SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup en de website hebben kuren.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Dat gaat een tijdje duren. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
Aangezien het R49 DJ-rooster op het moment niet te zien is, melden we het in het topic wanneer er een DJ gaat draaien. Dat gaat dus gewoon door zoals normaal, het is alleen niet direct zichtbaar. Excuses voor het ongemak.Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
Ik ken het alleen maar van Meltingquote:Op zaterdag 25 november 2017 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken Schrobbeler van naam. Nooit gehad
dat kun je nooit onthouden?quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:47 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik heb al 4 keer de rondleiding gedaan daar.
Na de rondleiding krijg je 3 of 4 borreltjes.
Niet aan beginnenquote:Op zaterdag 25 november 2017 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken Schrobbeler van naam. Nooit gehad
quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dat kun je nooit onthouden?
Nee.... dus ik moet steeds terug.quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dat kun je nooit onthouden?
Dan heb jij meer zeker?quote:
tis een verslavingquote:
Piljnlijk voor Melting deze uitspraakquote:
quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
Piljnlijk voor Melting deze uitspraak
quote:
Ik ben altijd lief.quote:
Ik wil dat graag gelovenquote:
Mijn broer heeft het wel eens in huis, maar ik heb me er nooit aan durven wagenquote:Op zaterdag 25 november 2017 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het alleen maar van Melting
Ik weet het.... het is jammer dat de 2 uur alweer voorbij zijn.quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:59 schreef livelink het volgende:
Te laat voor een verzoekje![]()
Maar toch bedankt, DJ_Vout.
Jij succes zo meteenquote:Op zaterdag 25 november 2017 22:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Dank voor de voute platen
dank uquote:
als PSV morgen maar geen voutjes maakt !quote:
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
als PSV morgen maar geen voutjes maakt !
moet jij niet slapen of zo ?quote:
Melting leuk dat je er bentquote:
Ja.... ik heb Vout aan de kant geschoven.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Melting leuk dat je er bent
Neem jij er dan ook eentjequote:
Hell yeaquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:07 schreef Melting het volgende:
Broertje is weer van de scheurende gitaren?
Dat zei mijn broertje ook al.quote:
Zo laat nog?quote:
ga je dan niet stuiteren ?quote:
Ja hoor, dan slaap ik zo nog wel gewoon. Ik drink wel vaker koffie na 23 uurquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo laat nog?
Slaap je zo meteen dan nog wel?
Dat deed ik toch al, door DJ Voutquote:
quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hoor, dan slaap ik zo nog wel gewoon. Ik drink wel vaker koffie na 23 uur
[..]
Dat deed ik toch al, door DJ Vout
had je trouwens nog 'n kaartje kunnen scoren Iron Maiden ?quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:13 schreef just me het volgende:
[..]
had je trouwens nog 'n kaartje kunnen scoren Iron Maiden ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:15 schreef Bos81 het volgende:
Morgen naar een museum. Onder andere om daar te tekenenOh, vertel eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:15 schreef Bos81 het volgende:
Morgen naar een museum. Onder andere om daar te tekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaf om je eigen werk daar te zien, lijkt me.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Net 1 keertje.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:16 schreef Bos81 het volgende:
Zit er bij jullie ook een andere stream tussendoor??
Het is muziek van VOut nu. Die met de tamponnen in de orenquote:
Ik hoor Led Zeppelin.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is muziek van VOut nu. Die met de tamponnen in de oren
Ik teken iedere woensdag al bij dagbesteding vanuit de GGZE. Die zitten dit weekend te werken in een museum hier in de stad. Van sommige deelnemers (100+) is er werk uitgekozen om daar te exposeren (iig dit weekend). Ook werk van mij dusquote:
Ik ook, maar af en toe kwam die muziek er door. Nu lijkt het voorbij.quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik teken iedere woensdag al bij dagbesteding vanuit de GGZE. Die zitten dit weekend te werken in een museum hier in de stad. Van sommige deelnemers (100+) is er werk uitgekozen om daar te exposeren (iig dit weekend). Ook werk van mij dus
Omdat er zoveel deelnemers zijn is de ene groep vandaag geweest en morgen de andere, waartoe ik behoor
tofquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik teken iedere woensdag al bij dagbesteding vanuit de GGZE. Die zitten dit weekend te werken in een museum hier in de stad. Van sommige deelnemers (100+) is er werk uitgekozen om daar te exposeren (iig dit weekend). Ook werk van mij dus
Omdat er zoveel deelnemers zijn is de ene groep vandaag geweest en morgen de andere, waartoe ik behoor
Volgens mij zijn dat afkickverschijnselenquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is muziek van VOut nu. Die met de tamponnen in de oren
quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat lijkt me best bijzonderquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij niet was een bootleg uit 1991quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:25 schreef Bos81 het volgende:
Is dit eigenlijk nog met Cliff BUrton in de gelederen??
Nee, toen was ie al een jaar of 5 doodquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Volgens mij niet was een bootleg uit 1991
quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:36 schreef Bos81 het volgende:
Mensen die denken dat dit een Satan-aanbid nummer is![]()
![]()
quote:
tuurlijk die mag niet ontbrekenquote:
quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
tuurlijk die mag niet ontbreken
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
tuurlijk die mag niet ontbreken
slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:51 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
tijd voor mij om te gaan slapen
en...broertje, vaker draaiendank je wel
Daar houd ik je aan.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
zal ik nu echt doen
Goed plan wel.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
zal ik eerst een half uurtje doorgaan ?
quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
quote:
Robquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:58 schreef robdriessen het volgende:
Kan iemand mij even de streamgegevens doorsturen? Ben al mijn instellingen kwijt
Heb je die dan nog?quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:58 schreef robdriessen het volgende:
Kan iemand mij even de streamgegevens doorsturen? Ben al mijn instellingen kwijt
Staat toch gewoon in de OP??quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:58 schreef robdriessen het volgende:
Hallo Robquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:58 schreef robdriessen het volgende:
Heb je nog plek voor een Bowie nummer?quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Te laat! Ik draaide daarstraks Meet her at the carnavalsparade speciaal voor jou.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is weer thuis, schakelt in en hoort nog muziek
Smaakvolle keuzequote:Op zondag 26 november 2017 00:00 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Te laat! Ik draaide daarstraks Meet her at the carnavalsparade speciaal voor jou.
altijd komt na georgequote:Op zondag 26 november 2017 00:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heb je nog plek voor een Bowie nummer?When The World Falls Down <3
quote:Op zondag 26 november 2017 00:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
altijd komt na george
wat?quote:
Magic Dance blijft legendarischquote:Op zondag 26 november 2017 00:09 schreef ToT het volgende:
[..]
De liedjes in die film waren echt zo random he!
Dat absoluut!quote:Op zondag 26 november 2017 00:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Magic Dance blijft legendarisch
quote:Op zondag 26 november 2017 00:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Magic Dance blijft legendarisch
Inderdaad. Chilly Down hebben we het maar even niet over.quote:
Ik ga nu uit de toon vallen en de reeks doorbrekenquote:Op zondag 26 november 2017 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
Leuk trouwens, al die Sinterklaas-UI's
Dat ze vorige week maar hadden gewonnen.quote:
Ik heb ook geen SInt-UI.. Wel een kerst UI, maar die komt pas na 5 dec te voorschijnquote:Op zondag 26 november 2017 00:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga nu uit de toon vallen en de reeks doorbreken
Willem II weer een puntje vanavondquote:Op zondag 26 november 2017 00:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat ze vorige week maar hadden gewonnen.
Met een beetje fantasie zien we linksonder een omgekeerde mijterquote:Op zondag 26 november 2017 00:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga nu uit de toon vallen en de reeks doorbreken
Ik zie het, jaquote:Op zondag 26 november 2017 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met een beetje fantasie zien we linksonder een omgekeerde mijter
Nee, helaas. Maar tot dusver heeft PEC alleen nog maar verloren van PSV en Ajax; bepaald geen schande. Ze zijn na PSV zelfs de ploeg met de minste nederlagen.quote:
goodnightquote:
Welterusten en veel plezier morgen.quote:
hoe oud is zequote:Op zondag 26 november 2017 00:26 schreef livelink het volgende:
Ik ben blij dat je nog hebt verlengd. Mijn dochter is nog niet thuis![]()
Ze belde net wel dat ze onderweg was.
Er komt een tijd dat ik gewoon naar bed moet gaan als zij nog niet thuis is.
Ligt er ook een beetje aan hoe oud ze is hè?quote:Op zondag 26 november 2017 00:26 schreef livelink het volgende:
quote:Op zondag 26 november 2017 00:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan hoe oud ze is hè?
Dat is ook nog te jong om niet voor op te blijven.quote:
ditquote:Op zondag 26 november 2017 00:28 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook nog te jong om niet voor op te blijven.
Toen ik nog thuis woonde, sliepen mijn ouders vaak al als ik thuis kwam. Ik was een keer naar een kroeg geweest die De Docter heette. Toen mijn moeder slaapdronken vroeg waar ik geweest was, antwoordde ik: De Docter.quote:Op zondag 26 november 2017 00:26 schreef livelink het volgende:
quote:Op zondag 26 november 2017 00:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toen ik nog thuis woonde, sliepen mijn ouders vaak al als ik thuis kwam. Ik was een keer naar een kroeg geweest die De Docter heette. Toen mijn moeder slaapdronken vroeg waar ik geweest was, antwoordde ik: De Docter.
Ze zat meteen rechtop in bed.
Welterusten Meltingquote:Op zondag 26 november 2017 00:31 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziekjes, Broertje.
Bier is op, dus ik ga plat.
Vind het voor een jongen of een meisje toch anders.quote:Op zondag 26 november 2017 00:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toen ik nog thuis woonde, sliepen mijn ouders vaak al als ik thuis kwam. Ik was een keer naar een kroeg geweest die De Docter heette. Toen mijn moeder slaapdronken vroeg waar ik geweest was, antwoordde ik: De Docter.
Ze zat meteen rechtop in bed.
Toch mooi.quote:Op zondag 26 november 2017 00:34 schreef livelink het volgende:
En ze is thuis![]()
Ik begrijp dat je niet meer doorgaat? Dan in ieder geval nog heel erg bedankt voor de muziek
welterustenquote:Op zondag 26 november 2017 00:31 schreef Melting het volgende:
Je hebt het voor Meltingse begrippen sowieso vrij lang volgehouden...quote:Op zondag 26 november 2017 00:31 schreef Melting het volgende:
Ik begin Pink Floyd langzaam wat meer te waarderen.quote:
goeie zaakquote:Op zondag 26 november 2017 00:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik begin Pink Floyd langzaam wat meer te waarderen.
De 1e plaat is hun bestequote:Op zondag 26 november 2017 00:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik begin Pink Floyd langzaam wat meer te waarderen.
Even gegoogled, maar die eerste plaat is al van 1967quote:
Ja die is uit de flower power jaren.quote:Op zondag 26 november 2017 01:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Even gegoogled, maar die eerste plaat is al van 1967![]()
Ik dat altijd dat ze pas ergens halverwege de 70'er jaren waren begonnen.
quote:
quote:
Ziet er droog uit:)quote:Op zondag 26 november 2017 09:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo vertrekken.
En hier is het droog. Hoe is het daar?
quote:Op zondag 26 november 2017 09:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ziet er droog uit:)
Nogmaals "veel succes" en geniet ervan!
Ik ga vanmiddag naar mijn eigen clubje kijken
Ik ga zo in de auto even meeluisteren.quote:
quote:Op zondag 26 november 2017 09:15 schreef livelink het volgende:
Oh, mijn geheugen. Ik ga dan toch onwillekeurig proberen me te herinneren bij welke film het hoort.
En dat gaat dan natuurlijk niet goed. Maar deze weet ik: West Side Story volgens mij.
Ik heb die documentaire gezien dat Bernstein dit dirigeerde. En daarna de cd gekocht, dus dit moest ik ook wel weten.quote:
Indrukwekkende film, het boek heb ik niet gelezen...quote:Op zondag 26 november 2017 09:33 schreef livelink het volgende:
Ik heb de film nooit gezien, maar ik heb een paar weken geleden wel het boek gekocht. Ik ben benieuwd.
Dat is ook het leuke van deze muziek, zonder de herinnering zegt het je vaak helemaal niets...quote:Op zondag 26 november 2017 09:59 schreef livelink het volgende:
Grappig dat je de muziek toch wel kent, zelfs als je de film nooit gezien hebt.
quote:Op zondag 26 november 2017 10:07 schreef MadMaster het volgende:
Vanaf nu mag iemand anders de afbeeldingen plaatsen, ik ga me even fatsoeneren...
Maar ik weet niet of het nu de film Welcome to America is of Welcome to New Yorkquote:Op zondag 26 november 2017 10:07 schreef MadMaster het volgende:
Vanaf nu mag iemand anders de afbeeldingen plaatsen, ik ga me even fatsoeneren...
nu al weer klaar met je opmakenquote:
Lang vervlogen tijden voor mij.quote:Op zondag 26 november 2017 10:29 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ondertussen gaat lading 2 van de duplo de wasmachine in
Rolladequote:Op zondag 26 november 2017 10:39 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Spekkie, hier hebben ze ook Snowwhite!
quote:Op zondag 26 november 2017 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga zo even kijken wat er aan de hand is...
Even herstarten, hier liep alles nog...quote:Op zondag 26 november 2017 10:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Denk ik fijn in te tunen bij MadMaster, krijg ik Duran Duran voor m'n kiezen
er staat ook gewoon Unknown in beeldquote:Op zondag 26 november 2017 10:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even herstarten, hier liep alles nog...
quote:Op zondag 26 november 2017 10:56 schreef MadMaster het volgende:
We doen het weer.
Stond met een kop vol scheerschuim, sneller ging even niet...
smooth operatorquote:Op zondag 26 november 2017 11:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zette de sequencer aan en ging zich vervolgens scheren...
Serieus?quote:Op zondag 26 november 2017 11:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hier was de straat gisteravond ook zo wit
dat was ook hagel, hele straat wit, niet normaalquote:Op zondag 26 november 2017 11:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus?
Hier heeft het alleen maar gehageld...
Winterbanden zitten er hier gelukkig al op...quote:Op zondag 26 november 2017 11:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat was ook hagel, hele straat wit, niet normaal
Is dat een thriller of zo?quote:Op zondag 26 november 2017 11:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Die film wil ik nog steeds een keer zien
quote:Op zondag 26 november 2017 11:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Er staat hier in de buurt een heel ruim huis met megakelder te koop, vannacht heb ik dat voor ons verbouwd en ingericht
ik dacht dat die mega kelder een mega man cave zou worden voor jouquote:Op zondag 26 november 2017 11:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze stuurt af en toe een kaartje als ze daar woont
kelder is echt inclusief garage zo'n 80 m2quote:Op zondag 26 november 2017 11:45 schreef just me het volgende:
[..]
ik dacht dat die mega kelder een mega man cave zou worden voor jou
quote:Op zondag 26 november 2017 11:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kelder is echt inclusief garage zo'n 80 m2
Zijn jullie nu thuis?quote:Op zondag 26 november 2017 11:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft het niet gehoord helaas. We stonden aan het voetbalveld...
ja al een half uurtje, maar nu pas tijd om hier te lezen.quote:Op zondag 26 november 2017 11:51 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb ondertussen even de bovenverdieping gestofzuigd...
[..]
Zijn jullie nu thuis?
Mooi dan kan ik na afloop meteen naar het voetballenquote:Op zondag 26 november 2017 11:56 schreef MadMaster het volgende:
12.00 - 14.00 uur:
Gøp - Ben Even Terug Naar De Eighties...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |