Ik ben met 35 weken naar Hongarije geweest met de auto, prima te doenquote:Op vrijdag 1 december 2017 22:15 schreef Aure het volgende:
Aw jagar wat tof! Ik wil dat ook zo graag, maar zal nog wat weken moeten wachten ..
Rena sterkte met de laatste loodjes![]()
Is hier iemand die met 26-29 weken ver op vakantie is geweest? We willen 2 weken weg, ongeveer 12 uur vliegen. Is dat een beetje te doen?
Ik ben rond die termijn nog op vakantie geweest, zo'n 4 uur vliegen. Vliegen had ik langer ook prima vol gehouden, vond ik niet anders dan anders. Maar hangt er misschien ook een beetje van af of je gewend bent om ver te vliegen. Op basis van mijn ervaring had ik het ook prima gevonden om langer te vliegen (ook vaak gedaan pre-zwangerschap, wilde deze keer echter wat dichter bij huis blijven en in westers land, mocht er toch iets mis gaan met de zwangerschap).quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:15 schreef Aure het volgende:
Is hier iemand die met 26-29 weken ver op vakantie is geweest? We willen 2 weken weg, ongeveer 12 uur vliegen. Is dat een beetje te doen?
Dat is heel verschillend per persoon/zwangerschap denk ik. Ik ben bij ongeveer 26 weken teruggevlogen vanuit Seattle en had echt nergens last van.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:15 schreef Aure het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ter wereld gekomen. Ik zal later meer vertellen, ik ben uitgeput. Ben wel smoorverliefd; ze is prachtig
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op zaterdag 2 december 2017 05:36 schreef rena het volgende:
Na een hele heftige bevalling is om 04.28 onze dochterNaam!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ter wereld gekomen. Ik zal later meer vertellen, ik ben uitgeput. Ben wel smoorverliefd; ze is prachtigSchitterend, één van mijn favoriete meisjesnamen.
En wat een prestatie van jou zeg, poeh!![]()
Van harte!
Let me see you stripped down to the bone
Na een hele heftige bevalling is om 04.28 onze dochterJaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ter wereld gekomen. Ik zal later meer vertellen, ik ben uitgeput. Ben wel smoorverliefd; ze is prachtigEindelijk!
Gefeliciteerd
Nu lekker bijkomen van die lange bevalling en lekker genieten van je meisje!![]()
![]()
Ooohhh dus toch nog een november babyquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:53 schreef twist02 het volgende:
Ben ook benieuwd hoe het met Rena is!
Al denk ik dat ik stiekem voorgekropen ben
Na een droombevalling-uit-het-boekje is vanmiddag om 13u onze zoon geboren!
Alles gaat goed, later meer!
Na een hele heftige bevalling is om 04.28 onze dochterGefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ter wereld gekomen. Ik zal later meer vertellen, ik ben uitgeput. Ben wel smoorverliefd; ze is prachtig
Wat een uitputtingsslag zeg... Probeer lekker bij te komen in de kraamweek. Mooie naam trouwens!
zullen we het nog maar op zwangerschapsdementie houden?quote:Op zaterdag 2 december 2017 07:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ooohhh dus toch nog een november baby![]()
Gefeliciteerd!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |