GENOTquote:Op maandag 27 november 2017 17:36 schreef wimderon het volgende:
Ted Evetts 5 | 3 Jeffrey de Graaf
Jammer Jeffrey!
Ik zit zwelgend in zelfmedelijden in de bus naar huis.quote:Op maandag 27 november 2017 17:43 schreef Wereldgozer het volgende:
Tijd om voor de aankomende metro te springen
Pallet town op het WK wordt genotquote:Op maandag 27 november 2017 17:42 schreef hafcfan het volgende:
Lewis/Dolan of Pallet in de finale.
Het leven is kut
Wat weet jij van Quantock?quote:Op maandag 27 november 2017 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit zwelgend in zelfmedelijden in de bus naar huis.
Alleen daarom moet hij al wegblijven. Komt MEXCICANO weer leuk doenquote:Op maandag 27 november 2017 17:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Pallet town op het WK wordt genot
Iedereen weer Pokémon plaatsen
Buma jr.quote:Op maandag 27 november 2017 17:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Pallet town op het WK wordt genot
Iedereen weer Pokémon plaatsen
Ecto. Zie hem soms voorbij komen maar ik kan er niet veel mee. Misschien heeft Mani meer duiding.quote:Op maandag 27 november 2017 17:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat weet jij van Quantock?
[..]
Alleen daarom moet hij al wegblijven. Komt MEXCICANO weer leuk doen
Nog nooit op tv gespeeld ofwel? Toch bizar dat hij nu zo presteert danquote:Op maandag 27 november 2017 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ecto. Zie hem soms voorbij komen maar ik kan er niet veel mee. Misschien heeft Mani meer duiding.
Evetts gooit vandaag erg goed.quote:Op maandag 27 november 2017 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Quantock zou wel een plek verdienen, daar niet van. Dolan ook wel.
Jamie Lewis, Ted Evetts en David Pallett verdienen het wat minder als ik kritisch ben. Maar dit is toch een qualifier voor leden van Stichting Doe Een Wens.
Evetts loopt wel echt bizar te gooien vandaag. In deze vorm kan hij gewoon van bijna iedereen winnen.quote:Op maandag 27 november 2017 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Quantock zou wel een plek verdienen, daar niet van. Dolan ook wel.
Jamie Lewis, Ted Evetts en David Pallett verdienen het wat minder als ik kritisch ben. Maar dit is toch een qualifier voor leden van Stichting Doe Een Wens.
Jij zegt hetzelfde, Hans.quote:Op maandag 27 november 2017 17:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar heeft Stijn het niet over, Hans
Dit bedoel ik niet, ik vind dat je een WK over een heel jaar moet afdwingen en niet op een middag waar vorm van de dag telt en niet over 12 /24 maanden.quote:
Ja dat begreep ik wel.quote:Op maandag 27 november 2017 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik niet, ik vind dat je een WK over een heel jaar moet afdwingen en niet op een middag waar vorm van de dag telt en niet over 12 /24 maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |