Met andere woorden: je hebt gelijk maar dikke pech.
Zeeman, heb net even op andere locaties gekeken. Zie daarbij dat meerdere Zeeman vestigingen enkele opdrachten hebben uitstaan van ¤10 per stuk.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:14 schreef jappiejan het volgende:
Welke winkel en wat voor soort checks? Lijkt mij inderdaad onmogelijk. Misschien elke dag een paar doen, al gaat dat ook opvallen tenzij soort winkel..
Moet je nog melden bij 1? Anders eerst een paar doen en een uur later de rest? Of gewoon kijken hoever je komt.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:48 schreef faf het volgende:
Help! Staat een opdracht in mijn buurt open voor een zeer kleine winkel met 21 opdrachten.
Hoe pak je dit aan? Je kan toch niet mysterie shopper blijven in dit geval als je er al 5 a 6 van de 21 wil doen?
Die productchecks zeker? Volgens mij kost dat best wat tijd per check en in een kleine winkel zal het wel gaan opvallen, al die foto's. Denk ik.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:16 schreef faf het volgende:
[..]
Zeeman, heb net even op andere locaties gekeken. Zie daarbij dat meerdere Zeeman vestigingen enkele opdrachten hebben uitstaan van ¤10 per stuk.
Klopt exact . Ben ook bang dat het 15 a 20 min per opdracht duurt, maar indien goed excuus wel snel verdiend..quote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:28 schreef Skittles het volgende:
[..]
Die productchecks zeker? Volgens mij kost dat best wat tijd per check en in een kleine winkel zal het wel gaan opvallen, al die foto's. Denk ik.
Er staan er hier ook 22 open voor 10 euro per stuk
Ik gebruik al tijden beide apps, en moet zeggen: De crew van SmartSpotter is meedogenloos. Echter vind ik die van Roamler zeer vriendelijk en warmhartig. Als ze iets fout rekenen, is het meestal ook echt fout. Wanneer je aangeeft dat het wel klopt. Krijg ik bijna altijd gelijk.quote:Op maandag 1 januari 2018 22:23 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ok, dat schatte ik dan verkeerd in.
qua toon: ik heb het hart op de tong, dat is niet altijd in mijn voordeel, soms ook wel. wat terughoudender zijn is weer op andere momenten in je voordeel, maar soms ook weer in je nadeel. ik ben er niet van overtuigd dat mijn directe en hart-op-de-tong manier van communiceren over-all gezien in mijn nadeel is.
[..]
ik weet dat jullie dat nastreven, maar helaas is het niet altijd het geval. en sorry, maar daarmee klopt het dus niet wat je schrijft.
vaak (bijna altijd) komen we er na een paar berichtjes prima uit, laat dat duidelijk zijn.
maar als het gaat om 'haren overeind' weet ik ook nog wel 2 voorbeelden: ik noem allerlei argumenten waarom de afkeuring onterecht is, en de enige reactie die ik herhaaldelijk van Roamler krijg is: einde discussie. dat noem ik geen communicatie. dat noem ik een zeer zwakke en onfatsoenlijke houding.
dan zijn jullie misschien niet zo enthousiast over mijn toon, maar ik ben tegelijk niet zo te spreken over jullie houding.
[..]
en dat vind ik een heel mooi voorbeeld van de onfatsoenlijke houding, ik heb het ook een aantal keer meegemaakt: wel inzien en erkennen dat de communicatie vanuit jullie beter kan door de tekst in de opdracht aan te passen, maar tegelijk de afkeuring die de aanleiding vormde om de tekst te wijzigen niet omdraaien naar een goedkeuring.
ik weet niet hoe ik het op een andere toon kan zeggen, maar ik vind dat gewoon volstrekt onacceptabel.
en trouwens in het algemeen nog even: het feit dat mijn toon jullie niet aanstaat ontslaat jullie niet van de verplichting om er netjes en zakelijk mee om te gaan (maar dat doen jullie in bijna alle gevallen dan ook wel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |