Wij civielers maken beton, geen software. Vraag het dan ook niet van onsquote:Op dinsdag 28 november 2017 20:27 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Bouwers van machines zijn doorgaans bijzonder slecht in het bouwen van de bijbehorende software. Helemaal als die software ook nog eens aan moet sluiten bij de belevingswereld van verschillende vervoersbedrijven in verschillende landen.
Ik ken dingen die gemaakt zijn door zijn gerenommeerde en bekende civiele bouwers, maar de software is op zijn zachtst gezegd bijzonder te noemen. Bij het maken van de user interfaces is er dan ook flink gestuurd door de eigenaar van het ding.
quote:Op dinsdag 28 november 2017 20:25 schreef James1988 het volgende:
Ah, dus we kunnen gewoon Bombardier/Siemens/Alstom/AnsaldoBreda de schuld geven van onbegrijpbare interfaces die zijn bedacht door techneuten
Nee, je kan NS de schuld geven voor het kopen van materiaal dat onbegrijpelijk is voor het personeel.quote:Op dinsdag 28 november 2017 20:25 schreef James1988 het volgende:
Ah, dus we kunnen gewoon Bombardier/Siemens/Alstom/AnsaldoBreda de schuld geven van onbegrijpbare interfaces die zijn bedacht door techneuten
Of mag ik NS de schuld geven van het niet juist specificeren van de bestelling?quote:Op dinsdag 28 november 2017 20:29 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Nee, je kan NS de schuld geven voor het kopen van materiaal dat onbegrijpelijk is voor het personeel.
Dat is wel wat in de praktijk gebeurd, helaas.quote:Op dinsdag 28 november 2017 20:28 schreef b2py het volgende:
[..]
Wij civielers maken beton, geen software. Vraag het dan ook niet van ons
Het één is het gevolg van het ander dus ja.quote:Op dinsdag 28 november 2017 20:31 schreef b2py het volgende:
[..]
Of mag ik NS de schuld geven van het niet juist specificeren van de bestelling?
de flirt ook op Windows trouwensquote:Op dinsdag 28 november 2017 20:27 schreef MTL het volgende:
NS heeft een poging tot standaardisatie gedaan met de VIRM en de SLT.
Beeching cuts/axequote:Railway lines closed in the 1960s could be reopened if they boost the economy, the government has said.
Some 4,000 miles of rail routes were closed and became known as the Beeching cuts - after Dr Richard Beeching who was then chairman of British Rail.
Ik had net de keuze tussen een VIRM-4 en een VIRMm.quote:Op woensdag 29 november 2017 08:35 schreef b2py het volgende:
Goh, VIRM is toch een stuk stiller dan ICM en DDZ
Ja, SE heeft regelmatig last van stampvolle treinen, en veel rijdt al op maximale lengte (10x20 meter of 12x20 meter, afhankelijk van route).quote:Op woensdag 29 november 2017 08:46 schreef b2py het volgende:
Afschaffen eerste klas? Wat is daar de motivatie van? Puur meer zitplaatsen?
Oh, dear.twitter:ProRail_VL twitterde op woensdag 29-11-2017 om 08:51:13 ProRail_VL: Gouda-Woerden> bovenleidingreparatie> Trein 520 staat gestrand bij Woerden> ProRail incidentbestrijding werkt aan evacuatie van die trein> Beperkt treinverkeer tussen Rotterdam/ Den Haag en Utrecht. reageer retweet
Ik hoop maar dat het een tijdelijke maatregel is tot er bijvoorbeeld meer treinen gaan rijden. Zat mensen die bereid zijn te betalen voor eerste klas.quote:Op woensdag 29 november 2017 08:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja, SE heeft regelmatig last van stampvolle treinen, en veel rijdt al op maximale lengte (10x20 meter of 12x20 meter, afhankelijk van route).
Lijkt me niet. Zuidoost Engeland (Kent) is een groeiregio en de infrastructuur kraakt uit z'n voegen.quote:Op woensdag 29 november 2017 10:17 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het een tijdelijke maatregel is tot er bijvoorbeeld meer treinen gaan rijden. Zat mensen die bereid zijn te betalen voor eerste klas.
Waarom de zo te zien erg korte perrons niet verlengen dan?quote:Op woensdag 29 november 2017 08:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja, SE heeft regelmatig last van stampvolle treinen, en veel rijdt al op maximale lengte (10x20 meter of 12x20 meter, afhankelijk van route).
De treinen moeten ook nog passen op London Waterloo.quote:Op woensdag 29 november 2017 11:49 schreef dennistd het volgende:
[..]
Waarom de zo te zien erg korte perrons niet verlengen dan?
Dat past niet overal op de infrastructuur. Denk aan stations kort na tunnels, spoorwegovergangen of splitsingen.quote:Op woensdag 29 november 2017 11:49 schreef dennistd het volgende:
[..]
Waarom de zo te zien erg korte perrons niet verlengen dan?
Schande, geen eerste klas 😑quote:Op woensdag 29 november 2017 11:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Zuidoost Engeland (Kent) is een groeiregio en de infrastructuur kraakt uit z'n voegen.
Daarnaast heeft SE al treinen die enkel tweede klas hebben, de Javelins van SE Highspeed hebben geen eerste klas.
Dat kan opgelost worden met pondenquote:Op woensdag 29 november 2017 12:49 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat past niet overal op de infrastructuur. Denk aan stations kort na tunnels, spoorwegovergangen of splitsingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |