quote:Op woensdag 29 november 2017 19:03 schreef Ciscus het volgende:
Een beetje laat, maar ik wil jullie nog even complimenteren met het vertoonde spel vorig seizoen. Knap!
Niet te zuur Viking! Schaken kneusje trouwens. Al was zijn opmerking over verlenging nog debieler.quote:
Schaken had al moeite om het uitdoelpuntensysteem te begrijpenquote:Op woensdag 29 november 2017 17:50 schreef timmmmm het volgende:
Er zijn dus serieus mensen die Schaken wel verstandig vonden?
Alsof die armoedzaaiers met 6000 komenquote:Op woensdag 29 november 2017 21:57 schreef Aiciu het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)rtje-reizen-mee.html
INVASIONE AZZURRO![]()
![]()
In Madrid waren we met 10 000, Gemiddelde uitwedstrijd altijd wel 5000-6000 door het hele stadion heen.quote:Op woensdag 29 november 2017 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof die armoedzaaiers met 6000 komen
Gelukkig zijn we in Nederland een stuk gastvrijer dan dat open riool daarquote:Op woensdag 29 november 2017 22:09 schreef Aiciu het volgende:
[..]
In Madrid waren we met 10 000, Gemiddelde uitwedstrijd altijd wel 5000-6000 door het hele stadion heen.
Volgende week is het Napolitaans de voertaal in Rotterdam.
Heb ik al.quote:Op woensdag 29 november 2017 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we in Nederland een stuk gastvrijer dan dat open riool daar
Kaart kopen trouwens? 200 euro.
Jammer dat er thuis vaak geen hond zit..quote:Op woensdag 29 november 2017 22:09 schreef Aiciu het volgende:
[..]
In Madrid waren we met 10 000, Gemiddelde uitwedstrijd altijd wel 5000-6000 door het hele stadion heen.
Volgende week is het Napolitaans de voertaal in Rotterdam.
Mensen die de uitwedstrijden bezoeken zullen dan ook wel Italianen zijn die het land ontvlucht zijn.quote:Op woensdag 29 november 2017 22:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Jammer dat er thuis vaak geen hond zit..
Het is godverdomme bijna december en dan komt hij daar mee aan.quote:Op woensdag 29 november 2017 19:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet te zuur Viking! Schaken kneusje trouwens. Al was zijn opmerking over verlenging nog debieler.
Enkel zijn slotzin is wat twijfelachtig daar waar de rest van het verhaal voornamelijk gaat over hoe hij vrouwen neukt en zelfs mannen hem willen verleiden.quote:Op woensdag 29 november 2017 22:54 schreef Scrummie het volgende:
Compleet oneens met Schaken, en best gekke opmerkingen, maar boehoe jongens, iemand met een afwijkende mening. Is dat nou al die ophef waard?
Ook die Blankensteijn, dat er meer uit de kast moeten komen. Juist niet, houd het lekker normaal. Ik begrijp dat nooit, zolang je het zo wegzet als een apart en speciaal iets, lijkt me het tegengestelde effect te hebben van wat die groeperingen (die opkomen voor homo’s) allemaal willen.
Ja het is de ophef waard. En al helemaal omdat je het in je boek laat zetten, dan zit er een steekje los bij je als publiek- en voorbeeldfiguur.quote:Op woensdag 29 november 2017 22:54 schreef Scrummie het volgende:
Compleet oneens met Schaken, en best gekke opmerkingen, maar boehoe jongens, iemand met een afwijkende mening. Is dat nou al die ophef waard?
Ook die Blankensteijn, dat er meer uit de kast moeten komen. Juist niet, houd het lekker normaal. Ik begrijp dat nooit, zolang je het zo wegzet als een apart en speciaal iets, lijkt me het tegengestelde effect te hebben van wat die groeperingen (die opkomen voor homo’s) allemaal willen.
Als een afwijkende mening compleet debiel is mag dat toch best benoemd wordenquote:Op woensdag 29 november 2017 22:54 schreef Scrummie het volgende:
Jawel, benoemen mag altijd, doe ik zelf ook. Maar ik doel meer dat het overal staat, ophef alom, iedereen heeft het erover, etc. Beetje overdreven.quote:Op woensdag 29 november 2017 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Als een afwijkende mening compleet debiel is mag dat toch best benoemd worden
Juist op een moment dat er best wel wat gedaan mag worden aan acceptatie op dat vlak binnen het profvoetbal. Ik kon om die opmerking van Frank de Boer toen nog wel lachen, maar dit is wel heel sneu
Nouja, ik ben het niet met je eens, dat moge duidelijk zijn.quote:Op woensdag 29 november 2017 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja het is de ophef waard. En al helemaal omdat je het in je boek laat zetten, dan zit er een steekje los bij je als publiek- en voorbeeldfiguur.
Probleem is dat je mening getuigt van een verknipt beeld van anderen. Net zoals racisme zeg maar, vinden we ook niet normaal ondanks dat het een mening is.quote:Op woensdag 29 november 2017 23:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, benoemen mag altijd, doe ik zelf ook. Maar ik doel meer dat het overal staat, ophef alom, iedereen heeft het erover, etc. Beetje overdreven.
Wat zei Frank de Boer dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |