Google starten en dan "conspiracy memes" tikken. Vervolgens elke dag je 3 keer op de borst kloppen hoe geweldig je wel niet bent.quote:
Of gewoon lid worden van de meme pagina op Facebook...quote:Op maandag 27 november 2017 14:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Google starten en dan "conspiracy memes" tikken. Vervolgens elke dag je 3 keer op de borst kloppen hoe geweldig je wel niet bent.
En vervolgens klagen over een kruisverhoor als anderen belangstellend naar je onderzoek vragenquote:
Zo zou ik het ook omschrijven.quote:Op maandag 27 november 2017 14:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
En vervolgens klagen over een kruisverhoor als anderen belangstellend naar je onderzoek vragen
Complottheorieën zijn altijd op Amerika gerichtquote:Op dinsdag 28 november 2017 03:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
waarom staat SBS 6 show nieuws er niet bij?
Ja, nu je het zegt. Best apart eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 november 2017 09:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Complottheorieën zijn altijd op Amerika gericht
Meh, die arme jongen was op zijn zachtst gezegd verward. Best sneu voor hem.quote:Op dinsdag 28 november 2017 10:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
NL doet ook een duit in het zakje. Wie kent um nog?
[ afbeelding ]
Voedsel wordt massaal geproduceerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Lavenderr op 28-11-2017 20:18:06 ]Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
De onafhankelijke media verdraait ook een hoop, kijk maar naar Niburu of Natural News. Echt onafhankelijk zou ik ze trouwens niet willen noemen - zo goed als alle media is afhankelijk van advertentie-inkomsten.quote:
Waarschijnlijk gemaakt door en voor Amerikanen.quote:Op dinsdag 28 november 2017 09:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 november 2017 09:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waar baseert u deze nonsens op?quote:Op dinsdag 28 november 2017 10:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt. Best apart eigenlijk.
Dit voelt wel heel 1960quote:
Waarom trek je geen volledige conclusie?quote:Op dinsdag 28 november 2017 20:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
Waar baseert u deze nonsens op?
Ja, en die worden dan lui overgenomen. Maar mijn opmerking hielp welquote:Op dinsdag 28 november 2017 20:04 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gemaakt door en voor Amerikanen.
Behalve dan dat bijna niemand die ik ken nog tv kijkt.quote:
De meme gaat dan ook over de msm programmeringquote:Op dinsdag 28 november 2017 21:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Behalve dan dat bijna niemand die ik ken nog tv kijkt.
Ik vind het best ziek dat mensen denken dat het leven nu vergelijkbaar is met het leven van echte slaven vroegerquote:
Dat moet je zelf weten . Mensen tegenwoordig vind ik niet veel slimmer dan vroeger in ieder geval .quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:36 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik vind het best ziek dat mensen denken dat het leven nu vergelijkbaar is met het leven van echte slaven vroeger
Dat merken we dagelijks op deze pagina 😎quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:44 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten . Mensen tegenwoordig vind ik niet veel slimmer dan vroeger in ieder geval .
[ afbeelding ]
Slavernij had niet echt iets van doen met intelligentie... Het is niet dat de slaven een keuze hadden.quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:44 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten . Mensen tegenwoordig vind ik niet veel slimmer dan vroeger in ieder geval .
[ afbeelding ]
Tegenwoordig denken de slaven dat ze een keuze hebben maar worden zo gemanipuleerd dat ze uit zichzelf de gewenste richting oplopen . Vroeger waren ze wellicht slimmer .quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:48 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Slavernij had niet echt iets van doen met intelligentie... Het is niet dat de slaven een keuze hadden.
Wat? Alsjeblieft, zoek op wat de slavernij vroeger inhield en durf dit dan nog eens zonder te blozen te zeggen.quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Tegenwoordig denken de slaven dat ze een keuze hebben maar worden zo gemanipuleerd dat ze uit zichzelf de gewenste richting oplopen . Vroeger waren ze wellicht slimmer .
slavernij komt dus in vele vormen .quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:53 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wat? Alsjeblieft, zoek op wat de slavernij vroeger inhield en durf dit dan nog eens zonder te blozen te zeggen.
Loonslaaf is niet een slaaf zoals die er vroeger waren. Of krijg jij soms ook nog stokslagen enzo dan?Hoop het niet.
Yup, zo ben je slaaf van je eigen lichaam; je hebt niet de vrije keus om wel of niet te ademen bijvoorbeeld. Als je weigert heeft dat ernstige consequenties voor je..quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:57 schreef Summers het volgende:
[..]
slavernij komt dus in vele vormen .
Ja, dat merk je ook aan de memes, de veelal een evangeliserende tint hebben en je slinks een bepaalde richting op proberen te duwen.quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Tegenwoordig denken de slaven dat ze een keuze hebben maar worden zo gemanipuleerd dat ze uit zichzelf de gewenste richting oplopen . Vroeger waren ze wellicht slimmer .
Als je niet stemt moet je niet zeuren over de overheid.quote:
Deze is echt te dom. Prince was toen een jaar of twaalf ...quote:
Schaamteloos gewoonquote:Op dinsdag 28 november 2017 21:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee hoor we horen het vaak zat in de MSM en soms worden er ook kamervragen over gesteld!quote:
Het laat de indoctrinatie kracht van memes zien: er is dus zelfs een website gemaakt die moet vertellen hoe het echt zit.quote:Op woensdag 29 november 2017 07:34 schreef Copycat het volgende:
https://www.snopes.com/prince-air-jordan-sneakers/
Wat 'research'
Toch voel je je kennelijk aangesproken....quote:Op woensdag 29 november 2017 10:09 schreef controlaltdelete het volgende:
Geen idee over wie je het allemaal hebt..Ik heb persoonlijk niets met Prince..zijn muziek niet en ook niet als persoon.
Je reageert als een gebeten hond...quote:Op woensdag 29 november 2017 10:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Dude lul je misstap maar recht. Komisch 😜
Hoe krijg je het uit je toetsenbord.quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:51 schreef Summers het volgende:
[..]
2003, Ulfkotte became known for his conspiracy theories, for instance claiming on his Kopp Verlag blog that Barack Obama ordered the burning of bibles, that African sportsmen would "slaughter whites" if allowed in to Germany, or that Muslims were waging "fecal jihad" against Europe.quote:
Ik verwachtte al zoiets, maar de fecal jihad had ik niet aan zien komen.quote:Op woensdag 29 november 2017 12:24 schreef theguyver het volgende:
2003, Ulfkotte became known for his conspiracy theories, for instance claiming on his Kopp Verlag blog that Barack Obama ordered the burning of bibles, that African sportsmen would "slaughter whites" if allowed in to Germany, or that Muslims were waging "fecal jihad" against Europe.
![]()
Dit plaatje vind ik heel mooi omdat dit 1 vd eerste dingen was die ik nader heb bekeken.quote:
Alleen is het plaatje eenzijdig.quote:Op woensdag 29 november 2017 14:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit plaatje vind ik heel mooi omdat dit 1 vd eerste dingen was die ik nader heb bekeken.
Misschien is het ook iets voor mensen die er iets mee willen doen om daar te beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |