Als ik de hele line-up en de tot nu gehoorde liedjes in ogenschouw neem durf ik er bijna vanuit te gaan dat ze Bjorkman's zegen heeft voor de winst dit jaar... Mans won ook eerst twee keer net niet om vervolgens met Heroes te knallen...quote:Op zondag 11 februari 2018 11:59 schreef Nexum het volgende:
Ik kan niet wachten op de 4e semi met Mariette erin, haar song gaat sowieso knallen![]()
![]()
![]()
Dat dit de finale niet heeft gehaald trouwens, wat een farcequote:Op zaterdag 10 februari 2018 23:32 schreef grazz het volgende:
[..]
Lekker nummer inderdaad. Aangezien ze toch niet wint in Zweden, kan ze niet namens San Marino mee doen ofzo met dit lied?
TV kan dit waarderen?quote:Op maandag 12 februari 2018 09:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat dit de finale niet heeft gehaald trouwens, wat een farce
Vond het het beste liedje van de 7... al moet ik zeggen dat dat lied van Samir & Victor ook zo beroerd niet was, alleen kunnen die niet zingen en is het geheel echt veel te Zweeds om potten te breken in Lissabonquote:
Nummer staat inmiddels wel op repeat hier.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 07:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vond het het beste liedje van de 7... al moet ik zeggen dat dat lied van Samir & Victor ook zo beroerd niet was, alleen kunnen die niet zingen en is het geheel echt veel te Zweeds om potten te breken in Lissabon
Ida Redig vond ik ook niet onaardig, deed me qua sound van het liedje een beetje aan Linda Bengtzing denkenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 17:02 schreef grazz het volgende:
[..]
Nummer staat inmiddels wel op repeat hier.
Wat vond je van Liamoo dan en Ida Redig? Dacht dat Ida Redig ook wel je smaak zou zijn.
Oei, ik hoop dat die Martin het niet wordt want dan hebben we twee countrymannen in één semiquote:Op donderdag 15 februari 2018 16:23 schreef grazz het volgende:
semi 3 snippets https://www.svtplay.se/vi(...)?start=auto&tab=2018
Zweden gaat sowieso wel naar de finale, maar dat kan inderdaad beter met een wat minder jury-vriendelijk lied als dat van Mendez zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2018 16:47 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ook een leuk nummer maar voor onze eigen kansen heb ik toch liever dat hij het niet wordt.![]()
Ja zo bedoelde ik het idd ook.quote:Op donderdag 15 februari 2018 17:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zweden gaat sowieso wel naar de finale, maar dat kan inderdaad beter met een wat minder jury-vriendelijk lied als dat van Mendez zijn.
In Melfest is niks origineelsquote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:59 schreef blackswangreen het volgende:
Dotter klinkt veelbelovend... zou de verrassing van dit jaar kunnen worden in Melfest. Eindelijk iets origineels ipv lopende bandwerk en goedkope kopieen.
Dat hoor ik er echt niet in.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:19 schreef grazz het volgende:
[..]
In Melfest is niks origineels. Volgens sommige fans lijkt het lied op:
Alle popmuziek lijkt op iets anders... qua stijl is het inderdaad vergelijkbaar. Maar de song op zich niet echt.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:19 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik zat ook met dat nummer in mijn hoofd toen ik de 1-minuut fragmentjes hoorde.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:19 schreef grazz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |