Hopelijk gaat Ron er 5-0 af. Teddgodquote:Op maandag 27 november 2017 17:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pittig voor kamper Ron.....
Die gast rechts is echt niet om aan te horen met dat imbeciele accent. Ik dacht ook altijd dat hij stokoud was.quote:Op maandag 27 november 2017 17:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die rechtse commentator zit echt compleet ongeïnteresseerd te luisteren naar t verhaaltje van zn compaan.
Alles beter dan Mad Sid Waddellquote:Op maandag 27 november 2017 17:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die gast rechts is echt niet om aan te horen met dat imbeciele accent. Ik dacht ook altijd dat hij stokoud was.
Die geeft weinig commentaar meer.quote:Op maandag 27 november 2017 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Alles beter dan Mad Sid Waddell
Maar die ligt onder de grond.quote:Op maandag 27 november 2017 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Alles beter dan Mad Sid Waddell
Want als Dolan gewoon nu verliest zijn we van hem af. Als hij de semi verliest, heeft hij nog een uitweg.quote:Op maandag 27 november 2017 17:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog niet, en het zal niet gestreamd worden dus dat is met angst en beven F5'en.
Liever Dolan dan Lewisquote:Op maandag 27 november 2017 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want als Dolan gewoon nu verliest zijn we van hem af. Als hij de semi verliest, heeft hij nog een uitweg.
Buma Jr hopelijk dan weer tegen Kimquote:Op maandag 27 november 2017 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pallett met zijn Smoeltjes-hoofd is een betere optie dan Jamie Lewis.
Wat heb jij tegen De Graaf?quote:Op maandag 27 november 2017 17:25 schreef hafcfan het volgende:
Tedd rechtstreeks en Evans en Ron via de kwalificatie lijkt me prima
Dit. Behalve Hernia.quote:Op maandag 27 november 2017 17:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een Nederlander is een Nederlander.
quote:Op maandag 27 november 2017 17:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een Nederlander is een Nederlander.
Als hij nou even een Van den Bergh of zo loot. Die Benito is ziedend slecht bezig. Het enige wat hem dan kan redden is een rage a Cullen vorig jaar. Die pompte alles op qua frustraties omdat iedereen al over een Cadby v Lewis confrontatie zwijmelde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |