*Gebrek aanquote:
Zou alles goed met onze mod en zijn zaak zijn?quote:Op zaterdag 25 november 2017 20:39 schreef Kim-Holland het volgende:
Een aanvankelijk onschuldige betoging op het Poelaertplein tegen slavernij in Libië is omstreeks 16 uur uit de hand gelopen. Plots stapten dertig relschoppers in de richting van de Louizalaan, waar ze een Damart-winkel binnendrongen en kleren op de grond gooiden.
quote:
Met mij wel, maar mijn kleren moeten zo te lezen opnieuw worden opgevouwenquote:Op zaterdag 25 november 2017 20:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zou alles goed met onze mod en zijn zaak zijn?
[..]
Krijgen wij hier ook, let maar op.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:15 schreef Eenskijken het volgende:
wat is dat toch voor een chaos in brussel. de overheid is daar alle grip kwijt.
Ze protesteerden bij de Libische ambassade.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:17 schreef LelijKnap het volgende:
Waarom protesteren ze hier en niet in Libië? Zijn daar ook niet langsgekomen op weg naar hier? En ga anders vooral klagen bij team Obama.
En hoe komt dat?quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze protesteerden bij de Libische ambassade.
Libie zelf is momenteel niet zo'n toffe plek.
Nee precies, lekker laf hier de boel slopen.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze protesteerden bij de Libische ambassade.
Libie zelf is momenteel niet zo'n toffe plek.
71 arrestaties, dit is wiskundige chaos.quote:
Ik denk dat er gewoon een hoop wetteloos tuig in Brussel woont. In 2 weken tijd rellen ze wanneer Marokko iets met voetbal wint, als er een rapper op bezoek komt en zelfs als ze tegen slavernij geprotesteerd word.quote:
Ah, ik had het HLN-artikel ook even moeten lezen. Bijzonder altijd, de neiging van mensen om in geval van onvrede over het een of ander dan maar winkeliers lastig te vallen.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
71 arrestaties, dit is wiskundige chaos.
Frankrijk moest zo nodig het land plat bombarderen..... Khadafi was een parel van vrede als je het Libië van nu vergelijkt met hoe het was onder Khadafi.quote:
Lastig vallen is wel heel creatief uitgedrukt, ze zijn gewoon weer eens ouderwets beroofd.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:27 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ah, ik had het HLN-artikel ook even moeten lezen. Bijzonder altijd, de neiging van mensen om in geval van onvrede over het een of ander dan maar winkeliers lastig te vallen.
Precies.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:28 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Frankrijk moest zo nodig het land plat bombarderen..... Khadafi was een parel van vrede als je het Libië van nu vergelijkt met hoe het was onder Khadafi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |