SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup en de website hebben kuren.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Dat gaat een tijdje duren. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
Aangezien het R49 DJ-rooster op het moment niet te zien is, melden we het in het topic wanneer er een DJ gaat draaien. Dat gaat dus gewoon door zoals normaal, het is alleen niet direct zichtbaar. Excuses voor het ongemak.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Gooi er zo een in die ik dusdanig goed vind dat ik het eigenlijk geen mashup meer vind maar echt een geniale mix. Nog niet direct en heb hem al eerder gedraaid.quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:26 schreef livelink het volgende:
Ik vind mashups altijd wel leuk, hoewel het soms ook een mashup in mijn hoofd tot gevolg heeft.
quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:51 schreef Melting het volgende:
Ik moet toch nog even hier posten.
Gup is weer alive and kicking!
Staan nu nog maar 412 nummers in.
Deze haal ik er morgenvroeg uit, en dan komen er 25.000+ nieuwe nummers in.
Wat mij betreft niet.quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik houd de stream toch nog even bezet, tenzij er bezwaar tegen is.
Ik ben er weer. Ik moest even een onwillig kind naar bed bonjouren.quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:04 schreef Rafeiro het volgende:
enzo. Jammer dat er niemand meeluistert. Maar ook dat kan gebeuren.
Held!quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:51 schreef Melting het volgende:
Niet te vervelend dit?quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben er weer. Ik moest even een onwillig kind naar bed bonjouren.
Klasse gozer!quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:51 schreef Melting het volgende:
Het is nu ook over. Als ik de site open hoor ik trouwens wel andere muziek dan via de stream, lijkt het.quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:18 schreef Rafeiro het volgende:
Hoor geen hele grote schommelingen, maar ben ook 450 gram kwark naar binnen aan het schuiven.
Dat gaat ook naar mate je verder komt steeds lastiger.
Nee maar ik ben dusdanig slordig qua eten dat ik dat af en toe er maar bij neem om niet al te laag qua te inname zitten. Niet echt handig, maar sla af en toe zonder probleem een dag eten over. En dat met suiker etc is erg niet heel handig.quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is nu ook over. Als ik de site open hoor ik trouwens wel andere muziek dan via de stream, lijkt het.
Nou ja, het kan ook allemaal aan mij liggen. 450 gram kwark is inderdaad best veel om naturel weg te eten. Ben je aan de lijn?
Ja, het was alweer 22.30.quote:
Ik zal nog even wat testen met verzoekjes.quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het was alweer 22.30.
En helaas toch ook weer Paper Gods. Maar de website werkt in ieder geval weer!
Fijn dat de site weer werktquote:Op dinsdag 28 november 2017 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het was alweer 22.30.
En helaas toch ook weer Paper Gods. Maar de website werkt in ieder geval weer!
quote:Op woensdag 29 november 2017 05:45 schreef Melting het volgende:
![]()
![]()
![]()
Duran Duran is nog steeds vervelend.
Nee.quote:
Ahhh balen man!quote:Op woensdag 29 november 2017 06:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.
De nacht was iets te kort, omdat ik Gup weer aan de gang wilde hebben, en nu werkt de site wel, maar de muziek komt nog niet door.
Gup was dood. De site werkt alleen als Gup draait.quote:Op woensdag 29 november 2017 06:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh balen man!
Maar in ieder geval tof dat je er zo hard aan werkt!
Maar wat was er eigenlijk precies aan de hand dan?
Goedemorgen Melting. Maar de site werkt weerquote:Op woensdag 29 november 2017 05:45 schreef Melting het volgende:
![]()
![]()
![]()
Duran Duran is nog steeds vervelend.
Ah!quote:Op woensdag 29 november 2017 06:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Gup was dood. De site werkt alleen als Gup draait.
Nu is het nog uitzoeken waarom Duran Duran blijft draaien, en waar die muziek vandaan komt.
quote:Op woensdag 29 november 2017 06:15 schreef livelink het volgende:
En goedemorgen Melting en ToT![]()
Wanneer ga je verhuizen ToT?
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 29 november 2017 06:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Maar de site werkt weer
quote:Op woensdag 29 november 2017 06:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!Staat dat nummer niet in Gup dan?
quote:Op woensdag 29 november 2017 06:17 schreef Melting het volgende:
[..].
Geen idee waar hij het vandaan haalt. Ik heb de hulp van Hiryu net nog maar eens ingeroepen.
Dat wordt een enerverende decembermaand danquote:Op woensdag 29 november 2017 06:17 schreef ToT het volgende:
[..]Yow!
Over 2 weken al!
Er zijn nog wel wat onzekerheden over spullen die ik van de huidige bewoner over ga nemen en spullen die de nieuwe huurder hier van mij overneemt, maar dat komt vast ook wel goed.
Echt wel!quote:Op woensdag 29 november 2017 06:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat wordt een enerverende decembermaand dan
Wat ben je vroegquote:
* OscarMopperkont heet geen Allenquote:
quote:Op woensdag 29 november 2017 07:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heet geen Alien
Heerlijke winterkouquote:Op woensdag 29 november 2017 07:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Winter al begonnen zeker. 3 graden buiten
Dat is waar. Maar toch, wel koud hoor.quote:Op woensdag 29 november 2017 08:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heerlijke winterkoubeter dan die waterkou van de afgelopen dagen
Dank je.quote:Op woensdag 29 november 2017 09:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Melting, er is wellicht ook een herstart van de virtuele server nodig.
Moggùh. :E
Eigenlijk zijn de complimenten voor Hiryu.quote:Op woensdag 29 november 2017 08:54 schreef CindieY het volgende:
Supertof dat de website weer up and running iscomplimenten aan Melting
Dan geen complimenten voor jou, helaasquote:Op woensdag 29 november 2017 09:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn de complimenten voor Hiryu.
Hij heeft het eigenlijk voor elkaar gekregen.
Nee, dat is niet waar. Je bent er net zo goed erg druk mee geweest. Het is in dit geval ook niet iets wat je in je eentje kan doen. Het zit nogal complex in elkaar.quote:Op woensdag 29 november 2017 09:15 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 november 2017 09:26 schreef just me het volgende:
[..]
Dan geen complimenten voor jou, helaas
Fijne dagen, Mad.quote:Op woensdag 29 november 2017 09:27 schreef MadMaster het volgende:
Vliegveld op Bali is weer open.
Onze vrienden hopen vanavond weer richting NL te kunnen, maar ik vrees dat het nu een stormloop wordt daar. Twee dagen gecancelde vlichten moeten nu ingehaald worden...
K heb Melting al overladen met complimentjesquote:
Had niet anders van je verwacht.quote:Op woensdag 29 november 2017 09:30 schreef just me het volgende:
I
[..]
K heb Melting al overladen met complimentjes![]()
Ik sluit me daar dan graag bij aanquote:Op woensdag 29 november 2017 09:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja en toen ik dat postte, sloeg ineens de vermoeidheid toe en ben ik terug m'n nest in gegaan!quote:
wij zitten deze week bij de buren (radio5)quote:Op woensdag 29 november 2017 12:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont speelt even voor Gap tot 6 uur
Jij bent meervoud tegenwoordig?quote:Op woensdag 29 november 2017 13:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wij zitten deze week bij de buren (radio5)
koninklijk meervoudquote:Op woensdag 29 november 2017 13:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij bent meervoud tegenwoordig?
quote:Op woensdag 29 november 2017 12:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont speelt even voor Gap tot 6 uur
Gezelligquote:
quote:Op woensdag 29 november 2017 13:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gezellig
Al is het gewoon Auto DJ hoor
Ik houd alleen in de gaten of mijn cursus Duits enzo er niet spontaan tussendoor komt
NEIN NEIN NEIN!!quote:Op woensdag 29 november 2017 13:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
dan kunnen we allemaal mee leren!
Je luistert via de site?quote:
Via VLC-player op laptop en dan via bluetooth naar speaker.quote:Op woensdag 29 november 2017 13:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je luistert via de site?
Had je het gesloopt?quote:
Ah! Op die fietsquote:Op woensdag 29 november 2017 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
geen idee, maar het leek erop dat de VLC-player even kuren had.
Ow damn.... dat wordt een flinke klus dan. Ik herken het... heb ik ook ooit moeten doen. Ik moest toen ook nog alle muren wit sausen, die waren zalmkleur.quote:Op woensdag 29 november 2017 14:01 schreef ToT het volgende:
Dikke tegenvaller. De nieuwe huurder van mijn huis wil niks overkopen.
Dat wordt dus alle laminaat en de isolatieplaten verwijderen, klerenkast demonteren enz.
Balen.quote:Op woensdag 29 november 2017 14:01 schreef ToT het volgende:
Dikke tegenvaller. De nieuwe huurder van mijn huis wil niks overkopen.
Dat wordt dus alle laminaat en de isolatieplaten verwijderen, klerenkast demonteren enz.
Muren hoef je tegenwoordig volgens mij nooit meer te doen, zolang het maar egaal is.quote:Op woensdag 29 november 2017 14:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow damn.... dat wordt een flinke klus dan. Ik herken het... heb ik ook ooit moeten doen. Ik moest toen ook nog alle muren wit sausen, die waren zalmkleur.
Muren moeten een "neutrale" kleur hebben. Zolang ze niet gifgroen, bordeauxrood of pikzwart zijn, zit je goed, zeg maar.quote:Op woensdag 29 november 2017 14:08 schreef Rafeiro het volgende:
Muren hoef je tegenwoordig volgens mij nooit meer te doen, zolang het maar egaal is.
Felgeelquote:Op woensdag 29 november 2017 14:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Muren moeten een "neutrale" kleur hebben. Zolang ze niet gifgroen, bordeauxrood of pikzwart zijn, zit je goed, zeg maar.
Gelukkig maar, het was ook zo'n onzin.quote:Op woensdag 29 november 2017 14:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Muren hoef je tegenwoordig volgens mij nooit meer te doen, zolang het maar egaal is.
Laminaat uithalen is vooral jammer voor de kilo's van de stort. En niet gezond voor iemand als ik. Had een slaapkamer binnen 10 minuten helemaal leeg en alle planken beneden. Na mijn verhuizing lag ik toen ook wel vierdagen op bed waarbij ik niks binnen kon houden
Iets met geen rem hebben enzo waardoor ik uitermate slecht ben voor zulk soort werk
quote:Op woensdag 29 november 2017 14:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow damn.... dat wordt een flinke klus dan. Ik herken het... heb ik ook ooit moeten doen. Ik moest toen ook nog alle muren wit sausen, die waren zalmkleur.
Ja hij zit in een vechtscheiding en zou veel van mijn spullen kunnen gebruiken, wat ik voor dik ¤1000 zou kunnen verkopen allemaal.quote:
Jammer, gemiste kans voor hem.quote:Op woensdag 29 november 2017 14:21 schreef ToT het volgende:
Ja hij zit in een vechtscheiding en zou veel van mijn spullen kunnen gebruiken, wat ik voor dik ¤1000 zou kunnen verkopen allemaal.
Nu kan hij het ineens toch allemaal van zijn eigen huis meenemen.
De isolatie vond hij niet netjes afgewerkt. Klopt, hier was ik nog mee bezig toen ik het nieuwe huis kocht. Ik legde hem uit dat dit huis ÉCHT gehorig is en dat ook vorige bewoners hier isolatie hadden (wat je aan boorgaten kon zien), en dat hij het zelf vrij makkelijk af kon werken, maar dat wilde hij toch niet.
en als je nu zegt: ik laat het gratis voor je achter?quote:Op woensdag 29 november 2017 14:21 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ja hij zit in een vechtscheiding en zou veel van mijn spullen kunnen gebruiken, wat ik voor dik ¤1000 zou kunnen verkopen allemaal.
De isolatie vond hij niet netjes afgewerkt. Klopt, hier was ik nog mee bezig toen ik het nieuwe huis kocht. Ik legde hem uit dat dit huis ÉCHT gehorig is en dat ook vorige bewoners hier isolatie hadden (wat je aan boorgaten kon zien), en dat hij het zelf vrij makkelijk af kon werken, maar dat wilde hij toch niet.
ik mocht fuchsiaquote:Op woensdag 29 november 2017 14:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Muren moeten een "neutrale" kleur hebben. Zolang ze niet gifgroen, bordeauxrood of pikzwart zijn, zit je goed, zeg maar.
Planten moet je gewoon weghalen, hoorquote:Op woensdag 29 november 2017 14:36 schreef Doedezemaar het volgende:
ik mocht fuchsiaenzo gewoon zo laten
Als je het voor dik 1000 euro kan verkopen, waarom doe je dat dan niet?quote:Op woensdag 29 november 2017 14:21 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 29 november 2017 14:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jammer, gemiste kans voor hem.
Nou ja, ff een dagje flink aan de slag en klaar. Maar het blijft balen.
De isolatie heb ik inmiddels al weggebroken. De auto is erg zwaar beladen en nog niet alles zit er in. Ik hoop dat de stort niet te veel gaat vragen er voor.quote:Op woensdag 29 november 2017 14:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en als je nu zegt: ik laat het gratis voor je achter?
Omdat hij er nu ineens 2 weken voor de verhuizing van af ziet.quote:Op woensdag 29 november 2017 14:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als je het voor dik 1000 euro kan verkopen, waarom doe je dat dan niet?
Weer die paper cut.quote:Op woensdag 29 november 2017 16:28 schreef Melting het volgende:
Ik ben trouwens ingetuned. Is Oscar ook actief in het topic?
Dat wilde ik hem dus ook vragen.quote:Op woensdag 29 november 2017 16:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weer die paper cut.Ligt Oscar eruit?
Op de website staat onderin dat LTJ Bukem zou draaien, maar daar trekt Duran x 2 zich niets van aan.quote:Op woensdag 29 november 2017 16:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wilde ik hem dus ook vragen.
Ik vermoed dat Oscar dat op heeft staan.quote:Op woensdag 29 november 2017 16:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op de website staat onderin dat LTJ Bukem zou draaien, maar daar trekt Duran x 2 zich niets van aan.
Hmm, vreemd allemaal. Maar om het rooster weer te zien is erg prettig.quote:Op woensdag 29 november 2017 16:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Oscar dat op heeft staan.
Want Gup draait Reo Speedwagon.
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 29 november 2017 16:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, vreemd allemaal. Maar om het rooster weer te zien is erg prettig.
Maar niet met die papercut.quote:Op woensdag 29 november 2017 17:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dus beginnen we maar met Duran Duran
7 jaar?quote:Op woensdag 29 november 2017 17:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ook alweer 7 jaar geleden dat Caro Emerald populair was
quote:
En ik ga zo nog afhaken ook.quote:
Gup is nog steeds dood. Dus Gap doet het maar weer evenquote:
de site doet het wel weerquote:Op woensdag 29 november 2017 17:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gup is nog steeds dood. Dus Gap doet het maar weer even
Ja, die welquote:
Doet u dat maar, meneer 11.quote:Op woensdag 29 november 2017 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig wil straks anders wel even voor Göp spelen?
Gup of een show?quote:Op woensdag 29 november 2017 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig wil straks anders wel even voor Göp spelen?
Per saldo komt dat bij mij neer op een spontane show. Ik kan het kort houden hoor. Overleg maar even via DMquote:Op woensdag 29 november 2017 18:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gup of een show?
* OscarMopperkont twijfelt om te gaan draaien
No problemquote:
Als je een show wilt doen vanavond, moet je het even meldenquote:
Ik denk nog wel een paar eigenlijkquote:Op woensdag 29 november 2017 19:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]1e 2 tracks zijn lekker human.
Toch maar mooi een thema, ondanks dat het Göp is.quote:Op woensdag 29 november 2017 19:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk nog wel een paar eigenlijk
Ik houd het geen hele uitzending vol hoor, maar we zullen zien hoe ver we komenquote:Op woensdag 29 november 2017 19:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toch maar mooi een thema, ondanks dat het Göp is. [ afbeelding ]
Bij Chrome staat het volgende: "Deze pagina probeert scripts van niet-geverifieerde bronnen te laden". Firefox doet niet eens meer moeite. Dus het werkt waarschijnlijk wel, als je de 'onveilige' scripts toelaat.quote:Op woensdag 29 november 2017 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
Die Nobex-tool doet het trouwens ook nog niet.
Komt vast wel een keer weerquote:Op woensdag 29 november 2017 19:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij Chrome staat het volgende: "Deze pagina probeert scripts van niet-geverifieerde bronnen te laden". Firefox doet niet eens meer moeite. Dus het werkt waarschijnlijk wel, als je de 'onveilige' scripts toelaat.
Als het niet lukt laten we het over aan Melting. Die doet dat toch al vaak handmatig.quote:Op woensdag 29 november 2017 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt vast wel een keer weerIk vond het wel een leuke feature dat je de hoesjes kon zien.
Daaromquote:Op woensdag 29 november 2017 19:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als het niet lukt laten we het over aan Melting. Die doet dat toch al vaak handmatig.
Lekkere muziek, waar diverse stijlen in terug te horen zijn.quote:Op woensdag 29 november 2017 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
En nog eentje van Carl Louis
Gewoon, omdat het kan
Ik vind het vooral heel erg op Röyksopp lijken, wat op zich helemaal niet erg is, natuurlijkquote:Op woensdag 29 november 2017 19:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekkere muziek, waar diverse stijlen in terug te horen zijn.
Nee, maar ik zal op zoek gaanquote:Op woensdag 29 november 2017 19:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Rag'n'Bone Man - Human (Calyx & TeeBee Remix) heb je vast wel in huis, 11?
Dankbaar gebruik van gemaakt om even snel uien te kijken.quote:Op woensdag 29 november 2017 19:35 schreef Elfletterig het volgende:
Wat klinkt dit beroerd, trouwens...- van cd gegrabt
quote:Op woensdag 29 november 2017 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dankbaar gebruik van gemaakt om even snel uien te kijken.![]()
Je hebt helemaal gelijk. Dit is een klein meesteres werkje. Stem sluit geweldig bij de instrumenten aan en haar stem is mooi op meerdere sporen gemixt.quote:Op woensdag 29 november 2017 19:47 schreef Elfletterig het volgende:
Uit de tijd dat Björk nog liedjes maakte, in plaats van minutenlang gekrakeel dat niet om aan te horen is. Haar nieuwste album - net uit - is helaas meer van dat laatstgenoemde.
Beetje insane in the membrane toestanden.quote:Op woensdag 29 november 2017 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
Robbie Williams, geproduceerd door Trevor Horn
Zo onderhand verlaten we het onderwerp Human en gaan we even richting raar gedrag en een brain freeze...
Ja, die zou hier ook wel passen....quote:Op woensdag 29 november 2017 19:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje insane in the membrane toestanden.
Goedenavondquote:Op woensdag 29 november 2017 19:56 schreef MadMaster het volgende:
Hallo, ik luister even mee na een verrassend bezoek aan Japanisch Restaurant Klosterhof, gevestigd in een oud dorpshotel naast een eeuwenoud klooster met ruïne.
De eigenaar is een Duitser van een jaar op 65, gok ik.
De inrichting was Japans, maar kil.
Totdat het eten op tafel kwam. Sushi, Teriyaki chicken en okanomiyaki.
Buiten Japan hebben we bijna nog nooit zo perfect Japans gegeten.
Bleek zijn echtgenote een Japanse op leeftijd te zijn en die staat met hun twee bloedmooie dochters in de keuken. De grootste tijd van het jaar wonen ze in Japan, maar dit doen ze er bij als een soort van hobby...
quote:Op woensdag 29 november 2017 19:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is weer heerlijk luisteren voor een show waar geen enkele voorbereiding aan vooraf ging.
Mee eens, maar ik ga toch afhaken. Even relaxen in bad met een boek. Dank je wel Elfquote:Op woensdag 29 november 2017 19:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is weer heerlijk luisteren voor een show waar geen enkele voorbereiding aan vooraf ging.
Geen fugu bestellen.quote:Op woensdag 29 november 2017 19:56 schreef MadMaster het volgende:
Hallo, ik luister even mee na een verrassend bezoek aan Japanisch Restaurant Klosterhof, gevestigd in een oud dorpshotel naast een eeuwenoud klooster met ruïne.
Bleek zijn echtgenote een Japanse op leeftijd te zijn en die staat met hun twee bloedmooie dochters in de keuken. De grootste tijd van het jaar wonen ze in Japan, maar dit doen ze er bij als een soort van hobby...
Voor deze ene keer geef ik je gelijkquote:Op woensdag 29 november 2017 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Gadverdamme, waarom nou weer alles verneuken met die fucking autotune?
Relax maar lekker.quote:Op woensdag 29 november 2017 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik ga toch afhaken. Even relaxen in bad met een boek. Dank je wel Elf![]()
(behalve voor Rammstein dan)
Zou je vaker moeten doen...quote:Op woensdag 29 november 2017 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor deze ene keer geef ik je gelijk
Oeiquote:Op woensdag 29 november 2017 20:02 schreef CindieY het volgende:
Ik tune ook net in
Wel typisch. Ik had daarnet even muziek via m'n telefoon afgespeeld op m'n HCS, nu de radio via de laptop. Vergat ik even dat ie het volume van m'n HCS harder had gezet om niet het volume van de telefoon harder hoeven te zetten. Op de laptop staat het volume al voluit. Ik werd dus zo ongeveer omver geblazen net
En hier zit je dan, bij de grote tinnitus-show.quote:Op woensdag 29 november 2017 20:02 schreef CindieY het volgende:
Ik tune ook net in
Wel typisch. Ik had daarnet even muziek via m'n telefoon afgespeeld op m'n HCS, nu de radio via de laptop. Vergat ik even dat ie het volume van m'n HCS harder had gezet om niet het volume van de telefoon harder hoeven te zetten. Op de laptop staat het volume al voluit. Ik werd dus zo ongeveer omver geblazen net
Eens. Het lijkt wel of de populariteit daarvan toeneemt in plaats van af.quote:Op woensdag 29 november 2017 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind pitching bij synthesizers prima, maar van menselijke stemmen moet je afblijven.
En als je niet kan zingen, moet je het vooral niet doen...
Mèh. Klinkt als een wederom mislukte Eurovisie songfestival inzending.quote:Op woensdag 29 november 2017 20:04 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is nieuw. En het is nog Nederlands ook. On-Nederlands goed, vind ik...
het zag er op de site al bijzonder uit, mooi dat het ook echt goed Japans eten was. Wij waren net in Alkmaar uit eten, niks echt bijzonders, maar ook niet slecht.quote:Op woensdag 29 november 2017 19:56 schreef MadMaster het volgende:
Je moet toch wat als je een leuke kop en voorkomen hebt en dus marketingwaardig bent, maar niet kan zingen.quote:Op woensdag 29 november 2017 20:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eens. Het lijkt wel of de populariteit daarvan toeneemt in plaats van af.
Oké. Ik vond het wél leukquote:Op woensdag 29 november 2017 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mèh. Klinkt als een wederom mislukte Eurovisie songfestival inzending.De viool was wel oké.
Ze kunnen er ook voor kiezen om te bukken, maar dát doen ze niet!quote:Op woensdag 29 november 2017 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Je moet toch wat als je een leuke kop en voorkomen hebt en dus marketingwaardig bent, maar niet kan zingen.
Er is zo veel verschillende muziek dat dat laatste nogal kort door de bocht isquote:Op woensdag 29 november 2017 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je een leuke kop en voorkomen hebt en dus marketingwaardig bent, maar niet kan zingen.
Voorbeelden genoeg. Daarom geen hedendaagse artiesten meer voor mij...
De hele familie waar we net gegeten hebben.quote:Op woensdag 29 november 2017 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het zag er op de site al bijzonder uit, mooi dat het ook echt goed Japans eten was. Wij waren net in Alkmaar uit eten, niks echt bijzonders, maar ook niet slecht.
We verschillen van mening en dat is prima.quote:Op woensdag 29 november 2017 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is zo veel verschillende muziek dat dat laatste nogal kort door de bocht is
Maar goed, je kent mijn mening en ik ken de jouwe
Ik heb zeker nog wel een lijstjequote:Op woensdag 29 november 2017 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We verschillen van mening en dat is prima.
Maar er zijn de laatste jaren nauwelijks nog nieuwe uitvoerenden waar ik enthousiast van wordt, waar ik albums van wil hebben of concerten van wil bezoeken. Daar waar ik voorheen dat allemaal wel deed, omdat ik het meeste wel leuk vond...
Nachos met pulled pork, apart.quote:Op woensdag 29 november 2017 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had als voorgerecht nachos met pulled pork, toen een mega vegaburger die veel te compact en machtig was en daarna pannacotta met farambozensaus. Symph had tomatensoep, spareribs en een dame blanche. Hij neemt altijd een dame blanche als dat op de kaart staat.
Het laatste.quote:Op woensdag 29 november 2017 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
The Prodigy weet op een aparte manier gebruik te maken van de Rebirth synthesizer. Of een laptop met Rebirth software, dat kan natuurlijk ook.
ken ik niet, ik ben ook nog niet bij veel zaken in Alkmaar geweest, maar ben benieuwd naar je ervaring. Nachos waren erg lekker, pulled pork was heerlijk zacht en beetje zoet. Hip tegenwoordig, dat pulled pork, je kon daar ook een burger bestellen met bovenop je burger nog een laagje pulled pork.quote:Op woensdag 29 november 2017 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nachos met pulled pork, apart.
Ken je Rue de la Plume in Almaar?
Daar wil ik binnenkort gaan eten...
De As-mogendheden bij elkaar...quote:Op woensdag 29 november 2017 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De hele familie waar we net gegeten hebben.
Apart gezelschap...
[ afbeelding ]
Was Liam live met zijn 19 inch aan het spelen.quote:Op woensdag 29 november 2017 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het laatste.
Heb ze in hun beginperiode vaak live gezien en dan werd er alleen computerrack het podium opgereden en was Liam druk met de knoppen bezig...
gewoon doen!quote:Op woensdag 29 november 2017 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
De ideale brug tussen het volgende nummer én het nummer daarna (wat een Pet Shop Boys-numer is), is eigenlijk een ander Pet Shop Boys-nummerStaan jullie mij toe, of is het overkill?
Dit is onderdeel van een setje van 3 opeenvolgende b-kanten die allemaal geweldig zijn (en in 2 van de 3 gevallen beter dan hun A-kant)quote:Op woensdag 29 november 2017 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Zit lekker vaart in dit nummer, prima nummer van ze
Had een knóts van een hit geworden.quote:Op woensdag 29 november 2017 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
Nou, dit hebben jullie ook weer overleefd
Bijnaquote:Op woensdag 29 november 2017 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Goody too shoes?
Too tribes?
Too minutes to midnight?
De A-kant hiervan moet ik trouwens nog steeds eens draaien, maar die gaat voorbijkomen in een themashow die ik voorbereid. Binnenkort een keer.quote:Op woensdag 29 november 2017 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had een knóts van een hit geworden.
Idd.. too muchquote:
Ik zocht op "too", maar nu weet ik het weerquote:
Klopt, had ik aangevraagd idd.quote:Op woensdag 29 november 2017 20:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zocht op "too", maar nu weet ik het weerHeb jij laatst aangevraagd, toch?
Heeft wel iets weg van Jimi Charles Moody, qua stem
i second thatquote:Op woensdag 29 november 2017 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Dat vorige was afgrijselijk, dit is ook niet mijn ding...
Zijn vader klonk een stuk vrolijker.quote:Op woensdag 29 november 2017 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna zo'n artiest van nu die ik aandachtig volg: Youngr
Hij is de zoon van Kid Creole
quote:Op woensdag 29 november 2017 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
Even weer de oudere luisteraars tevreden stellen
die zeikbejaarden ook altijdquote:Op woensdag 29 november 2017 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
Even weer de oudere luisteraars tevreden stellen
Nee, dat moet helemaal nietquote:Op woensdag 29 november 2017 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel wat hebben, maar je moet het misschien vaker horen.
Sow.. jij wilt zeker een paardenhoofd in je bed?quote:Op woensdag 29 november 2017 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die zeikbejaarden ook altijd
Ik zal als oudere, maar zeer ervaren, luisteraar een objectief oordeel vellen.quote:Op woensdag 29 november 2017 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
Een nummer kan simpelweg ook gewoon te goed zijn; dat bewijst de artiest hierna. De artiestennaam zegt jullie vast niks, maar in een vorig leven was hij zanger van The Zutons. Zegt jullie waarschijnlijk ook niks, maar die band maakte het nummer Valerie, dat later is gecoverd door Amy Winehouse.
Helaasquote:
quote:Op woensdag 29 november 2017 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sow.. jij wilt zeker een paardenhoofd in je bed?
ik was zelf die zeikbejaardequote:Op woensdag 29 november 2017 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sow.. jij wilt zeker een paardenhoofd in je bed?
Oeps, verkeerd begrepen. My bad.quote:Op woensdag 29 november 2017 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik was zelf die zeikbejaarde
Ik heb het niet afgewacht en heb de 'We Vervelen Ons Kapotcast' van Rob Stenders gestart.quote:Op woensdag 29 november 2017 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
HelaasMisschien kan Charlie Winston je tot slot dan nog overtuigen. Heeft wel enigszins een retro-feel....
Graag gedaan, dank voor het luisterenquote:Op woensdag 29 november 2017 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het niet afgewacht en heb de 'We Vervelen Ons Kapotcast' van Rob Stenders gestart.
Dank voor de oude lullen muziekjes...
die klonk beter dan dit stemmetje met effectenquote:Op woensdag 29 november 2017 21:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Je kunt Boys Boys Boys wel meezingen op deze tune.
En da's geen compliment
Ze hebben nogal hun best gedaan om het retro te laten klinkenquote:Op woensdag 29 november 2017 21:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Je kunt Boys Boys Boys wel meezingen op deze tune.
En da's geen compliment
Vanuit de trein, timingquote:
Zal 'm op m'n longlist zetten, want het is een lekker nummerquote:Op woensdag 29 november 2017 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
OPROEP: Stem dit nummer van New Order de Top 2000 in
New Order verdient een tweede notering, naast Blue Monday. Ook een goed nummer, maar lang niet zo goed als deze plaat.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zal 'm op m'n longlist zetten, want het is een lekker nummer
Nee, dank je.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Graag gedaan, dank voor het luisteren
Luister dit later maar eens terug dan
Ook dit jaar zal ik weer niet stemmen.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze hebben nogal hun best gedaan om het retro te laten klinkenOPROEP: Stem dit nummer van New Order de Top 2000 in
Jep, op weg naar huisquote:
* Elfletterig draait nu "Last Train To Trancentral"quote:
En sinterklaas kijken enz.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijna thuis van weer een dagje kabouterslingeren...
Dat is een knap lange mix dan.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb de eindtijd trouwens naar 21:30 uur gezet
Schande!quote:Op woensdag 29 november 2017 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb port in een borrelglaasje, proost!
Zit hier aan de koffie in een mok.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb port in een borrelglaasje, proost!
Ik hier ookquote:Op woensdag 29 november 2017 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zit hier aan de koffie in een mok.
En ook dat klinkt niet onaardig.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hier ookEn in speler 1 staat zo iets voor jou klaar
Remix-versie die rond 1992 uitkwam; behoorlijke hit geweest ookquote:Op woensdag 29 november 2017 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ooh, dat klinkt heul niet onaardig.
Hmm, toch kende ik het niet.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Remix-versie die rond 1992 uitkwam; behoorlijke hit geweest ook
Het origineel wel, toch?quote:Op woensdag 29 november 2017 21:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, toch kende ik het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |