Eens.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:56 schreef Momo... het volgende:
Cabana is niet zo goed als Cool me down
Als het aan meneer Björkman ligt gaat zij dus kennelijk?quote:“But the main reason that I’m here is the God of Melodifestivalen liked my song — that’s the main reason.”
That god, of course, is Mr Christer Björkman, the head honcho of Melodifestivalen who will also help produce Eurovision 2018 in Lisbon.
“It turned out that Christopher saw me somewhere on TV here in Sweden, and we prepared a song and they liked it. And here I am.”
Margaret kan alleen niet zingen. Zelfs met achtergrondzangeressen nog wel een belangrijk detail in deze jurytijd.quote:Op donderdag 8 februari 2018 17:58 schreef Greys het volgende:
Ik lees op Wiwi net dit over/van Poolse Margaret:
[..]
Als het aan meneer Björkman ligt gaat zij dus kennelijk?
En aangezien hij meehelpt met de organisatie in Portugal gaat haar act ook wel goedkomenDe enige met led straks.
(tis wel een oorwurm, het refrein blijft wel hangen..)
Oh als we zo gaan beginnen, kan ik nog wel even doorgaanquote:Op donderdag 8 februari 2018 19:45 schreef Momo... het volgende:
Jammer dat er nog geen oorwurm genot bij zit als deze nummers:
Misschien is het dan toch een typische oorwurm ?quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:24 schreef Greys het volgende:
Ik heb dus de hele tijd dat cabanagedoe in m'n hoofd nu
quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:28 schreef Momo... het volgende:
[..]
Misschien is het dan toch een typische oorwurm ?
Ja. Potver. Zelfs het dansje vind ik leuk nu. EN IK WIL HET NIET LEUK VINDENquote:Op donderdag 8 februari 2018 17:58 schreef Greys het volgende:
Ik lees op Wiwi net dit over/van Poolse Margaret:
(tis wel een oorwurm, het refrein blijft wel hangen..)
Dat is wat Zweden feitelijk al jaren doet en niet zonder succes, bestaande liedjes een twist geven en er kneiterhoog mee scoren... alleen vind ik dit toch totaal nietszeggend, ik geloof er ook niets van dat Zweden massaal op een Poolse gaat stemmen... die willen gewoon een vaderlandse artiest in Lissabon zienquote:Op donderdag 8 februari 2018 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens.
En ik ga me echt storen aan de Rihanna imitatie die er wel héél erg bovenop ligt. Het lijkt wel een soundmixshow.
Mimi is een tikkie kuntrygirl achtig. Toch, dat is zij toch?quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Matige halve finale zeg
Mimi Werner is de enige die me nieuwsgierig maakt naar de rest van haar liedje... Liamoo klinkt ook nog acceptabel
quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Mimi is een tikkie kuntrygirl achtig. Toch, dat is zij toch?
Dit was vorig jaar mijn #1. Het is totaal niet vernieuwend, maar wel behoorlijk aanstekelijk. Vond alleen de act niet echt bij het lied passen.quote:Op donderdag 8 februari 2018 19:45 schreef Momo... het volgende:
Jammer dat er nog geen oorwurm genot bij zit als deze nummers:
Cabana rijmt op Havana maar dat is het dan ook wel volgens mijquote:
Iedere keer als ik Cabana hoor schakelt mijn mind gelijk naar 'HAVANA OOH NA NA'quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:22 schreef Greys het volgende:
Ik ga niet kijken, dan heb ik dat Cabana geneuzel weer dagen in m'n hoofd. Verdomde oorwurm!
Geen idee over welk lied het gaat, maar Zweden heeft door de jaren heen een miljoenmiljard keer Zweedstalige liedjes uit de voorronde uiteindelijk vertaald.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:22 schreef Cee het volgende:
Deze is ook best leuk. Bestaat er eigenlijk kans dat zo'n nummer uiteindelijk in het Engels wordt gedaan als het naar het ESF gaat?
Lekker nummer inderdaad. Aangezien ze toch niet wint in Zweden, kan ze niet namens San Marino mee doen ofzo met dit lied?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:10 schreef Cee het volgende:
Songburning is toch wel een persoonlijk favorietje van me hoor.
Heel veel ESF fans hopen en denken, dat Mariette naar Portugal gaat.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:59 schreef Nexum het volgende:
Ik kan niet wachten op de 4e semi met Mariette erin, haar song gaat sowieso knallen![]()
![]()
![]()
Weet ik en ik hoop ook echt dat het gebeurd want ze doet nu al 3 x mee en haar eerste 2 liedjes waren echt steengoed, dus ik heb high hopes voor haarquote:Op zondag 11 februari 2018 15:24 schreef ato het volgende:
[..]
Heel veel ESF fans hopen en denken, dat Mariette naar Portugal gaat.
Ik vind haar wel een mooie vrouw.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:26 schreef Nexum het volgende:
[..]
Weet ik en ik hoop ook echt dat het gebeurd want ze doet nu al 3 x mee en haar eerste 2 liedjes waren echt steengoed, dus ik heb high hopes voor haar![]()
![]()
Als ik de hele line-up en de tot nu gehoorde liedjes in ogenschouw neem durf ik er bijna vanuit te gaan dat ze Bjorkman's zegen heeft voor de winst dit jaar... Mans won ook eerst twee keer net niet om vervolgens met Heroes te knallen...quote:Op zondag 11 februari 2018 11:59 schreef Nexum het volgende:
Ik kan niet wachten op de 4e semi met Mariette erin, haar song gaat sowieso knallen![]()
![]()
![]()
Dat dit de finale niet heeft gehaald trouwens, wat een farcequote:Op zaterdag 10 februari 2018 23:32 schreef grazz het volgende:
[..]
Lekker nummer inderdaad. Aangezien ze toch niet wint in Zweden, kan ze niet namens San Marino mee doen ofzo met dit lied?
TV kan dit waarderen?quote:Op maandag 12 februari 2018 09:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat dit de finale niet heeft gehaald trouwens, wat een farce
Vond het het beste liedje van de 7... al moet ik zeggen dat dat lied van Samir & Victor ook zo beroerd niet was, alleen kunnen die niet zingen en is het geheel echt veel te Zweeds om potten te breken in Lissabonquote:
Nummer staat inmiddels wel op repeat hier.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 07:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vond het het beste liedje van de 7... al moet ik zeggen dat dat lied van Samir & Victor ook zo beroerd niet was, alleen kunnen die niet zingen en is het geheel echt veel te Zweeds om potten te breken in Lissabon
Ida Redig vond ik ook niet onaardig, deed me qua sound van het liedje een beetje aan Linda Bengtzing denkenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 17:02 schreef grazz het volgende:
[..]
Nummer staat inmiddels wel op repeat hier.
Wat vond je van Liamoo dan en Ida Redig? Dacht dat Ida Redig ook wel je smaak zou zijn.
Oei, ik hoop dat die Martin het niet wordt want dan hebben we twee countrymannen in één semiquote:Op donderdag 15 februari 2018 16:23 schreef grazz het volgende:
semi 3 snippets https://www.svtplay.se/vi(...)?start=auto&tab=2018
Zweden gaat sowieso wel naar de finale, maar dat kan inderdaad beter met een wat minder jury-vriendelijk lied als dat van Mendez zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2018 16:47 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ook een leuk nummer maar voor onze eigen kansen heb ik toch liever dat hij het niet wordt.![]()
Ja zo bedoelde ik het idd ook.quote:Op donderdag 15 februari 2018 17:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zweden gaat sowieso wel naar de finale, maar dat kan inderdaad beter met een wat minder jury-vriendelijk lied als dat van Mendez zijn.
In Melfest is niks origineelsquote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:59 schreef blackswangreen het volgende:
Dotter klinkt veelbelovend... zou de verrassing van dit jaar kunnen worden in Melfest. Eindelijk iets origineels ipv lopende bandwerk en goedkope kopieen.
Dat hoor ik er echt niet in.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:19 schreef grazz het volgende:
[..]
In Melfest is niks origineels. Volgens sommige fans lijkt het lied op:
Alle popmuziek lijkt op iets anders... qua stijl is het inderdaad vergelijkbaar. Maar de song op zich niet echt.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:19 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik zat ook met dat nummer in mijn hoofd toen ik de 1-minuut fragmentjes hoorde.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:19 schreef grazz het volgende:
[..]
quote:
Wat leuk! Ben ook wel naar MF geweest. Is inderdaad erg tof om mee te maken. Malmö nog onveilig gemaakt?quote:Op maandag 19 februari 2018 20:09 schreef Arth_NL het volgende:
Ik heb deze derde voorronde live mee mogen maken.![]()
Echt een leuk feestje en live klinken zelfs de slechtste liedjes erg goed.Mijn favoriet was Mendez. Jammer dat hij het (nog?) niet gehaald heeft maar de beide finalisten waren ook sterk. Martin wist de hele zaal omver te blazen met zijn stem en Jessica had veruit de meeste fans, op Fab Freddy na.
Ik vond hem echt totaal niet te vergelijken met Waylon, komt gooooeeed.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:10 schreef Greys het volgende:
Potver jongens, die Martin klinkt me veel te goed. Ik wil niet nog een countryman in de semi van Waylon uit een land dat toch wel doorgaat.![]()
![]()
Tof!quote:Op maandag 19 februari 2018 20:09 schreef Arth_NL het volgende:
Ik heb deze derde voorronde live mee mogen maken.![]()
Echt een leuk feestje en live klinken zelfs de slechtste liedjes erg goed.Mijn favoriet was Mendez. Jammer dat hij het (nog?) niet gehaald heeft maar de beide finalisten waren ook sterk. Martin wist de hele zaal omver te blazen met zijn stem en Jessica had veruit de meeste fans, op Fab Freddy na.
Malmö is al onveilig, als ik sommige topics hier mag geloven.quote:Op maandag 19 februari 2018 22:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Wat leuk! Ben ook wel naar MF geweest. Is inderdaad erg tof om mee te maken. Malmö nog onveilig gemaakt?
David deed het leuk, ja.quote:Op maandag 19 februari 2018 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Tof!
Ik begin een beetje verliefd te worden op de presentator met z'n kuif.Wat een multitalent!
En dat Zweeds is zo leuk om te horen en te proberen te verstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |