Niet snappen dat het een bekende grap isquote:Op maandag 27 november 2017 21:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Contaminatie, misschien steek je er wat van op..
nee voor Nederlandersquote:Op maandag 27 november 2017 21:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
Kaaskop is een denigrerende term voor het blanke mensenras, dus net zo goed racisme.
Kaaskop, roetmop en aap zijn alle drie discriminerende termen. Dit is verder niet heel relevant voor de discussie.quote:Op maandag 27 november 2017 21:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Kaaskop is een scheldwoord waarmee men een Hollander bedoelt. Niet het hele blanke ras. Maar ik vind het niet echt anders dan roetmop of aap. Ik zou daar geen onderscheid in maken.
En gekleurde Nederlanders die zo oerhollands zijn dat het niet eens opvalt dat een kleurtje hebben.quote:
Jip.quote:Op maandag 27 november 2017 21:32 schreef noescom het volgende:
[..]
Kaaskop, roetmop en aap zijn alle drie discriminerende termen. Dit is verder niet heel relevant voor de discussie.
Nee, die schijnen bounty genoemd te moeten worden.quote:Op maandag 27 november 2017 21:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
En gekleurde Nederlanders die zo oerhollands zijn dat het niet eens opvalt dat een kleurtje hebben.
Jerry Afriyie was afgelopen donderdag nog bij de VN in Geneve en spreker op het congres van "international decade for people of African descent". Uiteraard moest Zwarte Piet het ook ontgelden.quote:Op maandag 27 november 2017 20:51 schreef StaceySinger het volgende:
Het laatste bericht en nieuws op de kozp website is van 19 november 2017.
Zijn ze ondergedoken ?
Vooral door hun zwarte medemens.quote:Op maandag 27 november 2017 21:36 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Nee, die schijnen bounty genoemd te moeten worden.
Ik zou niet weten waarom je iemand met een tintje geen kaaskop kunt noemen.quote:Op maandag 27 november 2017 21:39 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Ja precies. Geen kaaskop toch.
Is maar net hoe je er zelf in staat, ik kan echt geen aanstoot nemen aan het woordje kaaskop, en discriminerend vind ik het al helemaal niet.quote:Op maandag 27 november 2017 21:32 schreef noescom het volgende:
[..]
Kaaskop, roetmop en aap zijn alle drie discriminerende termen. Dit is verder niet heel relevant voor de discussie.
Is hij toch ver gekomen met zijn bus deze keerquote:Op maandag 27 november 2017 21:37 schreef Montagui het volgende:
[..]
Jerry Afriyie was afgelopen donderdag nog bij de VN in Geneve en spreker op het congres van "international decade for people of African descent". Uiteraard moest Zwarte Piet het ook ontgelden.
hij staat niet op de sprekers lijst anders ?quote:Op maandag 27 november 2017 21:37 schreef Montagui het volgende:
[..]
Jerry Afriyie was afgelopen donderdag nog bij de VN in Geneve en spreker op het congres van "international decade for people of African descent". Uiteraard moest Zwarte Piet het ook ontgelden.
Kaaskop staat voor een stereotypering van de Nederlandse cultuur, een karikatuur.quote:Op maandag 27 november 2017 21:40 schreef noescom het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je iemand met een tintje geen kaaskop kunt noemen.
In deze post staat e.e.a.quote:Op maandag 27 november 2017 18:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Heb je daar ook een bron van?
Inmiddels kunnen we dat aanvullen met zijn 'evaluatie van de laatste 6 jaar'quote:
Hier zijn 'statement' van die dag:quote:Op maandag 27 november 2017 21:46 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
hij staat niet op de sprekers lijst anders ?
hier is de website -quote:Op maandag 27 november 2017 21:53 schreef Montagui het volgende:
[..]
Hier zijn 'statement' van die dag:
https://www.facebook.com/jklrebel/posts/1722148517797968
nope ... gewoon Nederlandersquote:
dat zegt al helemaal niemandquote:Op maandag 27 november 2017 21:36 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Nee, die schijnen bounty genoemd te moeten worden.
Sommigen noemen dat een snicker :pquote:Op maandag 27 november 2017 22:08 schreef sp3c het volgende:
nou ik vind het kwalijker dat hij daar glashard staat te liegen dat hij niet van de rechtstaat gebruik kan maken enzo, daarna stopte ik al vrij snel met lezen hoor
ik snap echt geen reet van dit topic vandaagquote:Op maandag 27 november 2017 22:09 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Sommigen noemen dat een snicker :p
Echt, het kan me werkelijk geen bal schelen allemaal eigenlijk. Neem het totaal niet serieus zoals je misschien al gemerkt hebtquote:Op maandag 27 november 2017 20:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
je bent al de hele dag om de brei aan het heendwarrelen man
je bent niet nuchter en niet direct en dat lijkt me ook iets om op te slaan
WodanIsGroot is kennelijk een expert op het gebied van diverse eufemismen voor negers.quote:Op maandag 27 november 2017 22:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik snap echt geen reet van dit topic vandaag
je neemt het veel te serieus ... klein beetje Hollandse nuchterheid lijkt me eigenlijk wel op zijn plaats bij jouquote:Op maandag 27 november 2017 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt, het kan me werkelijk geen bal schelen allemaal eigenlijk. Neem het totaal niet serieus zoals je misschien al gemerkt hebt
Die zeurpieten moeten gewoon niet zo zeuren en agressief worden, en de propieten moeten zich er niks van aantrekken.
omdat hij de antipietkingpin isquote:Op maandag 27 november 2017 22:13 schreef Molurus het volgende:
[..]
WodanIsGroot is kennelijk een expert op het gebied van diverse eufemismen voor negers.
Wat ik lastiger te begrijpen vind is waarom men Afriyie nou zo interessant vindt.
Een snik 'neger'.quote:Op maandag 27 november 2017 22:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik snap echt geen reet van dit topic vandaag
Ik ben van alle markten thuis.quote:Op maandag 27 november 2017 22:13 schreef Molurus het volgende:
[..]
WodanIsGroot is kennelijk een expert op het gebied van diverse eufemismen voor negers.
Wat ik lastiger te begrijpen vind is waarom men Afriyie nou zo interessant vindt.
Voornamelijk volgens de pro-pieten hier als je het mij vraagt. Althans, ik kan me niet voorstellen dat er hier anti-pieten zijn die ook fan zijn van deze man.quote:
denk niet dat het een blijvertje is hoorquote:
naja hij is toch wel degene die in beeld is als het om dat standpunt gaatquote:Op maandag 27 november 2017 22:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
Voornamelijk volgens de pro-pieten hier als je het mij vraagt. Althans, ik kan me niet voorstellen dat er hier anti-pieten zijn die ook fan zijn van deze man.
omdat hij de antipietkingpin isquote:En dan moeten we ons natuurlijk afvragen waarom die pro-pieten wel fan van hem zijn.
En hier een foto voor het VN gebouw.quote:Op maandag 27 november 2017 21:56 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
hier is de website -
http://www.un.org/en/even(...)_North_America.shtml
Meeting Agenda
Die 3 is wat de meerderheid die ZP wil behouden zo graag ziet. En daarom worden ze in beeld gebracht.quote:Op maandag 27 november 2017 22:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
naja hij is toch wel degene die in beeld is als het om dat standpunt gaat
samen met Sylvana en Quincy .... als die het helemaal fout hebben dan moet men misschien eens aan het imago gaan werken
Mwah, Quinsy is al een tijdje geleden afgehaakt.quote:Op maandag 27 november 2017 22:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
naja hij is toch wel degene die in beeld is als het om dat standpunt gaat
samen met Sylvana en Quincy .... als die het helemaal fout hebben dan moet men misschien eens aan het imago gaan werken
[..]
omdat hij de antipietkingpin is
dat lijkt me wat vergezochtquote:Op maandag 27 november 2017 22:18 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die 3 is wat de meerderheid die ZP wil behouden zo graag ziet. En daarom worden ze in beeld gebracht.
Da's niet andersom.
is dat zo?quote:Op maandag 27 november 2017 22:19 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mwah, Quinsy is al een tijdje geleden afgehaakt.
Omdat men er zo lekker boos om kan worden zonder al te veel na te denken.quote:Op maandag 27 november 2017 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom krijgen dat soort gasten sowieso een podium daar.
Er zijn zoveel meer mensen die er niet voor zorgen dat die kloof groter wordt en veel betere dingen doen in de wereld zonder leugens te verspreiden...
quote:Op maandag 27 november 2017 22:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
je neemt het veel te serieus ... klein beetje Hollandse nuchterheid lijkt me eigenlijk wel op zijn plaats bij jou
Media is gewoon vraag en aanbod hoor. Nieuws over deze 3 trekt clicks, views en kijkers. Da's helaas de realiteit.quote:
Uiteindelijk veroorzaakt zo'n iemand daar toch alleen maar meer ellende. Als dat het waard is, tja...quote:Op maandag 27 november 2017 22:20 schreef Molurus het volgende:
[..]
Omdat men er zo lekker boos om kan worden zonder al te veel na te denken.
Kan zijn dat hij er als bezoeker geweest is maar zeker niet als sprekerquote:Op maandag 27 november 2017 22:17 schreef Montagui het volgende:
[..]
En hier een foto voor het VN gebouw.
[ afbeelding ]
Wat wil je?
Yup, en dan kreeg hij daarna ook nog ruzie met zijn maatje ivm de T-shirts.quote:Op maandag 27 november 2017 22:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
is dat zo?
ik kan me de laatste keer idd niet meer herinneren dat ik wat over hem gelezen heb
No true Scotsmanquote:Op maandag 27 november 2017 22:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
Voornamelijk volgens de pro-pieten hier als je het mij vraagt. Althans, ik kan me niet voorstellen dat er hier anti-pieten zijn die ook fan zijn van deze man.
Zou handig zijn als dit in de OP komt.quote:Op maandag 27 november 2017 21:51 schreef Montagui het volgende:
http://www.iisr.nl/kennis(...)d-tegen-zwarte-piet/
Nou, ze laten zelfs die dekker spreken op een herdenking. Ik kijk nergens meer van op tegenwoordigquote:Op maandag 27 november 2017 22:23 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Kan zijn dat hij er als bezoeker geweest is maar zeker niet als spreker
en al helemaal niet namens Nederland
Je denkt toch niet dat Nederland Jerry Afriyie daar naar toe stuurt als afgezant van een extreemlinkse antiracistische actiegroep ,die notabene is opgenomen in Dreigingsbeeld Terrorisme
Misschien zijn ze er hoor, ik kan het niet uitsluiten. Ik moet alleen constateren dat de anti-pieten hier nog nooit enige interesse in deze man hebben getoond, en zeker niet in positieve zin.quote:
Je bedoelt toch Jerry Afriyie ?quote:Op maandag 27 november 2017 22:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
En dan moeten we ons natuurlijk afvragen waarom die pro-pieten wel fan van hem zijn.
klein beetje maar hoorquote:
Wat hij verkondigd op facebook noem ik nou niet echt normale teksten.quote:Op maandag 27 november 2017 22:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bedoelt toch Jerry Afriyie ?
Ik ben geen fan van hem, ik ben het oneens met hem op bepaalde momenten, maar als ik zijn stukjes lees en hem op de radio hoor, dan is die man veel genuanceerder en meer weloverwogen in standpunten en bewoordingen dan mening pro-pieter in deze topicserie ( wat niet hetzelfde is als alle pro-pieters) .
Met andere woorden: redelijker, menselijker, sympathieker.
Genuanceerder dan de extremen die je zo nu en dan in dit topic ziet, zeker. Maar ik zou hem ook niet naar voren schuiven om het maatschappelijke debat namens de tegenstanders van ZP te voeren.quote:Op maandag 27 november 2017 22:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bedoelt toch Jerry Afriyie ?
Ik ben geen fan van hem, ik ben het oneens met hem op bepaalde momenten, maar als ik zijn stukjes lees en hem op de radio hoor, dan is die man veel genuanceerder en meer weloverwogen in standpunten en bewoordingen dan mening pro-pieter in deze topicserie ( wat niet hetzelfde is als alle pro-pieters) .
Met andere woorden: redelijker, menselijker, sympathieker.
'Anti-pieten' hebben sowieso geen interesse in discussie hier, dus dat is niet verrassend.quote:Op maandag 27 november 2017 22:24 schreef Molurus het volgende:
[..]
Misschien zijn ze er hoor, ik kan het niet uitsluiten. Ik moet alleen constateren dat de anti-pieten hier nog nooit enige interesse in deze man hebben getoond, en zeker niet in positieve zin.
och als er een 4de opstaat clicken mensen dat ook heus wel, gebeurt alleen niet echtquote:Op maandag 27 november 2017 22:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
Media is gewoon vraag en aanbod hoor. Nieuws over deze 3 trekt clicks, views en kijkers. Da's helaas de realiteit.
Wie dan wel?quote:Op maandag 27 november 2017 22:27 schreef Molurus het volgende:
[..]
Genuanceerder dan de extremen die je zo nu en dan in dit topic ziet, zeker. Maar ik zou hem ook niet naar voren schuiven om het maatschappelijke debat namens de tegenstanders van ZP te voeren.
Vergis je niet, iedereen wil de grote Jerry King Luther Afriyie als spreker hebben natuurlijkquote:Op maandag 27 november 2017 22:23 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Nederland Jerry Afriyie daar naar toe stuurt als afgezant van een extreemlinkse antiracistische actiegroep ,die notabene is opgenomen in Dreigingsbeeld Terrorisme
Wat is er mis met een uberHollander?quote:Op maandag 27 november 2017 22:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
klein beetje maar hoor
is zat, niet gelijk uberHollander worden natuurlijk
ik ben de uberHollanderquote:Op maandag 27 november 2017 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is er mis met een uberHollander?
Ruim 3600 vrolijke Veestboek vrinden...quote:Op maandag 27 november 2017 22:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
toch apart dat zinnige mensen zich er niet zo aan willen branden, in beide kampen eigenlijk niet terwijl het toch het halve land bezig houdquote:Op maandag 27 november 2017 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
Die insayno zie je ook niet meer (voorop) staan bij dat zp gedoe, dat was ook zo'n randdebiel.
Klopt. Het is ook geen redelijke man. Vorig jaar riep hij heel achterbaks en verkapt op tot geweld tegen iedereen die zich zwart had geschminkt. Gewoon, omdat er volgens hem niet geluisterd werd. Was op bnr.quote:Op maandag 27 november 2017 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat hij verkondigd op facebook noem ik nou niet echt normale teksten.
Toch lijkt het er op dat hij hier spreekt:quote:Op maandag 27 november 2017 22:23 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Wel een zeer intressante read en inkijk in de wereldbeschouwing.quote:Op maandag 27 november 2017 21:51 schreef Montagui het volgende:
[..]
In deze post staat e.e.a.
[..]
Inmiddels kunnen we dat aanvullen met zijn 'evaluatie van de laatste 6 jaar'
http://www.iisr.nl/kennis(...)d-tegen-zwarte-piet/
En met de name de focus op de volgende speerpunten:
-Focus op scholen, kinderen en gezinnen
Check, daar wordt nu vol op ingespeeld met voorlichtingsavonden en het al eerder ingevoerde 'lesprogramma'.
-Internationalisatie
Check, na VN, Roberson Report, Sunny Bergman zie je de laatste tijd veel anti-Pieten in het Engels twitteren.
Maar goed, het is meestal toch voor dovemansoren. Niettemin bij deze.
Nu dus klagen bij de VN dat Nederland racistisch is omdat hij niet van dezelfde rechten geniet als anderen waardoor het hem onmogelijk wordt gemaakt zijn mening te uitenquote:Op maandag 27 november 2017 22:34 schreef Red_85 het volgende:
En dan nog zijn veroordeling voor openlijke geweldpleging en geweld naar agenten.
Hele schappelijke vent verder hoor. Echt.
hij zit gewoon in de zaalquote:Op maandag 27 november 2017 22:35 schreef Montagui het volgende:
[..]
Toch lijkt het er op dat hij hier spreekt:
[ afbeelding ]
In welke microfoon?quote:Op maandag 27 november 2017 22:35 schreef Montagui het volgende:
[..]
Toch lijkt het er op dat hij hier spreekt:
[ afbeelding ]
Toch wel..... niet roepen zp=racisme. Niet de nadruk leggen op vermeende racistische achtergrond van ZP, wel de nadruk op dat mensen niet willen dat men zo geļmiteerd worden.quote:Op maandag 27 november 2017 22:27 schreef Molurus het volgende:
[..]
Genuanceerder dan de extremen die je zo nu en dan in dit topic ziet, zeker. Maar ik zou hem ook niet naar voren schuiven om het maatschappelijke debat namens de tegenstanders van ZP te voeren.
Ja maar hij heeft de juiste huidskleur net als blues. Dan mag dat. Geen fan hoor, schrijft hij er nog even diplomatiek bijquote:Op maandag 27 november 2017 22:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt. Het is ook geen redelijke man. Vorig jaar riep hij heel achterbaks en verkapt op tot geweld tegen iedereen die zich zwart had geschminkt. Gewoon, omdat er volgens hem niet geluisterd werd. Was op bnr.
En dan nog zijn veroordeling voor openlijke geweldpleging en geweld naar agenten.
Die zijn te druk met zich bezig houden met belangrijkere dingen denk ikquote:Op maandag 27 november 2017 22:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
toch apart dat zinnige mensen zich er niet zo aan willen branden, in beide kampen eigenlijk niet terwijl het toch het halve land bezig houd
Prem vond ik toen hij klaar was met schreeuwen wel redelijk maar die is ook hard de andere kant opgeholt geloof ik
Ik las al wat dingen over hem ja, wel grappig dat ze dan door de mand vallen en ze met staart tussen de benen afdruipen.quote:Op maandag 27 november 2017 22:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt. Het is ook geen redelijke man. Vorig jaar riep hij heel achterbaks en verkapt op tot geweld tegen iedereen die zich zwart had geschminkt. Gewoon, omdat er volgens hem niet geluisterd werd. Was op bnr.
Dat vind ik dan wel echt het toppunt van triestheidquote:Op maandag 27 november 2017 22:39 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Wel een zeer intressante read en inkijk in de wereldbeschouwing.
,,
*knip*
Dat clubje wat ene Mugabe een ere positie oid wilde geven?quote:Op maandag 27 november 2017 22:41 schreef Nattekat het volgende:
Ach, het is de VN maar. Ik had niks anders verwacht van die hippies
Wel kwalijk dat ze niemand hebben uitgenodigd voor de andere kant van het verhaal.
Serieus ja? Zelfs hippies schat ik beter in dan dat.quote:Op maandag 27 november 2017 22:43 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Dat clubje wat ene Mugabe een ere positie oid wilde geven?
Ja maar hij roept wel zp=racisme en wijkt daar ook niet vanaf, zwarte piet moet weg , KOZPquote:Op maandag 27 november 2017 22:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Toch wel..... niet roepen zp=racisme. Niet de nadruk leggen op vermeende racistische achtergrond van ZP, wel de nadruk op dat mensen niet willen dat men zo geļmiteerd worden.
En vooral noemen dat de helft of meer van Surinamers en Antillianen een verandering willen van het ZP-theater.
Overigens een schande dat er niet meer onderzoek is gedaan door de media en andere onderzoekers naar wat zij vinden en voelen... in % en in nuances uitgedrukt.
Ah, dan hebben we elkaar verkeerd begrepen. Het ging mij er niet om dat hij als opgevoerde spreker op de agenda stond maar dat hij daar zijn statement kon maken. Maar goed. Jij hebt gelijk. Ik heb 'spreker' getiept en dat is verwarrend.quote:Op maandag 27 november 2017 22:40 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
hij zit gewoon in de zaal
hier staan de sprekers
[ afbeelding ]
Van mij ookquote:Op maandag 27 november 2017 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel echt het toppunt van triestheid
Dan mag je wat mij betreft echt direct het land uit geschopt worden.
Geeft niet hoor, maar het komt er gewoon op neer dat iedereen er als toerist naar toe kanquote:Op maandag 27 november 2017 22:49 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ah, dan hebben we elkaar verkeerd begrepen. Het ging mij er niet om dat hij als opgevoerde spreker op de agenda stond maar dat hij daar zijn statement kon maken. Maar goed. Jij hebt gelijk. Ik heb 'spreker' getiept en dat is verwarrend.
Wat een volslagen mongool.quote:Op maandag 27 november 2017 22:39 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nu dus klagen bij de VN dat Nederland racistisch is omdat hij niet van dezelfde rechten geniet als anderen waardoor het hem onmogelijk wordt gemaakt zijn mening te uiten![]()
Hij snapt niet dat het niet zijn huidskleur is maar zijn agressieve houding.
Zou ik er ook mogen komen? Even een goede speech voorbereidenquote:Op maandag 27 november 2017 22:53 schreef Jaroon het volgende:
Bijzonder dat je daar mag zijn met dit soort dingen. Dan moet je je toch serieus genomen voelen.
Vooral dat laatste stukje over Sandew Hira....."Movement X is niet anti-blank genoeg".quote:
Doe eens even niet zo negatief. Gewoon positief doen hierquote:Op maandag 27 november 2017 23:00 schreef ABombali het volgende:
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen, maar mensen die nu nog steeds tegen verandering zijn...doen het enkel omdat ze gekleurde mensen willen pesten. Dit is hoe Nederland gekleurde mensen behandelt, laten we dit niet vergeten in de toekomst
Misschien kan Fok een team sturen en dan Jaroon als sprekerquote:Op maandag 27 november 2017 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou ik er ook mogen komen? Even een goede speech voorbereiden
Wel heel goed uitkijken dat tere VN-zieltjes niet gebroken worden.
Eerst doen als of er er diiscussie is. Nu als er mensen tegen zijn gaan gillen dat je een racist men als je tegen bent.quote:Op maandag 27 november 2017 23:00 schreef ABombali het volgende:
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen, maar mensen die nu nog steeds tegen verandering zijn...doen het enkel omdat ze gekleurde mensen willen pesten. Dit is hoe Nederland gekleurde mensen behandelt, laten we dit niet vergeten in de toekomst
Wat?quote:Op maandag 27 november 2017 23:00 schreef ABombali het volgende:
Hoe durf je het te zeggenquote:Op maandag 27 november 2017 23:00 schreef ABombali het volgende:
Sorry maar je slaat de plank echt volledig mis met je redenering.quote:Op maandag 27 november 2017 23:04 schreef ABombali het volgende:
Ik heb gewoon (grotendeels) gelijk, dat mag ook gewoon benoemd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |