standaard foto’s van je iPhone uploaden dan krijg je dat. Grote ruimte grote foto’s. Kunnen jullie inzoomen op elk detail.quote:Op donderdag 22 februari 2018 10:56 schreef Piles het volgende:
Dat gaat snel met die gipsplaten
Wel lekkere grote foto's btw, zullen de mobiele gebruikers waarderen![]()
niet omdat het moet maar gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 22 februari 2018 10:56 schreef Piles het volgende:
Dat gaat snel met die gipsplaten
Wel lekkere grote foto's btw, zullen de mobiele gebruikers waarderen![]()
Omdat een groot gedeelte plat dak is wat van bovenaf is geisoleerd.quote:Op maandag 26 februari 2018 11:34 schreef mark_dabomb het volgende:
Mooi project hoor maar waarom heb je niet gelijk je verdiepingsvloer geïsoleerd nu je er toch een verlaagd plafond in hangt?
Hahaha, het erge is nog dat jouw klustopic mij aan heeft gezet tot dit hele projectquote:Op maandag 26 februari 2018 16:09 schreef Atmoz het volgende:
Blijft super dit!
Als ik zelf even geen zin heb om te klussen hoef ik maar naar dit topic te kijken en dan komt de zin vanzelf weerThanks daarvoor en keep it up
Ja klopt, bedacht ik me ook naderhand. Maarja nu zit het meeste er al tegen. Wellicht de laatste ff wat anders snijden dat is wat netter.quote:Op woensdag 28 februari 2018 08:52 schreef timmtim het volgende:
Veel werk verzet. Ziet er goed uit!
Wellicht zou je kunnen overwegen om bij de muren niet steeds te werken met een klein passtukje, maar de platen de versnijden waardoor je met grote stukken kunt werken en daardoor de naden kunt laten verspringen. Het is niet aan te raden om elke naad op dezelfde plek te hebben, zoals je nu hebt gedaan. Snijden moet je toch
Die deuropening is inmiddels weg (er vanuitgaande dat je die dubbele deuren bedoelt) ik hoef niet vanuit mijn zitgedeelte direct naar de garage te kunnen.quote:Op woensdag 28 februari 2018 09:51 schreef Vonkenboer het volgende:
Poeh, gaat hard ! Ik herken het al bijna niet meer. Die deuropening naar de garage blijft die zitten op de oorspronkelijke plaats ?
Puur voor de mooi. De rest wordt strak gestuced, maar we zochten naar wat extra warmte, en een oude robuuste industriele stoere look.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:50 schreef Nico987 het volgende:
Is die muur voor de mooi. Of heeft het ook een doel?
Haha korte wand in de keuken... zo lang is mijn woonkamer.
Ik vind de muur prachtig!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:21 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Puur voor de mooi. De rest wordt strak gestuced, maar we zochten naar wat extra warmte, en een oude robuuste industriele stoere look.
En ik vind steenstrips echt zo van net niet, en ruimte hebben we zat
T is inderdaad niet zo heel kort nee, maar op een gegeven moment wordt alles relatief.quote:
word je al gesponsord door de schoenenbranche?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:00 schreef Legwieh het volgende:
[..]
T is inderdaad niet zo heel kort nee, maar op een gegeven moment wordt alles relatief.
Als ik naar de koelkast loop krijg ik tegenwoordig een vierdaagse kruisje!
Je hebt de VT wonen bingokaart wel in 1 keer vol nuquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:21 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Puur voor de mooi. De rest wordt strak gestuced, maar we zochten naar wat extra warmte, en een oude robuuste industriele stoere look
En ik vind steenstrips echt zo van net niet, en ruimte hebben we zat
Hoezo ik heb toch nog niet gezegd “de ruimte optisch vergroten” 😂😂quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je hebt de VT wonen bingokaart wel in 1 keer vol nu.
Maareh, toffe muur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |