Dudbridge THE FLASHquote:Op maandag 27 november 2017 17:05 schreef de_boswachter het volgende:
Last 16
Brendan Dolan 5 | 1 Alan Tabern
Ricky Evans 5 | 3 Josh Payne
Jamie Lewis - | - Mick McGowan
Mark Dudbridge - | - David Pallett
Chris Quantock 5 | 3 Barrie Bates
Nathan Aspinall - | - Ron Meulenkamp
Jeffrey de Graaf 5 | 3 Jim Walker
Ted Evetts - | - Luke Woodhouse
Weer gefixed!
Quantock ? Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 27 november 2017 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen Kevin Simm achtige jongens dus. Mooi zo.
Williams - Hamlap op de stream, mis je weinig aanquote:Op maandag 27 november 2017 17:08 schreef Szura het volgende:
Niks werkt hier meer, gierende apenshit
Heeft Rapid Ricky al Dolan omver gelegd? Nfjcjdjdj niet Dolan aub. Dan ga ik linea recta voor de trein liggen.quote:
Dit is, was en blijft zijn niveau.quote:Op maandag 27 november 2017 17:03 schreef Poepz0r het volgende:
Tabern stond enkele jaren geleden nog top 12 ofzo. Was een powerscorer maar nu veel lose darts helaas.
Nog niet, en het zal niet gestreamd worden dus dat is met angst en beven F5'en.quote:Op maandag 27 november 2017 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft Rapid Ricky al Dolan omver gelegd? Nfjcjdjdj niet Dolan aub. Dan ga ik linea recta voor de trein liggen.
Nog niet bezig.quote:Op maandag 27 november 2017 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft Rapid Ricky al Dolan omver gelegd? Nfjcjdjdj niet Dolan aub. Dan ga ik linea recta voor de trein liggen.
quote:Op maandag 27 november 2017 17:09 schreef de_boswachter het volgende:
Meulenkamp wint!! Laatste 8 dus.
quote:Op maandag 27 november 2017 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aspinall moet normaal gesproken beter zijn ja.
quote:Op maandag 27 november 2017 12:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kan niet helemaal zien of ie nog t kwart zit, maar if so dan zet ik in op meulenkamp. Die is aardig in vorm de laatste weken.
Oef, gewaagd dit.quote:Op maandag 27 november 2017 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Ron er 5-0 af. Teddgodquote:Op maandag 27 november 2017 17:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pittig voor kamper Ron.....
Die gast rechts is echt niet om aan te horen met dat imbeciele accent. Ik dacht ook altijd dat hij stokoud was.quote:Op maandag 27 november 2017 17:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die rechtse commentator zit echt compleet ongeïnteresseerd te luisteren naar t verhaaltje van zn compaan.
Alles beter dan Mad Sid Waddellquote:Op maandag 27 november 2017 17:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die gast rechts is echt niet om aan te horen met dat imbeciele accent. Ik dacht ook altijd dat hij stokoud was.
Die geeft weinig commentaar meer.quote:Op maandag 27 november 2017 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Alles beter dan Mad Sid Waddell
Maar die ligt onder de grond.quote:Op maandag 27 november 2017 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Alles beter dan Mad Sid Waddell
Want als Dolan gewoon nu verliest zijn we van hem af. Als hij de semi verliest, heeft hij nog een uitweg.quote:Op maandag 27 november 2017 17:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog niet, en het zal niet gestreamd worden dus dat is met angst en beven F5'en.
Liever Dolan dan Lewisquote:Op maandag 27 november 2017 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want als Dolan gewoon nu verliest zijn we van hem af. Als hij de semi verliest, heeft hij nog een uitweg.
Buma Jr hopelijk dan weer tegen Kimquote:Op maandag 27 november 2017 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pallett met zijn Smoeltjes-hoofd is een betere optie dan Jamie Lewis.
Wat heb jij tegen De Graaf?quote:Op maandag 27 november 2017 17:25 schreef hafcfan het volgende:
Tedd rechtstreeks en Evans en Ron via de kwalificatie lijkt me prima
Dit. Behalve Hernia.quote:Op maandag 27 november 2017 17:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een Nederlander is een Nederlander.
quote:Op maandag 27 november 2017 17:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een Nederlander is een Nederlander.
Als hij nou even een Van den Bergh of zo loot. Die Benito is ziedend slecht bezig. Het enige wat hem dan kan redden is een rage a Cullen vorig jaar. Die pompte alles op qua frustraties omdat iedereen al over een Cadby v Lewis confrontatie zwijmelde.quote:
GENOTquote:Op maandag 27 november 2017 17:36 schreef wimderon het volgende:
Ted Evetts 5 | 3 Jeffrey de Graaf
Jammer Jeffrey!
Ik zit zwelgend in zelfmedelijden in de bus naar huis.quote:Op maandag 27 november 2017 17:43 schreef Wereldgozer het volgende:
Tijd om voor de aankomende metro te springen
Pallet town op het WK wordt genotquote:Op maandag 27 november 2017 17:42 schreef hafcfan het volgende:
Lewis/Dolan of Pallet in de finale.
Het leven is kut
Wat weet jij van Quantock?quote:Op maandag 27 november 2017 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit zwelgend in zelfmedelijden in de bus naar huis.
Alleen daarom moet hij al wegblijven. Komt MEXCICANO weer leuk doenquote:Op maandag 27 november 2017 17:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Pallet town op het WK wordt genot
Iedereen weer Pokémon plaatsen
Buma jr.quote:Op maandag 27 november 2017 17:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Pallet town op het WK wordt genot
Iedereen weer Pokémon plaatsen
Ecto. Zie hem soms voorbij komen maar ik kan er niet veel mee. Misschien heeft Mani meer duiding.quote:Op maandag 27 november 2017 17:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat weet jij van Quantock?
[..]
Alleen daarom moet hij al wegblijven. Komt MEXCICANO weer leuk doen
Nog nooit op tv gespeeld ofwel? Toch bizar dat hij nu zo presteert danquote:Op maandag 27 november 2017 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ecto. Zie hem soms voorbij komen maar ik kan er niet veel mee. Misschien heeft Mani meer duiding.
Evetts gooit vandaag erg goed.quote:Op maandag 27 november 2017 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Quantock zou wel een plek verdienen, daar niet van. Dolan ook wel.
Jamie Lewis, Ted Evetts en David Pallett verdienen het wat minder als ik kritisch ben. Maar dit is toch een qualifier voor leden van Stichting Doe Een Wens.
Evetts loopt wel echt bizar te gooien vandaag. In deze vorm kan hij gewoon van bijna iedereen winnen.quote:Op maandag 27 november 2017 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Quantock zou wel een plek verdienen, daar niet van. Dolan ook wel.
Jamie Lewis, Ted Evetts en David Pallett verdienen het wat minder als ik kritisch ben. Maar dit is toch een qualifier voor leden van Stichting Doe Een Wens.
Jij zegt hetzelfde, Hans.quote:Op maandag 27 november 2017 17:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar heeft Stijn het niet over, Hans
Dit bedoel ik niet, ik vind dat je een WK over een heel jaar moet afdwingen en niet op een middag waar vorm van de dag telt en niet over 12 /24 maanden.quote:
Ja dat begreep ik wel.quote:Op maandag 27 november 2017 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik niet, ik vind dat je een WK over een heel jaar moet afdwingen en niet op een middag waar vorm van de dag telt en niet over 12 /24 maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |