abonnement Unibet Coolblue
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 30 november 2017 @ 03:00:55 #226
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175396227
Straks wel andere TT graag
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175396228
quote:
7s.gif Op donderdag 30 november 2017 02:57 schreef devzero het volgende:

[..]

Ik had ooit eens aan abonement en kon mijn andere note bekijken. Ik had een mod "verbetert" en hij kon dat niet hebben :D Die note was van 2004 :')
Man wat sneu. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 30 november 2017 @ 03:01:27 #228
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_175396230
Ik kreeg een note + huisarrest omdat ik een schilderij poste van hitler die werd gedragen door 2 naakte chicks en er opeens een negerlul uit hitlers mond kwam. was een .gif
Ik ben geil
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 30 november 2017 @ 03:01:30 #229
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175396231
Mooi is dat
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175396233
quote:
7s.gif Op donderdag 30 november 2017 02:59 schreef devzero het volgende:
Ooit eens zitten kijken naar een conversatie tussen hdero en aloa hoe ze ieder 10 minuten zouden wachten na elkaars post. En aloa bleef toch maar doorposten :D
_O- _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_175396235
quote:
99s.gif Op donderdag 30 november 2017 03:01 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik kreeg een note + huisarrest omdat ik een schilderij poste van hitler die werd gedragen door 2 naakte chicks en er opeens een negerlul uit hitlers mond kwam. was een .gif
_O- _O- _O- _O- _O-


Maar kwam er een mod naar je huis dan? :D _O- _O- _O- _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 30 november 2017 @ 03:03:31 #232
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_175396237
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 03:02 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O-

Maar kwam er een mod naar je huis dan? :D _O- _O- _O- _O-
Moest danny een lief mailtje schrijven om weer toegang te krijgen tot fok!
Ik ben geil
pi_175396240
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 03:01 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Man wat sneu. :')
[nerdmode]
Een windows java applicatie developer die mij gaat uitleggen hoe het network time protocol (ntp) werkt _O-
[/nerdmode]
pi_175396242
quote:
99s.gif Op donderdag 30 november 2017 03:03 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

Moest danny een lief mailtje schrijven om weer toegang te krijgen tot fok!
Hahaha, ik wil dat plaatje wel zien nu. :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_175396245
quote:
99s.gif Op donderdag 30 november 2017 03:01 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik kreeg een note + huisarrest omdat ik een schilderij poste van hitler die werd gedragen door 2 naakte chicks en er opeens een negerlul uit hitlers mond kwam. was een .gif
Er zat vast smegma op die lul. Dat kan ook gewoon niet.
  donderdag 30 november 2017 @ 03:04:39 #236
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_175396246
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 03:04 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Hahaha, ik wil dat plaatje wel zien nu. :@
Geachte Forum-Admins,

Bij deze het volgende.

Op deze zonnige dinsdag werd ik heerlijk wakker. Het zonlicht scheen door het zolderraampje recht in mijn gezicht, hierdoor had ik veel zin gekregen om weer eens naar buiten te gaan sinds mn winterslaap.

Zoals gebruikelijk stapte ik uit bed en ging de trap af om te ontbijten. Ik pakte mn kom en deed daar wat cornflakes in. Bij cornflakes hoort natuurlijk flink wat melk, dus ging ik maar naar de koelkast om een pak melk te pakken. Onderweg naar de koelkast pakte ik uit gewoonte mn telefoon en ging ik naar het FOK!Forum.

En toen gebeurde het.

De wereld stond stil. Het zonlicht verdween langzaam. Alles werd opeens zo donker. "Droom ik" dacht ik nog. Maar nee, dit is echt gebeurd. IK HEB EEN PERMANENTE BAN!!1!1!!einzz!!1!

Hoe kan dit nou gebeurd zijn dacht ik nog.. Komt het door mn topic in ONZ? Komt het door mn post in het Gta Online topic (Dat is het denk ik.. of weet het eigenlijk wel zeker.. Maar dat plaatje -(Een schilderij van Hitler wordt doorboord door een paars/bruin gepunterde lans en dan komt er een vrouw in beeld en die doet bepaalde handelingen met de lans)- werd dus al eerder gepost in het PS4 topic en toen konden sommige modjes er hartelijk om lachen)? Ik wist het niet zeker.

Ik ben meteen naar boven gerend. Naar mijn zolderkamer, het enige veilige plekje op de wereld, en ben gelijk in een hoekje gaan zitten in foetushouding. Ik dacht toen na, heel diep na over een manier om mn Perm ban weer ongedaan te maken. uiteindelijk ben ik op 3 opties gekomen:

1. Het Fok!forum laten hacken door anonymous, hun stilletjes mn permban ongedaan laten maken en hun 450 kilo saffraan geven

2. Knuffelmarokaan worden, Beatrix opzoeken en haar een bevel laten geven aan Danny om mn Permban ongedaan te laten maken

3. De Forum-Admins een mailtje sturen

Aangezien optie 1 en 2 niet haalbaar zijn (Wisten jullie dat saffraan altijd al duur is geweest? En dat Beatrix toch niet zo van knuffelen houdt?) koos ik maar voor optie 3.

En daarom ben ik hier. Typ ik dit mailtje om jullie te vragen om mij te vergeven. En bij hoge uitzondering een perm ban ongedaan te maken. (Het gaat trouwens om defokkingfoker... Had mn naam nog niet eerder vermeld :P)

Ik hoop op een begripvolle actie van jullie, en zal jullie uiteindelijke keuze respecteren.

Veel dank voor het lezen van mijn verhaal,

defokkingfoker

Samenvatting:
Naam: defokkingfoker
Wat wil ik: Permban ongedaan laten maken
Ik ben geil
pi_175396247
quote:
11s.gif Op donderdag 30 november 2017 03:03 schreef devzero het volgende:

[..]

[nerdmode]
Een windows java applicatie developer die mij gaat uitleggen hoe het network time protocol (ntp) werkt _O-
[/nerdmode]
Om zo iets ook nog. :')

Is die mod er nog of krijg je dan een note als je dat zegt? :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_175396249
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 03:04 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Hahaha, ik wil dat plaatje wel zien nu. :@
Doet me een beetje denken aan de link naar 2 plaatjes die moira me een paar dagen geleden stuurde :D
  donderdag 30 november 2017 @ 03:05:50 #239
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_175396252
google op hitler dick .gif en dan de eerste afbeelding

Was dus een meid die die lul pijpte
Ik ben geil
pi_175396255
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 03:04 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Om zo iets ook nog. :')

Is die mod er nog of krijg je dan een note als je dat zegt? :D
Ik weet niet of deze god-achtige user nog actief is, ik geloof niet dat hij nog mod is.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 30 november 2017 @ 03:06:59 #241
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175396257
Snel snel
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175396259
quote:
99s.gif Op donderdag 30 november 2017 03:04 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

Geachte Forum-Admins,

Bij deze het volgende.

Op deze zonnige dinsdag werd ik heerlijk wakker. Het zonlicht scheen door het zolderraampje recht in mijn gezicht, hierdoor had ik veel zin gekregen om weer eens naar buiten te gaan sinds mn winterslaap.

Zoals gebruikelijk stapte ik uit bed en ging de trap af om te ontbijten. Ik pakte mn kom en deed daar wat cornflakes in. Bij cornflakes hoort natuurlijk flink wat melk, dus ging ik maar naar de koelkast om een pak melk te pakken. Onderweg naar de koelkast pakte ik uit gewoonte mn telefoon en ging ik naar het FOK!Forum.

En toen gebeurde het.

De wereld stond stil. Het zonlicht verdween langzaam. Alles werd opeens zo donker. "Droom ik" dacht ik nog. Maar nee, dit is echt gebeurd. IK HEB EEN PERMANENTE BAN!!1!1!!einzz!!1!

Hoe kan dit nou gebeurd zijn dacht ik nog.. Komt het door mn topic in ONZ? Komt het door mn post in het Gta Online topic (Dat is het denk ik.. of weet het eigenlijk wel zeker.. Maar dat plaatje -(Een schilderij van Hitler wordt doorboord door een paars/bruin gepunterde lans en dan komt er een vrouw in beeld en die doet bepaalde handelingen met de lans)- werd dus al eerder gepost in het PS4 topic en toen konden sommige modjes er hartelijk om lachen)? Ik wist het niet zeker.

Ik ben meteen naar boven gerend. Naar mijn zolderkamer, het enige veilige plekje op de wereld, en ben gelijk in een hoekje gaan zitten in foetushouding. Ik dacht toen na, heel diep na over een manier om mn Perm ban weer ongedaan te maken. uiteindelijk ben ik op 3 opties gekomen:

1. Het Fok!forum laten hacken door anonymous, hun stilletjes mn permban ongedaan laten maken en hun 450 kilo saffraan geven

2. Knuffelmarokaan worden, Beatrix opzoeken en haar een bevel laten geven aan Danny om mn Permban ongedaan te laten maken

3. De Forum-Admins een mailtje sturen

Aangezien optie 1 en 2 niet haalbaar zijn (Wisten jullie dat saffraan altijd al duur is geweest? En dat Beatrix toch niet zo van knuffelen houdt?) koos ik maar voor optie 3.

En daarom ben ik hier. Typ ik dit mailtje om jullie te vragen om mij te vergeven. En bij hoge uitzondering een perm ban ongedaan te maken. (Het gaat trouwens om defokkingfoker... Had mn naam nog niet eerder vermeld :P)

Ik hoop op een begripvolle actie van jullie, en zal jullie uiteindelijke keuze respecteren.

Veel dank voor het lezen van mijn verhaal,

defokkingfoker

Samenvatting:
Naam: defokkingfoker
Wat wil ik: Permban ongedaan laten maken
Ja die bans zijn zo random hier, ik krijg een ban voor een plaatje met een besgreven penis en iemand anders plaatst een plaatje van een volledig naakte gast met een schroeftol in zijn reet en dat plaatje word niet eens verwijdert.... :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_175396260
quote:
7s.gif Op donderdag 30 november 2017 03:06 schreef devzero het volgende:

[..]

Ik weet niet of deze god-achtige user nog actief is, ik geloof niet dat hij nog mod is.
Ah oké. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_175396262
quote:
99s.gif Op donderdag 30 november 2017 03:05 schreef defokkingfoker het volgende:
google op hitler dick .gif en dan de eerste afbeelding

Was dus een meid die die lul pijpte
Pik + pijpend blondje is al snel een ban op Fok (misschien niet in KPD). Maar om daar nou meer dan een dag of 2 voor te geven is wat overdreven.
  donderdag 30 november 2017 @ 03:11:33 #245
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_175396268
quote:
10s.gif Op donderdag 30 november 2017 03:09 schreef devzero het volgende:

[..]

Pik + pijpend blondje is al snel een ban op Fok (misschien niet in KPD). Maar om daar nou meer dan een dag of 2 voor te geven is wat overdreven.
Eigenlijk mocht ik hier nooit meer komen. Na dat mailtje was mn huisarrest trouwens niet eens weg. moest nog een maand wachten :')
Ik ben geil
pi_175396269
quote:
99s.gif Op donderdag 30 november 2017 03:11 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

Eigenlijk mocht ik hier nooit meer komen. Na dat mailtje was mn huisarrest trouwens niet eens weg. moest nog een maand wachten :')
Ach, users als kastanova of xebrosius hebben wel iets van 6+ permbans gekregen en zijn er ook nog steeds.
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2017 @ 03:13:03 #247
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_175396270
quote:
99s.gif Op donderdag 30 november 2017 03:04 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

Geachte Forum-Admins,

Bij deze het volgende.

Op deze zonnige dinsdag werd ik heerlijk wakker. Het zonlicht scheen door het zolderraampje recht in mijn gezicht, hierdoor had ik veel zin gekregen om weer eens naar buiten te gaan sinds mn winterslaap.

Zoals gebruikelijk stapte ik uit bed en ging de trap af om te ontbijten. Ik pakte mn kom en deed daar wat cornflakes in. Bij cornflakes hoort natuurlijk flink wat melk, dus ging ik maar naar de koelkast om een pak melk te pakken. Onderweg naar de koelkast pakte ik uit gewoonte mn telefoon en ging ik naar het FOK!Forum.

En toen gebeurde het.

De wereld stond stil. Het zonlicht verdween langzaam. Alles werd opeens zo donker. "Droom ik" dacht ik nog. Maar nee, dit is echt gebeurd. IK HEB EEN PERMANENTE BAN!!1!1!!einzz!!1!

Hoe kan dit nou gebeurd zijn dacht ik nog.. Komt het door mn topic in ONZ? Komt het door mn post in het Gta Online topic (Dat is het denk ik.. of weet het eigenlijk wel zeker.. Maar dat plaatje -(Een schilderij van Hitler wordt doorboord door een paars/bruin gepunterde lans en dan komt er een vrouw in beeld en die doet bepaalde handelingen met de lans)- werd dus al eerder gepost in het PS4 topic en toen konden sommige modjes er hartelijk om lachen)? Ik wist het niet zeker.

Ik ben meteen naar boven gerend. Naar mijn zolderkamer, het enige veilige plekje op de wereld, en ben gelijk in een hoekje gaan zitten in foetushouding. Ik dacht toen na, heel diep na over een manier om mn Perm ban weer ongedaan te maken. uiteindelijk ben ik op 3 opties gekomen:

1. Het Fok!forum laten hacken door anonymous, hun stilletjes mn permban ongedaan laten maken en hun 450 kilo saffraan geven

2. Knuffelmarokaan worden, Beatrix opzoeken en haar een bevel laten geven aan Danny om mn Permban ongedaan te laten maken

3. De Forum-Admins een mailtje sturen

Aangezien optie 1 en 2 niet haalbaar zijn (Wisten jullie dat saffraan altijd al duur is geweest? En dat Beatrix toch niet zo van knuffelen houdt?) koos ik maar voor optie 3.

En daarom ben ik hier. Typ ik dit mailtje om jullie te vragen om mij te vergeven. En bij hoge uitzondering een perm ban ongedaan te maken. (Het gaat trouwens om defokkingfoker... Had mn naam nog niet eerder vermeld :P)

Ik hoop op een begripvolle actie van jullie, en zal jullie uiteindelijke keuze respecteren.

Veel dank voor het lezen van mijn verhaal,

defokkingfoker

Samenvatting:
Naam: defokkingfoker
Wat wil ik: Permban ongedaan laten maken
Geef hem maar een :G inplaats van een ban :D
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 30 november 2017 @ 03:13:50 #248
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175396271
Of zelfs crew geworden
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 30 november 2017 @ 03:14:04 #249
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_175396273
Maarja ik ga over 2 uurtjes op vakantie en moet mn tas nog inpakken. houdoe peepz
Ik ben geil
pi_175396277
quote:
99s.gif Op donderdag 30 november 2017 03:14 schreef defokkingfoker het volgende:
Maarja ik ga over 2 uurtjes op vakantie en moet mn tas nog inpakken. houdoe peepz
Waar ga je naar toe? Veel plezier overigens.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')