Klopt, ik bedoelde dat bij de officieele intocht alleen maar Spaanse edelpieten zijn gebruikt dit jaar.quote:Op woensdag 29 november 2017 14:43 schreef sp3c het volgende:
Amsterdam kan Zwarte Piet helemaal niet afschaffen
Dan was ik in de war met al die andere tegenstanders die roepen dat zp binnen zoveel jaar verdwenen zou zijn.quote:Op woensdag 29 november 2017 14:47 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik daar nooit een termijn voor genoemd, hoewel ik wel verwacht dat ZP inderdaad uiteindelijk zal gaan verdwijnen.
Ten tweede, waarom zouden alleen gebruiken die bij wet verboden worden verdwijnen?
Waar baseer je dat in hemelsnaam dan op?quote:
Dit lijkt me toch strijdig met de feiten.quote:Op woensdag 29 november 2017 14:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zwarte piet is populairder dan ooit.
Zie post hierboven.quote:Op woensdag 29 november 2017 15:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat in hemelsnaam dan op?
Een grote leugen en dat weet je zelf ook. Sterker: het totale deel dat van de zwarte kleur van piet af wil is niet eens 6%.quote:Op woensdag 29 november 2017 14:47 schreef Molurus het volgende:
Het deel van de bevolking dat ZP zwart wil houden neemt jaar na jaar af. Momenteel is dat elk jaar 6% minder. Dat zijn gewoon de feiten.
"Het deel van de bevolking dat ZP zwart wil houden"quote:Op woensdag 29 november 2017 15:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een grote leugen en dat weet je zelf ook. Sterker: het totale deel dat van de zwarte kleur van piet af wil is niet eens 6%.
Je verward het percentage dat bereid is om iets aan zwarte piet te veranderen. Dat is 25%.
Bijna niemand van de kleur van piet racistisch.
Bijna niemand buiten de Randstad heeft moeite met de kleur van zwarte piet.quote:
Er zijn verschillen tussen de randstad en de provincie, maar groot zijn die verschillen niet.quote:Op woensdag 29 november 2017 15:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bijna niemand buiten de Randstad heeft moeite met de kleur van zwarte piet.
quote:Op woensdag 29 november 2017 15:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
"Het deel van de bevolking dat ZP zwart wil houden"
Lezen.
Nergens staat dat men van de kleur van piet af wil.quote:: 68 procent wil nu geen verandering aan Zwarte Piet. Van een kwart (26%) mogen er wel aanpassingen worden gedaan.
Als je de vraagstelling anders wilt formuleren, voel je vrij om zelf een poll te organiseren.quote:Op woensdag 29 november 2017 15:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Nergens staat dat men van de kleur van piet af wil.
Op dit moment geeft de eerder gegeven trend mij geen aanleiding om te denken dat wat je hier zegt waar is. Maar we zullen het zien.quote:Op woensdag 29 november 2017 15:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nog steeds een minderheid, maar wel een grote groep, vind dat er best wat mag veranderen aan oorbellen, haar of lippen van zp. Dat gebeurd al heel wat jaar en zo zal zp ook in de toekomst met zijn tijd meegaan.
Maar de groep die van de zwarte kleur van piet af wil is een zeer kleine minderheid. Daar zal ook nooit een meerderheid voor komen.
Nah.quote:Op woensdag 29 november 2017 15:08 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als je de vraagstelling anders wilt formuleren, voel je vrij om zelf een poll te organiseren.
Dat zijn geen feiten, dat is een peiling met 'bepaalde vraagstelling' en interpretatie, net zoals de peiling van Hart van Nederland een week daarvoor aangaf dat 92% nog steeds voor een zwarte Zwarte Piet zou zijn. De 'waarheid' zal wel ergens tussen beide peilingen liggen.quote:Op woensdag 29 november 2017 15:03 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dit lijkt me toch strijdig met de feiten.
https://eenvandaag.avrotr(...)te-piet-loopt-terug/
Nog een keer de cijfers voor jou: in heel Nederland is welgeteld 1 intocht geweest zonder zwarte pieten. Een.quote:Op woensdag 29 november 2017 15:12 schreef Molurus het volgende:
[..]
Op dit moment geeft de eerder gegeven trend mij geen aanleiding om te denken dat wat je hier zegt waar is. Maar we zullen het zien.
Dan zou zn mening je toch niks moeten intresseren :pquote:Op woensdag 29 november 2017 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah, vage ZP-hater. Kan ik uit principe niet serieus nemen.
Je wilt toch hoop ik geen statistische significantie claimen op basis van 3 intochten?quote:Op woensdag 29 november 2017 15:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nog een keer de cijfers voor jou: in heel Nederland is welgeteld 1 intocht geweest zonder zwarte pieten. Een.
Vijf jaar geleden was dat al meer, ik kan me herinneren dat we er toen 2 hadden.
Nee, wel op basis van vele honderden.quote:Op woensdag 29 november 2017 15:16 schreef Molurus het volgende:
[..]
Je wilt toch hoop ik geen statistische significantie claimen op basis van 3 intochten?
Ik wil weten wat ik niet serieus neemquote:Op woensdag 29 november 2017 15:15 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Dan zou zn mening je toch niks moeten intresseren :p
het zal heus wel geleidelijk gaan, abrupte veranderingen daar kunnen velen niet mee omgaan zoals hier wel blijktquote:Op woensdag 29 november 2017 15:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, wel op basis van vele honderden.
Als na al die jaren van gezeik, gedram en geeis er nog steeds maar 1 intocht is waar zp afgeschaft is dan betekent dat helemaal geen hond zwarte piet af wil schaffen.
Jeetje, je gaat me toch niet vertellen dat er wat Nederlanders (die tegen Zwarte Piet zijn) in Amsterdam wonen.quote:
Niet eens?quote:Op woensdag 29 november 2017 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, je gaat me toch niet vertellen dat er wat Nederlanders (die tegen Zwarte Piet zijn) in Amsterdam wonen.
WOW. NOOIT VERWACHT
Nee.quote:
Sorry, ik moet je echt uit een droom helpenquote:Op woensdag 29 november 2017 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
Ik dacht dat elke Nederlander in Beetsterzwaag of Tytjerkstradeel woonde.
Mooi hoe mensen dit blijven framen als een strijd tussen Randstad en de rest van Nederland. Ten eerste zijn er ook genoeg mensen van buiten de Randstad die vinden dat Zwarte Piet best aangepast mag worden, ten tweede doet het helemaal niets af aan de argumenten die tegenstanders van Zwarte Piet gebruiken. Het is gewoon een ad hominem.quote:
Mooi hoe mensen dit blijven framen als een strijd tussen Randstad en de rest van Nederland. Ten eerste zijn bijna alle mensen buiten Amsterdam gewoon anti-anti-ZP, ten tweede is het heel belangrijk hoe die argumenten over Nederland verspreid zijn. Amsterdam bepaalt niet even voor de rest hoe het gedaan moet worden natuurlijk.quote:Op woensdag 29 november 2017 15:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Mooi hoe mensen dit blijven framen als een strijd tussen Randstad en de rest van Nederland. Ten eerste zijn er ook genoeg mensen van buiten de Randstad die vinden dat Zwarte Piet best aangepast mag worden, ten tweede doet het helemaal niets af aan de argumenten die tegenstanders van Zwarte Piet gebruiken. Het is gewoon een ad hominem.
Ad hominem.. hmmm.. als je voor ZP bent, ben je toch direct een racist?quote:Op woensdag 29 november 2017 15:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Mooi hoe mensen dit blijven framen als een strijd tussen Randstad en de rest van Nederland. Ten eerste zijn er ook genoeg mensen van buiten de Randstad die vinden dat Zwarte Piet best aangepast mag worden, ten tweede doet het helemaal niets af aan de argumenten die tegenstanders van Zwarte Piet gebruiken. Het is gewoon een ad hominem.
Wel toch? De ontwikkelde inwoners van de grachtengordel, vertellen de onderontwikkelde boeren wel even hoe ze hun leven moeten gaan leiden.. toch?quote:Op woensdag 29 november 2017 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi hoe mensen dit blijven framen als een strijd tussen Randstad en de rest van Nederland. Ten eerste zijn bijna alle mensen buiten Amsterdam gewoon anti-anti-ZP, ten tweede is het heel belangrijk hoe die argumenten over Nederland verspreid zijn. Amsterdam bepaalt niet even voor de rest hoe het gedaan moet worden natuurlijk.
Het is een ad hominem. Je suggereert dat de mening van bepaalde mensen minder valide of minder waard op basis van je hun woonplaats.quote:Op woensdag 29 november 2017 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi hoe mensen dit blijven framen als een strijd tussen Randstad en de rest van Nederland. Ten eerste zijn bijna alle mensen buiten Amsterdam gewoon anti-anti-ZP, ten tweede is het heel belangrijk hoe die argumenten over Nederland verspreid zijn. Amsterdam bepaalt niet even voor de rest hoe het gedaan moet worden natuurlijk.
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 29 november 2017 15:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ad hominem.. hmmm.. als je voor ZP bent, ben je toch direct een racist?
Daar mogen de mocrowezens die homo's lens schoppen en slaan met een betonschaar ook wel tussen toch?quote:
is daar dan onderzoek naar gedaan of zijn een paar relschoppers op een snelweg genoeg bewijs?quote:Op woensdag 29 november 2017 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent zelf een ad hominem.quote:Op woensdag 29 november 2017 16:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het is een ad hominem. Je suggereert dat de mening van bepaalde mensen minder valide of minder waard op basis van je hun woonplaats.
Ikquote:Op woensdag 29 november 2017 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent zelf een ad hominem.
Welk kamp verkondigt ook al weer constant dat een meerderheid niet zou moeten bepalen welke kleur Piet heeft? Iemand?
Zo hé. Weet je moeder wel dat je hier zulke dingen schrijft, knulletje?quote:
Geen enkel kamp.quote:Welk kamp verkondigt ook al weer constant dat een meerderheid niet zou moeten bepalen welke kleur Piet heeft? Iemand?
Dat jij Iran ziet als moreel voorbeeld. Je verwacht het niet.quote:
nou ja als ik het zo lees wordt ook steeds vaker die hajji half zwart/ half wit gemaakt ...quote:
Ik voel mij geen kamp.quote:Op woensdag 29 november 2017 16:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zo hé. Weet je moeder wel dat je hier zulke dingen schrijft, knulletje?
[..]
Geen enkel kamp.
En dan houden we nog steeds van je.quote:Op woensdag 29 november 2017 16:07 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja als ik het zo lees wordt ook steeds vaker die hajji half zwart/ half wit gemaakt ...
Hoe haal jij er uit dat hij Iran als moreel voorbeeld ziet dan?quote:Op woensdag 29 november 2017 16:06 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat jij Iran ziet als moreel voorbeeld. Je verwacht het niet.
Onderzoek naar wat?quote:Op woensdag 29 november 2017 16:03 schreef Re het volgende:
[..]
is daar dan onderzoek naar gedaan of zijn een paar relschoppers op een snelweg genoeg bewijs?
Relaxte mensen.quote:Op woensdag 29 november 2017 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onderzoek naar wat?
Hieronder een kaart met gemeenten met niets dan zwarte pieten, zo ver ik gezien heb:
[ afbeelding ]
Ga je ook weer naar Dokkum ?quote:Op woensdag 29 november 2017 16:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zo hé. Weet je moeder wel dat je hier zulke dingen schrijft, knulletje?
[..]
Geen enkel kamp.
Het kan ook zijn dat ie maar lukraak wat plaatjes dumpt natuurlijk.quote:Op woensdag 29 november 2017 16:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe haal jij er uit dat hij Iran als moreel voorbeeld ziet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |