Hollandse nuchterheid, lees: bekrompen domheid.quote:Op maandag 27 november 2017 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En die arrogante Amsterdamse houding gaat nooit buiten de singels komen. De rest van Nederland heeft die Hollandse nuchterheid namelijk nog wel, en een kenmerk daarvan is dat het nogal stug is.
Is het wel eens in je opgekomen dat je hem gewoon Piet zou kunnen noemen vanaf nu?quote:Op maandag 27 november 2017 19:53 schreef noescom het volgende:
[..]
Het zit al in de naam, he. Zwarte Piet.
Dat zou kunnen, maar waarom zou je?quote:Op maandag 27 november 2017 19:55 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Is het wel eens in je opgekomen dat je hem gewoon Piet zou kunnen noemen vanaf nu?
quote:Op maandag 27 november 2017 19:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat vind jij wel een belangrijk iets om op te slaan???
op een USB stickje ofzo??
touche man
Ik durf wel te stellen dat Amsterdam er flink uit zou springen als je een gemeentekaart zou inkleuren van rood naar groen wat nuchterheid betreft.quote:hoe dan ook wil dat nog niet zeggen dat er geen Hollandse nuchterheid te vinden is natuurlijk
Er is geen verschil.quote:Op maandag 27 november 2017 19:56 schreef Silven het volgende:
Wil iemand mij even uitleggen wat het verschil is tussen iemand beledigen door hem nikker of slaaf te noemen en iemand racist of nazi noemen?
ik denk dat jij stevig donkerrood zou kleuren eerlijk gezegdquote:Op maandag 27 november 2017 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Ik durf wel te stellen dat Amsterdam er flink uit zou springen als je een gemeentekaart zou inkleuren van rood naar groen wat nuchterheid betreft.
Jij hebt kwalijk een brein,quote:
Lubachquote:Op maandag 27 november 2017 19:57 schreef Abed het volgende:
Genot trouwens hoe Lubach de tokkies sloopt.
KINDERFEEST KINDERFEEST
Dan hoeft ie niet perse zwart meer te zijn. Het is maar een idee hoor.quote:Op maandag 27 november 2017 19:56 schreef noescom het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar waarom zou je?
Met geen enkel steekhoudend argument. Leuk man, dat populisme. :,)quote:Op maandag 27 november 2017 19:57 schreef Abed het volgende:
KINDERFEEST KINDERFEEST
Neuh. Echt totaal niet zelfsquote:Op maandag 27 november 2017 19:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik denk dat jij stevig donkerrood zou kleuren eerlijk gezegd
dan doet Amsterdam het een stuk beter
Als jij graag een ander soort piet ziet, dan organiseer je dat toch in jouw familie? Zolang je dat niet voor mij bepaalt vind ik alles best.quote:Op maandag 27 november 2017 19:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dan hoeft ie niet perse zwart meer te zijn. Het is maar een idee hoor.
Lukt bijna niet. Zelfs Ajran Lubach pleit voor pieten.quote:Op maandag 27 november 2017 19:59 schreef S95Sedan het volgende:
Alle trolls zijn er weer bij hoor.
Hebben jullie inmiddels je argumenten al gevonden of blijven we half Nederland voor racist uitmaken.
je bent al de hele dag om de brei aan het heendwarrelen manquote:Op maandag 27 november 2017 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neuh. Echt totaal niet zelfs
Heb ook de typisch Hollandse directheid geërfd.
Die zou van mij wel in de OP mogen. Los van de ijzersterke humor vat ie 1 en ander ook heel goed samen.quote:Op maandag 27 november 2017 19:57 schreef Abed het volgende:
KINDERFEEST KINDERFEEST
Eens, maar de pro's zullen wel niet blij zijn hoe de ontwikkelde man Lubach zegt hoe het zit.quote:Op maandag 27 november 2017 20:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die zou van mij wel in de OP mogen. Los van de ijzersterke humor vat ie 1 en ander ook heel goed samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |