je weet toch wel wat een rechtse directe isquote:Op dinsdag 28 november 2017 00:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat hier staat
*schudt instemmend*
Het kan ook links hard aankomenquote:Op dinsdag 28 november 2017 00:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
je weet toch wel wat een rechtse directe is
[ afbeelding ]
valt me tegen
stompen ouwe
ouderwets pak rammel
gereformeerden houden daar niet vanquote:
ik weet niet of dat kan in je zondagse pak, de dames zeker nietquote:
Waar sta je nu op gebied van geloof?quote:Op dinsdag 28 november 2017 00:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet niet of dat kan in je zondagse pak, de dames zeker niet
nergensquote:Op dinsdag 28 november 2017 00:18 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Waar sta je nu op gebied van geloof?
ik ben niet gelovig opgevoed, er waren in dat dorp 2 scholen en mijn ouders maakte imo de verkeerde keuzequote:
Heftigquote:Op dinsdag 28 november 2017 00:26 schreef sp3c het volgende:
mijn ouders spreek ik wel hoor dat zijn goede gasten, die figuren in dat dorp spreek ik niet meer
Tquote:Op dinsdag 28 november 2017 00:26 schreef sp3c het volgende:
mijn ouders spreek ik wel hoor dat zijn goede gasten, die figuren in dat dorp spreek ik niet meer
Lijkt mij zwaar.quote:Op dinsdag 28 november 2017 00:26 schreef sp3c het volgende:
Wat mooi. Ik ken het voor homo's. Waarschijnlijk niet van uit jouw geloof. Ik was zelf Katholiek.quote:Op dinsdag 28 november 2017 00:43 schreef sp3c het volgende:
valt op zich allemaal wel mee hoor er was ook logischerwijs geen kustijsbaan dus ik was er sowieso niet al te veel maar als je de gereformeerden op gaat voeren als oase van rust en tolerantie tov #propiet dan heb ik nog wel verhalen
die gasten zouden absoluut gaan stuiteren als er een clubje op zondag bij de kerk komt protesteren tegen hun levenstijl
en terecht ook
#geenfan
haha.... dat is een blanke dictatuur willenquote:Op dinsdag 28 november 2017 01:22 schreef DrDentz het volgende:
Jullie gaan offtopic. Ik heb een gedicht geschreven.
Zwarte Piet is zwart.
Vind je dat apart?
Zo is nu eenmaal onze cultuur.
Dus doe gezellig mee en niet zo zuur.
Vind je dit beneden jouw stand?
Ga dan terug naar je eigen land.
Wij houden van onze traditie.
En willen graag intochten zonder politie.
Een gezellig feestje onder ons.
Dus ook zonder mevrouwtje Simons.
Want Piet is zwart door de schoorsteennis.
En niet omdat hij een Surinamer is.
Zo besluiten Sint en Piet.
Opgerot of anders zeur je niet.
Wat vooral aanstootgevend is is dat zoveel piethaters automatisch aan een neger denken als ze zwarte piet zien. Vroeger werd juist dit als racistisch gezien.quote:Op dinsdag 28 november 2017 00:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is voor velen een aanstootgevende karikatuur. Dat zou genoeg moeten zijn om er iets aan te gaan doen.
Over welk jaar heb je het nu?quote:Op dinsdag 28 november 2017 03:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat vooral aanstootgevend is is dat zoveel piethaters automatisch aan een neger denken als ze zwarte piet zien. Vroeger werd juist dit als racistisch gezien.
Als een Feyenoord supporter die wacht op een geldig argument om voor Ajax te zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2017 02:54 schreef Braindead2000 het volgende:
30+duizend posts in deze reeks en zit nog steeds te wachten op het eerste geldige argument van de Piethaters.
Het is zwart, het doet raar...."Het is een neger!!!quote:
Anoniem en zonder context.quote:Op dinsdag 28 november 2017 03:03 schreef Kijkertje het volgende:
Uit onze rijke cultuurgeschiedenis:
In het Nieuwsblad van Noorden een gezellig verhaaltje over de terugreis van de Sint en Zwarte Piet naar Spanje onder de titel:
Feest voor negers
SINTERKLAAS IN AFRIKA
Een fragment:
[ afbeelding ]
An sich niets. Het steunt alleen de stelling dat Piet een negertje moet voorstellen en ook zo gezien wordt.quote:Op dinsdag 28 november 2017 05:32 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Anoniem en zonder context.
Maar serieus: wat is er racistisch aan deze piet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |