abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:03:03 #205
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_175513704
Bedankt voor de tips! De fiets zal ook wel in de achterbak passen (Qashqai), maar ik heb juist een trekhaak erop laten zetten voor de ritjes met meerdere mensen en voor de vakanties.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:19:18 #206
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_175518616
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 17:08 schreef McM77 het volgende:
Dacia Logan MCV / Dacia Dokker / Dacia Lodgy.
Veel ruimte :)

Ik kreeg geen van 3 er door heen toen ik weer een leasebak uit mocht kiezen helaas. Rijden goed en veel ruimte
:'(
Genoeg ruimte voor de Stokvis?
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:23:14 #207
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_175518698
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 18:32 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat de achterbank plat moet is geen probleem. dat moest bij mijn MiTo ook (en nog wiel eraf :D).
Trouwens geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om in een Fiat 500 te rijden _O- kreeg hem eens mee toen mijn auto APK keuring had. Wat een kutding :')

Op zich is formaat V40 ook geen groot probleem hoor. Alleen parkeren is dan wat lastiger bij mij thuis :+ maar tot nu toe is dat ook altijd goed gekomen. Zie nu dat de Clio die ik op het oog heb ook best groot is. Ach ja, dan is het maar zo :)
Is een Mito niet een 500 met een andere smoel?
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:24:01 #208
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_175518710
Btw, nieuwe Twingo doen!
Achterwielaandrijving en motor achterin. Fucking goud

Of alles dat Seat en Skoda aanbieden als "alternatief" voor de Golf
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_175519537
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 17:01 schreef Maraca het volgende:
Heren (en verdwaalde dame) *O*
Ik mag een leaseauto uitzoeken, hoezee. Dan kan ik de auto pakken om op andere plekken in het land te fietsen en is het wat handiger met toertochten enzo (o ja, en naar de klant enzo). Maar welke is nu geschikt? Had hiervoor een Alfa Romeo Mito waar de fiets zonder voorwiel prima inpaste, maar kijk nu naar een Clio. Zou dat passen? :o rij nu in een Volvo v40, waar de fiets makkelijk inpast maar vind de auto te groot voor in de drukke stad waarin ik woon :P

Tips voor andere auto’s zijn ook welkom :D
Hey een Alfarijder, dame met smaak *;

Het gaat over auto's en prompt wordt er weer gepost in dit topic. :D Ik heb eens mijn crossframe meegenomen naar een proefrit om te kijken of die in de achterbak paste (was een cabrio zonder neerklapbare achterbank). Paste niet :{ Een van mijn principes is dat mijn fiets niet achter of op de auto gaat. De Superb Combi van mijn vader was wat dat betreft ideaal, twee fietsen op elkaar erin schuiven zonder een wiel eruit halen en dan naar een toertocht in Duitsland knallen :)

Maar feitelijk voldoet elke auto vanaf het B-segment als je kunt leven met de bank neerklappen en voorwiel eruit. Zelfs A-segment kan wel (idd Fiat 500 past ook), maar als je voor je werk veel moet rijden is een B-segmenter wel fijner. Sommige zijn ook nauwelijks kleiner dan je V40 qua ruimte. Qua zitcomfort wel een klasse lager, de steun en verstelbaarheid van de standaardstoelen bij deze auto's is heel wat minder dan in een Volvo. De toppers in het B-segment wat mij betreft:

* de nieuwe Ibiza/Polo goede ruime allrounders en relatief goedkoop in de lease
* Renault Clio, nog steeds een mooie verschijning zeker in GT-line (rood/blauw metallic :) )
* Ford Fiesta is al jaren de benchmark als je van autorijden houdt
* Suzuki Swift: zuinig alternatief, misschien handig als evt overblijvend budget wordt uitbetaald.
* Mini Clubman: vind ik persoonlijk ook leuk en rijdt specialer dan de "gewone" merken maar zal duurder zijn.
* Audi A1 is ook een populaire leaseauto bij vrouwen.

Ik weet niet of je veel om auto's geeft maar koop iets wat je mooi vindt en waar je vrolijk van wordt (en durf een kleur te nemen, het is al zo saai op de weg). De consumentenprijs zegt niet alles, sommige auto's zijn relatief goedkoop te leasen omdat er met een laag verbruik of lage afschrijving wordt gerekend. Dus het is wel handig als je bij je leasemaatschappij kunt inloggen om wat dingetjes te proberen. Beetje spelen om je budget op te maken et voila ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:24 schreef Fretwork het volgende:
Btw, nieuwe Twingo doen!
Achterwielaandrijving en motor achterin. Fucking goud

Of alles dat Seat en Skoda aanbieden als "alternatief" voor de Golf
Ja op papier is het leuk, maar de bagageruimte is klein (en warm) en de auto is erg zijwindgevoelig. Eigenlijk is de huidige Twingo een farce. De Mito is trouwens een Punto (geen 500).
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 03:40:06 #210
155227 crew  Guppy
dus
pi_175520874
De Audi A1 is van binnen ook wel piepklein trouwens
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 6 december 2017 @ 07:08:22 #211
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_175521211
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:23 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Is een Mito niet een 500 met een andere smoel?
:N :(

quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:03 schreef eentwee het volgende:

[..]

Hey een Alfarijder, dame met smaak *;

Het gaat over auto's en prompt wordt er weer gepost in dit topic. :D Ik heb eens mijn crossframe meegenomen naar een proefrit om te kijken of die in de achterbak paste (was een cabrio zonder neerklapbare achterbank). Paste niet :{ Een van mijn principes is dat mijn fiets niet achter of op de auto gaat. De Superb Combi van mijn vader was wat dat betreft ideaal, twee fietsen op elkaar erin schuiven zonder een wiel eruit halen en dan naar een toertocht in Duitsland knallen :)

Maar feitelijk voldoet elke auto vanaf het B-segment als je kunt leven met de bank neerklappen en voorwiel eruit. Zelfs A-segment kan wel (idd Fiat 500 past ook), maar als je voor je werk veel moet rijden is een B-segmenter wel fijner. Sommige zijn ook nauwelijks kleiner dan je V40 qua ruimte. Qua zitcomfort wel een klasse lager, de steun en verstelbaarheid van de standaardstoelen bij deze auto's is heel wat minder dan in een Volvo. De toppers in het B-segment wat mij betreft:

* de nieuwe Ibiza/Polo goede ruime allrounders en relatief goedkoop in de lease
* Renault Clio, nog steeds een mooie verschijning zeker in GT-line (rood/blauw metallic :) )
* Ford Fiesta is al jaren de benchmark als je van autorijden houdt
* Suzuki Swift: zuinig alternatief, misschien handig als evt overblijvend budget wordt uitbetaald.
* Mini Clubman: vind ik persoonlijk ook leuk en rijdt specialer dan de "gewone" merken maar zal duurder zijn.
* Audi A1 is ook een populaire leaseauto bij vrouwen.

Ik weet niet of je veel om auto's geeft maar koop iets wat je mooi vindt en waar je vrolijk van wordt (en durf een kleur te nemen, het is al zo saai op de weg). De consumentenprijs zegt niet alles, sommige auto's zijn relatief goedkoop te leasen omdat er met een laag verbruik of lage afschrijving wordt gerekend. Dus het is wel handig als je bij je leasemaatschappij kunt inloggen om wat dingetjes te proberen. Beetje spelen om je budget op te maken et voila ;)

[..]

Ja op papier is het leuk, maar de bagageruimte is klein (en warm) en de auto is erg zijwindgevoelig. Eigenlijk is de huidige Twingo een farce. De Mito is trouwens een Punto (geen 500).
Thnx! Heb voor zaterdag een afspraak voor een Renault Clio Estate :Y Na even nagedacht te hebben ga ik toch voor een grotere auto. Mijn fiets paste inderdaad in de Alfa, maar blokkeerde wel een beetje mijn zicht achter :')

Audi A1 is een leuke auto, maar toen ik met een collega meereed konden we amper al onze spullen kwijt in de kofferbak :D Daar gaat nooit een fiets in passen. Zeker niet in combinatie met een weekendje weg :N Resterende budget krijg ik niet uitbetaald voor zover ik weet, maar hoeft van mij ook niet op (bijtelling :'()

Zal ook naar je andere alternatieven kijken :Y
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 6 december 2017 @ 10:28:36 #212
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_175523542
Crossfiets weer gemaakt. Zaterdag achter Ikea regiocompetitie in die baggerput. Hopelijk overleefd ze dat want zondag cross in Moergestel. Zin in.
  woensdag 6 december 2017 @ 10:31:35 #213
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_175523577
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 07:08 schreef Maraca het volgende:

[..]

:N :(

[..]

Thnx! Heb voor zaterdag een afspraak voor een Renault Clio Estate :Y Na even nagedacht te hebben ga ik toch voor een grotere auto. Mijn fiets paste inderdaad in de Alfa, maar blokkeerde wel een beetje mijn zicht achter :')

Audi A1 is een leuke auto, maar toen ik met een collega meereed konden we amper al onze spullen kwijt in de kofferbak :D Daar gaat nooit een fiets in passen. Zeker niet in combinatie met een weekendje weg :N Resterende budget krijg ik niet uitbetaald voor zover ik weet, maar hoeft van mij ook niet op (bijtelling :'()

Zal ook naar je andere alternatieven kijken :Y
Ik vind de Clio een beetje een lelijk snuitje hebben. Ook de achterkant lijkt een beetje op de modus wat ik een beetje een oudemensen auto vind. Ik ben nogal gevoelig voor vormgeving en uiterlijk. Ik had ook een V40 kunnen nemen dat is wel een betere auto dan mijn 308 maar het oog wil ook wat. Ik vind de V40 ook nogal saai.
pi_175524165
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:28 schreef kaasplankje het volgende:
Crossfiets weer gemaakt. Zaterdag achter Ikea regiocompetitie in die baggerput. Hopelijk overleefd ze dat want zondag cross in Moergestel. Zin in.
Kom je deze keer wel opdagen?
  woensdag 6 december 2017 @ 11:10:56 #215
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_175524220
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:08 schreef ratatat het volgende:

[..]

Kom je deze keer wel opdagen?
Ik hoop het wel. :P
Ik wil graag in de top 10 eindigen van het klassement deze winter en ik heb afgelopen zaterdag plaatsen verspeelt met mijn materiaalpech.

Er zijn nog een 7 tal crossen om dat te bereiken maar de strijd zal stevig zijn.
  woensdag 6 december 2017 @ 11:33:26 #216
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_175524649
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:31 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik vind de Clio een beetje een lelijk snuitje hebben. Ook de achterkant lijkt een beetje op de modus wat ik een beetje een oudemensen auto vind. Ik ben nogal gevoelig voor vormgeving en uiterlijk. Ik had ook een V40 kunnen nemen dat is wel een betere auto dan mijn 308 maar het oog wil ook wat. Ik vind de V40 ook nogal saai.
Ik vind de estate mooier dan de v40 eigenlijk :P kan maar niet wennen aan die rare achterkant. Maar sowieso vind ik de v40 te duur. Scheelt meer dan 10.000 euro!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 6 december 2017 @ 11:37:22 #217
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_175524707
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:33 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik vind de estate mooier dan de v40 eigenlijk :P kan maar niet wennen aan die rare achterkant. Maar sowieso vind ik de v40 te duur. Scheelt meer dan 10.000 euro!
Klopt, Volvo zit ook meer in de categorie van de grote Duitse merken prijs en kwaliteit terwijl Renault meer een budgetmerk is net als Peugeot, Opel, Seat, etc.
  woensdag 6 december 2017 @ 11:38:29 #218
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_175524736
http://veldrijden.com/klassement.php?klasse=B

Ik heb dit jaar nog geen cross overgeslagen hoor Ratataketet.
  woensdag 6 december 2017 @ 11:42:08 #219
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_175524797
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:37 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Klopt, Volvo zit ook meer in de categorie van de grote Duitse merken prijs en kwaliteit terwijl Renault meer een budgetmerk is net als Peugeot, Opel, Seat, etc.
Als ik een auto zou kopen zou ik wel voor een Volvo ofzo gaan, maar voor een leasebak van 3 jaar vind ik budget wel prima :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_175524962
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:38 schreef kaasplankje het volgende:
http://veldrijden.com/klassement.php?klasse=B

Ik heb dit jaar nog geen cross overgeslagen hoor Ratataketet.
Lekker fromage! Misschien sneeuw hè, dit weekend!

Ik gaat d'r ook eentje rijden dit weekend. Niet al te technisch, maar zwaar parcours met veel zand. Moet me wel liggen.
pi_175525354
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 07:08 schreef Maraca het volgende:

[..]

:N :(

[..]

Thnx! Heb voor zaterdag een afspraak voor een Renault Clio Estate :Y Na even nagedacht te hebben ga ik toch voor een grotere auto. Mijn fiets paste inderdaad in de Alfa, maar blokkeerde wel een beetje mijn zicht achter :')

Audi A1 is een leuke auto, maar toen ik met een collega meereed konden we amper al onze spullen kwijt in de kofferbak :D Daar gaat nooit een fiets in passen. Zeker niet in combinatie met een weekendje weg :N Resterende budget krijg ik niet uitbetaald voor zover ik weet, maar hoeft van mij ook niet op (bijtelling :'()

Zal ook naar je andere alternatieven kijken :Y
Proefzitten en -rijden is sowieso het beste wat je kunt doen. Schroom niet om een lange proefrit te maken. Als individu kun je op heel andere dingen afknappen dan de pers of de buurman, nogal vervelend als je na aankoop pijn in je rug blijkt te krijgen na een uur rijden.
Als je met een grote auto een stationwagen bedoelt, dan zijn er in het prijssegment van de Clio weinig alternatieven. Eigenlijk alleen de Fabio Combi en de Dacia Logan MCV (die je ook af-fabriek op LPG kunt krijgen - dan rijd je serieus goedkoop). De Clio is de enige die er nog een beetje leuk uitziet imo. Vanaf ca. ¤ 22.000,- kom je in het C-segment en daar heb je weer heel veel extra keuze.
Nog een love-it-or-hate-it auto: Citroen C4 Cactus. Wel een hatchback, maar ruim (tussen het B- en C-segment in). Lekker excentriek (ook het interieur), al is deze net gefacelift waarmee hij wat gewoner oogt (zonder de airbumps).
pi_175525495
Schopje PTA graag.
  woensdag 6 december 2017 @ 13:29:15 #223
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_175526976
quote:
4s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:16 schreef Leonos het volgende:
Schopje PTA graag.
ga zelf naar pta vuile blauwe
pi_175527522
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:29 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

ga zelf naar pta vuile blauwe
:*
pi_175538613
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 20:38 schreef the_critic het volgende:

[..]

Zal zeker niet makkelijk worden, ben ook bezig te zoeken naar extra budget.. Maar je weet hoe dat gaat in de zorg.. Keertje stuurlint, of een ketting heb ik zelf wel liggen. Maar geen cassettes, nieuw achterwiel, etc


Fiets zal maatje 56 en 57 zijn.
Normale kleding l/xl
Schoenen 46
Hoi,

Gaat dit nog door? Zo ja, wat heb je nog nodig?

Groetjes
pi_175539028
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:28 schreef kaasplankje het volgende:
Crossfiets weer gemaakt. Zaterdag achter Ikea regiocompetitie in die baggerput. Hopelijk overleefd ze dat want zondag cross in Moergestel. Zin in.
Lekker een dubbel weekend!

Zondag weer Alpen voor mij, leuk rondje altijd. het beste is wel van mijn conditie af, de gebroken nachten met kleine baby en weinig trainingsuren beginnen zijn tol te eisen.

Morgen weer een ochtendje parcours bouwen, wat extra hoogtemeters en wat extra bochten voor het clubkampioenschap en de zuid holland competitie op 2de kerstdag
eten!!!
pi_175539367
#liefdagboek

Al een tijdje op zoek naar MTB-schoenen. Ik heb nu hele oude Sidi-raceschoenen die maar goed blijven en heb nog geen MTB-schoenen. Omdat ik weer ga spinnen en in januari een crosser wil kopen ga ik nu ook MTB-schoenen kopen.

Eerst Sidi Buvels besteld op basis van een maattabel. Twee maten groter dan mijn race-Sidi's maar volgens de maattabel moest het passen. Veel te groot dus... Daarbij ook een setje Mavic Crossmax, moest passen volgens de maattabel. Te klein...

Daarna Mavic Crossmax Elites besteld, een maatje groter dan de gewone Crossmaxes. Redelijke maat, pasvorm minder dan mijn oude Sidi's, en mijn hak is er niet lekker stabiel in. Maar weer terugsturen.

Nu mooie Sidi Eagle 7's besteld in een fikse aanbieding (¤125), in mijn racemaat én een maatje groter. Je weet immers maar nooit...

Als het nu niet goed is weet ik het ook niet meer :').

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2017 23:06:20 ]
  donderdag 7 december 2017 @ 06:54:05 #228
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_175542882
quote:
17s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:48 schreef Sloggi het volgende:
#liefdagboek

Al een tijdje op zoek naar MTB-schoenen. Ik heb nu hele oude Sidi-raceschoenen die maar goed blijven en heb nog geen MTB-schoenen. Omdat ik weer ga spinnen en in januari een crosser wil kopen ga ik nu ook MTB-schoenen kopen.

Eerst Sidi Buvels besteld op basis van een maattabel. Twee maten groter dan mijn race-Sidi's maar volgens de maattabel moest het passen. Veel te groot dus... Daarbij ook een setje Mavic Crossmax, moest passen volgens de maattabel. Te klein...

Daarna Mavic Crossmax Elites besteld, een maatje groter dan de gewone Crossmaxes. Redelijke maat, pasvorm minder dan mijn oude Sidi's, en mijn hak is er niet lekker stabiel in. Maar weer terugsturen.

Nu mooie Sidi Eagle 7's besteld in een fikse aanbieding (¤125), in mijn racemaat én een maatje groter. Je weet immers maar nooit...

Als het nu niet goed is weet ik het ook niet meer :').
Je raceschoenmaat van Sidi zou hetzelfde moeten zijn als je mtb schoenmaat, bij mij wel iig. En dat is 1 maat groter dan mijn gewone schoenmaat.
  donderdag 7 december 2017 @ 06:54:53 #229
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_175542884
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:36 schreef janatwork het volgende:

[..]

Lekker een dubbel weekend!

Zondag weer Alpen voor mij, leuk rondje altijd. het beste is wel van mijn conditie af, de gebroken nachten met kleine baby en weinig trainingsuren beginnen zijn tol te eisen.

Morgen weer een ochtendje parcours bouwen, wat extra hoogtemeters en wat extra bochten voor het clubkampioenschap en de zuid holland competitie op 2de kerstdag
Ah mooi, ik zie je dan wel 2e KD?
Hoe is het met de kleine?
  donderdag 7 december 2017 @ 07:29:56 #230
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_175543005
Mijn mtb is af voor het ruige werk. 1x11, 29inch en sub10 kg uiteindelijk.
Crossfiets gebruik ik dan voor de minder hobbelige tochtjes.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
  donderdag 7 december 2017 @ 07:41:53 #231
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_175543101
quote:
4s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:16 schreef Leonos het volgende:
Schopje PTA graag.
Is gewoon ontopic :6 :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_175543712
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 06:54 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ah mooi, ik zie je dan wel 2e KD?
Hoe is het met de kleine?
moet werken -O- , kleine gaat goed, groeit als kool
eten!!!
pi_175544624
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 08:37 schreef janatwork het volgende:

[..]

moet werken -O- , kleine gaat goed, groeit als kool
Oh dat heeft ie van zijn papa dan ;)

Gefeliciteerd man, mooi dat het goed gaat! ^O^
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175549490
quote:
6s.gif Op zondag 26 november 2017 20:25 schreef Andyy het volgende:
Iemand de nieuwe Giro Empire's al gespot? Mijn huidige zijn echt aan vervanging toe. Kan ze niet bij webshops vinden
https://www.instagram.com(...)y=hopmansfietsgigant
  FOK!fotograaf donderdag 7 december 2017 @ 14:49:56 #235
145146 Andyy
pi_175551113
quote:
Hmmm, kan ze niet vinden op de we shop
pi_175551777
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:49 schreef Andyy het volgende:

[..]

Hmmm, kan ze niet vinden op de we shop
Ze hebben lang niet alles online staan bij hopmans.
Even bellen/mail/langsgaan dus.
pi_175551981
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:15 schreef ddx het volgende:

[..]

Ze hebben lang niet alles online staan bij hopmans.
Even bellen/mail/langsgaan dus.
Bergen op Zoom is voor de meeste mensen niet zo dichtbij dat je er even langsgaat he ;)
Ik doe vaak in de kerstvakantie wel een rondje langs de leukste winkels, dus nog even afwachten wat Hopmans straks in de kerstshow heeft :)

Wil eigenlijk:
- die nieuwe Giro's
- MTB 29er wielsetje met brede tubeless velgen
- misschien nieuwe MTB schoenen
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_175552382
Voor Andy nog wel te doen bij mooi rondje fietsen toch ?
Had ze al gevraagd wanneer ze andere kleuren verwachten, die komen pas in het voorjaar.
Naja geen haast, heb eigenlijk al genoeg schoenen ;)

Heb pas de vr90 giro's gekocht voor gravelbike, had er in begin spd-sl pedalen op zitten maar dat ging toch irriteren in het bos/modder.
  donderdag 7 december 2017 @ 16:18:53 #239
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_175553343
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:35 schreef ddx het volgende:
Voor Andy nog wel te doen bij mooi rondje fietsen toch ?
Had ze al gevraagd wanneer ze andere kleuren verwachten, die komen pas in het voorjaar.
Naja geen haast, heb eigenlijk al genoeg schoenen ;)

Heb pas de vr90 giro's gekocht voor gravelbike, had er in begin spd-sl pedalen op zitten maar dat ging toch irriteren in het bos/modder.
Ik heb wel eens een groep opgehaald bij Hopmans met de fiets, precies 120km vanaf mijn huis.

Ik heb Lake mtb schoenen, die bevielen goed dus ff 2e paar gekocht; 1x goedkope voor werk en een wat duurdere voor de crossen. De MX 237 en dat is wel een hele mooie schoen, echt leer, carbon zooltje en 2 van die draaisluitingen. Mooiere schoen dan een Sidi imo.

[ Bericht 5% gewijzigd door kaasplankje op 07-12-2017 16:25:11 ]
pi_175553572
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:49 schreef Andyy het volgende:

[..]

Hmmm, kan ze niet vinden op de we shop
Ik zie ze hier wel: https://www.bikeshoe4u.nl

Ken die site verder niet.
Aldus.
pi_175554440
Time Xpresso 10's besteld met een extra setje schoenplaatjes voor 77 euro.

Leuk shoppen, in de winter.
pi_175555036
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:28 schreef kaasplankje het volgende:
Crossfiets weer gemaakt. Zaterdag achter Ikea regiocompetitie in die baggerput. Hopelijk overleefd ze dat want zondag cross in Moergestel. Zin in.
Ik wilde zeggen: ik kom misschien wel even kijken zondag.
Maar toen bedacht ik dat ik niet kan fietsen of autorijden -O-
  donderdag 7 december 2017 @ 17:47:46 #243
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_175555118
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:42 schreef cafca het volgende:

[..]

Ik wilde zeggen: ik kom misschien wel even kijken zondag.
Maar toen bedacht ik dat ik niet kan fietsen of autorijden -O-
Vervelend hoor. Zondag is het nationale competitie dus ik rijd daar ws toch niet vooraan. Zo goed ben ik nog niet. Hoop er wel bij de eerste 20 te finishen dan heb ik een klein prijsje. Ik heb alst zanderig is (en dat denk ik) ook niet het goede bandprofiel.

Ik heb maar 1 setje tubewielen en daar zit het zware modderprofiel tubes op. Ik ben al wel bezig een setje extra tubewielen te maken maar die zijn pas klaar als het seizoen er zo goed als op zit.
Dus daar laat ik pas vd zomer banden op kitten.
pi_175555993
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:47 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Vervelend hoor. Zondag is het nationale competitie dus ik rijd daar ws toch niet vooraan. Zo goed ben ik nog niet. Hoop er wel bij de eerste 20 te finishen dan heb ik een klein prijsje. Ik heb alst zanderig is (en dat denk ik) ook niet het goede bandprofiel.

Ik heb maar 1 setje tubewielen en daar zit het zware modderprofiel tubes op. Ik ben al wel bezig een setje extra tubewielen te maken maar die zijn pas klaar als het seizoen er zo goed als op zit.
Dus daar laat ik pas vd zomer banden op kitten.
Het is nu goed aan het regenen, dus wie weet wordt het toch nog modderig.
pi_175560788
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:30 schreef Z het volgende:

[..]

Ik zie ze hier wel: https://www.bikeshoe4u.nl

Ken die site verder niet.
Top winkel!
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_175563165
Heb je aandelen ofzo?
Aldus.
  FOK!fotograaf vrijdag 8 december 2017 @ 01:00:52 #247
145146 Andyy
pi_175566747
Behoorlijk prijzig. Heeft geen haast opzich, voorjaar duurt nog even. Kan nu nog wat oude schoenen oprijden. Wel van plan komend jaar sportklasse licentie te nemen en Parijs Roubaix te rijden. Moet ik wel weer even zin krijgen om te fietsen :P
  vrijdag 8 december 2017 @ 07:34:52 #248
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_175567880
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:08 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Top winkel!
Wel ruime sortering. :9

@Andyy is er een Parijs Roubaix voor sportklasse amateurs dan of ga je toeren???
  FOK!fotograaf vrijdag 8 december 2017 @ 12:05:03 #249
145146 Andyy
pi_175571805
Lekker toeren. No way dat ik daar ga koersen
pi_175573218
Vergeet dat lekker toeren maar. Je gaat daar naar de tering.
  vrijdag 8 december 2017 @ 14:57:21 #251
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_175575380
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:12 schreef Tommeke het volgende:
Vergeet dat lekker toeren maar. Je gaat daar naar de tering.
Ze hebben niet eens de echte afstand man. Het stelt niks voor die toertocht.
pi_175575521
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 14:57 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ze hebben niet eens de echte afstand man. Het stelt niks voor die toertocht.
Ja en je rijdt helemaal niet van Parijs naar Roubaix :')
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175576153
Roubaix-Roubaix.

Dit voorjaar dus gedaan. Ekt een aanrader hoor! Was lekker op de crossert met dikke wegbanden erin. Ging prima.

Kwam ook lui op dikke Cervélo's en S-Works tegen. Met ligstuurtjes en hoge carbon velgen :')
pi_175576828
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:30 schreef Tommeke het volgende:
Roubaix-Roubaix.

Dit voorjaar dus gedaan. Ekt een aanrader hoor! Was lekker op de crossert met dikke wegbanden erin. Ging prima.

Kwam ook lui op dikke Cervélo's en S-Works tegen. Met ligstuurtjes en hoge carbon velgen :')
Patròn en ik zijn een keer een vent op een tijdritfiets tegengekomen bij de Klimclassic. Ook zo'n rit waarbij je denkt: wat moet je hier nou op een TT bike??
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_175576928
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 16:06 schreef Gripper het volgende:

[..]

Patròn en ik zijn een keer een vent op een tijdritfiets tegengekomen bij de Klimclassic. Ook zo'n rit waarbij je denkt: wat moet je hier nou op een TT bike??
Hahaha, wtf! Was dat toen ik jullie tegenkwam bij zo'n ravitaillering? Volgens mij heb ik bij de Klimclassic ook wel eens een paar apen op tijdritfietsen gezien. Maar dat kan ook tijdens de Mh2D geweest zijn.

Dit voorjaar was ik aan 't trainen op de Posbank en kwam ik in een toertocht terecht. Daar reed ook een kerel rond op een TT-fiets. Inclusief dicht achterwiel, vierspaaksvoorwiel en het allerergste; een tijdrithelm! Je hoort en ziet bijna niks met zo'n pretcilinder op je kop en het ventileert niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')