SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur vooral geen berichtje naar Jimbo
#This is 4 the P(l)ayers
snap ook echt niet dat mensen naar de winkels gaan met dit soort dagen.quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:38 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Bij de MM was het ook echt kei druk. Blij dat ik Mafia 3 online had besteld. Hoefde maar vijf minuten te wachten bij de servicebalie en mocht direct afrekenen. Er stond echt een mega lange rij bij de kassa.
Bij de PS4 was ook bijna alles uitverkocht.quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:38 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Bij de MM was het ook echt kei druk. Blij dat ik Mafia 3 online had besteld. Hoefde maar vijf minuten te wachten bij de servicebalie en mocht direct afrekenen. Er stond echt een mega lange rij bij de kassa.
Slimme boyquote:Op vrijdag 24 november 2017 20:27 schreef Jimbo het volgende:
Even lachen om iedereen die vandaag fucking lang in de rij heeft gestaan voor AC:O
Kwam binnen, pakte hem beet en kon afrekenen
nu yooka laylee en AC:O gescored..jammer dat ik ze alleen niet spelen kan omdat ik met een final fantasy xv verslaafde samen woon
lobiquote:
Ik was mn sma aan t nakken mang. Maar goed iedereen zijn meug tog jatogquote:Op vrijdag 24 november 2017 20:27 schreef Jimbo het volgende:
Even lachen om iedereen die vandaag fucking lang in de rij heeft gestaan voor AC:O
Kwam binnen, pakte hem beet en kon afrekenen
nu yooka laylee en AC:O gescored..jammer dat ik ze alleen niet spelen kan omdat ik met een final fantasy xv verslaafde samen woon
sure...quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik was mn sma aan t nakken mang. Maar goed iedereen zijn meug tog jatog
zelda DLC?quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:42 schreef thedeedster het volgende:
Heb nu een backlog van MGS V GOTY, Persona V, Prey en 12 december ontvang ik Okami.
Als ik daar mee klaar ben, zal AC Origins wel voor 30 euries in de winkel liggen.
(En DLC Zelda komt ook nog voor de kerst)
die logitech (920?) was met pookje op amazon onder de 200 eurquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:47 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Als er al een ding is dat ik graag zou willen kopen @ zwarte vrijdag/ Cyber maandag dan is het wel een top-of-the-line race stuur tegen minstens 50% korting!
Goeie gamequote:Op zaterdag 25 november 2017 02:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dragonball xenverse 2 in de black Friday sale gekocht.
Ik ookquote:Op zaterdag 25 november 2017 02:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dragonball xenverse 2 in de black Friday sale gekocht.
Het eerste deel vond ik maar een zooi aan elkaar gekoppelde chaos.quote:Op zaterdag 25 november 2017 02:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ook18 euro om Goku verrot te meppen met Vegeta
De intro in 4k HDR, wowowowquote:Op zaterdag 25 november 2017 02:43 schreef Kalebatz het volgende:
Net GT sport day one edition opgepikt voor ¤19,95![]()
goed punt, een leuk stuurtje zou ik ook leuk vinden. Alleen kan ik die nu nergens aan klemmen, zo’n Ikea lak-tafel is te laagquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:47 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Als er al een ding is dat ik graag zou willen kopen @ zwarte vrijdag/ Cyber maandag dan is het wel een top-of-the-line race stuur tegen minstens 50% korting!
Echt? Dat was in het filiaal van Breda niet, ik ben namelijk na aankoop van de game nog even de winkel in gegaan om te kijken.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Bij de PS4 was ook bijna alles uitverkocht.
Heb jaren zo'n wheelstand gebruikt dat is prima te doen.quote:Op zaterdag 25 november 2017 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
goed punt, een leuk stuurtje zou ik ook leuk vinden. Alleen kan ik die nu nergens aan klemmen, zo’n Ikea lak-tafel is te laag
Op Sint Maarten ook, en toen was het niet eens Black Fridayquote:Op zaterdag 25 november 2017 08:41 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Er kwamen vooral veel mensen met tv's naar buiten eigenlijk.
Ik vond deel 1 best leukquote:Op zaterdag 25 november 2017 03:40 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Het eerste deel vond ik maar een zooi aan elkaar gekoppelde chaos.
Heb die kameel snel omgeruild voor een paard. Kamelen zijn voor tokkies.quote:Op zaterdag 25 november 2017 08:59 schreef StateOfMind het volgende:
Zo maar eens opschieten, met de hond eruit en dan lekker met mijn kameel chillen in Egypte
Bij mij liep heelveel met PlayStations en fifa bundel. Maar bij de games zelf waren best veel games uitverkocht. Bij andere winkels viel het nog mee.quote:Op zaterdag 25 november 2017 08:41 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Echt? Dat was in het filiaal van Breda niet, ik ben namelijk na aankoop van de game nog even de winkel in gegaan om te kijken.
Er kwamen vooral veel mensen met tv's naar buiten eigenlijk.
Ik join de partij! Ben nog in de eerste sequentie/akte(?), maar ben level 4. Helaas weinig speeltijd en ga eerst de boel verkennen.quote:Op zaterdag 25 november 2017 09:35 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben dan ook het grootste stuk tuig dat Egypte ooit gekend heeft
Nu goat simulator? 😜quote:Op zaterdag 25 november 2017 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hatoful Boyfriend eindelijk uitgespeeld.
Voor een duiven dating simulator is het nog best een duister spel.
Heb ik ooit al gekocht in de uitverkoopquote:
Staat mijn tv op met net daarvoor de PS4quote:Op zaterdag 25 november 2017 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
goed punt, een leuk stuurtje zou ik ook leuk vinden. Alleen kan ik die nu nergens aan klemmen, zo’n Ikea lakLack-tafel is te laag
Is bij mij ook een probleem.quote:Op zaterdag 25 november 2017 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
goed punt, een leuk stuurtje zou ik ook leuk vinden. Alleen kan ik die nu nergens aan klemmen, zo’n Ikea lak-tafel is te laag
Op amazon.de helaas nog steeds 250 euri.quote:Op zaterdag 25 november 2017 00:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die logitech (920?) was met pookje op amazon onder de 200 eur
ze worden wel vaak weg gedaan, heb er voor 120 ofzo eentje tweedehands gehaald.quote:Op zaterdag 25 november 2017 14:02 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Is bij mij ook een probleem.
Mijn salontafel is eigenlijk net iets te laag waardoor ik een beetje kreupel zit met zo'n stuur.
Maar daar weet ik wel wat op te vinden; waar een wil is is een weg.
Hoe dan ook ... ik vind nergens een aanbieding die me kan bekoren.
Race stuurtjes zijn niet bepaald in de aanbieding.
Zat nog te twijfelen om die game te kopen na de update, maar ik ga hem niet meer kopen. Zo jammer deze nieuwe weg die Gran Turismo ingeslagen is.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:02 schreef Jungle_Jim het volgende:
GT Sport is het mooie meisje dat denkt dat ze haar best niet hoeft te doen in bed. Wat een tergend saai spel waarin achterlijke keuzes gemaakt zijnEen kampioenschap? Fuck dat, we geven je missies van een minuut waar je op 1/4e van een track racet. Volgende missie? Fuck jou, druk op exit, ga terug naar het menu en kies het zelf maar. VR mode? Vooruit dan maar, maar alleen met losse tracks en een achterlijke tegenstander.
Zo kutVR mode ziet er echt goed uit, maar Polyphony heeft zich helaas alleen maar lopen aftrekken op realistisch uitziende auto's en is vergeten dingen toe te voegen die daadwerkelijk leuk zijn.
er kwam dacht ik wel een GT mode aan met de nieuwe update. Tot die tijd ga ik het niet meer spelen. Alle fun is eruit gesloopt.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zat nog te twijfelen om die game te kopen na de update, maar ik ga hem niet meer kopen. Zo jammer deze nieuwe weg die Gran Turismo ingeslagen is.
Heb hele mooie herinneringen aan deze reeks
VR is i.d.d. nogal beperkt en met tegenstanders, die meer bezig lijken te zijn met hun rij-examen dan racen, is er weinig uitdaging.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:02 schreef Jungle_Jim het volgende:
Zo kutVR mode ziet er echt goed uit, maar Polyphony heeft zich helaas alleen maar lopen aftrekken op realistisch uitziende auto's en is vergeten dingen toe te voegen die daadwerkelijk leuk zijn.
Zit wel aantal rare dingen in inderdaad (typisch japans denk ik dan maar), maar over het algemeen vindt ik hem echt wel goed. Had gisteren nog demo project cars 2 gedaan, maar grafisch is dit dan toch echt hoger niveau. Online is die vooral erg leuk. Komt altijd bij mensen van jouw niveau en door dat sportiviteit systeem rijdt vrijwel iedereen redelijk netjes. En met komende uitbreidingen wordt het alleen maar beter.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:02 schreef Jungle_Jim het volgende:
GT Sport is het mooie meisje dat denkt dat ze haar best niet hoeft te doen in bed. Wat een tergend saai spel waarin achterlijke keuzes gemaakt zijnEen kampioenschap? Fuck dat, we geven je missies van een minuut waar je op 1/4e van een track racet. Volgende missie? Fuck jou, druk op exit, ga terug naar het menu en kies het zelf maar. VR mode? Vooruit dan maar, maar alleen met losse tracks en een achterlijke tegenstander.
quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:55 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Zit wel aantal rare dingen in inderdaad (typisch japans denk ik dan maar), maar over het algemeen vindt ik hem echt wel goed. Had gisteren nog demo project cars 2 gedaan, maar grafisch is dit dan toch echt hoger niveau. Online is die vooral erg leuk. Komt altijd bij mensen van jouw niveau en door dat sportiviteit systeem rijdt vrijwel iedereen redelijk netjes. En met komende uitbreidingen wordt het alleen maar beter.
ja de graphics en gameplay zijn prima. Snap alleen niet dat er niet zoiets simpels in zit als een kampioenschap of toernooi. Dit is het enige race spel dat ik ken dat er geen heeft.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:55 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Zit wel aantal rare dingen in inderdaad (typisch japans denk ik dan maar), maar over het algemeen vindt ik hem echt wel goed. Had gisteren nog demo project cars 2 gedaan, maar grafisch is dit dan toch echt hoger niveau. Online is die vooral erg leuk. Komt altijd bij mensen van jouw niveau en door dat sportiviteit systeem rijdt vrijwel iedereen redelijk netjes. En met komende uitbreidingen wordt het alleen maar beter.
racen in vr is gruwelijk. Het ziet er ook stukken beter uit dan dirt rally of driveclub. Maar dat maak het m.i. alleen maar nog verrotter dat ze er niet eens een heel klein beetje hun best voor hebben gedaan.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:44 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
VR is i.d.d. nogal beperkt en met tegenstanders, die meer bezig lijken te zijn met hun rij-examen dan racen, is er weinig uitdaging.
De VR omgeving en het rijden zelf daarentegen is erg goed gedaan vind ik.
Op de Pro ziet het er nog iets beter uit, minder jaggies, meer details en er is meer te zien (op de Pro is het podium bevolkt met mensen, de vanila heeft lege podia e.d.).
Desondanks vind ik het drie tientjes wel waard en kijk halsreikend uit naar de update met GT mode.
Komt toch nog een soort career mode met endurance races, cups e.d.? Zou ik eerlijk gezegd ook op te wachten.quote:Op zaterdag 25 november 2017 17:01 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ja de graphics en gameplay zijn prima. Snap alleen niet dat er niet zoiets simpels in zit als een kampioenschap of toernooi. Dit is het enige race spel dat ik ken dat er geen heeft.
Dan ga je er toch gewoon langs als dat te vroeg gebeurd. Bij mij nog nooit gebeurd in ieder geval.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Gewoon recht voor ze rijden en rem indrukken.
Helemaal mee eensch.quote:Op zaterdag 25 november 2017 17:03 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
racen in vr is gruwelijk. Het ziet er ook stukken beter uit dan dirt rally of driveclub. Maar dat maak het m.i. alleen maar nog verrotter dat ze er niet eens een heel klein beetje hun best voor hebben gedaan.
Daarom ook timen. Anders gewoon keihard in de flanken rammen.quote:Op zaterdag 25 november 2017 17:05 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Dan ga je er toch gewoon langs als dat te vroeg gebeurd. Bij mij nog nooit gebeurd in ieder geval.
Klinkt wel geil dit als je het zonder context leest.quote:Op zaterdag 25 november 2017 17:59 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Daarom ook timen. Anders gewoon keihard in de flanken rammen.
nee alleen lootboxesquote:Op zaterdag 25 november 2017 14:41 schreef poker4lifee het volgende:
Fortnite is best tof. zo hoef ik geen games meer te kopen.
bij CEX en dan bij mediamarkt een ps4 pro kopenquote:Op zaterdag 25 november 2017 18:58 schreef RickoKun het volgende:
Net een 65 inch 4k sony bravia tv gekocht.
Nu nog kijken of ik mijn ps4 ergens kan omruilen voor een pro. Aber waar?
eerder bioware, dus matigquote:Op zaterdag 25 november 2017 19:17 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
deze game
van ea
ohpay2win dus
quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:02 schreef Jungle_Jim het volgende:
bij bioware denk ik wel aan goede games eigenlijkquote:
Ja, ik ook.......quote:Op zaterdag 25 november 2017 20:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bij bioware denk ik wel aan goede games eigenlijk
old skool bioware danquote:
Mass Effect Trilogy Remasteredquote:Op zaterdag 25 november 2017 20:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
old skool bioware dan
Dragon age was leuk, mass effect 1-3
quote:Beste ...
Bedankt voor je contact met PlayStation Support.
We zijn op de hoogte dat Marvel Heroes Omega binnenkort stopt. We begrijpen dat dit niet ideaal is en dat veel gebruikers de afgelopen tijd veel tijd en geld hebben geīnvesteerd in Marvel Heroes.
We hebben daarom de aankopen m.b.t Marvel Heroes, Omega van de afgelopen 90dagen geannuleerd en teruggestort naar je originele betaalmethode. Houdt er rekening mee dat het enkele werkdagen kan duren voordat het bedrag is bijgeschreven op je bankrekening.
Nice! Thanks Jimbrohh!!quote:Op zaterdag 25 november 2017 19:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bij CEX en dan bij mediamarkt een ps4 pro kopen
je zou ff moeten kijken waar de pro momenteel t goedkoopste is. Maar cex geeft je iig t meeste voor je ps4 als t goed is.quote:
als ie 15 is koop ik m welquote:Op zaterdag 25 november 2017 21:10 schreef DKUp het volgende:
Ik moest lachen vandaag in de Media Markt. Need for Speed Payback voor ¤59,99
ik bied 2 euroquote:Op zaterdag 25 november 2017 21:10 schreef DKUp het volgende:
Ik moest lachen vandaag in de Media Markt. Need for Speed Payback voor ¤59,99
en dan erin kakken en geld ervoor vragenquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Leuk surprise idee trouwens voor een gamer: een loot box
okquote:Op zaterdag 25 november 2017 07:02 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
De intro in 4k HDR, wowowow
Klopt komt in december.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:40 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
er kwam dacht ik wel een GT mode aan met de nieuwe update. Tot die tijd ga ik het niet meer spelen. Alle fun is eruit gesloopt.
De focus op het online gedeelte maakt het imho veel leuker.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:55 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 26 november 2017 10:03 schreef StateOfMind het volgende:
Niet helemaal het goede topic, maar de meesten zullen hier ook wel Netflix hebben, dus vooruit dan maar.
Als ik een 4K Premium Netflix abonnement neem, dan kan ik dat op maximaal 4 schermen/apparaten doen.
Echter heb ik aan 2 genoeg (televisie en smartphone).
Kan ik dan voor die overige 2 schermen de televisie van mijn ouders en hun laptop doen?
Je weet dat het max 4 plekken tegelijk is he?quote:Op zondag 26 november 2017 10:03 schreef StateOfMind het volgende:
Niet helemaal het goede topic, maar de meesten zullen hier ook wel Netflix hebben, dus vooruit dan maar.
Als ik een 4K Premium Netflix abonnement neem, dan kan ik dat op maximaal 4 schermen/apparaten doen.
Echter heb ik aan 2 genoeg (televisie en smartphone).
Kan ik dan voor die overige 2 schermen de televisie van mijn ouders en hun laptop doen?
Jij woont nog in 2016??quote:Op zondag 26 november 2017 12:22 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben gezwicht en heb toch wel assassins creed origins gekocht (maar wel vet zeiken op anderen hier) en Wolfenstein 2.
Nu nog die Pro in huis en dan kan ik goed 2017 in. Maar eerst even weer sparen want de hypotheek gaat er weer af komende week
GMT -8760quote:Op zondag 26 november 2017 13:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]Niet een jaar achterlopen zoals ik
Goed verhaald, goed onderbouwd ookquote:
Graphics ogen idd wat gedateerd, maar verder (nog steeds) een topperquote:Op zondag 26 november 2017 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb alleen Dragons Dogma gekocht en even de intro gespeeld en karakter gemaakt.
Best leuk, alleen zien de graphics er wel ietwat gedateerd uit.
Numantia ziet er best aardig uit.quote:Op zondag 26 november 2017 17:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik heb alleen een wasmachine, percolator, slaapkamerkastje en zitzak xxl gekocht met black friday korting.
Speel voorlopig toch wel Numantia
Was in het begin wel even geīntimideerd door de controls.quote:Op zondag 26 november 2017 16:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Graphics ogen idd wat gedateerd, maar verder (nog steeds) een topper
Bijzonder uitdagend. Ik doe een uur over het voorbereiden van een gevecht en het uitvoeren er van.quote:Op zondag 26 november 2017 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Numantia ziet er best aardig uit.
Is het een beetje uitdagend?
[..]
Was in het begin wel even geīntimideerd door de controls.
Nu ook een paar uurtjes er in zitten, erg tofquote:Op zondag 26 november 2017 19:06 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb tot nu toe ruim 17 uur (level 16) in AC Origins zitten, en nog steeds pas bij het 3e gebied (Alexandrië) en net de Snake vermoord.
Hier ga ik nog héél veel uren plezier aan hebben.
Is ze nog steeds niet klaar met die emo’s?quote:Op zondag 26 november 2017 18:41 schreef Jimbo het volgende:
ik wil de makers van FF XV even vervloeken
dank
Is lastig hoor, die Platinum laten zitten in een spelquote:Op zondag 26 november 2017 20:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is ze nog steeds niet klaar met die emo’s?
Of gaat ze -oh the horror- voor Platinum?
Heerlijke game, volgend jaar Detroitquote:Op zondag 26 november 2017 21:17 schreef HansvanOchten het volgende:
Wat een pareltje was until Dawn.
Beter komt die co-op DLC ff snel uit.quote:Op zondag 26 november 2017 18:41 schreef Jimbo het volgende:
dank
dat is ook zo gedaan in die gamequote:Op zondag 26 november 2017 20:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
damn dan ga je niet snel neequote:Op zondag 26 november 2017 19:06 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb tot nu toe ruim 17 uur (level 16) in AC Origins zitten, en nog steeds pas bij het 3e gebied (Alexandrië) en net de Snake vermoord.
Hier ga ik nog héél veel uren plezier aan hebben.
Plat, geen idee.. misschien ooitquote:Op zondag 26 november 2017 20:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
gewoon 4 tientjes neerleggen prima prijsquote:Op zondag 26 november 2017 22:04 schreef Goudenvis het volgende:
Hoe duur denken jullie dat ac met de kerst is? Wil 'm ook wel graag hebben
is al uit toch? sinds 15 novquote:Op zondag 26 november 2017 21:36 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Beter komt die co-op DLC ff snel uit.
Ik neem er lekker de tijd voor idd.quote:Op zondag 26 november 2017 22:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
damn dan ga je niet snel nee
heb hier denk ik de helft van die tijd erin gestop, level 14 en nu een uurtje of 2 voorbij snake :p
en alles doodstompen, omdat het kan! Bam!quote:Op zondag 26 november 2017 22:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik neem er lekker de tijd voor idd.
Mainquest doen, daarna weer een zooi sidequests, veel exploren, papyrus rollen en loot en schatkisten zoeken, en dan weer eens een stukje mainquest.
En zoveel mogelijk stealth proberen.
Ik wil 'm zeg maar in de kerstvakantie kopen want dan heb ik weer lekker wat nieuws te spelen. En nu is ie in de aanbieding maar dan bewaar ik 'm toch tot kerst dus dacht als ie dan goedkoper is...quote:Op zondag 26 november 2017 22:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon 4 tientjes neerleggen prima prijs
nah tussen die periodes gaat ie net zozeer in prijs naar bendenquote:Op zondag 26 november 2017 22:39 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ik wil 'm zeg maar in de kerstvakantie kopen want dan heb ik weer lekker wat nieuws te spelen. En nu is ie in de aanbieding maar dan bewaar ik 'm toch tot kerst dus dacht als ie dan goedkoper is...
Koop een switch met stardew valley voor dr. Probleem opgelost.quote:Op zondag 26 november 2017 18:41 schreef Jimbo het volgende:
dank
Maar, die is ook op de ps4...quote:Op zondag 26 november 2017 23:46 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Koop een switch met stardew valley voor dr. Probleem opgelost.
Ik vervloekte ze door die dungeon nuquote:Op zondag 26 november 2017 23:53 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Probleem was toch dat je niet meer op je ps4 mag??
Die heb ik op de Switch. Wat een godenspel, ja.quote:Op maandag 27 november 2017 00:37 schreef Rijst het volgende:
Afgelopen dagen weer eens Overcooked gespeeld. Leukste coop game voor de ps4
Tis soms frustrerend wanneer je de 3 sterren wilt halen. Maar de voldoening die je eruit haalt is enorm. Jammer dat de PS4 niet zo veel van deze local coop games heeft. Waarschijnlijk na de feestdagen ook kijken voor een Switch.quote:Op maandag 27 november 2017 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heb ik op de Switch. Wat een godenspel, ja.
Moet alleen nog effe genoeg controllers hebben voor 4 personen.
Netjes. Kon ik de motivatie niet meer voor opbrengen. Ben in sneltreinvaart (pun intended) door de verhaallijn geknald en toen was ik er wel klar mee.quote:Op zondag 26 november 2017 22:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Plat, geen idee.. misschien ooit
Maar er is een moeilijke dungeon, waar je moet platformen..Iets waar het spel zich totaal niet voor leent. Al met al iets van 6-7 uur over gedaan samen en het is echt pure aids
Maar uiteindelijk is dat ook wel een beetje de manier om die game te spelen. Ik heb t/m de eerste echt grote stad veel sidequests gedaan. Daar op de markt bleek dat de set-up van de sidequests niet veranderde en toen ben ik door het verhaal gerend. Eén keertje nog terug gegaan om een groot monster te verslaan vlakbij de benzinepomp en zo xp te farmen.quote:Op maandag 27 november 2017 06:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Netjes. Kon ik de motivatie niet meer voor opbrengen. Ben in sneltreinvaart (pun intended) door de verhaallijn geknald en toen was ik er wel klar mee.
Dat was het enige waar ik van onder de indruk was.quote:Op maandag 27 november 2017 08:29 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Gisterenavond nog een halfuurtje Mafia III gespeeld. Tot nu toe niet extreem onder de indruk, en vooral veel cutscenes waarin flink wordt gepraat.
[..]
Ik vind het er op zich wel netjes uit zien, maar ik vind het best moeilijk om erin te komen eigenlijk, dus misschien dat het me daarom nog niet zo bevalt.quote:Op maandag 27 november 2017 08:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat was het enige waar ik van onder de indruk was.
De cutscenes zitten hier en daar verdomd goed in elkaar.
Ik ben niet zo heel ver gekomen, maar die cutscene met de brand (zonder te spoileren) en wat volgde zag er erg goed uit. Dat is ook 1 van de weinige dingen die zijn blijven hangen
Ik vind lovers in a dangerous spacetime ook erg de moeite waard.quote:Op maandag 27 november 2017 00:37 schreef Rijst het volgende:
Ik vond de stad zo kaal/doods...quote:Op maandag 27 november 2017 08:58 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik vind het er op zich wel netjes uit zien, maar ik vind het best moeilijk om erin te komen eigenlijk, dus misschien dat het me daarom nog niet zo bevalt.
Jep, die heb ik begin dit jaar ook gekocht, samen met m'n vriendin zitten spelen. Hilarisch!quote:Op maandag 27 november 2017 00:37 schreef Rijst het volgende:
Tot nu toe nog niet zo gemerkt, maar ik heb dan ook pas 2 stukjes gereden. Hopelijk in ieder geval geen miskoop voor maar ¤ 8,-.quote:Op maandag 27 november 2017 09:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik vond de stad zo kaal/doods...
Voor 8 euro is het denk ik zeker geen miskoop. Missies die ik gedaan heb waren wel tofquote:Op maandag 27 november 2017 11:36 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niet zo gemerkt, maar ik heb dan ook pas 2 stukjes gereden. Hopelijk in ieder geval geen miskoop voor maar ¤ 8,-.
Ik heb dat nu een beetje met Shadow of War. Best goede game hoor, maar de storyline zwabbert een beetje alle kanten op en er is niet echt een wow-factor mijns inziens. Het wordt een beetje te veel van hetzelfde eigenlijk. Die eerste vesting veroveren met je orcs is leuk, maar dan moet je er nog een aantal... Heb er eigenlijk al niet zoveel zin meer in, maar wil er nu ook weer niet halverwege mee kappen...quote:Op maandag 27 november 2017 10:11 schreef Ang3l het volgende:
Eindelijk The Last Guardian uitgespeeld (had ff geen tijd gehad). Man man, wat was ik daar klaar mee zeg. Desalniettemin een uniek en mooi spel, maar die besturing verpestte op een gegeven moment AL mijn lol. Het was gisteren echt een kwestie van "Ok, en NU uitspelen dit spel, want ik word gek".
Maar toch.............. Trico
Join the club.... van alle VR spellen die ik gespeeld heb is RE7 de enige game waar ik misselijk van wordt.quote:Op maandag 27 november 2017 12:03 schreef NutKees het volgende:
Meer mensen die zich de laatste dagen op PSVR gestort hebben? Ik kon het niet laten liggen voor 160 euro, en het ging vrij lang goed met motion sickness. Maar ik ben net toch even flink misselijk geworden van RE7 niet normaal. Gisteren ging het beter, waarschijnlijk slaap tekort of zo.
Heb je nog tips wat je kan doen om het te genezen (niet voorkomen, daar is het te laat voor). Het gaat nu langzaam beter maar mijn maag is nog redelijk van streek. Ik heb hier geen ervaring mee want ik heb normaal gesproken nooit last van motion sickness.quote:Op maandag 27 november 2017 12:09 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Join the club.... van alle VR spellen die ik gespeeld heb is RE7 de enige game waar ik misselijk van wordt.
Geen idee waarom want andere free-motion spellen heb ik nergens last van.
Het automatisch kunnen laten paardrijden vind ik ook een erg fijne optie dan kun je wat rondkijken tijdens die rit.quote:Op zondag 26 november 2017 22:26 schreef DKUp het volgende:
Lekker je tijd nemen in AC Origins inderdaad, de wereld is schitterend.
Helaas, je moet even de rit uitzitten.quote:Op maandag 27 november 2017 12:14 schreef NutKees het volgende:
[..]
Heb je nog tips wat je kan doen om het te genezen (niet voorkomen, daar is het te laat voor). Het gaat nu langzaam beter maar mijn maag is nog redelijk van streek. Ik heb hier geen ervaring mee want ik heb normaal gesproken nooit last van motion sickness.
En Senu the Eagle natuurlijk niet vergetenquote:Op maandag 27 november 2017 12:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het automatisch kunnen laten paardrijden vind ik ook een erg fijne optie dan kun je wat rondkijken tijdens die rit.
Ik kwam er pas na 20 uur achter dat je dat beest sneller kon laten vliegenquote:Op maandag 27 november 2017 12:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En Senu the Eagle natuurlijk niet vergeten
Die vuurtoren van Alexandrië is dan toch best groot van dichtbij.
De aim controller werkt in Farpoint in ieder geval super.quote:Op maandag 27 november 2017 12:46 schreef Scrummie het volgende:
Iemand hier The Brookhaven Experiment? Nog niet gespeeld maar wel gekocht maar las over de Aim controller support. Is dat wat?
Hoe dan?quote:Op maandag 27 november 2017 12:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik kwam er pas na 20 uur achter dat je dat beest sneller kon laten vliegen
Was die 160 incl of excl de camera?quote:Op maandag 27 november 2017 12:03 schreef NutKees het volgende:
Meer mensen die zich de laatste dagen op PSVR gestort hebben? Ik kon het niet laten liggen voor 160 euro, en het ging vrij lang goed met motion sickness. Maar ik ben net toch even flink misselijk geworden van RE7 niet normaal. Gisteren ging het beter, waarschijnlijk slaap tekort of zo.
Verrek, daar kijk ik dus al 18 uur strak overheenquote:Op maandag 27 november 2017 13:14 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Staat onderin ergens, R2 ofzo? Kwam ik ook pas later achter
Ex camera. https://www.intertoys.nl/p/playstation-vr/1384321quote:Op maandag 27 november 2017 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was die 160 incl of excl de camera?
Ik twijfel al best lang over dat ding, maar vrees dat de spellen te veel rusten op de gimmick (net zoals bij de move en destijds de eyetoy).quote:Op maandag 27 november 2017 13:28 schreef NutKees het volgende:
[..]
Ex camera. https://www.intertoys.nl/p/playstation-vr/1384321
Ik twijfelde ook al heel lang maar heb nog absoluut geen spijt! Hoewel, dat was tot 2 uur geleden, toen ik stront misselijk werdquote:Op maandag 27 november 2017 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik twijfel al best lang over dat ding, maar vrees dat de spellen te veel rusten op de gimmick (net zoals bij de move en destijds de eyetoy).
*check* O, toch geen voorraad meerkeuze gemaakt.
Tof, dat zal ik vanavond eens proberen.quote:Op maandag 27 november 2017 13:44 schreef DKUp het volgende:
R2=Boost Mode jongens en meisjes!
Je kan ook Bayek op zijn paard of kameel de weg laten volgen naar een bestemming en je kan dan als Senu vliegend naar dezelfde locatie......
Je kan Senu ook een barrel roll laten doen![]()
#SenuBazin
#EagleSimulation
#Havikarend
Al een paar keer gehad dat 'ie me totaal de verkeerde kant op stuurde hoor. Ik doe meestal alles gewoon zelf, als ik 1500+ m moet meestal toch wel fast travelen als er niets interessants op de route ligt.quote:Op maandag 27 november 2017 13:44 schreef DKUp het volgende:
Je kan ook Bayek op zijn paard of kameel de weg laten volgen naar een bestemming
Ja, Bayek stond bij mij opeens tegen een muur.quote:Op maandag 27 november 2017 14:38 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Al een paar keer gehad dat 'ie me totaal de verkeerde kant op stuurde hoor. Ik doe meestal alles gewoon zelf, als ik 1500+ m moet meestal toch wel fast travelen als er niets interessants op de route ligt.
AC Rogue HD misschien, wel laat zeg....quote:RUMORS
A few Italian retailers listed an HD version of Assassin's Creed Rogue for PS4 and Xbox One:
(link: https://www.eprice.it/avventura-e-azione-UBISOFT/d-11048957) eprice.it/avventura-e-az…
(link: https://www.reluxshop.it/assassin-s-creed-rogue-hd-ita-ps4.html) reluxshop.it/assassin-s-cre…
(link: https://www.webster.it/vi(...)on-3307216044499.htm) webster.it/videogame-assa…
This should be taken with a grain of salt but, should it prove to be true, would you be interested in it?
Ja absoluutquote:Op maandag 27 november 2017 17:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
AC Rogue HD misschien, wel laat zeg....
Er is nog winkelvoorraadquote:Op maandag 27 november 2017 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik twijfel al best lang over dat ding, maar vrees dat de spellen te veel rusten op de gimmick (net zoals bij de move en destijds de eyetoy).
*check* O, toch geen voorraad meerkeuze gemaakt.
quote:Op maandag 27 november 2017 21:43 schreef Jimbo het volgende:
Nog een paar dagen tot MHW Beta
@friday je gaat mij wel leren hoe ik dat speel toch ?![]()
Rijdt super fijn.quote:Op maandag 27 november 2017 21:43 schreef DKUp het volgende:
GT Sport, wat een heerlijk spel. Graag nog heel veel tracks toevoegen
Er zijn wel redelijk veel goede games maar nog geen echte geniale. Maar als je van verhalen houdt moet je The Invisible Hours checken.quote:Op maandag 27 november 2017 18:21 schreef maniack28 het volgende:
Heb ook VR gekocht en tot dusver gemengde gevoelens:
- graphics zijn inderdaad matig in games met details (Skyrim, Until Dawn)
- voor best wel wat spellen is move controller nodig
- je moet echt zin hebben om te gaan zitten (heb ik me in vergist)
- immersie is compleet verneukt als je partner naast je op de bank zit (ook in vergist)
- line up qua games nog steeds Mwah (als je van verhaal games houdt)
- geen support op streaming vr in browser
- gt sport vr is echt kansloos. Maak die hele game dan vr supported eikels
Positief:
- headset zit lekker
- weinig technische issues gehad
- niet misselijk
- zin in Moss (februari)
Heb hem nog geeneens uit de verpakking gehaaldquote:Op maandag 27 november 2017 21:43 schreef DKUp het volgende:
GT Sport, wat een heerlijk spel. Graag nog heel veel tracks toevoegen
quote:Op maandag 27 november 2017 23:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb hem nog geeneens uit de verpakking gehaald
Toen ik begon met gamen hadden we niet meer dan blokjes in zwart of wit op een scherm niet veel groter dan een iPad.quote:Op maandag 27 november 2017 18:21 schreef maniack28 het volgende:
Heb ook VR gekocht en tot dusver gemengde gevoelens:
- graphics zijn inderdaad matig in games met details (Skyrim, Until Dawn)
- voor best wel wat spellen is move controller nodig
- je moet echt zin hebben om te gaan zitten (heb ik me in vergist)
- immersie is compleet verneukt als je partner naast je op de bank zit (ook in vergist)
- line up qua games nog steeds Mwah (als je van verhaal games houdt)
- geen support op streaming vr in browser
- gt sport vr is echt kansloos. Maak die hele game dan vr supported eikels
Positief:
- headset zit lekker
- weinig technische issues gehad
- niet misselijk
- zin in Moss (februari)
Moet je ook zo'n camera+controllers hebben toch?quote:Op maandag 27 november 2017 23:38 schreef Jungle_Jim het volgende:
voor 160,- zou ik er absoluut een kopen.
Daarom was die bundel van ¤250,- zo goedquote:Op maandag 27 november 2017 23:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moet je ook zo'n camera+controllers hebben toch?
die zijn makkelijk 2e hands te vinden.quote:Op maandag 27 november 2017 23:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moet je ook zo'n camera+controllers hebben toch?
Ik heb 2x de rift op mijn kop gehad.. werkte voor geen meter met bril dus ik pasquote:Op maandag 27 november 2017 23:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daarom was die bundel van ¤250,- zo goed
PSVR schijnt de beste headset te zijn voor brilsmurfenquote:Op maandag 27 november 2017 23:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb 2x de rift op mijn kop gehad.. werkte voor geen meter met bril dus ik pas
Doom VFR heeft ook volledig aim controller support, inclusief full locomotion...moet je wel van een game als Doom houden natuurlijk ^^quote:Op maandag 27 november 2017 12:48 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
De aim controller werkt in Farpoint in ieder geval super.
Echt een goede toevoeging aan de spelbelevenis.
Maar of het ook lekker speelt in Brookhaven.... geen idee, niet geprobeerd.
Zelf sta ik nogal te popelen om Bravo Team (Maart 2018) die nogal hoge ogen gooit met de aim controller.
Daar ligt het dus aanquote:Op dinsdag 28 november 2017 09:44 schreef Bananenpap het volgende:
Edit: Oja, m'n internetkabel zat er ook helemaal niet in.
Een wat?quote:Op dinsdag 28 november 2017 10:21 schreef DKUp het volgende:
In december GT League en 12 extra auto’s![]()
Een 360 graden mag ook volgen
Dat is zonde... ik zou je ogen flink de kost geven als ik jou wasquote:Op dinsdag 28 november 2017 10:23 schreef PirE het volgende:
Gisteren begonnen aan HZD. Ziet er verdomd mooi uit en speelt lekker. Ben benieuwd naar het verhaal, ga er echt helemaal blind in.
quote:Op dinsdag 28 november 2017 10:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat is zonde... ik zou je ogen flink de kost geven als ik jou was
Goede tip, ik zal de brightness wat ophogenquote:Op dinsdag 28 november 2017 10:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat is zonde... ik zou je ogen flink de kost geven als ik jou was
Endurance races.quote:Op dinsdag 28 november 2017 10:21 schreef DKUp het volgende:
In december GT League en 12 extra auto’s![]()
Een 360 graden cameramag ook volgen
Zat toch ook al in GT3 op de PS2?quote:Op dinsdag 28 november 2017 11:07 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Endurance races.
Nou moeten ze de Le Mans track nog even uitbrengen. Doet me er trouwens aan herinneren dat GT5 op de PS3 een endurance race had die echt 24 uur duurde en voor de patch kon je niet eens tussentijds saven.
hzdquote:Op dinsdag 28 november 2017 10:23 schreef PirE het volgende:
Gisteren begonnen aan HZD. Ziet er verdomd mooi uit en speelt lekker. Ben benieuwd naar het verhaal, ga er echt helemaal blind in.
Werd gek van dat spelquote:Op dinsdag 28 november 2017 11:23 schreef Ang3l het volgende:
n je ind e instellingen al t gleuid via dat ding kan laten lopen
Huehueheue four eyes!quote:Op maandag 27 november 2017 23:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb 2x de rift op mijn kop gehad.. werkte voor geen meter met bril dus ik pas
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op dinsdag 28 november 2017 12:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Werd gek van dat spelals ik ergens niet tegen kan is NOG MEER stemmen in mn kop
![]()
Pak de slo-mo perk en geniet.quote:Op dinsdag 28 november 2017 10:23 schreef PirE het volgende:
Ik toevallig ook, ook positief tot nu toe behalve die cutscenes. Die gezichtsuitdrukkingen zijn echt slechtquote:Op dinsdag 28 november 2017 10:23 schreef PirE het volgende:
Da's ook de bedoelingquote:Op dinsdag 28 november 2017 12:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Werd gek van dat spelals ik ergens niet tegen kan is NOG MEER stemmen in mn kop
![]()
Het spel Black and White deed dat leuk. Daar zaten een flink aantal ingesproken namen in, ging de game in o.a. je windows mail naar je naam zoeken en dan tijdens het spelen werd je naam zo nu en dan gefluisterd. Schrok me helemaal de tering met de koptelefoon op op een gegeven momentquote:Op dinsdag 28 november 2017 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's ook de bedoelingde psychose ervaren
Maar idd, ik werd er ook bijna letterlijk gek van (en schrok me 1x helemaal de tering)![]()
huhquote:Op dinsdag 28 november 2017 14:22 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Het spel Black and White deed dat leuk. Daar zaten een flink aantal ingesproken namen in, ging de game in o.a. je windows mail naar je naam zoeken en dan tijdens het spelen werd je naam zo nu en dan gefluisterd. Schrok me helemaal de tering met de koptelefoon op op een gegeven moment
Was deel 2 kwam ik net achter. En als je een wat minder conventionele naam hebt dan is de kans groot dat dat die niet ingesproken was.quote:Op dinsdag 28 november 2017 16:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
huh
Black & White is toch die godgame van Moleyneux?
Ik kan me dat echt niet herinneren.
ja dat was creepyquote:Op dinsdag 28 november 2017 14:22 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Het spel Black and White deed dat leuk. Daar zaten een flink aantal ingesproken namen in, ging de game in o.a. je windows mail naar je naam zoeken en dan tijdens het spelen werd je naam zo nu en dan gefluisterd. Schrok me helemaal de tering met de koptelefoon op op een gegeven moment
Nooit opgemerktquote:Op dinsdag 28 november 2017 14:22 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Heb er geen problemen meequote:Op dinsdag 28 november 2017 18:37 schreef streetsw33per het volgende:
Ik kan mezelf niet als offline weergeven; nu zien al m'n vrienden dat ik Just Dance speel![]()
Alle gekheid op een stokje, lukt het weergeven als offline bij jullie momenteel wel?
vind beide wel prima eigenlijkquote:Op dinsdag 28 november 2017 19:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zure vogeltjes zingen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tracks unlocken naarmate je driver level omhoog gaat.quote:Op dinsdag 28 november 2017 16:09 schreef Jungle_Jim het volgende:
Is er een snelle manier om alle tracks te unlocken in de VR mode van GT Sport?
Gerucht of bevestigd?quote:Op dinsdag 28 november 2017 19:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zure vogeltjes zingen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dit is de Deathinitive editie!quote:Op dinsdag 28 november 2017 19:37 schreef dud0r het volgende:
Darksiders 2 is toch op de PS3 al psplus game geweest?
jepquote:Op dinsdag 28 november 2017 19:37 schreef dud0r het volgende:
Populousquote:Op dinsdag 28 november 2017 19:08 schreef RickoKun het volgende:
Te weinig fucking Godgames tegenwoordig.
Helemaal NIKS gewoon.
Zou dolgraag een nieuwe Populous of Magic Carpet willen.
Vooral huilen als je in de latere levels zo’n vijandelijke sjamaan ineens spreuken hoorde uitspreken en een fucking vulkaan bijna je hele nederzetting aan gort knaltquote:
Nee de eerste.quote:Op dinsdag 28 november 2017 19:37 schreef dud0r het volgende:
Ik heb ook geen Switch, mag ik daar dan ook niet posten?quote:Op dinsdag 28 november 2017 20:52 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Flikker eens op. Je hebt niet eens een PS4.
nee dat mag niet. ksstquote:Op dinsdag 28 november 2017 21:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb ook geen Switch, mag ik daar dan ook niet posten?
Ik mag dan nu wel geen ps4 hebben, ik heb wel Darksiders 2 deathinitive edition op mijn account en al flink wat van gespeeld.
Nee, hdmi is hdmi.quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:11 schreef Liftdeur het volgende:
Heren, heb afgelopen weekend een nieuwe tv aangeschaft.
Werkt verder prima en niks mis mee.
Maar nu merk ik dat als ik Fifa speel het beeld niet helemaal soepel loopt, ik ga van een hd-ready naar een ultra hd tv, op de hd ready werkte dit uiteraard wel prima.
Kan dit liggen aan het feit dat ik een cheap ass hdmi kabel van de Action heb?
game mode op je tv aanzetten, en check je kleuren voor 4k (en misschien hdr) kan staan op 4:4:4 of 4:2:2 etc. kan soms wat haperig worden dan, ligt aan de tvquote:Op dinsdag 28 november 2017 22:11 schreef Liftdeur het volgende:
Heren, heb afgelopen weekend een nieuwe tv aangeschaft.
Werkt verder prima en niks mis mee.
Maar nu merk ik dat als ik Fifa speel het beeld niet helemaal soepel loopt, ik ga van een hd-ready naar een ultra hd tv, op de hd ready werkte dit uiteraard wel prima.
Kan dit liggen aan het feit dat ik een cheap ass hdmi kabel van de Action heb?
KNACK 2 BABYquote:Op dinsdag 28 november 2017 21:06 schreef DKUp het volgende:
Maar dit is een gerucht en we krijgen natuurlijk Knack.
quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, hdmi is hdmi.
Het kan zijn dat je 'beeldoptimalisatie' aan hebt staan. Je tv gaat dan allemaal shit doen waar je niets aan hebt. Activeer de game mode of iets dergelijks.
Thanks, ik was morgen zo naar de winkel gegaan om een nieuwe hdmi kabel aan te schaffenquote:Op dinsdag 28 november 2017 22:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
game mode op je tv aanzetten, en check je kleuren voor 4k (en misschien hdr) kan staan op 4:4:4 of 4:2:2 etc. kan soms wat haperig worden dan, ligt aan de tv
zag m al voor een tientje liggen vandaagquote:
jawelquote:
Een keer gespeeld, vond het best wel kut. Gelukkig was het gratis.quote:Op dinsdag 28 november 2017 23:00 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Haha ja die heb ik ook al. Alleen nog nooit gespeeld.
Zeker welquote:
quote:Knack 2 (Volledig spel) ¤0,00
Hahah ik ook niet maar das het punt nietquote:Op dinsdag 28 november 2017 23:00 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Haha ja die heb ik ook al. Alleen nog nooit gespeeld.
Ga ik doen, Merci!quote:Op maandag 27 november 2017 22:15 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
Er zijn wel redelijk veel goede games maar nog geen echte geniale. Maar als je van verhalen houdt moet je The Invisible Hours checken.
Oh eens hoor, maar ik ben gewoon niet zo hooked als dat ik was toen ik de eerste keer vr op had.quote:Op maandag 27 november 2017 23:30 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Toen ik begon met gamen hadden we niet meer dan blokjes in zwart of wit op een scherm niet veel groter dan een iPad.
VR is een beetje zoals dat... primitief .... maar wel de basis waarop alles, wat wij nu leuk vinden, gebouwd is.
Hmm, dat klinkt wel weer gek. Als je een UHD tv hebt zou ultra juist 'normaal' moeten zijn toch? Welke tv is het, en staat je PS4 ook goed ingesteld qua resolutie enzo?quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:25 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
[..]
Thanks, ik was morgen zo naar de winkel gegaan om een nieuwe hdmi kabel aan te schaffen..
Als ik 'ultra resolution' uit zet loopt het wel soepel ja.
Afhankelijk van het merk moet je de game mode instellen.quote:Op woensdag 29 november 2017 06:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt wel weer gek. Als je een UHD tv hebt zou ultra juist 'normaal' moeten zijn toch? Welke tv is het, en staat je PS4 ook goed ingesteld qua resolutie enzo?
Ik heb nu bijna 1,5 jaar een ps4 met PS+... ik kan me werkelijk waar geen enkele maand herinneren dat de geruchten het bij het rechte eind gehad hebbenquote:Op dinsdag 28 november 2017 21:06 schreef DKUp het volgende:
Maar dit is een gerucht en we krijgen natuurlijk Knack.
Ik vond beide Darksiders games echt zo gaar spelen... Het verhaal is tof maar de gameplay is echt afschuwelijkquote:Op dinsdag 28 november 2017 21:10 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nee de eerste.
Ik heb wel zin in Darksiders 2. Laat maar komen.
Ik heb een PS4 (niet pro). En als ik bij Assassins Creed bijv HDR aan zet, dan gaat ie ook ietwat langzamer.quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
game mode op je tv aanzetten, en check je kleuren voor 4k (en misschien hdr) kan staan op 4:4:4 of 4:2:2 etc. kan soms wat haperig worden dan, ligt aan de tv
De PS Plus games lekken bijna altijdquote:Op woensdag 29 november 2017 08:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb nu bijna 1,5 jaar een ps4 met PS+... ik kan me werkelijk waar geen enkele maand herinneren dat de geruchten het bij het rechte eind gehad hebben
De woensdag voor de eerste dinsdag van de maand worden ze gewoon door Sony aangekondigd. Ik heb nog nooit een betrouwbaar lek gezien.quote:Op woensdag 29 november 2017 09:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
De PS Plus games lekken bijna altijd
"Hey Jan-Jaap.... JAN-JAAP!!!!!!!!!!!!!!!!!"quote:Op dinsdag 28 november 2017 16:20 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Was deel 2 kwam ik net achter. En als je een wat minder conventionele naam hebt dan is de kans groot dat dat die niet ingesproken was.
Niet goed gekeken dan, ze lekken vrij vaak al een paar dagen eerderquote:Op woensdag 29 november 2017 09:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
De woensdag voor de eerste dinsdag van de maand worden ze gewoon door Sony aangekondigd. Ik heb nog nooit een betrouwbaar lek gezien.
Ik vond het op de PS3 wel erg leuk maar ik snap een beetje wat je bedoelt denk ik. Het voelt wat clunky aan maar ik was daar vrij snel aan gewend en ik vond zelf de gameplay erg lekker. Zag trouwens dat Darksiders 1 nog geen 6 euro is op de Store.quote:Op woensdag 29 november 2017 08:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond beide Darksiders games echt zo gaar spelen... Het verhaal is tof maar de gameplay is echt afschuwelijk
Ik vond darksiders 1 heel veel op Zelda lijken qua structuur. Ga naar dungeon, vind wapen, gebruik wapen in dungeon en versla baas. Ik vond hem wel tof maar de combst is idd een beetje lomp/traag maar went snel. Deel 2 vond ik minder maar heb me daar wel mee vermaakt.quote:Op woensdag 29 november 2017 12:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vond het op de PS3 wel erg leuk maar ik snap een beetje wat je bedoelt denk ik. Het voelt wat clunky aan maar ik was daar vrij snel aan gewend en ik vond zelf de gameplay erg lekker. Zag trouwens dat Darksiders 1 nog geen 6 euro is op de Store.
Sluit de HDMI kabel (van de ps4) eens direct op de Tv aan.quote:Op woensdag 29 november 2017 10:45 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik heb een ps vr gekocht.Telkens als ik nu een half uur speel zonder vr springt mijn beeld op groen.Dus een gewoon spel.Komt dat omdat die hdmi in dat kastje van die vr zit?
Klopt. Ik vind de grafische stijl ook wel wat hebben, geeft een beetje een retro gevoel.quote:Op woensdag 29 november 2017 12:49 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Ik vond darksiders 1 heel veel op Zelda lijken qua structuur. Ga naar dungeon, vind wapen, gebruik wapen in dungeon en versla baas. Ik vond hem wel tof maar de combst is idd een beetje lomp/traag maar went snel. Deel 2 vond ik minder maar heb me daar wel mee vermaakt.
Moet de hdmi kabel niet van de ps4 naar de vr box?quote:Op woensdag 29 november 2017 15:11 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Sluit de HDMI kabel (van de ps4) eens direct op de Tv aan.
Als het euvel dan niet meer voorkomt ligt het aan de break-out box van de VR.
Houd het euvel aan dat ligt het of aan de HDMI kabel, de PS4 of de Tv.
quote:Op woensdag 29 november 2017 17:04 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Moet de hdmi kabel niet van de ps4 naar de vr box?
Hij is wel tof!quote:Op woensdag 29 november 2017 18:12 schreef DKUp het volgende:
Gelekt dussssssssssssss, Darksiders 2 wil ik wel een kans geven.
Als je VR wilt gamen wel, anders niet.quote:Op woensdag 29 november 2017 17:04 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Moet de hdmi kabel niet van de ps4 naar de vr box?
met jou kan ik tenminste praten rickoquote:Op dinsdag 28 november 2017 19:08 schreef RickoKun het volgende:
Te weinig fucking Godgames tegenwoordig.
Helemaal NIKS gewoon.
Zou dolgraag een nieuwe Populous of Magic Carpet willen.
ik ga niet eens klagenquote:Op woensdag 29 november 2017 17:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Per 6 December,
Darksiders II: Deathinitive Edition (PS4)
Kung Fu Panda: Showdown of the Legendary Legends (PS4)
Xblaze Lost: Memories (PS3)
Syberia Collection (PS3)
Forma 8 (PS Vita & PS4)
Wanted Corp (PS Vita)
Bonus
Until Dawn: Rush of Blood (PS VR)
That’s You (PS4)
Laat hem, hij support PSV, die chromosoom extra kan 'ie niets aan doen.quote:Op woensdag 29 november 2017 17:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]![]()
om te testen waar het aan ligt
Kan, maar dan wel via fok. Op de playstation kan je niet meer met elkaar pratenquote:Op woensdag 29 november 2017 19:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
met jou kan ik tenminste praten ricko
quote:Op woensdag 29 november 2017 19:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kan, maar dan wel via fok. Op de playstation kan je niet meer met elkaar praten![]()
Weer een ban?quote:Op woensdag 29 november 2017 19:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kan, maar dan wel via fok. Op de playstation kan je niet meer met elkaar praten![]()
Hij heeft toch geen PS4 meerquote:
Haha ik had hem toch niet als vriendquote:Op woensdag 29 november 2017 19:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |