Oh niet meegekregenquote:Op dinsdag 28 november 2017 09:33 schreef J83 het volgende:
The Offspring hoeft echt niet elke dag hoor
mag wel, maar draai dan wat onbekendere parels als Vultures, Gone Away enzoquote:Op dinsdag 28 november 2017 09:33 schreef J83 het volgende:
The Offspring hoeft echt niet elke dag hoor
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaais dayquote:Op dinsdag 28 november 2017 10:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
Vind dit wel een zeikplaat van ze.
Nou dat dus.quote:Op dinsdag 28 november 2017 10:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaais day.
Dat wel, maar je zal een rammer als A Thousand Trees nooit horen. Dakota komt het dichtste bij.quote:Op dinsdag 28 november 2017 10:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
Vind dit wel een zeikplaat van ze.
"Have an ice thee" zingen zeg toch?quote:Op dinsdag 28 november 2017 10:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaais day.
quote:Op dinsdag 28 november 2017 10:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Have an ice thee" zingen zeg toch?
Nou idd. Net zo'n dom deuntje als dat Two Princes.quote:Op dinsdag 28 november 2017 11:25 schreef Bronson het volgende:
Tevens verbaasde ik mij dat zo'n niemendalletje van Eagle-Eye Cherry in de top 2000 staat.
Ik hoor geen geluid. Bij deze welquote:
hebben ze Kensington alweer opgezet?quote:Op dinsdag 28 november 2017 11:27 schreef pipster het volgende:
Ik kan die zanger echt niet aanhoren, heb altijd het idee dat hij aan het kakken is of zo.
Plant is verschrikkelijk, the worst of the worst... Bonham en Page daarentegen hebben nog wel wat verdienstelijke dingen gedaan.quote:Op dinsdag 28 november 2017 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
hebben ze Kensington alweer opgezet?
Robert Plant is een fantastische zanger
Vindt je? Dat album met Krauss is mooooooooooi.quote:Op dinsdag 28 november 2017 11:31 schreef pipster het volgende:
[..]
Plant is verschrikkelijk, the worst of the worst...
Samen met Basyl retour graag.quote:Op dinsdag 28 november 2017 11:42 schreef Elfletterig het volgende:
Kunnen ze dit soort kutplaten niet gewoon bij 3FM laten?
Jaaaaaquote:Op dinsdag 28 november 2017 11:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vind je? Dat album met Krauss is mooooooooooi.
Dacht ik ook, ja.quote:Op dinsdag 28 november 2017 14:15 schreef Cee het volgende:
Een vlot in een Scandinavisch landschap? Volgens mij gewoon een witte zaal.
Is ook zoquote:
quote:
Dat Screeching Weasel wordt genoemd in het radio 2-topic... Verbijsterd. In a good way.quote:
Top bandquote:Op dinsdag 28 november 2017 20:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat Screeching Weasel wordt genoemd in het radio 2-topic... Verbijsterd. In a good way.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |