SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup en de website hebben kuren.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Dat gaat een tijdje duren. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
Aangezien het R49 DJ-rooster op het moment niet te zien is, melden we het in het topic wanneer er een DJ gaat draaien. Dat gaat dus gewoon door zoals normaal, het is alleen niet direct zichtbaar. Excuses voor het ongemak.L2B's Mixcloud
Dit is Knok, Luckyquote:
quote:
* knokkels bromt wat onverstaanbaarsquote:Op zaterdag 25 november 2017 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, die voorzet moest ik wel inkoppen
quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Tevens & onder andere(n) wat weer niets te maken heeft met de dubbele ontkenning 'nooit geen'.
Niet toelaten hoor.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:06 schreef Rafeiro het volgende:
Ik droom ook wel eens, alleen slaap ik vaak te weinig.
* knokkels schrijft Rafeiro een Philips Hue Bridge met Innr Lights voor.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:06 schreef Rafeiro het volgende:
Ik droom ook wel eens, alleen slaap ik vaak te weinig.
Ik wil nou eindelijk wel eens lucide dromenquote:Op zaterdag 25 november 2017 01:06 schreef Rafeiro het volgende:
Oh en ik blijf lucide dromen kut vinden
Kutdromen vind ik over het algemeen dan wel weer redelijk oké.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:06 schreef Rafeiro het volgende:
Oh en ik blijf lucide dromen kut vinden
Dank! Tussen neus en lippen door nam je Raf ook nog even mee.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:08 schreef Elfletterig het volgende:
Verzoekje van mij, bedoeld voor L2B
Toen de naam DJ Quicksilver viel, moest ik hier aan denken.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank! Tussen neus en lippen door nam je Raf ook nog even mee.
Jawel joh. Dat bepaal je helemaal zelf.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Veel meer dan in bed liggen kan je niet doen
Weet je, 11? Bij de eerste tonen zette ik het volume al harder en wist nog niet eens dat het om J&S ging.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toen de naam DJ Quicksilver viel, moest ik hier aan denken.
Dat moet je niet willenquote:Op zaterdag 25 november 2017 01:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wil nou eindelijk wel eens lucide dromen
Knettergek.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:09 schreef knokkels het volgende:
Boze moeder: Doornroosje is #metoo
#Nowordsforsuchenormousstupidity!
quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kutdromen vind ik over het algemeen dan wel weer redelijk oké.
De bedoeling is toch dat je die dromen kunt sturen? Stuur je jezelf weg van die pijnquote:Op zaterdag 25 november 2017 01:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat moet je niet willen
Ik word echt wakker met fysieke klachten.
Oke, ik heb pijn in de dromen en dat manifesteert in zekere mate weer als ik wakker word.
Geen standaard gedoe. Maar wel echt pijn dus als ik wakker word.
quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet je, 11? Bij de eerste tonen zette ik het volume al harder en wist nog niet eens dat het om J&S ging.
Stukje bij beetje gaat onze complete cultuur om zeep, terwijl er wél ruim baan wordt geboden aan alles dat geïmporteerd wordt.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:09 schreef knokkels het volgende:
Boze moeder: Doornroosje is #metoo
#Nowordsforsuchenormousstupidity!
Het is in ieder geval een lekker dynamisch nummer.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Dit is natuurlijk vooral het werk van DJ Quicksilver. Maar hij blijft wel vrij dicht bij het origineel.
De DJ Quicksilver remix van Salva Mea van Faithless is ook fijn, trouwensquote:Op zaterdag 25 november 2017 01:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een lekker dynamisch nummer.
Ik kan bepaalde stukken bewust vliegen. Maar op een gegeven moment verlies ik de controle en moet ik in mijn handen knijpen om op te stijgen, haha. En daar verlies ik steeds meer kracht tot ik echt intens pijn heb in mijn handen. En ook kan ik steeds minder sturen. Heel raar.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
De bedoeling is toch dat je die dromen kunt sturen? Stuur je jezelf weg van die pijn
Ha, Koen.quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ha, Koen.
Ik kom weer niet uit met mijn playlist. Mag ik van jou doorgaan?
quote:
Met een stukje geestuitdrijvingquote:
Had ik naar alle waarschijnlijkheid toch wel gedaan hoorquote:
hoe onverwachtquote:Op zaterdag 25 november 2017 01:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Had ik naar alle waarschijnlijkheid toch wel gedaan hoor
Ja he, je verwacht het niet, en vervolgens verras ik jullie allemaal met maar oeverloos doorgaanquote:
*ril* Exorcism. Toch was The Exorcist voor die tijd een hele spannende film en met enorm vooruitstrevende techniek.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Met een stukje geestuitdrijving
quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja he, je verwacht het niet, en vervolgens verras ik jullie allemaal met maar oeverloos doorgaan![]()
* knokkels checkt sponsorcontract met Duracell
quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:20 schreef knokkels het volgende:
* knokkels checkt sponsorcontract met Duracell
Dat heb ik ook, maar dan boek ik het even vooraf.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:16 schreef Rafeiro het volgende:
Ik kan bepaalde stukken bewust vliegen.
Ja, en toen kwam Exorcist IIquote:Op zaterdag 25 november 2017 01:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
*ril* Exorcism. Toch was The Exorcist voor die tijd een hele spannende film en met enorm vooruitstrevende techniek.
Tijd om een andere manier van sturen te vindenquote:Op zaterdag 25 november 2017 01:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik kan bepaalde stukken bewust vliegen. Maar op een gegeven moment verlies ik de controle en moet ik in mijn handen knijpen om op te stijgen, haha. En daar verlies ik steeds meer kracht tot ik echt intens pijn heb in mijn handen. En ook kan ik steeds minder sturen. Heel raar.
Och ja, deel 2.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, en toen kwam Exorcist II
* knokkels excuseert zich nu al voor enige enge dromen vannacht.
Welk een draak zeg
quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedenacht, met kutmuziek.nl. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
@#$#$%$$#W^4
Wij adviseren u om even uien te gaan kijken!
heb ik het met deze weer goed gemaakt?quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
heb ik het met deze weer goed gemaakt?
Koffie!@quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Jij maakt het altijd goed, al is het maar om de hoeveelheden koffie die je lurkt.
quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Koffie!@
Hmmm.............
[ afbeelding ]
Ik vond hem ergens wel passen want omdat ehhh... ja.. hmmm.. eromquote:Op zaterdag 25 november 2017 01:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zooooo, knok! De groeten van beide mega oren hier.
quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:39 schreef knokkels het volgende:
Met blokfluit, trekzak en mondharmonica
Wat ik in mijn playlist vind, is mijn om te draaienquote:Op zaterdag 25 november 2017 01:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Iets zegt mij dat je dit nummer niet op afbetaling hebt, knok.
Hi hi, het was net de TT in Assen, zo snel was je met die t.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat ik in mijn playlist vind, is mijn om te draaien
Voor mijn D-show had ik een Duitstalige edit gemaaktquote:Op zaterdag 25 november 2017 01:39 schreef knokkels het volgende:
En Nog Een Keer
De DJ Vout Edit
Met blokfluit, trekzak en mondharmonica
quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:42 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Pulverturm... Een toren van "poeder"
Uhuh
quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:42 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Pulverturm... Een toren van "poeder"
Uhuh
quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Gaat vast om natriumbicarbonaat.
quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het klinkt alsof iemand naar binnen wil zonder te kloppen.![]()
[ afbeelding ]
Koffiequote:Op zaterdag 25 november 2017 01:53 schreef knokkels het volgende:
Ow ja, nu staat er koffie te pruttelen...
Kan ik natuurlijk niet laten staan zonder door te gaan
quote:
ik vond hem tofquote:Op zaterdag 25 november 2017 01:57 schreef knokkels het volgende:
[..]Dit is toch niet de eerste keer
trustequote:Op zaterdag 25 november 2017 01:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet afhaken; de vermoeidheid slaat toe hier.
Bedankt, Knokkels!
En welterusten allemaal
Thunderdome. (1?)quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:52 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Opa? Opaaaaaaaaaaa? Was isn Teschno?
Whehehe slaap lekker Elfquote:Op zaterdag 25 november 2017 01:57 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt, Knokkels!
En welterusten allemaal
Trustequote:Op zaterdag 25 november 2017 01:57 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt, Knokkels!
En welterusten allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |