SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
SPOILER: Lieve SintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fylax is op televisie geweest
Heyquote:
Nah, geen trek in pils.quote:
Ik ook niet, nooit gerookt maar jointje af en toe noem ik geen roken.quote:
Was dat van dbz?quote:
nee, maar als ik een jointje ga roken, dan is dat toch weer rokenquote:Op woensdag 29 november 2017 22:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ook niet, nooit gerookt maar jointje af en toe noem ik geen roken.
Beter, roken is zwaar kut.quote:Op woensdag 29 november 2017 22:55 schreef aloa het volgende:
[..]
nee, maar als ik een jointje ga roken, dan is dat toch weer roken![]()
Bijna 10 jaar gestopt nu.
Scheelt nog een hoop geld ook, helemaal met hoe duur het nu is.quote:Op woensdag 29 november 2017 22:58 schreef aloa het volgende:
[..]
echt wel![]()
Ben blij dat ik er vanaf ben.
absoluutquote:Op woensdag 29 november 2017 23:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Scheelt nog een hoop geld ook, helemaal met hoe duur het nu is.
Je doet weer heel veel aannames over mensen die je totaal niet kent. Ik weet niet of ik er om moet lachen of mijn schouders moet ophalen.quote:Op woensdag 29 november 2017 22:39 schreef jodelahity het volgende:
En sommige met een gezin van jullie zijn niks meer dan een partner die hun vriendin verwaarloost, misschien, misschien ook niet, hopen van niet niet waar
Dat smaakt nog best prima ja.quote:Op woensdag 29 november 2017 23:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Eigenlijk best erg. Had nog een big king over van gisteren. Dus gwn 1 min in de magnetron gedaan met de tomaar sla enzo. En jah.. smaakte precies zoals gisteren![]()
Ook goed dat ik het gwn helemaal opgegeten heb
Knakworst op een bruine bolquote:Op donderdag 30 november 2017 00:49 schreef -sabine- het volgende:
Wat eet je?
Ik wil ook iets, maar er is niets in huis.
Hoe is het met de monteur mevrouw?quote:Op donderdag 30 november 2017 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik verwaarloos mijn kar voor deze post. Het is niet anders.
Thnx voor de herinnering 👍🏽quote:Op donderdag 30 november 2017 01:12 schreef hemarookworst het volgende:
Voor de fatties onder ons: Morgen Big Mac voor een euro met app
kijk je ook naar de kcal?quote:Op donderdag 30 november 2017 01:17 schreef hemarookworst het volgende:
Deze lijst moet elke fatty kennen
[ afbeelding ]
Het beste waren de aanbiedingen van eergisteren en gisteren.quote:Op donderdag 30 november 2017 01:17 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
daar kijk ik ook naar, hoe meer hoe beter!!!!quote:Op donderdag 30 november 2017 01:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kijk je ook naar de kcal?
of is dat niet boeiend en bijzaak![]()
beetje feeder achtigquote:Op donderdag 30 november 2017 01:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar kijk ik ook naar, hoe meer hoe beter!!!!
Ligt altijd aan je vertrekpunt.quote:Op donderdag 30 november 2017 01:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar kijk ik ook naar, hoe meer hoe beter!!!!
wat waren die dan?quote:Op donderdag 30 november 2017 01:18 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Het beste waren de aanbiedingen van eergisteren en gisteren.
Ja als je naast mij woont verdubbelt jouw lichaamsgewichtquote:
quote:Op donderdag 30 november 2017 01:21 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zie je dat niet op die lijst?
wel gastvrijquote:Op donderdag 30 november 2017 01:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja als je naast mij woont verdubbelt jouw lichaamsgewicht
Opgeslagenquote:Op donderdag 30 november 2017 01:17 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
sow gesjelllllllligquote:Op donderdag 30 november 2017 01:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja je bent altijd welkom bij mij thuis
McLucht voor ¤0,00quote:Op donderdag 30 november 2017 01:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]____________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pics hiervan aub.quote:Op donderdag 30 november 2017 01:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja als je naast mij woont verdubbelt jouw lichaamsgewicht
ik ook zelden 1 x per jaarquote:Op donderdag 30 november 2017 01:25 schreef markdeajaxfan het volgende:
Ik ga ook bijna niet naar de mc
Waarom Turk vaag?quote:Op donderdag 30 november 2017 01:27 schreef hemarookworst het volgende:
Of naar een vage turk een kapsalon bestellen, maar dat doe ik ook heel weinig tegenwoordig
Maar dan schijn je ook alles van het menu te bestellen.quote:Op donderdag 30 november 2017 01:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik ook zelden 1 x per jaar![]()
Watquote:
afentoe kapsalonquote:Op donderdag 30 november 2017 01:27 schreef hemarookworst het volgende:
Of naar een vage turk een kapsalon bestellen, maar dat doe ik ook heel weinig tegenwoordig
een cheeseburger of milkshakequote:Op donderdag 30 november 2017 01:28 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar dan schijn je ook alles van het menu te bestellen.
is er geen normale middenweg?quote:Op donderdag 30 november 2017 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
Helaas.quote:Op donderdag 30 november 2017 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
Ik laat ook de broek op de enkels zakken.quote:Op donderdag 30 november 2017 01:32 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Helaas.
Hij wordt van beiden niet hard, maar thnx voor de pics.
laat als nog broek op de enkels zakken
Doe jij dan pics van iemand van vergelijkbare lichaamsbouwquote:Op donderdag 30 november 2017 01:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is er geen normale middenweg?
Yo thanks.quote:Op donderdag 30 november 2017 01:17 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
nee ik was recalcitrantquote:Op donderdag 30 november 2017 01:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doe jij dan pics van iemand van vergelijkbare lichaamsbouw
Lekker woord tijdens scrabble.quote:Op donderdag 30 november 2017 01:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nee ik was recalcitrantlaat maar
ja.quote:Op donderdag 30 november 2017 01:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Lekker woord tijdens scrabble.
jammer hoorquote:Op donderdag 30 november 2017 01:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nee ik was recalcitrantlaat maar
100 euro voor bliekje in de waterquote:
maar komt goedquote:Op donderdag 30 november 2017 02:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
100 euro voor bliekje in de water
ik vind niet normaal
Het gaat matig.quote:Op donderdag 30 november 2017 01:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hoe is het met de monteur mevrouw?
Mijn aanbod van de pizza staat nog steeds..
quote:Op donderdag 30 november 2017 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
Oh Mikey is weer random woorden aan het spammen. Geen zin in. Doei.
Ik zie echt voor me dat hij de dikke van dale openslaat en dan willekeurig woorden aantiktquote:
Lekker puntjes voor jou tochquote:Op donderdag 30 november 2017 02:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja en nu is iedereen weg zeker.
Ik denk dat het korte fragmenten zijn uit liedjes die hij luistert, En totaal het topic vermoorden, is op zich wel een goede techniek, maar het nodigt niet uit tot posten sowieso al die one wordt replies niet.quote:Op donderdag 30 november 2017 02:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie echt voor me dat hij de dikke van dale openslaat en dan willekeurig woorden aantikt
Nee maar het is wel bedtijd voor me.quote:Op donderdag 30 november 2017 02:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja en nu is iedereen weg zeker.
Meh.quote:Op donderdag 30 november 2017 02:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker puntjes voor jou toch
Slaap zacht dan maar liesje, blijf ik hier wel achter tot haaaaags.quote:Op donderdag 30 november 2017 02:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat het korte fragmenten zijn uit liedjes die hij luistert, En totaal het topic vermoorden, is op zich wel een goede techniek, maar het nodigt niet uit tot posten sowieso al die one wordt replies niet.
[..]
Nee maar het is wel bedtijd voor me.
Nachtje doorhalen?quote:Op donderdag 30 november 2017 02:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Slaap zacht dan maar liesje, blijf ik hier wel achter tot haaaaags.
Nee was tactiek om andere nachtbrakers af te schrikken.quote:Op donderdag 30 november 2017 02:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen?
Ik duik ook m'n bed in
Trustequote:Op donderdag 30 november 2017 02:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen?
Ik duik ook m'n bed in
Haha dan pleur je lekker opquote:Op donderdag 30 november 2017 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
Oh Mikey is weer random woorden aan het spammen. Geen zin in. Doei.
Doe ik ook zo. Bedoel et niet lullig maar was gewoon een uitleg waarom ik je vaak negeer als je me quote. ik heb er gewoon geenn reactie op. En ik merk dat meer mensen dat hebben.quote:
Wat?quote:Op donderdag 30 november 2017 02:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Psies en mensen moeten stoppen met slapen, ook nergens voor nodig.
Mensen moeten langer hier blijven.quote:
Voor mij is het andersom het is een spel en als het gezellig is dan mag dat zeker en is het mooi meegenomen. Dit is iets unieks er zijn genoeg Slowchat en soms post ik inderdaad wat random maar is niet altijd om het topic te vermoorden soms gewoon geen inspiratie en je moet toch posten voor de punten.quote:Op donderdag 30 november 2017 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind dat van Haags ook trouwens. Het is een spel maarr voor mij is dat maar bijzaak. Ik vind het vooral een leuke SC, en van die mensen die steeds maar een woordje of smiley posten zijn vanuit dat referentiekader gewoon vervelend. "@
Gewoon een beetje een balans ofzo tussen punten en ook iets toevoegen.
Oh, Ik moet morgenmiddag weer werken. En ik ben ongeveer wel klaar met vandaag..quote:Op donderdag 30 november 2017 02:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mensen moeten langer hier blijven.![]()
Truste dan maar hè.quote:Op donderdag 30 november 2017 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh, Ik moet morgenmiddag weer werken. En ik ben ongeveer wel klaar met vandaag..
Tsja, die conclusie was 658 topics geleden al getrokken, maar er is nog niets mee gedaan.quote:Op donderdag 30 november 2017 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind dat van Haags ook trouwens. Het is een spel maarr voor mij is dat maar bijzaak. Ik vind het vooral een leuke SC, en van die mensen die steeds maar een woordje of smiley posten zijn vanuit dat referentiekader gewoon vervelend. "@
Gewoon een beetje een balans ofzo tussen punten en ook iets toevoegen.
Ha tof een inhoudelijke reactie, had ik niet verwacht, bedankt.quote:Op donderdag 30 november 2017 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor mij is het andersom het is een spel en als het gezellig is dan mag dat zeker en is het mooi meegenomen. Dit is iets unieks er zijn genoeg Slowchat en soms post ik inderdaad wat random maar is niet altijd om het topic te vermoorden soms gewoon geen inspiratie en je moet toch posten voor de punten.
Ik ben er weer!quote:Op donderdag 30 november 2017 02:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mensen moeten langer hier blijven.![]()
Uiteraard de echte eindbaas.quote:
Er is geprobeerd om de ONZ SC weer leven in te blazen, maar dit topic is toch een beetje het slowchat topic geworden.quote:Op donderdag 30 november 2017 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ha tof een inhoudelijke reactie, had ik niet verwacht, bedankt.
Maar voor mij heeft het dus het effect dat ik geen zin heb om te reagerenn. Maar dat ligt ook aan mij dus Ik houd gewoon van slowchat. En vanuit dat opzicht zijn mensen als jij en haags wel een beetje stoorzenders, Verschillende zienwijzen. dat geeft niet.
Kan je ook niets mee.quote:Op donderdag 30 november 2017 02:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, die conclusie was 658 topics geleden al getrokken, maar er is nog niets mee gedaan.
Was geen magistraal succes nee.quote:Op donderdag 30 november 2017 02:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is geprobeerd om de ONZ SC weer leven in te blazen, maar dit topic is toch een beetje het slowchat topic geworden.
Tsja, ik probeer meestal wel normaal te reageren. En die ene keer dat ik echt een smiley posters zat te jennen kreeg ik een notequote:
Ja want dit topic is leuk en gezellig. En heel divers en users komen van alle fora. Dat is tof.quote:Op donderdag 30 november 2017 02:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is geprobeerd om de ONZ SC weer leven in te blazen, maar dit topic is toch een beetje het slowchat topic geworden.
Was dat de nazigate?quote:Op donderdag 30 november 2017 02:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, ik probeer meestal wel normaal te reageren. En die ene keer dat ik echt een smiley posters zat te jennen kreeg ik een note
Ja, ik noemde hdero "onze kleine hitler" en poste een aantal quotes van toespraken van goebbels (maar ook van Obama en Ghandi!)quote:
Zo mooi toen die volledig flipte op aloa(?) lol.quote:Op donderdag 30 november 2017 02:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik noemde hdero "onze kleine hitler" en poste een aantal quotes van toespraken van goebbels (maar ook van Obama en Ghandi!)
Tsja, het "spel" element zat behoorlijk hoog bij hem en hij werd kwaad als iemand vlak na hem poste.quote:Op donderdag 30 november 2017 02:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo mooi toen die volledig flipte op aloa(?) lol.
Heb je je beklag gedaan?quote:Op donderdag 30 november 2017 02:52 schreef devzero het volgende:
En geen enkele mod gaat natuurlijk kijken of een duitse toespraak van Adenhauer was of uit mijn kampf komt
Klopt ja. Dat was een beetje eng eigenlijk en hij kreeg er een ban van een dag of 2 voor.quote:Op donderdag 30 november 2017 02:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Iemand's huis in de fik willen steken voor de punten, oh man als die de reset ontdekt.
Maar dat is nou precies het spel.quote:Op donderdag 30 november 2017 02:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, het "spel" element zat behoorlijk hoog bij hem en hij werd kwaad als iemand vlak na hem poste.
Yup.quote:Op donderdag 30 november 2017 02:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt ja. Dat was een beetje eng eigenlijk en hij kreeg er een ban van een dag of 2 voor.
Nee, ik denk dat de kleine hitler vergelijking een beetje te ver ging, dus ik ben er nog goed afgekomen met 1 note.quote:
Ik krijg geen notes meer, echt lekker bezig.quote:Op donderdag 30 november 2017 02:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat de kleine hitler vergelijking een beetje te ver ging, dus ik ben er nog goed afgekomen met 1 note.
Geen idee wat haags denkt, maar na 2 weken op 1 te hebben staan konden de punten me niet meer schelen. Zelfde reden waarom noodgang en carlton niet meer posten na #1 te hebben gehaald. Voor mij is dit gewoon een leuk SC topic.quote:Op donderdag 30 november 2017 02:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dat is nou precies het spel.
Ja voor mij ook.quote:Op donderdag 30 november 2017 02:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee wat haags denkt, maar na 2 weken op 1 te hebben staan konden de punten me niet meer schelen. Zelfde reden waarom noodgang en carlton niet meer posten na #1 te hebben gehaald. Voor mij is dit gewoon een leuk SC topic.
Ik had ooit eens aan abonement en kon mijn andere note bekijken. Ik had een mod "verbetert" en hij kon dat niet hebbenquote:Op donderdag 30 november 2017 02:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik krijg geen notes meer, echt lekker bezig.
Of niet want er moet meer olie op het vuur volgens de dino's.
Maar waar is liesje eigenlijk gebleven? Eindelijk is er een normaal gesprek en dan gaat ze slapenquote:Op donderdag 30 november 2017 02:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja voor mij ook.
Grootste kaper van mijn eigen punten zo'n beetje.
Die was vast positief!quote:Op donderdag 30 november 2017 02:57 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kreeg een volgens mij 1 note voor een moederopmerking op KLB
Vast niet, die post was verwijderd en de quote op mijn moederopmerking van de TS ook, dus kreeg wel notificatie maar zag niks toen ik erop kliktequote:
Man wat sneu.quote:Op donderdag 30 november 2017 02:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had ooit eens aan abonement en kon mijn andere note bekijken. Ik had een mod "verbetert" en hij kon dat niet hebbenDie note was van 2004
quote:Op donderdag 30 november 2017 02:59 schreef devzero het volgende:
Ooit eens zitten kijken naar een conversatie tussen hdero en aloa hoe ze ieder 10 minuten zouden wachten na elkaars post. En aloa bleef toch maar doorposten
quote:Op donderdag 30 november 2017 03:01 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik kreeg een note + huisarrest omdat ik een schilderij poste van hitler die werd gedragen door 2 naakte chicks en er opeens een negerlul uit hitlers mond kwam. was een .gif
Moest danny een lief mailtje schrijven om weer toegang te krijgen tot fok!quote:Op donderdag 30 november 2017 03:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar kwam er een mod naar je huis dan?![]()
![]()
![]()
![]()
[nerdmode]quote:
Hahaha, ik wil dat plaatje wel zien nu.quote:Op donderdag 30 november 2017 03:03 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Moest danny een lief mailtje schrijven om weer toegang te krijgen tot fok!
Er zat vast smegma op die lul. Dat kan ook gewoon niet.quote:Op donderdag 30 november 2017 03:01 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik kreeg een note + huisarrest omdat ik een schilderij poste van hitler die werd gedragen door 2 naakte chicks en er opeens een negerlul uit hitlers mond kwam. was een .gif
Geachte Forum-Admins,quote:Op donderdag 30 november 2017 03:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hahaha, ik wil dat plaatje wel zien nu.
Om zo iets ook nog.quote:Op donderdag 30 november 2017 03:03 schreef devzero het volgende:
[..]
[nerdmode]
Een windows java applicatie developer die mij gaat uitleggen hoe het network time protocol (ntp) werkt
[/nerdmode]
Doet me een beetje denken aan de link naar 2 plaatjes die moira me een paar dagen geleden stuurdequote:Op donderdag 30 november 2017 03:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hahaha, ik wil dat plaatje wel zien nu.
Ik weet niet of deze god-achtige user nog actief is, ik geloof niet dat hij nog mod is.quote:Op donderdag 30 november 2017 03:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Om zo iets ook nog.
Is die mod er nog of krijg je dan een note als je dat zegt?
Ja die bans zijn zo random hier, ik krijg een ban voor een plaatje met een besgreven penis en iemand anders plaatst een plaatje van een volledig naakte gast met een schroeftol in zijn reet en dat plaatje word niet eens verwijdert....quote:Op donderdag 30 november 2017 03:04 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Geachte Forum-Admins,
Bij deze het volgende.
Op deze zonnige dinsdag werd ik heerlijk wakker. Het zonlicht scheen door het zolderraampje recht in mijn gezicht, hierdoor had ik veel zin gekregen om weer eens naar buiten te gaan sinds mn winterslaap.
Zoals gebruikelijk stapte ik uit bed en ging de trap af om te ontbijten. Ik pakte mn kom en deed daar wat cornflakes in. Bij cornflakes hoort natuurlijk flink wat melk, dus ging ik maar naar de koelkast om een pak melk te pakken. Onderweg naar de koelkast pakte ik uit gewoonte mn telefoon en ging ik naar het FOK!Forum.
En toen gebeurde het.
De wereld stond stil. Het zonlicht verdween langzaam. Alles werd opeens zo donker. "Droom ik" dacht ik nog. Maar nee, dit is echt gebeurd. IK HEB EEN PERMANENTE BAN!!1!1!!einzz!!1!
Hoe kan dit nou gebeurd zijn dacht ik nog.. Komt het door mn topic in ONZ? Komt het door mn post in het Gta Online topic (Dat is het denk ik.. of weet het eigenlijk wel zeker.. Maar dat plaatje -(Een schilderij van Hitler wordt doorboord door een paars/bruin gepunterde lans en dan komt er een vrouw in beeld en die doet bepaalde handelingen met de lans)- werd dus al eerder gepost in het PS4 topic en toen konden sommige modjes er hartelijk om lachen)? Ik wist het niet zeker.
Ik ben meteen naar boven gerend. Naar mijn zolderkamer, het enige veilige plekje op de wereld, en ben gelijk in een hoekje gaan zitten in foetushouding. Ik dacht toen na, heel diep na over een manier om mn Perm ban weer ongedaan te maken. uiteindelijk ben ik op 3 opties gekomen:
1. Het Fok!forum laten hacken door anonymous, hun stilletjes mn permban ongedaan laten maken en hun 450 kilo saffraan geven
2. Knuffelmarokaan worden, Beatrix opzoeken en haar een bevel laten geven aan Danny om mn Permban ongedaan te laten maken
3. De Forum-Admins een mailtje sturen
Aangezien optie 1 en 2 niet haalbaar zijn (Wisten jullie dat saffraan altijd al duur is geweest? En dat Beatrix toch niet zo van knuffelen houdt?) koos ik maar voor optie 3.
En daarom ben ik hier. Typ ik dit mailtje om jullie te vragen om mij te vergeven. En bij hoge uitzondering een perm ban ongedaan te maken. (Het gaat trouwens om defokkingfoker... Had mn naam nog niet eerder vermeld)
Ik hoop op een begripvolle actie van jullie, en zal jullie uiteindelijke keuze respecteren.
Veel dank voor het lezen van mijn verhaal,
defokkingfoker
Samenvatting:
Naam: defokkingfoker
Wat wil ik: Permban ongedaan laten maken
Ah oké.quote:Op donderdag 30 november 2017 03:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze god-achtige user nog actief is, ik geloof niet dat hij nog mod is.
Pik + pijpend blondje is al snel een ban op Fok (misschien niet in KPD). Maar om daar nou meer dan een dag of 2 voor te geven is wat overdreven.quote:Op donderdag 30 november 2017 03:05 schreef defokkingfoker het volgende:
google op hitler dick .gif en dan de eerste afbeelding
Was dus een meid die die lul pijpte
Eigenlijk mocht ik hier nooit meer komen. Na dat mailtje was mn huisarrest trouwens niet eens weg. moest nog een maand wachtenquote:Op donderdag 30 november 2017 03:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Pik + pijpend blondje is al snel een ban op Fok (misschien niet in KPD). Maar om daar nou meer dan een dag of 2 voor te geven is wat overdreven.
Ach, users als kastanova of xebrosius hebben wel iets van 6+ permbans gekregen en zijn er ook nog steeds.quote:Op donderdag 30 november 2017 03:11 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Eigenlijk mocht ik hier nooit meer komen. Na dat mailtje was mn huisarrest trouwens niet eens weg. moest nog een maand wachten
Geef hem maar eenquote:Op donderdag 30 november 2017 03:04 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Geachte Forum-Admins,
Bij deze het volgende.
Op deze zonnige dinsdag werd ik heerlijk wakker. Het zonlicht scheen door het zolderraampje recht in mijn gezicht, hierdoor had ik veel zin gekregen om weer eens naar buiten te gaan sinds mn winterslaap.
Zoals gebruikelijk stapte ik uit bed en ging de trap af om te ontbijten. Ik pakte mn kom en deed daar wat cornflakes in. Bij cornflakes hoort natuurlijk flink wat melk, dus ging ik maar naar de koelkast om een pak melk te pakken. Onderweg naar de koelkast pakte ik uit gewoonte mn telefoon en ging ik naar het FOK!Forum.
En toen gebeurde het.
De wereld stond stil. Het zonlicht verdween langzaam. Alles werd opeens zo donker. "Droom ik" dacht ik nog. Maar nee, dit is echt gebeurd. IK HEB EEN PERMANENTE BAN!!1!1!!einzz!!1!
Hoe kan dit nou gebeurd zijn dacht ik nog.. Komt het door mn topic in ONZ? Komt het door mn post in het Gta Online topic (Dat is het denk ik.. of weet het eigenlijk wel zeker.. Maar dat plaatje -(Een schilderij van Hitler wordt doorboord door een paars/bruin gepunterde lans en dan komt er een vrouw in beeld en die doet bepaalde handelingen met de lans)- werd dus al eerder gepost in het PS4 topic en toen konden sommige modjes er hartelijk om lachen)? Ik wist het niet zeker.
Ik ben meteen naar boven gerend. Naar mijn zolderkamer, het enige veilige plekje op de wereld, en ben gelijk in een hoekje gaan zitten in foetushouding. Ik dacht toen na, heel diep na over een manier om mn Perm ban weer ongedaan te maken. uiteindelijk ben ik op 3 opties gekomen:
1. Het Fok!forum laten hacken door anonymous, hun stilletjes mn permban ongedaan laten maken en hun 450 kilo saffraan geven
2. Knuffelmarokaan worden, Beatrix opzoeken en haar een bevel laten geven aan Danny om mn Permban ongedaan te laten maken
3. De Forum-Admins een mailtje sturen
Aangezien optie 1 en 2 niet haalbaar zijn (Wisten jullie dat saffraan altijd al duur is geweest? En dat Beatrix toch niet zo van knuffelen houdt?) koos ik maar voor optie 3.
En daarom ben ik hier. Typ ik dit mailtje om jullie te vragen om mij te vergeven. En bij hoge uitzondering een perm ban ongedaan te maken. (Het gaat trouwens om defokkingfoker... Had mn naam nog niet eerder vermeld)
Ik hoop op een begripvolle actie van jullie, en zal jullie uiteindelijke keuze respecteren.
Veel dank voor het lezen van mijn verhaal,
defokkingfoker
Samenvatting:
Naam: defokkingfoker
Wat wil ik: Permban ongedaan laten maken
Waar ga je naar toe? Veel plezier overigens.quote:Op donderdag 30 november 2017 03:14 schreef defokkingfoker het volgende:
Maarja ik ga over 2 uurtjes op vakantie en moet mn tas nog inpakken. houdoe peepz
Ajuuus have funquote:Op donderdag 30 november 2017 03:14 schreef defokkingfoker het volgende:
Maarja ik ga over 2 uurtjes op vakantie en moet mn tas nog inpakken. houdoe peepz
Praagquote:Op donderdag 30 november 2017 03:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe? Veel plezier overigens.
Pas maar op met "hard", dat kan je zo een ban opleverenquote:Op donderdag 30 november 2017 03:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ga ook slapen morgen weer hard...
Zodat ik ze een mailtje moet sturen zeker wink wink.quote:Op donderdag 30 november 2017 03:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Pas maar op met "hard", dat kan je zo een ban opleveren
Jij kijkt teveel porno https://www.xvideos.com/tags/czechquote:Op donderdag 30 november 2017 03:16 schreef FlippingCoin het volgende:
In praag zijn alle chicks blond gelukkig.
Lol.quote:Op donderdag 30 november 2017 03:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij kijkt teveel porno https://www.xvideos.com/tags/czech
Thanks.quote:
Zal ik dan alvast maar weer beginnen met zingen?quote:Op donderdag 30 november 2017 03:31 schreef -sabine- het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie ook slapen?
Ik doe poging 345678
quote:
waarom doe jij huilen ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |