zou een banaan naar hem gooienquote:Op zaterdag 25 november 2017 20:50 schreef Morendo het volgende:
Haha, check die nigger z'n shirt omhoog doen. Hij heeft het echt niet koud.
quote:Op zondag 26 november 2017 09:40 schreef YazooW het volgende:
De onmacht in de ogen van deze reporter. Dit gaat in de nabije toekomst alleen nog maar erger worden.
Ik zie vooral irritatie. Het liefst had hij iedere idioot daar om zich heen op de grond gehoekt.quote:Op zondag 26 november 2017 09:40 schreef YazooW het volgende:
De onmacht in de ogen van deze reporter. Dit gaat in de nabije toekomst alleen nog maar erger worden.
Hoe cynisch je ook klinkt, je hebt wel gelijk.quote:Op zondag 26 november 2017 10:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Het zieke is dat al die progressiefjes er nog trots op zijn ook. Het liefst zouden elk dorp in Europa in een onleefbaar multiculti-getto willen veranderen.
Het begon met 30. Daarna was het letterlijk een zwarte vlek die zich uitbreidde.quote:Op zondag 26 november 2017 10:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dertig relschoppers en 71 arrestaties? Knap van de Belgische politie.
Haha, want de rellen bereidden zich uit en jij kunt het niet laten om je voet diep in je racistische mond te verbergen.quote:Op zondag 26 november 2017 10:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het begon met 30. Daarna was het letterlijk een zwarte vlek die zich uitbreidde.
quote:Op zondag 26 november 2017 10:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dertig relschoppers en 71 arrestaties? Knap van de Belgische politie.
Ik ben allesbehalve racistisch. Maar bij dit kansloos soort vreten die het in hun hoofd halen om hun kinderen te betrekken in rellen, ja dan ben ik het even wel.quote:Op zondag 26 november 2017 10:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Haha, want de rellen bereidden zich uit en jij kunt het niet laten om je voet diep in je racistische mond te verbergen.![]()
![]()
Maar goed, ik zie nergens staan dat het is uitgebreid. Waarschijnlijk hebben ze gewoon 'preventief' wat mensen opgepakt. Net zo makkelijk en het staat vreselijk stoer.
En ik ben de koning van Nederland.quote:Op zondag 26 november 2017 10:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ben allesbehalve racistisch.
Daar maak ik me eigenlijk pas echt zorgen over. Europa is een beetje in slaap gesukkeld.. maar die moslims stellen geen hol voor als wij eenmaal echt het geweldsspectrum ingaan.quote:Op zondag 26 november 2017 10:11 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Maar ja, eigenlijk ook wel grappig die zelfoverschatting van die progressiefjes en allochtonen. Ze weten niet wat ze wakker maken.
Dat was wel genot. Vooral die schuimbekkende en raaskallende Turkse ministers na afloop.quote:Op zondag 26 november 2017 10:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat ze maar naar Rotterdam komen.
genot? Jullie worden juist bang van zulke gebeurtenissen.quote:Op zondag 26 november 2017 11:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat was wel genot. Vooral die schuimbekkende en raaskallende Turkse ministers na afloop.
Jullie?quote:Op zondag 26 november 2017 11:06 schreef Drug het volgende:
[..]
genot? Jullie worden juist bang van zulke gebeurtenissen.
Haha.quote:Op zondag 26 november 2017 11:06 schreef Drug het volgende:
[..]
quote:
Vergis je niet in de gewelddadigheid van Europeanen als het erop aankomt.quote:Op zondag 26 november 2017 11:06 schreef Drug het volgende:
[..]
Wie is jullie? Het is toch geen wij/zij verhaalquote:Op zondag 26 november 2017 11:06 schreef Drug het volgende:
[..]
Voor mij was die foto van die bijtende politiehond een groot genot. Geweldige foto.quote:Op zondag 26 november 2017 11:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat was wel genot. Vooral die schuimbekkende en raaskallende Turkse ministers na afloop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |