SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup en de website hebben kuren.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Dat gaat een tijdje duren. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
Aangezien het R49 DJ-rooster op het moment niet te zien is, melden we het in het topic wanneer er een DJ gaat draaien. Dat gaat dus gewoon door zoals normaal, het is alleen niet direct zichtbaar. Excuses voor het ongemak.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Gooi er zo een in die ik dusdanig goed vind dat ik het eigenlijk geen mashup meer vind maar echt een geniale mix. Nog niet direct en heb hem al eerder gedraaid.quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:26 schreef livelink het volgende:
Ik vind mashups altijd wel leuk, hoewel het soms ook een mashup in mijn hoofd tot gevolg heeft.
quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:51 schreef Melting het volgende:
Ik moet toch nog even hier posten.
Gup is weer alive and kicking!
Staan nu nog maar 412 nummers in.
Deze haal ik er morgenvroeg uit, en dan komen er 25.000+ nieuwe nummers in.
Wat mij betreft niet.quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik houd de stream toch nog even bezet, tenzij er bezwaar tegen is.
Ik ben er weer. Ik moest even een onwillig kind naar bed bonjouren.quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:04 schreef Rafeiro het volgende:
enzo. Jammer dat er niemand meeluistert. Maar ook dat kan gebeuren.
Held!quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:51 schreef Melting het volgende:
Niet te vervelend dit?quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben er weer. Ik moest even een onwillig kind naar bed bonjouren.
Klasse gozer!quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:51 schreef Melting het volgende:
Het is nu ook over. Als ik de site open hoor ik trouwens wel andere muziek dan via de stream, lijkt het.quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:18 schreef Rafeiro het volgende:
Hoor geen hele grote schommelingen, maar ben ook 450 gram kwark naar binnen aan het schuiven.
Dat gaat ook naar mate je verder komt steeds lastiger.
Nee maar ik ben dusdanig slordig qua eten dat ik dat af en toe er maar bij neem om niet al te laag qua te inname zitten. Niet echt handig, maar sla af en toe zonder probleem een dag eten over. En dat met suiker etc is erg niet heel handig.quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is nu ook over. Als ik de site open hoor ik trouwens wel andere muziek dan via de stream, lijkt het.
Nou ja, het kan ook allemaal aan mij liggen. 450 gram kwark is inderdaad best veel om naturel weg te eten. Ben je aan de lijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |