Uitslag van vanmiddag gemist dan?quote:Op zondag 26 november 2017 15:20 schreef nickhguitar het volgende:
easypeasy dit. Wel grappig. In Rotterdam gaat de vlag uit omdat ze 1 wedstrijd in de 4 maanden winnen en in Amsterdam winnen ze OF met 8 doelpunten verschil of ze spelen gelijk of verliezen.
Klopt, de Jong ideaal aanspeelpunt en aangever tegen verdedigend ingestelde ploegen.quote:Op zondag 26 november 2017 15:28 schreef Lyrebird het volgende:
Lekkere pot.
Met een tegenstander die best wil voetballen, zie ik toch liever een voorhoede met Lozano, Locadia en Bergwijn. Pas als de tegenstander het achterin dichttimmert, dan met de Jong als diepe spits gaan spelen.
Denk je echt dat deze erbarmelijke tweede helft compleet te danken is aan het kunstgras?quote:Op zondag 26 november 2017 16:06 schreef RipCity het volgende:
Lekker wel dat kunstgras. Kan je toch niet op
voetballen..
Nee totaal niet. Viel me alleen op.quote:Op zondag 26 november 2017 16:07 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Denk je echt dat deze erbarmelijke tweede helft compleet te danken is aan het kunstgras?
Hendrix en van Ginkel liepen ook louter achteruit. Die haalden met z'n tweeën al het tempo uit de wedstrijd.quote:Op zondag 26 november 2017 16:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Viel me alleen op.
Isimat en Locadia mag je vooral deze wedstrijd alles verwijten.
Zoet MoM.
Onzin. 1ste helft was prima, 2de helft ondermaats. Maar als die scheidsrechter gewoon die legitieme 3de goal laat tellen dan hebben we het niet eens over die 2de helft.quote:Op zondag 26 november 2017 16:18 schreef TehRocks het volgende:
Wat een verschrikkelijke kutpot. Het leek weer helemaal nergens op.
Eerste helft was aardig.quote:Op zondag 26 november 2017 16:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Onzin. 1ste helft was prima, 2de helft ondermaats. Maar als die scheidsrechter gewoon die legitieme 3de goal laat tellen dan hebben we het niet eens over die 2de helft.
Ja dusdanig aardig dat je daar gewoon wat meer doelpunten had moeten maken. Ik vind het vooral typisch dat je hier nog onder druk komt te staan. Is nergens voor nodig.quote:
Dat laatste vind ik toch zo deprimerend. Hoe je als team zo extreem gemakzuchtig gaat spelen hoort gewoon niet.quote:Op zondag 26 november 2017 16:22 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja dusdanig aardig dat je daar gewoon wat meer doelpunten had moeten maken. Ik vind het vooral typisch dat je hier nog onder druk komt te staan. Is nergens voor nodig.
De Jong moet er gewoon uit, waarom die nu opeens weer wekelijks mee mag doen is mij een raadsel.quote:
Als de Jong eruit moet dan moet Locadia na 2 van zulke wedstrijden verbannen worden van de Herdgang.quote:Op zondag 26 november 2017 16:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De Jong moet er gewoon uit, waarom die nu opeens weer wekelijks mee mag doen is mij een raadsel.
Verhaal van dit seizoen. Goede fases afwisselen met erbarmelijk spel, onnodige goals tegen krijgen en zweten tot de laatste minuut.quote:Op zondag 26 november 2017 16:25 schreef Scarface88 het volgende:
Het was weer fantastisch. Nog bijna 2-2 terwijl je domineert en 3-0 had moeten staan. Het wordt met de week kutter.
Ja Bergwijn voor de Jong , liep in het begin ook gewoon lekker.quote:Op zondag 26 november 2017 16:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De Jong moet er gewoon uit, waarom die nu opeens weer wekelijks mee mag doen is mij een raadsel.
Door de vroege aansluitingstreffer raakten ze ff in paniek , eerst 55 min was er niks aan de handquote:
Ik vraag mij altijd af hoe jouw leven eruit ziet. Alles is kut, negatief en donker. Lekker hoorquote:Op zondag 26 november 2017 16:25 schreef Scarface88 het volgende:
Het was weer fantastisch. Nog bijna 2-2 terwijl je domineert en 3-0 had moeten staan. Het wordt met de week kutter.
Locadia heeft er iets meer gemaakt dan De Jong dit seizoen. Iets meer maar hoor.quote:Op zondag 26 november 2017 16:28 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Als de Jong eruit moet dan moet Locadia na 2 van zulke wedstrijden verbannen worden van de Herdgang.
En als ze dat nou ook daadwerkelijk gedáán hadden had je kunnen spreken over een 'prima' eerste helft. Nu niet.quote:Op zondag 26 november 2017 16:22 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja dusdanig aardig dat je daar gewoon wat meer doelpunten had moeten maken. Ik vind het vooral typisch dat je hier nog onder druk komt te staan. Is nergens voor nodig.
Het is Badder hè, die moet minstens een paar keer per dag zijn medesupporters uitkafferen.quote:
Dat gecalimero is gewoon zo in-en-in triest.quote:Op zondag 26 november 2017 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is Badder hè, die moet minstens een paar keer per dag zijn medesupporters uitkafferen.
En nu werd het wel spannend, blij dat je dat toch nog zietquote:Op zondag 26 november 2017 16:37 schreef BadderHaring het volgende:
Och, de azijnzeikers zijn weer los. Wordt die 3-0 wel goedgekeurd dan wordt het geen moment meer spannend.
Dat ziet iedereen hoor, je bent niet uniek.quote:Op zondag 26 november 2017 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En nu werd het wel spannend, blij dat je dat toch nog ziet
Dat constant moeten zeiken tegen andere users is ook niet het toppunt van verfijndheid...quote:Op zondag 26 november 2017 16:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat gecalimero is gewoon zo in-en-in triest.
Als die users hier niet steeds dezelfde boehoehoee-verhalen op zouden hangen, dan zou het hier een stuk gezelliger zijn.quote:Op zondag 26 november 2017 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat constant moeten zeiken tegen andere users is ook niet het toppunt van verfijndheid...
Maar hij heeft wel een punt. Of wil je zeggen dat jij niet strontziek wordt van users die hier voor elke wedstrijd komen en dingen zeggen als 'ik heb er een slecht gevoel over' of 'vandaag gaan we verliezen, ik voel het'. Als je dan van de 15 wedstrijden er 8 verliest is dat nog gerechtvaardigd, maar nu is het gewoon triest gedrag. We staan 1ste en het gaat goed, tuurlijk hebben we links en rechts wat geluk gehad maar dat dwing je uiteindelijk ook af. Vandaag kan je zeggen dat we goed wegkomen, maar je kunt ook stellen dat Excelsior gelukt heeft dat scheidsie een 100% geldig doelpunt (de 3-0) niet telt waardoor het uberhaupt nog spannend wordt.quote:Op zondag 26 november 2017 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat constant moeten zeiken tegen andere users is ook niet het toppunt van verfijndheid...
Aha, kom niet zo vaak op FOK! maar vond hem altijd wel redelijk relaxed. Beetje zielige reactie maar goed.quote:Op zondag 26 november 2017 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is Badder hè, die moet minstens een paar keer per dag zijn medesupporters uitkafferen.
Als mensen minder zouden zeiken over 'boehoe' ook. Is maar een ideetje.quote:Op zondag 26 november 2017 16:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als die users hier niet steeds dezelfde boehoehoee-verhalen op zouden hangen, dan zou het hier een stuk gezelliger zijn.
Geluk van de kampioen. Mag ik wel zeggen dat ik nog steeds hoop dat Cocu na dit seizoen vertrekt en dat ik hoop dat er een verdediger bij komt? Wat mis ik Moreno zeg.quote:Op zondag 26 november 2017 16:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een punt. Of wil je zeggen dat jij niet strontziek wordt van users die hier voor elke wedstrijd komen en dingen zeggen als 'ik heb er een slecht gevoel over' of 'vandaag gaan we verliezen, ik voel het'. Als je dan van de 15 wedstrijden er 8 verliest is dat nog gerechtvaardigd, maar nu is het gewoon triest gedrag. We staan 1ste en het gaat goed, tuurlijk hebben we links en rechts wat geluk gehad maar dat dwing je uiteindelijk ook af. Vandaag kan je zeggen dat we goed wegkomen, maar je kunt ook stellen dat Excelsior gelukt heeft dat scheidsie een 100% geldig doelpunt (de 3-0) niet telt waardoor het uberhaupt nog spannend wordt.
Je hebt het tegen grrrrrr. Die heeft geen last van azijnzeikende users, want hij is de op één na grootste.quote:Op zondag 26 november 2017 16:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een punt. Of wil je zeggen dat jij niet strontziek wordt van users die hier voor elke wedstrijd komen en dingen zeggen als 'ik heb er een slecht gevoel over' of 'vandaag gaan we verliezen, ik voel het'. Als je dan van de 15 wedstrijden er 8 verliest is dat nog gerechtvaardigd, maar nu is het gewoon triest gedrag. We staan 1ste en het gaat goed, tuurlijk hebben we links en rechts wat geluk gehad maar dat dwing je uiteindelijk ook af. Vandaag kan je zeggen dat we goed wegkomen, maar je kunt ook stellen dat Excelsior gelukt heeft dat scheidsie een 100% geldig doelpunt (de 3-0) niet telt waardoor het uberhaupt nog spannend wordt.
Ik hoop het ook. Ook bij succes (en ik hoop uiteraard dat dit seizoen een succes wordt en dat we eindigen als kampioen) is het soms goed om door te selecteren/afscheid te nemen.quote:Op zondag 26 november 2017 16:45 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Geluk van de kampioen. Mag ik wel zeggen dat ik nog steeds hoop dat Cocu na dit seizoen vertrekt en dat ik hoop dat er een verdediger bij komt? Wat mis ik Moreno zeg.
Dat 'het gaat kei goed want we staan eerste' is anders ook best vermoeiend...quote:Op zondag 26 november 2017 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zure gedoetje wordt idd zeer vermoeiend
Wat een azijnzeikerij zeg....quote:Op zondag 26 november 2017 16:45 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Geluk van de kampioen. Mag ik wel zeggen dat ik nog steeds hoop dat Cocu na dit seizoen vertrekt en dat ik hoop dat er een verdediger bij komt? Wat mis ik Moreno zeg.
Kerelquote:Op zondag 26 november 2017 16:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat 'het gaat kei goed want we staan eerste' is anders ook best vermoeiend...
Nou, dan begrijpen we elkaar toch?quote:Op zondag 26 november 2017 16:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Kerel
Niemand hier hangt de vlag uit om het vertoonde spel vandaag. Iedereen die positief is over het behaalde puntenaantal is ook tegelijk wel kritisch op het vertoonde spel in vlagen in bepaalde wedstrijden. Alleen om nou bij ELKE wedstrijd, en dan ook echt elke, hier te komen en je twijfels uit te spreken is gewoon triest. Ik kijk nu al uit naar de dag dat we onverhoopt een keer punten verspelen tegen een club als Excelsior en dat al die negatievelingen hier staan te schreeuwen 'KIJK NOU, IK ZEI HET TOCH!11!'.
Ik moest wel lachen om je signature trouwens, oh de hypocrisiequote:Op zondag 26 november 2017 16:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, dan begrijpen we elkaar toch?
quote:
Ach, zonder geluk vaart niemand wel, blij mee zijn als je het hebt gewoon.quote:Op zondag 26 november 2017 16:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]![]()
Laat ze trouwens maar zeuren over geluk, acht punten los is gewoon geluk meer. Dan doe je structureel iets goed.
Ehm ja, dan mag je blij zijn. PSV kwam namelijk nog een paar keer behoorlijk in het nauw.quote:Op zondag 26 november 2017 17:05 schreef Buitendam het volgende:
Je speelt op kunstgras, er wordt onterecht een 3e doelpunt afgekeurd en dan mag je blij zijn dat Excelsior de 2e niet maakt?
Ja als er zuivere goals worden afgekeurd wordt het sowieso een lastige middag.quote:Op zondag 26 november 2017 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ehm ja, dan mag je blij zijn. PSV kwam namelijk nog een paar keer behoorlijk in het nauw.
Die afgekeurde goal is nou eenmaal een feit, daar moet je dan mee zien te dealen. Het is gewoon jammer dat PSV zo van slag raakt als er uit het niets de 1-2 valt en dat je daarna dus inderdaad gewoon nog kansen op de 2-2 weg geeft. Dan ben ik iig heel blij dat het dat niet wordt en we de 3 punten in de tas kunnen stoppen.quote:Op zondag 26 november 2017 17:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja als er zuivere goals worden afgekeurd wordt het sowieso een lastige middag.
Precies. Ik vond de eerste helft van Ajax eerlijk gezegd veel genanter dan de tweede van PSV.quote:Op zondag 26 november 2017 17:27 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij hebben we gewoon 3 punten en volgende week weer een wedstrijd
Ik noem maar wat
Geen idee, ik kijk alleen naar PSVquote:Op zondag 26 november 2017 17:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies. Ik vond de eerste helft van Ajax eerlijk gezegd veel genanter dan de tweede van PSV.
Dat zijn vooral mensen die er belang bij hebben dat PSV punten verspeelt vermoed ik zoquote:Op zondag 26 november 2017 17:31 schreef Mr.Maul het volgende:
Psv speelde beroerd slecht en leek niet volledig gefocust. Echter wel een meer dan verdiende overwinning. Drie ballen op de lat/paal en Excelsior dat uit het niets een goal maakt. Er zijn serieus mensen die denken dat deze overwinning onterecht is
quote:Op zondag 26 november 2017 17:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk alleen naar PSV
Kijk alleen de klassieker ,Utrecht-ajax en als ik zie dat ze achter of gelijk staan met nog 30 min te spelen, anders niet.quote:Op zondag 26 november 2017 17:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De laatste tijd kijk ik weer een stuk meer naar ander NL voetbal dan PSV maar uitgebreid een hele wedstrijd van Ajax zitten kijken kan ik niet. Word ook gewoon altijd een beetje onpasselijk van dat shirt, en dat stadion, en die supporters en en en....
Ik maak ook wel eens een zinloze opmerking als het over Ajax gaat wetende dat mijn opmerking niet helemaal realistisch is. Maar die afgunst richting PSV is ongelooflijk gewoon. Die mensen denken oprecht dat PSV, als het niet zo veel 'geluk' gehad zou hebben, in de subtop gestaan zou hebbenquote:Op zondag 26 november 2017 17:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zijn vooral mensen die er belang bij hebben dat PSV punten verspeelt vermoed ik zo
Ja het was met hangen en wurgen.quote:Op zondag 26 november 2017 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ehm ja, dan mag je blij zijn. PSV kwam namelijk nog een paar keer behoorlijk in het nauw.
Welk geluk eigenlijk? De 1-1 van Vitesse na een onterechte hoekschop en een (un)lucky voetje van Locadia tegen de bal? De 1-1 -of wat was het- na opnieuw een onterechte hoekschop/overtreding/wat was het-. 3 schoten die toevallig alle 3 zaten. De onterecht afgekeurde 0-3 van vandaag? Een Isimat die 3 (vrij makkelijk gegeven) pingels heeft veroorzaakt. Isimat die bijna 2x in blessuretijd een doelpunt maakt?quote:Op zondag 26 november 2017 17:44 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ik maak ook wel eens een zinloze opmerking als het over Ajax gaat wetende dat mijn opmerking niet helemaal realistisch is. Maar die afgunst richting PSV is ongelooflijk gewoon. Die mensen denken oprecht dat PSV, als het niet zo veel 'geluk' gehad zou hebben, in de subtop gestaan zou hebben
Ik bedoelde dat andere mensen het geluk noemen terwijl ik gewoon vind dat Psv steeds terecht gewonnen heeftquote:Op zondag 26 november 2017 18:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Welk geluk eigenlijk? De 1-1 van Vitesse na een onterechte hoekschop en een (un)lucky voetje van Locadia tegen de bal? De 1-1 -of wat was het- na opnieuw een onterechte hoekschop/overtreding/wat was het-. 3 schoten die toevallig alle 3 zaten. De onterecht afgekeurde 0-3 van vandaag? Een Isimat die 3 (vrij makkelijk gegeven) pingels heeft veroorzaakt. Isimat die bijna 2x in blessuretijd een doelpunt maakt?
Sowieso 3 á 4 wedstrijden die bol stonden van de scheidsrechterlijke dwalingen. Niet per se pro- of anti-PSV. En toch won PSV ze.
PSV strijdt er gewoon voor. Ze weten dat ze toch wel scoren en gaan door tot het eindsignaal. Alhoewel ze vandaag zo rond de 50e minuut jammer genoeg wel stopten met voetballen.
Sure. Balletjes vallen vaker wel goed in plaats van niet (in tegenstelling tot vorig seizoen). Maar om nou steeds alles wat 'geluk' is of 'onverdiend' eruit te lichten en de rest maar te vergeten is wel erg makkelijk.
Ik vind dat alle credits naar Cocu horen te gaan in ieder geval. Verbazingwekkend wat hij uit dit elftal weet te persen. Want op een 4-tal spelers na is het gewoon niet zo veel.
Ik doelde ook niet speciaal op jouquote:Op zondag 26 november 2017 18:43 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat andere mensen het geluk noemen terwijl ik gewoon vind dat Psv steeds terecht gewonnen heeft
Die hebben ze gelukkig na 'periode Berg' 1 voor 1 allemaal geëlimineerd.quote:Op zondag 26 november 2017 18:45 schreef Buitendam het volgende:
En ook hoe snel het weer na die enorme Europese deceptie op de rit is gekregen. Dan heb je ook mazzel nodig dat je ogenschijnlijk geen ettertjes in je team hebt.
Dat is het ook. Tegen PEC was een gelijkspel verdiender geweest gelet op het spelbeeld en dat geldt ook voor de wedstrijd tegen Feyenoord.quote:Op zondag 26 november 2017 18:43 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat andere mensen het geluk noemen terwijl ik gewoon vind dat Psv steeds terecht gewonnen heeft
Gewoon 3 punten in een uitwedstrijd op dat vervloekte kutspul. Net als vorig weekend pak je gewoon de volle winst. Dit soort wedstrijden winnen kunnen nou juist het verschil maken.quote:Op zondag 26 november 2017 16:25 schreef Scarface88 het volgende:
Tegen pec en Feyenoord gewoon terecht gewonnen. Pec leek gevaarlijk door het balbezit maar psv had de echte kansen. Tegen Feyenoord hetzelfde verhaal. Bij de rust had je al drie goals gemaakt moeten hebben.quote:Op zondag 26 november 2017 18:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is het ook. Tegen PEC was een gelijkspel verdiender geweest gelet op het spelbeeld en dat geldt ook voor de wedstrijd tegen Feyenoord.
Verder wint PSV elke wedstrijd terwijl ze ook gewoon de beste ploeg zijn. Kun je wel mekkeren over 'hangen en wurgen' of 'geluk', maar dan zie je echt maar de helft. Vandaag een zuivere goal afgekeurd, 3x paal/lat geraakt en Excelsior met een goal die letterlijk uit de lucht kwam vallen. Dat het dan daarna nog spannend wordt heeft meer te maken met pech, dan dat winnen te maken had met geluk.
En ja, het mag wel wat overtuigender bij vlagen. Het oogt hier en daar als een kaartenhuis. Maar we staan 8 punten los, er is geen enkele reden voor zuurpruimerij.
Flink geld van gemaakt jaquote:Op zondag 26 november 2017 18:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die hebben ze gelukkig na 'periode Berg' 1 voor 1 allemaal geëlimineerd.
Tegen PEC was een gelijk spel niet onverdiend geweest. En Feyenoord overklaste ons met 10 man, dat was gewoon gênant.quote:Op zondag 26 november 2017 18:54 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Tegen pec en Feyenoord gewoon terecht gewonnen. Pec leek gevaarlijk door het balbezit maar psv had de echte kansen. Tegen Feyenoord hetzelfde verhaal. Bij de rust had je al drie goals gemaakt moeten hebben.
Overklast is echt zwaar overdreven zeg. Feyenoord heeft drie kansen gecreëerd waarvan er twee counters waren. Daarnaast hadden ze wel veel balbezit maar daaruit creëerden ze amper watquote:Op zondag 26 november 2017 18:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tegen PEC was een gelijk spel niet onverdiend geweest. En Feyenoord overklaste ons met 10 man, dat was gewoon gênant.
Maar goed, uiteindelijk win je verdiend als je vaker scoort. Toch gaf het spelbeeld een wat ander gevoel bij mij.
Hoe dan ook, ook in die wedstrijd dwing je het af. Dat is geen geluk.quote:Op zondag 26 november 2017 18:58 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Overklast is echt zwaar overdreven zeg. Feyenoord heeft drie kansen gecreëerd waarvan er twee counters waren. Daarnaast hadden ze wel veel balbezit maar daaruit creëerden ze amper wat
Dit PSV moet eens doorkrijgen waar hun kracht ligt. Dat is het grootste probleem. Er zijn fases dat ze zich de kaas van het brood laten eten doordat ze op twee gedachten hinken en hun kwaliteiten vergeten.quote:Op zondag 26 november 2017 20:26 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
het blijft een ongelooflijk vreemd elftal, briljante bevliegingen, goals vliegen je om de oren en soms chanante periodes waarin de tegenstander ons ineens compleet de baas is, waarin ineens niemand meer lijkt te kunnen voetballen, maar dan soms ook weer een hele helft als een kampioen spelen, waarin je ziet dat tegenstander niets heeft in te brengen,
om daarna weer compleet weg te zakken.
het enige wat wel blijft is inzet en de wil om te winnen.
(lozano die scoort & Zoet die redt)
Ik hoop dan ook dat NAC keihard degradeert en dat ze vervolgens jarenlang huilend in de Jupiler blijven hangen. Die wedstrijd tegen Ajax was echt beschamend.quote:Op maandag 27 november 2017 05:48 schreef Scarface88 het volgende:
Zag net trouwens dat Ajax ons nu op doelsaldo voorbij is 40-14 voor ons 40-11 Ajax. Zonde want qua doelsaldo hadden we een grote voorsprong. Fijn dat NAC de deur wagenwijd voor Ajax open heeft gezet vorige week om er 8 in te knallen...
Kan nog best bepalend zijn aan t eind van de rit. Net als twee seizoenen geleden dat je in de laatste paar wedstrijden 10 goals verschil moet goed gaan maken.
?quote:Op maandag 27 november 2017 09:45 schreef Ciscus het volgende:
Over 20 jaar speelt iedereen op kunstgras, deal with it. Heeft uiteindelijk allemaal met geld van doen: meer wedstrijden, multifunctionele stadions/ evenementen etc.
Zou mooi zijn als ze kunstgras maken dat veel dichter in de buurt van echt gras komt (inclusief polletjes en geur natuurlijk)
Oja, en dan een langzamere ⚽
Dat riep men 20 jaar geleden ook alquote:Op maandag 27 november 2017 09:45 schreef Ciscus het volgende:
Over 20 jaar speelt iedereen op kunstgras, deal with it.
Ciscusgodquote:Op maandag 27 november 2017 08:56 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook dat NAC keihard degradeert en dat ze vervolgens jarenlang huilend in de Jupiler blijven hangen. Die wedstrijd tegen Ajax was echt beschamend.
Voetbal en principes? Zelfs Barcelona heeft nu een shirtsponsor. Noem mij maar clubs met principes waar ze aan vasthouden en waarmee ze veel geld mislopen. Hooguit Athletic Bilbao.quote:Op maandag 27 november 2017 09:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
?
Jij denkt echt dat internationale topteams bereid zijn concessies te doen betreffende de ondergrond waarop ze spelen?
Pas als het echt niet meer van echt te onderscheiden is zullen topteams overgaan op kunstgras. En zelfs dan nog zijn er teams die het uit principe nooit zullen doen.
Was verkeerd opgetekend, ze zeiden 40.quote:Op maandag 27 november 2017 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat riep men 20 jaar geleden ook al
waarom zouden ze, als geld geen issue is dan is een goeie grasmat dat zeker nietquote:Op maandag 27 november 2017 10:17 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Voetbal en principes? Zelfs Barcelona heeft nu een shirtsponsor. Noem mij maar clubs met principes waar ze aan vasthouden en waarmee ze veel geld mislopen. Hooguit Athletic Bilbao.
Ik verwacht dat clubs uiteindelijk allemaal overstag gaan.
Een shirtsponsor heeft geen invloed op het spel en prestaties.quote:Op maandag 27 november 2017 10:17 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Voetbal en principes? Zelfs Barcelona heeft nu een shirtsponsor. Noem mij maar clubs met principes waar ze aan vasthouden en waarmee ze veel geld mislopen. Hooguit Athletic Bilbao.
Ik verwacht dat clubs uiteindelijk allemaal overstag gaan.
Bijna alle kleine clubs uit de Eredivisie spelen tegenwoordig toch op kunstgras?quote:Op maandag 27 november 2017 10:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een shirtsponsor heeft geen invloed op het spel en prestaties.
En wat is veel geld mislopen? Als een kleine eredivisie ploeg het vandaag de dag zich nog kan veroorloven om op echt gras te spelen, dan zou Barca wakker liggen van dat verschil?
Dus niet allemaal.quote:Op maandag 27 november 2017 10:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bijna alle kleine clubs uit de Eredivisie spelen tegenwoordig toch op kunstgras?
Als alle kelderploegen op kunstgras spelen en daar extra inkomsten mee genereren (en minder kosten maken), dan moet je sterk zijn om daar niet in mee te gaan. Heeft niks met Barcelona te maken, dat is natuurlijk een heel ander toneel.quote:Op maandag 27 november 2017 10:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een shirtsponsor heeft geen invloed op het spel en prestaties.
En wat is veel geld mislopen? Als een kleine eredivisie ploeg het vandaag de dag zich nog kan veroorloven om op echt gras te spelen, dan zou Barca wakker liggen van dat verschil?
Dus niet iedereen speelt op kunstgras over 20 jaar?quote:Op maandag 27 november 2017 10:29 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Als alle kelderploegen op kunstgras spelen en daar extra inkomsten mee genereren (en minder kosten maken), dan moet je sterk zijn om daar niet in mee te gaan. Heeft niks met Barcelona te maken, dat is natuurlijk een heel ander toneel.
Een half miljoen. Tering zeg. Dat is voor de rechterrijtje clubs wel een heel groot voordeel tov de clubs die dat niet hebben.quote:Op maandag 27 november 2017 10:48 schreef tja77 het volgende:
Heb het ff opgezocht:
https://sport.infonu.nl/v(...)en-op-kunstgras.html
FC Utrecht heeft het laten uitrekenen. Als je alles meetelt scheelt het 500.000 Euro.
Voor een half miljoen zouden PSV, Ajax en Feyenoord overstag gaan? Geloof je het zelf?
Vast wel, maar zouden de topclubs in Nederland daarvan wakker liggen denk je?quote:Op maandag 27 november 2017 10:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een half miljoen. Tering zeg. Dat is voor de rechterrijtje clubs wel een heel groot voordeel tov de clubs die dat niet hebben.
Natuurlijk boeit topclubs dat niet. 500k is niks voor zo'n club.quote:Op maandag 27 november 2017 10:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vast wel, maar zouden de topclubs in Nederland daarvan wakker liggen denk je?
Dat was wat hier werd geroepen, dat over 20 jaar iedereen op kunstgras zou spelen.
daarom ook gewoon verplichten in het profvoetbalquote:Op maandag 27 november 2017 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Natuurlijk boeit topclubs dat niet. 500k is niks voor zo'n club.
Topclubs wellicht niet, maar de gemeente kan ook eisen dat het stadion voor andere doeleinden wordt gebruikt dan alleen voetbal oftewel in algemeen belang van hun burgers.quote:Op maandag 27 november 2017 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Natuurlijk boeit topclubs dat niet. 500k is niks voor zo'n club.
Zoals nu ook gewoon wordt gedaan in stadions met een echt gras veld bedoel je?quote:Op maandag 27 november 2017 11:03 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Topclubs wellicht niet, maar de gemeente kan ook eisen dat het stadion voor andere doeleinden wordt gebruikt dan alleen voetbal oftewel in algemeen belang van hun burgers.
Met echt gras is dat natuurlijk wel beperkter.quote:Op maandag 27 november 2017 11:05 schreef tja77 het volgende:
Zeker[..]
Zoals nu ook gewoon wordt gedaan in stadions met een echt gras veld bedoel je?
De grote concerten en evenementen vinden stuk voor stuk plaats in de grotere stadions van Nederland (waar gras ligt).quote:Op maandag 27 november 2017 11:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Met echt gras is dat natuurlijk wel beperkter.
Dat laatste klopt, alleen overleeft 'normaal' gras die voorzorgsmaatregelen eigenlijk ook vaak niet. Kunstgras kan dan veel meer hebben qua belastbaarheid met een tussenlaag.quote:Op maandag 27 november 2017 11:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
De grote concerten en evenementen vinden stuk voor stuk plaats in de grotere stadions van Nederland (waar gras ligt).
Ook als er ergens kunstgras ligt, dien je voorzorgsmaatregelen te treffen voordat Guus Meeuwis of Monsterjam op bezoek komt.
Dit inderdaad. Ik hoop ook dat echt gras verplicht wordt met terugwerkende kracht, maar commercie wint helaas van nostalgie.quote:Op maandag 27 november 2017 11:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat laatste klopt, alleen overleeft 'normaal' gras die voorzorgsmaatregelen eigenlijk ook vaak niet. Kunstgras kan dan veel meer hebben qua belastbaarheid met een tussenlaag.
Als je het veld in de Arena zag toen ze tegen Nice speelde (na U2).....
Maar goed, van mij geen pleidooi voor kunstgras hoor, al denk ik wel dat er over 20 jaar matten zijn die niet van echt te onderscheiden zullen zijn. Maar laten we de discussie dan nog eens voeren.
Mooi spul!quote:
Ja dat kan zeker!quote:Op maandag 27 november 2017 13:40 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Mooi spul!
Kan dat geïnstalleerd worden met lokale toplagen en sub-base constructies, bijvoorbeeld varianten met schokabsorberende materialen? Of weet je dat niet?
Ik heb laatst op een feestje gehoord dat dit ook bestaat met een verstevigende toplaag die de ondergrond tijdens intensief gebruik en bij slechte weersomstandigheden egaal en stabiel houdt. Weet niet of ik in de maling werd genomen, maar dat zou helemaal geweldig zijn, he?quote:Op maandag 27 november 2017 13:58 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja dat kan zeker!
Het kan zelfs geteeld worden voor bepaalde delen of in zodeformaat. Dit om beschadigde delen snel en eenvoudig te kunnen vervangen!
Ja klopt, dat en nóg meer! Zo is zijn de kunstgrasvezels bevestigd op een biologisch afbreekbare backing. Hierdoor ontstaat een weefsel met openingen waar de plantenwortels doorheen kunnen groeien.quote:Op maandag 27 november 2017 14:06 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik heb laatst op een feestje gehoord dat dit ook bestaat met een verstevigende toplaag die de ondergrond tijdens intensief gebruik en bij slechte weersomstandigheden egaal en stabiel houdt. Weet niet of ik in de maling werd genomen, maar dat zou helemaal geweldig zijn, he?
Klinkt als een verdomd saai feestje.....quote:Op maandag 27 november 2017 14:06 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik heb laatst op een feestje gehoord dat dit ook bestaat met een verstevigende toplaag die de ondergrond tijdens intensief gebruik en bij slechte weersomstandigheden egaal en stabiel houdt. Weet niet of ik in de maling werd genomen, maar dat zou helemaal geweldig zijn, he?
Dit was voor het snuivenquote:Op maandag 27 november 2017 14:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klinkt als een verdomd saai feestje.....
Te gek, wat kun je er nog meer over vertellen Mike? Amazing!quote:Op maandag 27 november 2017 14:22 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja klopt, dat en nóg meer! Zo is zijn de kunstgrasvezels bevestigd op een biologisch afbreekbare backing. Hierdoor ontstaat een weefsel met openingen waar de plantenwortels doorheen kunnen groeien.
Nee hoor. Dat kunnen ze alleen als het stadion van de gemeente is. En dat is lang niet altijd.quote:Op maandag 27 november 2017 11:03 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Topclubs wellicht niet, maar de gemeente kan ook eisen dat het stadion voor andere doeleinden wordt gebruikt dan alleen voetbal oftewel in algemeen belang van hun burgers.
Geen idee, heb het tabblad geslotenquote:Op maandag 27 november 2017 14:36 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Te gek, wat kun je er nog meer over vertellen Mike? Amazing!
Snap ik, maar in de meeste gevallen heeft de gemeente toch wel wat te vertellen? Althans, daar ga ik vanuit, zelfs als het stadion van een club zelf is.quote:Op maandag 27 november 2017 14:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat kunnen ze alleen als het stadion van de gemeente is. En dat is lang niet altijd.
Oooohquote:Op maandag 27 november 2017 14:43 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Geen idee, heb het tabblad gesloten
Real en Ajax schijnen dat al te hebben, al merk je daar dan weinig van in de Arenaquote:Op maandag 27 november 2017 14:55 schreef Gutanoth het volgende:
Dat hybride gras lijkt me voor elke club wel een uitkomst. Het speelt als natuurgras, maar het gras zelf wordt beschermd door de kleine hoeveelheid kunstgras polletjes er tussendoor.
De sneeuwkettingen zijn reeds besteldquote:Op maandag 27 november 2017 15:01 schreef BeamofLight het volgende:
Je weet gewoon dat als t hier 20 posts achter elkaar gaat over kunstgras we binnenkort de bandjes kunnen gaan pompen
Dat ligt al door heel Europa. Inusief het Philips stadion, of ze moeten daar weer vanaf gestapt zijn. Paar jaar terug lag het er in ieder geval.quote:Op maandag 27 november 2017 14:55 schreef Gutanoth het volgende:
Dat hybride gras lijkt me voor elke club wel een uitkomst. Het speelt als natuurgras, maar het gras zelf wordt beschermd door de kleine hoeveelheid kunstgras polletjes er tussendoor.
Dan kunnen de kleinere clubs wat mij betreft daar ook wel toe gedwongen worden. gewoon stellen dat in 2025 geen clubs met kunstgras nog worden toegelaten in de eredivisie. Speel je momenteel in de Eredivisie of heb je de doelstelling om binnen 5 jaar te promoveren, moet je zorgen voor écht gras of een hybride veld.quote:Op maandag 27 november 2017 15:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat ligt al door heel Europa. Inusief het Philips stadion, of ze moeten daar weer vanaf gestapt zijn. Paar jaar terug lag het er in ieder geval.
Een hybride mat is veel duurder dan natuurgras. Zo'n mat bestaat voor 90% uit natuurgras, wat wordt verstevigd met 10% kunstvezel.quote:Op maandag 27 november 2017 15:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dan kunnen de kleinere clubs wat mij betreft daar ook wel toe gedwongen worden. gewoon stellen dat in 2025 geen clubs met kunstgras nog worden toegelaten in de eredivisie. Speel je momenteel in de Eredivisie of heb je de doelstelling om binnen 5 jaar te promoveren, moet je zorgen voor écht gras of een hybride veld.
5 jaar is voor een voetbalclub die meespeelt in de eredivisie of in de bovenste regionen van de JL meer dan tijd genoeg om die shit op orde te krijgen.
Klopt, dat is dus een keuze die ze hebben.quote:Op maandag 27 november 2017 15:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Een hybride mat is veel duurder dan natuurgras. Zo'n mat bestaat voor 90% uit natuurgras, wat wordt verstevigd met 10% kunstvezel.
Het voelt als gewoon gras, maar is sterker bij belasting.
Akkoord, maar daarmee is het dus niet voor 'elke club een uitkomst'. Qua aanschaf en onderhoud is het duurder dan een Natuurgrasveld. Clubs die geen natuurgras kunnen betalen zullen nooit naar hybride gaan.quote:Op maandag 27 november 2017 15:25 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Klopt, dat is dus een keuze die ze hebben.
In aanschaf ben ik het met je eens, maar zou je het niet terugverdienen in het onderhoud?quote:Op maandag 27 november 2017 15:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Akkoord, maar daarmee is het dus niet voor 'elke club een uitkomst'. Qua aanschaf en onderhoud is het duurder dan een Natuurgrasveld. Clubs die geen natuurgras kunnen betalen zullen nooit naar hybride gaan.
Volgens de leveranciers is het onderhoud net zo duur. Volgens de natuurgrasleveranciers zijn er meer specialistische technieken nodig waardoor het duurder wordt.quote:Op maandag 27 november 2017 15:33 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
In aanschaf ben ik het met je eens, maar zou je het niet terugverdienen in het onderhoud?
Het lijkt me wel dat hybride velden goedkoper kunnen gaan zijn, naarmate het beter ontwikkeld gaan worden.quote:Op maandag 27 november 2017 15:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens de leveranciers is het onderhoud net zo duur. Volgens de natuurgrasleveranciers zijn er meer specialistische technieken nodig waardoor het duurder wordt.
Levensduur zou de enige methode zijn om te besparen, een goed hybrideveld zou volgens de leverancier 10 jaar mee moeten gaan, maar dat is in de praktijk ook absoluut niet zo.
Ja, dat is met alles.quote:Op maandag 27 november 2017 15:49 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het lijkt me wel dat hybride velden goedkoper kunnen gaan zijn, naarmate het beter ontwikkeld gaan worden.
Hmm ja, opzich heb je wel een punt, zodra natuurgras goedkoper kan zijn, kan hybride dat ook. Maar nooit goedkoper dan natuurgras. Maar dan moeten de "kleine" clubs maar gewoon voor normaal gras gaan.quote:Op maandag 27 november 2017 16:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, dat is met alles.
Maar vergeet niet dat die matten er stiekem ook al best lang zijn. En daarbij, in de basis blijft het een natuurmat met een toegevoegde kunsstofvezel. Daarmee is het altijd duurder dan normaal gras in aanschaf en onderhoud, omdat je er nu eenmaal niet met een standaard grasmaaier overheen kunt (enzo).
Het enige voordeel, naast de heerlijke bespeeleigenschappen, is dat het meer uren in de week belast kan worden. En dat is alleen voor de topclubs mogelijk interessant.
In Nederland is dat de discussie ook helemaal niet. Je ziet dat de kunstgrasclubjes vaak het trainingscomplex compleet wegdoen cq er geen hebben omdat bijna alles op dat ene veld kan. Aan Sparta bijvoorbeeld heeft de gemeente dat min of meer verplicht zodat ze die grond zelf konden gebruiken. Daar zit de echte kostenbesparing.quote:Op maandag 27 november 2017 15:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Akkoord, maar daarmee is het dus niet voor 'elke club een uitkomst'. Qua aanschaf en onderhoud is het duurder dan een Natuurgrasveld. Clubs die geen natuurgras kunnen betalen zullen nooit naar hybride gaan.
Klopt dat dat de discussie in Nederland niet is. Ik reageerde op iemand die in de veronderstelling was dat hybride gras voor alle clubs een oplossing zou kunnen zijn.quote:Op maandag 27 november 2017 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
In Nederland is dat de discussie ook helemaal niet. Je ziet dat de kunstgrasclubjes vaak het trainingscomplex compleet wegdoen cq er geen hebben omdat bijna alles op dat ene veld kan. Aan Sparta bijvoorbeeld heeft de gemeente dat min of meer verplicht zodat ze die grond zelf konden gebruiken. Daar zit de echte kostenbesparing.
imo zou een eredivisieclub zonder een fatsoenlijke accommodatie voor de jeugd/bvo niet eens toegelaten moeten worden tot het hoogste niveau maar de KNVB heeft dat maar een beetje laten dooretteren waardoor de weg terug moeilijk wordt.
Aspecten die op kunstgras goed geleerd kunnen worden, zijn de aspecten alleen op kunstgras. Je weet wel, een grasmat dat alleen in Nederland voorkomt. Een jeugdspeler dat een goede passing zou hebben, zou op normaal gras dat niet tot slecht kunnen uitvoeren alleen al door het snelheidsverschil.quote:Op maandag 27 november 2017 16:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klopt dat dat de discussie in Nederland niet is. Ik reageerde op iemand die in de veronderstelling was dat hybride gras voor alle clubs een oplossing zou kunnen zijn.
Verder ben ik het met je eens. Goed opleiden van jeugd is de essentie van een goede toekomst. Dat geldt voor alles en dus ook voor voetbal. Overigens kan kunstgras daarin wel een rol spelen, omdat sommige technische aspecten van het spel prima op kunstgras geleerd kunnen worden en je op die manier de 'echte' velden minder hoeft te belasten. Ook is het trainen onder verschillende omstandigheden op een kunstmat goed na te bootsen, waardoor spelers beter leren anticiperen op een vreemde mat.
Maar het gaat fout wanneer inderdaad het complete gras verdwijnt om redenen die bij een serieuze voetbalclub niet zouden mogen bestaan. Toch ben ik er van overtuigd dat kunstgras de toekomst gaat zijn, omdat er nu eenmaal een moment gaat komen dat kunstgras en echt gras qua speeleigenschappen niet meer van elkaar te onderscheiden zijn. En gedurende dat traject komt er vanzelf een moment waar de voordelen, ook voor de topclubs, gaan opwegen tegen de nadelen.
Dode spel situaties kun je prima trainen op kunstgras, om maar wat te noemen. Daarbij is ook niet elke natuurmat even snel en kan het trainen op extreme ondergronden je ook leren om te anticiperen op verschillen.quote:Op maandag 27 november 2017 17:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Aspecten die op kunstgras goed geleerd kunnen worden, zijn de aspecten alleen op kunstgras. Je weet wel, een grasmat dat alleen in Nederland voorkomt. Een jeugdspeler dat een goede passing zou hebben, zou op normaal gras dat niet tot slecht kunnen uitvoeren alleen al door het snelheidsverschil.
Alsjeblieft zeg, laten we dat vooral even niet gaan doen. Ik heb niks tegen die man die verder een grote naam is binnen de vereniging Ajax natuurlijk, maar je kunt hem gewoon niet serieus nemen met de uitspraken van pak hem beet de laatste 5/6 jaar. Spreekt louter uit emotie, wat verder prima is. Maar dat hoeft wat mij betreft geen landelijk podium te hebben. Zoals je zelf al zegt; leuk voor op een verjaardag (typisch zo'n oom die je niet laat uitpraten zei je inderdaad).quote:Op dinsdag 28 november 2017 10:11 schreef Ciscus het volgende:
Tovh vind ik die Swart wel vermakelijk, het is natuurlijk zo gekleurd als wat allemaal.
Als die verdediger de bal niet had geraakt had Luuk gescoord. Hij vergeet ook het verkeerd toepassen van de voordeelregel van Nijhuis gemakshalve. Ik vind het geen seniele ouwe vent, maar meer zo'n oom die jou niet laat uitpraten en niet luistert. Ze moeten hem eens bij Voetbal Inside uitnodigen.
'wie schrijft die blijft'-principe. Deze tekst/ cover gaat nooit verloren, no worries.quote:Op dinsdag 28 november 2017 12:58 schreef Lemming22 het volgende:
[ afbeelding ]
Verdomme, nu kunnen we dat artikel nooit meer aanhalen.
Ik zie nu pas dat 'op alle fronten' textje staanquote:Op dinsdag 28 november 2017 12:58 schreef Lemming22 het volgende:
[ afbeelding ]
Verdomme, nu kunnen we dat artikel nooit meer aanhalen.
Het kan opzich ook best eindigen in een kampioenschap weet je.quote:Op woensdag 29 november 2017 13:53 schreef JaafkeEHV het volgende:
PSV verloor 7 van de laatste 108 duels in de eredivisie. De 108 wedstrijden daarvoor leverden liefst 28 nederlagen op.
Voor mijn gevoel gaat het allemaal wat minder dan dit, maar kan ook aan mijn gevoel liggen.
Eigenlijk kan dit seizoen alleen maar in drama eindigen..
En dat hoop ik ook vurig op. alles behalve dat zou teleurstellend zijn gezien de voorsprong.quote:Op woensdag 29 november 2017 14:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het kan opzich ook best eindigen in een kampioenschap weet je.
Je moet de berichten van grrrrrr en Scarface88 overslaan. Dan krijg je een beter beeld van de werkelijkheid.quote:Op woensdag 29 november 2017 13:53 schreef JaafkeEHV het volgende:
Voor mijn gevoel gaat het allemaal wat minder dan dit, maar kan ook aan mijn gevoel liggen.
Wees gewoon blij met de punten, moedig je team aan en stop met kniezen.quote:Op woensdag 29 november 2017 13:53 schreef JaafkeEHV het volgende:
PSV verloor 7 van de laatste 108 duels in de eredivisie. De 108 wedstrijden daarvoor leverden liefst 28 nederlagen op.
Heb er ergens ook wel bewondering voor dat je je post begin met zo'n indrukwekkende statistiek om vervolgens te eindigen met 'kan enkel in mineur eindigen'. Bijzonder.quote:Op woensdag 29 november 2017 15:11 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Wees gewoon blij met de punten, moedig je team aan en stop met kniezen.
Cocu had een moeizame start destijds voor de winterstop, in zijn eerste seizoen.quote:Op woensdag 29 november 2017 13:53 schreef JaafkeEHV het volgende:
PSV is al kampioen,toen Lozano al binnen was..quote:Op woensdag 29 november 2017 13:53 schreef JaafkeEHV het volgende:
Martina deed het daar toch vrij aardig. In dat geval vertrekt Arias dus...quote:Op woensdag 29 november 2017 20:57 schreef PSVCL het volgende:
Brands aanwezig in Liverpool, bij Everton - West ham'
Waarschijnlijk voor Martina
Zou het niet weten, volgens de commentator zat ie daar voor Martina of Klaassen,hij kan ook onzin pratenquote:Op woensdag 29 november 2017 21:01 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Martina deed het daar toch vrij aardig. In dat geval vertrekt Arias dus...
Klaassen, alsof dat ooit gaat gebeurenquote:Op woensdag 29 november 2017 21:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zou het niet weten, volgens de commentator zat ie daar voor Martina of Klaassen,hij kan ook onzin praten
Martina is volgens mij een rechtsback (sowieso rechtsbenig), maar vanavond stond hij links.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zou het niet weten, volgens de commentator zat ie daar voor Martina of Klaassen,hij kan ook onzin praten
Omg een extra Brenet!quote:Op woensdag 29 november 2017 23:13 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Martina is volgens mij een rechtsback (sowieso rechtsbenig), maar vanavond stond hij links.
Haha, exact.quote:
Doet me eraan denken, zo even motd checken.quote:Op woensdag 29 november 2017 23:17 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Haha, exact.
Maar geen idee of hij daar vaker heeft gestaan, zat net heel even Everton - West Ham Utd (4-0) te kijken.
Ik doelde vooral op zijn leeftijd en 0 doorverkoopwaarde. Daarbij vind ik hem niet van dusdanig niveau of mentaliteit dat dat compenseert.quote:Op donderdag 30 november 2017 07:15 schreef Lyrebird het volgende:
Hij komt uit de jeugd van Feyenoord.
http://www.transfermarkt.co.uk/cuco-martina/profil/spieler/91251
Die vertrekt naar Brentford of Midjetland. Daar zijn ze dol op statistieken.quote:Op woensdag 29 november 2017 20:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV is al kampioen,toen Lozano al binnen was..
Cocu heeft nu hoogste winstpercentage van alle ervaren trainers ooit in eredivisie
29 november 2017 ED
Phillip Cocu heeft inmiddels een winstpercentage in de eredivisie van maar liefst 73,2%. Geen enkele trainer die meer dan 75 duels heeft geleid in de eredivisie doet dat hem na. Met de zege op Excelsior passeerde hij de leider van de ranglijst Guus Hiddink.
Topcoach
Bij Brentford en Midtjylland zijn die mensen allang weer weg, makker.quote:Op donderdag 30 november 2017 11:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die vertrekt naar Brentford of Midjetland. Daar zijn ze dol op statistieken.
Precies, maar misschien verkopen ze Arias in de zomer en huren ze Martina dan een half seizoen omdat ze in de zomer een jonge klasbak als rechtsback halen...Prima dan.quote:Op donderdag 30 november 2017 07:45 schreef Scarface88 het volgende:
Zal voor de Eredivisie wel prima bruikbaar zijn maar 0,0 doorverkoopwaarde en gaat je niet naar een hoger niveau tillen.
Zolang hij maar niet in de winterstop vertrekt.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Klaassen, alsof dat ooit gaat gebeuren![]()
Arias zijn vertrek lijkt me wel vast te staan na dit seizoen natuurlijk.
quote:PSV in verband gebracht met belangstelling voor jonge Argentijnse spits Romero
Op Twitter doen geruchten de ronde over belangstelling van PSV voor een jonge Argentijnse spits Maximiliano Romero. Oorsprong van de geruchten lijkt de Argentijnse journalist Agustin Sileo te zijn. De 18-jarige spits komt momenteel uit voor Vélez Sarsfield. VfB Stuttgart heeft al een eerste bod uitgebracht, dat is afgewezen. Volgens de berichten bereidt PSV een bod voor. De zaakwaarnemer van de spits is momenteel in Europa voor onderhandelingen.
http://psv.netwerk.to/nie(...)20spits%20Romero.php
Standaard aankoop idd.quote:Op donderdag 30 november 2017 15:54 schreef Doublepain het volgende:
Mijn favo FM spits aankoop god
[..]
Lijkt me een bijzondere aankoop inderdaad, of Luuk/Loca moet in de winter vertrekken.quote:Op donderdag 30 november 2017 15:57 schreef Lyrebird het volgende:
Hebben we niet genoeg spitsen? Of gaan die met de winterstop als warme broodjes over de toonbank? Je zou denken er juist achterin versterking nodig is.
Locadia zie ik geen spits meer worden, hij rendeert beter op de flank. En Luuk mag waarschijnlijk voor 4 a 5 miljoen wel weg.quote:Op donderdag 30 november 2017 16:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lijkt me een bijzondere aankoop inderdaad, of Luuk/Loca moet in de winter vertrekken.
Dat Lammers niveautje te kort komt is mij wel duidelijk en daarachter heb je niet zo veel lopen. Vooral flankspelers in Jong.
Lijkt me onzin...quote:Op donderdag 30 november 2017 15:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie bij PSV speelt FM, denk je? Cocu, Brands, Gerbrands, Rip, Feskens of Vroomans. Of zal Berry ze tippen?quote:Op donderdag 30 november 2017 15:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niemand houdt van betweters Stijn.quote:Op donderdag 30 november 2017 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Brentford en Midtjylland zijn die mensen allang weer weg, makker.
Piroe en Malen. Al kan die laatste ook op de flank.quote:Op donderdag 30 november 2017 16:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lijkt me een bijzondere aankoop inderdaad, of Luuk/Loca moet in de winter vertrekken.
Dat Lammers niveautje te kort komt is mij wel duidelijk en daarachter heb je niet zo veel lopen. Vooral flankspelers in Jong.
Volgens mij roerden ze met een staafje in hun koffie en dan wezen ze aan of een speler wel of niet geschikt is; helpt natuurlijk niet.quote:Op donderdag 30 november 2017 19:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niemand houdt van betweters Stijn.
quote:Op donderdag 30 november 2017 15:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die zijn nog lang niet zo ver dat ze tweede spits kunnen zijn, lijkt me.quote:Op donderdag 30 november 2017 19:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Piroe en Malen. Al kan die laatste ook op de flank.
Waarom denk je dat Brands in Liverpool was?quote:Op donderdag 30 november 2017 19:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]lijkt me onzin want er is gewoon geen budget voor
Ik denk oprecht niet dat Piroe minder is dan Lammers.quote:Op donderdag 30 november 2017 21:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die zijn nog lang niet zo ver dat ze tweede spits kunnen zijn, lijkt me.
Het zal elkaar weinig uitmaken, maar ik vind Lammers dan ook gewoon niet goed genoeg als vervanger van een eerste spits.quote:Op donderdag 30 november 2017 22:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk oprecht niet dat Piroe minder is dan Lammers.
Toch zijn er wel voorbeelden van spelers die er op geen enkel vlak positief uitschoten maar ze wel makkelijk in het mandje legden. Ik denk dat Lammers vooral een intelligente speler is en dat hij net voldoende techniek en drive heeft om het prima te doen in ons eerste.quote:Op vrijdag 1 december 2017 11:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het zal elkaar weinig uitmaken, maar ik vind Lammers dan ook gewoon niet goed genoeg als vervanger van een eerste spits.
Als de Jong verkocht wordt, dan heb je gewoon geen tweede spits. Sterker nog, dan heb je eigenlijk niet eens een eerste spits. Ik mag toch hopen dat Brands ook snapt dat Lammers gewoon maximaal niveau Heerenveen is.
Kan me niet voorstellen dat er geld voor is.quote:Op vrijdag 1 december 2017 11:43 schreef Ciscus het volgende:
De Romero- geruchten trouwens, waar rook is...
Noujah laat Lammers gewoon een jaartje consequent invallen/spelen en we zullen dan wel zien of ie het gewenste niveau van PSV is.quote:Op vrijdag 1 december 2017 11:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het zal elkaar weinig uitmaken, maar ik vind Lammers dan ook gewoon niet goed genoeg als vervanger van een eerste spits.
Als de Jong verkocht wordt, dan heb je gewoon geen tweede spits. Sterker nog, dan heb je eigenlijk niet eens een eerste spits. Ik mag toch hopen dat Brands ook snapt dat Lammers gewoon maximaal niveau Heerenveen is.
Voor Lammers geldt nog veel meer dan voor Bergwijn: die moet nú grote stappen gaan maken om nog ooit uit te groeien tot onbetwist basismateriaal.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noujah laat Lammers gewoon een jaartje consequent invallen/spelen en we zullen dan wel zien of ie het gewenste niveau van PSV is.
Hij moet niks, laat hem lekker nog rustig komen ipv dat druk zetten op jonge spelers om er meteen te staanquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor Lammers geldt nog veel meer dan voor Bergwijn: die moet nú grote stappen gaan maken om nog ooit uit te groeien tot onbetwist basismateriaal.
Tja, hij is nu 20, als je dan een carrière in het eerste ambieert zal er toch zo zoetjes aan gepresteerd moeten gaan worden.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij moet niks, laat hem lekker nog rustig komen ipv dat druk zetten op jonge spelers om er meteen te staan
Van Nistelrooy speelde op die leeftijd nog bij FC Den Bosch. En dat is qua type speler helemaal niet zo'n ander soort voetballer.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, hij is nu 20, als je dan een carrière in het eerste ambieert zal er toch zo zoetjes aan gepresteerd moeten gaan worden.
Voor hemzelf zou verhuur de beste optie zijn lijkt me. Of dat voor de club zo handig is is dan weer een tweede.
Dat is zo, maar Ruudje maakte vanaf die leeftijd ineens reuzesprongen. De noodzaak daarvan begint bij Lammers (en Bergwijn) steeds groter te worden. De tijd dringt gewoon voor ze.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Van Nistelrooy speelde op die leeftijd nog bij FC Den Bosch. En dat is qua type speler helemaal niet zo'n ander soort voetballer.
Ik ben tot nu toe ook niet dolenthousiast over hem, ook niet toen hij vorig seizoen een kleine hype was in PSV-kringen.quote:Toch zie ik het gewoon niet in Lammers, misschien dat heel veel trainen met van Nistelrooy hem nog een niveau hoger kan brengen, maar hij mist de scherpte, techniek en behendigheid die bij dit type spits het verschil maken tussen Jupiler League en Champions League.
Maar een speler, zeker een spits, afschrijven omdat hij met 20 jaar nog niet in het eerste speelt, is echt te voorbarig.
Bizar, normaal sta jij altijd het eerst te springen wanneer er een zonnestraaltje door de wolken heen drijgt te breken.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is zo, maar Ruudje maakte vanaf die leeftijd ineens reuzesprongen. De noodzaak daarvan begint bij Lammers (en Bergwijn) steeds groter te worden. De tijd dringt gewoon voor ze.
[..]
Ik ben tot nu toe ook niet dolenthousiast over hem, ook niet toen hij vorig seizoen een kleine hype was in PSV-kringen.
Is het weer afzeik-o'clock?quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bizar, normaal sta jij altijd het eerst te springen wanneer er een zonnestraaltje door de wolken heen drijeigt te breken.
Zou een nog grotere prestatie zijn dan Lozano, mochten ze die binnenharken. Vraagprijs nu al 10 miljoen en tegen de tijd dat het transfertijd is, ligt dat op 15. Kan misschien met veel kunst en vliegwerk en hoge doorverkoop, maar dan nog hebben ze het geld niet in de winter.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ként iemand die Romero waar PSV achter aan zou zitten eigenlijk een beetje?
Dan zou er idd een speler of twee eerst verkocht moeten worden.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zou een nog grotere prestatie zijn dan Lozano, mochten ze die binnenharken. Vraagprijs nu al 10 miljoen en tegen de tijd dat het transfertijd is, ligt dat op 15. Kan misschien met veel kunst en vliegwerk en hoge doorverkoop, maar dan nog hebben ze het geld niet in de winter.
Zeker niet omdat de prioriteit nog altijd bij een linksback ligt.
Ik weet niet meer wie het was (Langeler, Jansen?) en waar ik het las, maar een tijdje geleden las ik juist de claim dat Lammers juist geprezen werd om zijn techniek. En die ene goal tegen FC Eindhoven barstte toch ook wel van de techniek en behendigheid. Maargoed, ik volg hem niet goed genoeg bij Jong PSV, dus misschien is het een gevalletje één zwaluw maakt nog geen zomer.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Van Nistelrooy speelde op die leeftijd nog bij FC Den Bosch. En dat is qua type speler helemaal niet zo'n ander soort voetballer.
Toch zie ik het gewoon niet in Lammers, misschien dat heel veel trainen met van Nistelrooy hem nog een niveau hoger kan brengen, maar hij mist de scherpte, techniek en behendigheid die bij dit type spits het verschil maken tussen Jupiler League en Champions League.
Maar een speler, zeker een spits, afschrijven omdat hij met 20 jaar nog niet in het eerste speelt, is echt te voorbarig.
Ik vind hem technisch niet bijzonder hoor. Beetje Locadia niveau.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:34 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het was (Langeler, Jansen?) en waar ik het las, maar een tijdje geleden las ik juist de claim dat Lammers juist geprezen werd om zijn techniek. En die ene goal tegen FC Eindhoven barstte toch ook wel van de techniek en behendigheid. Maargoed, ik volg hem niet goed genoeg bij Jong PSV, dus misschien is het een gevalletje één zwaluw maakt nog geen zomer.
nou nou nou nouquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind hem technisch niet bijzonder hoor. Beetje Locadia niveau.
Nee maar als hij voor psv zou gaan spelen dan weet ik wel weer wat jouw mening over hem is.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
'Vast niet goed genoeg voor de top, want al 18 jaar en nog geen minuten in de basis bij Barcelona.'quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Nee maar als hij voor psv zou gaan spelen dan weet ik wel weer wat jouw mening over hem is.
Ja ik ken hem, scoort aan de lopende band..quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe 'bekend' is PSV daar in de US?quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:59 schreef Scarface88 het volgende:
Heb er een goed gevoel over dit weekend tegen Sparta jongens.
ze kennen alleen cruijffquote:Op zaterdag 2 december 2017 00:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe 'bekend' is PSV daar in de US?
Sure??quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:59 schreef Scarface88 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:59 schreef Scarface88 het volgende:
Niemand kijkt Europees voetbal of "soccer" zoals ze het hier noemen. Als ik t over ons voetbal heb is de standaard reactie "thats not real football!"quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe 'bekend' is PSV daar in de US?
Dat is waar. Zou zomaar mis kunnen gaan dit weekend.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
Kan alleen nog maar tegenvallen nu dus
Heel even buiten alles om hoor. Maar ik heb een tijdje in San Diego gewoond. En ik herken wel wat je zegt. But still.... handegg, baseball, noem maar op. Het blijven geweldige sporten, alleen op een heel ander niveau. Zij vinden voetbal te sloom. Er wordt te weinig gescoord. Fuck it johquote:Op zaterdag 2 december 2017 00:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Niemand kijkt Europees voetbal of "soccer" zoals ze het hier noemen. Als ik t over ons voetbal heb is de standaard reactie "thats not real football!"Dat hand egg spel van hun wat ze football noemen is niet om aan te gluren en elke 2 minuten een reclame break.
Ik zeg altijd dat ons voetbal schaken is en hun football dammen. Vind ik best een goede vergelijking en daar zijn ze t meestal wel mee eens. Ik kan wel van hand egg genieten tijdens de superbowl maar dat is meer de hele hype er omheen. College football snap ik echt helemaal niks van wat daar zo leuk aan is. Maar is enorm populair. Ik weiger ons voetbal soccer te noemen trouwens. Het is footballquote:Op zaterdag 2 december 2017 04:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heel even buiten alles om hoor. Maar ik heb een tijdje in San Diego gewoond. En ik herken wel wat je zegt. But still.... handegg, baseball, noem maar op. Het blijven geweldige sporten, alleen op een heel ander niveau. Zij vinden voetbal te sloom. Er wordt te weinig gescoord. Fuck it joh
Ik vind de vergelijking schaken - mens erger je niet eigenlijk treffender, maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 2 december 2017 05:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ons voetbal schaken is en hun football dammen. Vind ik best een goede vergelijking en daar zijn ze t meestal wel mee eens. Ik kan wel van hand egg genieten tijdens de superbowl maar dat is meer de hele hype er omheen. College football snap ik echt helemaal niks van wat daar zo leuk aan is. Maar is enorm populair. Ik weiger ons voetbal soccer te noemen trouwens. Het is football
Hoe is San Diego? Daar ga ik in januari voor een paar weken naartoe.
Juist door College football raakte ik verknocht aan american football. Ik weet niet welke Amerikaanse zender het was, maar er werden regelmatig wedstrijden van Notre Dame uitgezonden in het standaard Nederlandse zenderpakket.quote:Op zaterdag 2 december 2017 05:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
College football snap ik echt helemaal niks van wat daar zo leuk aan is. Maar is enorm populair. Ik weiger ons voetbal soccer te noemen trouwens. Het is football
Nee dit zijn de inhoudelijke posts waar iedereen op zit te wachten.quote:
Ok.quote:Op zaterdag 2 december 2017 08:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee dit zijn de inhoudelijke posts waar iedereen op zit te wachten.![]()
Ben je ongesteld ofzo?
Nou de wedstrijd van morgen, ik verwacht gewoon 3 punten zonder problemen.
Wat gaan we volgens jou doen tegen Sparta zonnestraaltje van me?quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Nee maar als hij voor psv zou gaan spelen dan weet ik wel weer wat jouw mening over hem is.
Kut jinxquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:59 schreef Scarface88 het volgende:
Scar heeft gewoon gelijk, walkover, 8-0, dit dat.quote:
Lozano ook, bij alle Tex-mex restaurantsquote:
Ik ben wel fan van de Amerikaanse sporten. Zeker vanwege de hele happening eromheen ook eigenlijk. Maar ik stem er nog steeds regelmatig op af. Maar je merkt wel dat voetbal in de USA ook aan populariteit toeneemt iig.quote:Op zaterdag 2 december 2017 05:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ons voetbal schaken is en hun football dammen. Vind ik best een goede vergelijking en daar zijn ze t meestal wel mee eens. Ik kan wel van hand egg genieten tijdens de superbowl maar dat is meer de hele hype er omheen. College football snap ik echt helemaal niks van wat daar zo leuk aan is. Maar is enorm populair. Ik weiger ons voetbal soccer te noemen trouwens. Het is football
Hoe is San Diego? Daar ga ik in januari voor een paar weken naartoe.
Tegen dit Twente geloof ik eerder in een tweede 0-8 dan dat Ajax er punten verliest.quote:Op zaterdag 2 december 2017 16:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar om even on-topic te blijven.. ik denk dat we gaan winnen morgen. 7-1 will do. Zometeen eerst even Ajax checken. Puntverlies zou een welkome meevallert zijn
Eens ja. Ajax heeft een perfect schema om uit hun dip te komen met NAC, Roda en daarna Twente. Helaas voor ons begint Ajax altijd te draaien als wij er tegen moeten spelen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 18:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tegen dit Twente geloof ik eerder in een tweede 0-8 dan dat Ajax er punten verliest.
Ik droom altijd de meest idiote scenario's als het over voetbal gaat, 10-0 overwinningen, kampioenschappen op bizarre wijzes winnen en verliezen, grote namen die ineens bij ons voetballen, onbekende supertalenten etc etc.quote:Op zaterdag 2 december 2017 18:26 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb gedroomd dat het 5-0 werd, dus bij deze.
Wat een gelul, zet je bril eens af joh.quote:Op zaterdag 2 december 2017 19:22 schreef Mr.Maul het volgende:
Onze concurrent komt zoals gewoonlijk weer enorm goed weg
Twente heeft twee honderd procent kansen gehad ter informatie. Daarnaast haalde Ajax daarnet drie keer de bal van de lijn waarvan die van Veltman toch verdacht veel op hands leek.quote:Op zaterdag 2 december 2017 19:23 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wat een gelul, zet je bril eens af joh.
Allebei een 100% kans gemist en Twente had gewoon rood moeten hebben.
Als we morgen winnen lach ik bij een nederlaag in Amsterdam nogquote:Op zaterdag 2 december 2017 20:24 schreef Scarface88 het volgende:
3-3 Twente - Ajax
Als we morgen en volgende week winnen staan we 13 punten los haha.
Met 10 punten voorsprong naar Amsterdamquote:Op zaterdag 2 december 2017 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als we morgen winnen lach ik bij een nederlaag in Amsterdam nog
Nou, eerst morgen maar eens winnen. Ik heb er geen goed gevoel over.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:24 schreef Scarface88 het volgende:
3-3 Twente - Ajax
Als we morgen en volgende week winnen staan we 13 punten los haha.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou, eerst morgen maar eens winnen. Ik heb er geen goed gevoel over.
"Dit was de kampioenswedstrijd!"quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:33 schreef FL_Freak het volgende:
Inb4 felicitaties met het kampioenschap.
PSV straalt ook veel meer vertrouwen uit.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:41 schreef Scarface88 het volgende:
Heerlijke reacties op Ajaxshowtime. Ze doen het allemaal al in de broek voor PSV volgende week.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou, eerst morgen maar eens winnen. Ik heb er geen goed gevoel over.
Goed onderbouwd zeg!quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:54 schreef mrbombastic het volgende:
Echt bizar hoeveel geluk PSV dit seizoen heeft. Naast dat ze zelf door de KNBB bevoordeeld worden, wordt hun naaste concurrent keer op keer benadeeld.
Huilie huiliequote:Op zaterdag 2 december 2017 23:54 schreef mrbombastic het volgende:
Echt bizar hoeveel geluk PSV dit seizoen heeft. Naast dat ze zelf door de KNBB bevoordeeld worden, wordt hun naaste concurrent keer op keer benadeeld.
Klopt wel gewoon. Als hij Veltman gewoon rood had gegeven had hij niet mee mogen doen tegen PSV. Dan was Ajax toch een stuk beter af geweest. Best lucky voor ons dusquote:
KNBB?quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:54 schreef mrbombastic het volgende:
Wie ben jij?quote:Op zondag 3 december 2017 00:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt wel gewoon. Als hij Veltman gewoon rood had gegeven had hij niet mee mogen doen tegen PSV. Dan was Ajax toch een stuk beter af geweest. Best lucky voor ons dus
U, bedoel je.quote:
De B van Boeren natuurlijkquote:Op zondag 3 december 2017 00:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
KNBB?
En wie is er nu benadeeld?
quote:Op zondag 3 december 2017 00:21 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
De B van Boeren natuurlijk![]()
"Cadeautje
PSV leek na rust opnieuw op rozen te zitten, nadat Marco van Ginkel een penalty benutte. Scheidsrechter Higler beoordeelde als enige in het stadion een situatie waarbij Steven Bergwijn betrokken was als een overtreding. Van Ginkel benutte het cadeautje"
Ajax-Utrecht
"In de zesde minuut was het wel raak. Labyad mocht juichen omdat scheidsrechter Björn Kuipers en zijn assistenten niet zagen dat Kerk buitenspel stond voordat hij de doelpuntenmaker aanspeelde."
"Dennis Higler is de gebeten hond bij de Ajax-fans, nadat hij FC Twente-verdediger Jos Hooiveld tot twee keer toe verzuimde een rode kaart te geven. Eerst na een charge op Justin Kluivert en vervolgens na een te late tackle op Hakim Ziyech. Een belangrijke beslissing, want in de slotfase pakte FC Twente met tien man een punt"
Hugo Borst is me al voor geweestquote:Op zondag 3 december 2017 00:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
Je zou journalist moeten worden.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:54 schreef mrbombastic het volgende:
Kluivert maakt een hattrick in eigen huis tegen de nummer laatst , de media praat er een week vol lof over..inclusief Frenkiequote:Op zondag 3 december 2017 01:57 schreef Scarface88 het volgende:
Als PSV wint is het altijd geluk en als Ajax wint is het afgedwongen...
Calimeroquote:Op zondag 3 december 2017 02:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kluivert maakt een hattrick in eigen huis tegen de nummer laatst , de media praat er een week vol lof over..inclusief Frenkie
Locadia scoort een hattrick in en tegen Utrecht, slecht verdedigd ,niks te zoeken in oranje,geluk
Zielig gelul van je. Locadia kan er geen reet van.quote:
Klopt ,al zijn goals zijn geluk .quote:Op zondag 3 december 2017 02:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zielig gelul van je. Locadia kan er geen reet van.
Niet allemaal, maar een groot talent kun je het toch ook weer niet noemen of wel?quote:Op zondag 3 december 2017 02:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt ,al zijn goals zijn geluk .
Net als de winst partijen en kampioenschappen van PSV.
Allemaal geluk
Wat bedoel je precies?quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:54 schreef mrbombastic het volgende:
Werk je inmiddels?quote:Op zondag 3 december 2017 03:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
tuurlijk
[..]
Laat hem maar even uitrazen. Het ligt vooral niet aan zijn eigen club
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |